Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 21 December 2020, 17:38   #3471
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
@kabu: Wij kunnen net zo goed hier mailen, want ik zie dat jij alles naar Fer stuurt, en die geeft het vervolgens door aan Vagebond.
Mag Sam niet mee doen?
Dat is de forumleiding uitdagen. De contacten die buiten het forum gelegd zijn kunnen niet ongedaan gemaakt worden, maar er nog een nieuw iemand aan toevoegen als Sam de halfslachtige zuigvis / stierhaai is het te bont maken.
zie wat Laurens schreef hier op 12 dec..
Citaat:
@Miha: Om welke reden zou je vanwege het doen van gedegen zelfonderzoek met elkaar contact onderhouden?.
Nu interesseert een bakvis als forumlid Sam me ook totaal niet.
Dus emailen met hem / haar wil ik zeker niet doen. Snel even ongevraagde reclame bekijken in mijn email spam / bus alvorens te verwijderen is dan nog interessanter.
kabu is offline  
Oud 21 December 2020, 17:41   #3472
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik besefte ineens dat Sam een beetje buiten valt, ook al doet hij zo zijn best om zichzelf in te hakken.
Ja, Sam krijgt geen vaste voet aan de grond. Hij wil wat betekenen maar helaas pindakaas.
Voor Vagebond is hij / zij nog enigszins een toeverlaat. In haar stervensproces lijkt ze aan hem nog een houvast te hebben.
kabu is offline  
Oud 22 December 2020, 10:25   #3473
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Zomaar een vermoeden...

Ik zat vanochtend een beetje te babbelen met Ferdinand in de app over de afgelopen dagen en een geschiedenis die al verder weg ligt in de afgelopen maanden, iets waar ik het nog met je over zou willen hebben kabu eigenlijk maar niet meer kan omdat je me hebt geblokkeerd kabu....Geblokkeerd...Ja en bij die gedachte ging mij ineens een licht op gezien de snode plannetjes die Mihaela in het geheim met kabu tegen Vagebond aan het smeden was, zoals bv dat tantra verhaaltje op het forum gooien bv om Vagebond te dwingen iets toe geven wat er niet was en niet is, sterker nog mij zelfs tegenstond. Het zou mij niets verbazen wanneer Mihaela Kabu er toe heeft aangezet mij te blokkeren omdat ze voor zichzelf en het hele forum wilde bewijzen dat Vagebond nog niet los ergens van was en zo weer in zelfde valkuil zou stappen als bij W. Nu als mijn vermoeden klopt, en dat zou mij werkelijk niks verbazen in het kader van het nieuwe licht, dan is dat plannetje ook in rook opgegaan niet waar Mihaela, want wat jij 'helderziende' wat is helderziendheid tegenwoordig, meent gezien te hebben wordt geen werkelijkheid wanneer je maar hard genoeg je best doet om het toch werkelijkheid te laten worden.

Ik zeg het nogmaals Mihaela je bent een ziek, ziek, heel ziek meisje in mijn ogen. Ik breng je een kommetje kippensoep want je zal daar wel aan toe zijn aan iets warms in je buik.

Ps: ik weet natuurlijk niet, zoals gezegd, of wat ik hierboven geschreven heb ook echt waar is, maar ik vermoed van wel, zeker, in retroperspectief, gezien de in mijn ogen vreemde reaktie van kabu dat e.e.a. zomaar uit de lucht kwam vallen terwijl hij na ontspannen contact ineens, zonder reden in mijn ogen, heel stug begon te doen en toen uit de lucht viel. Nou toe maar, het zal mijn tijd wel duren, maar het blijft vreemd allemaal.
Vagebond is offline  
Oud 22 December 2020, 10:49   #3474
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Dank aan Laurens en zijn forum dan.
Ik heb gezien dat e.e.a inmiddels helder is geworden bij onze grote vriendin dus ik kan nu wel zeggen Ferdinand de eer krijgt jij een goede tweede bent, want jij kon natuurlijk ook best weten dat wat je aan Fer geeft een gerede kans heeft ook bij mij terecht te komen. Mbt dit forum en Laurie. Dit forum is de kar en het decor waar dit drama, zich afspeelt, Laurie heeft de voorwaarden waarbinnen dit drama zich heeft afgespeeld en kan afspelen geschapen en verdient ook zeker een portie van de eer... Dus thanks voor het aangeven daarvan....
Vagebond is offline  
Oud 22 December 2020, 11:00   #3475
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Zeg, dat is intussen je derde bijna dood ervaring dan.
Als je dit een derde bijna dood ervaring noemt dan heb ik er wel iets meer dan drie gehad, nee ik noem dit hick-upje in de range van BDE, schokkend om mij te laten sterven maar niet schokkend genoeg dat het in de buurt komt van die andere twee BDE's.

Toedeloe
Vagebond is offline  
Oud 22 December 2020, 11:05   #3476
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Nu interesseert een bakvis als forumlid Sam me ook totaal niet.
Dus emailen met hem / haar wil ik zeker niet doen. Snel even ongevraagde reclame bekijken in mijn email spam / bus alvorens te verwijderen is dan nog interessanter.
Ik denk dat jij je drukker maakt om Sam dan jij wilt toegeven kabu. Sam heeft op je ziel getrapt door je een drugsverslaafde te noemen en te blijven noemen.

Je komt niet voor niks met de naam zuigvis op de proppen.....

Stierhaai....ook zo'n mooie, heerlijk, als wat je goed kijkt KiSs
Vagebond is offline  
Oud 22 December 2020, 11:52   #3477
Anna
Vicaris
 
Geregistreerd: 3 November 2020
Berichten: 146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik denk dat jij je drukker maakt om Sam dan jij wilt toegeven kabu. Sam heeft op je ziel getrapt door je een drugsverslaafde te noemen en te blijven noemen.
Er hebben meerderen op zijn tenen getrapt, waaronder ik. En lange tenen zijn het.
Hij reageert hier met niet te stoppen verbale agressiviteit op.
Anna is offline  
Oud 22 December 2020, 12:04   #3478
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna Bekijk bericht
Er hebben meerderen op zijn tenen getrapt, waaronder ik. En lange tenen zijn het.
Hij reageert hier met niet te stoppen verbale agressiviteit op.
Wanneer was dat dan en welke doodzonde had je dan begaan Anna?
Vagebond is offline  
Oud 22 December 2020, 12:10   #3479
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
@Marijke / Vagebond: mei 2010, 14:11 schreef je dit boven..
Geen verschil nu met wat ze toen schreef.
12 jaar verder, als ze zo oud is als Anna / Iona, dewelke hier schreef dat ze 72 jaar is, is het nog van 't zelfde.
kabu is offline  
Oud 22 December 2020, 12:28   #3480
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ja en bij die gedachte ging mij ineens een licht op gezien de snode plannetjes die Mihaela in het geheim met kabu tegen Vagebond aan het smeden was, zoals bv dat tantra verhaaltje op het forum gooien bv om Vagebond te dwingen iets toe geven wat er niet was en niet is, ]sterker nog mij zelfs tegenstond].
Ik wil, nu toch zo'n beetje alle vuile was buiten is gehangen door ons olijke duo nog toevoegen dat ik nog eens in ons app-groepje de post heb doorgekeken omdat ik vrij zeker wist dat ik daar ook iets had gezegd wat van me gevraagd was geworden door, wat ik daar noemde, Bewustzijn, en hoe ik er de pé over in had en dat was op het moment net voor of na dat ik dat tantra-bericht, naast de rest van de inhoud van die zelfde mail want het was nog wel een iets langere mail dan alleen dat hele kleine stukje tekst wat hier in dit draadje is geplaatst, had gemaild. Ik zeg letterlijk dat ik boos ben, ruzie heb met.... vooral omdat ik zelf onderdeel van die boodschap ben wat het lastig maakt om idd die boodschap over te brengen, maar dat ik dat als brave ziel dan maar doe ondanks......

In de mail, is te zien dat ik er verlegen mee ben en zeg ik dat ik het prima vind wanneer kabu 'nee' zegt want dan kom ik er ook mooi onderuit. Ik mocht niet zeggen:" zeg alsjeblieft nee, want ik zie dit helemaal niet zitten om heel eerlijk te zijn," want had ik dat wel gedaan dan had ik die hele vraag ondermijnd.
Wat ik gezegd heb was een subtiele manier om te zeggen dat het voor mij allemaal niet zo nodig hoefde allemaal, liever niet zelf..
Later nog eens extra bevestigd door op zijn vraag of ik wel fysiek wel aantrekkelijk genoeg zou zijn, blabla, te antwoorden dat ik zeker niet in het rijtje voor hem aantrekkelijke vrouwen zou passen. Nou lijkt me niet dat je dat gaat zeggen wanneer je staat te springen om met iemand van bil te gaan, dan wil je toch tenminste weten wat iemand dan onder aantrekkelijk verstaat en dat soort van zaken, nu dat wilde o.g. totaal niet weten.
O.g. heeft zelfs meerder keren het aanbod om wat foto's van aantrekkelijke vrouwen, ter vergelijk, opgestuurd te krijgen afgewezen omdat ze niet was geïnteresseerd, veel te blij dat ze ergens onderuit was gekomen.

Ja, en dat wil ik toch even gezegd hebben, ter verdediging van mezelf, want want de suggestie dat Vagebond van alles zou willen is pertinent een leugen....
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 08:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.