Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 13 January 2014, 13:53   #341
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freerider Bekijk bericht
Ik heb niet precies begrepen wat tandem bedoelde. Vandaar dat ik dacht dat het over een menselijke leraar ging.
Vandaar dat ik het ook aan tandem vroeg, maar die heeft het zo druk met het redden van de wereld, dat een gevallen engel er voor hem kennelijk niet zoveel toe doet.

Mijn vraag is waarom iemand die een dergelijke quote plaatst niet bereid is antwoord op vragen te geven als die komen.

En zou het anders geweest zijn mocht iemand anders de vraag gesteld hebben die ik gesteld heb?

En waarom heeft niemand anders die vraag gesteld, ook iets wat ik me afvraag.

Dat vind ik toch buitengewoon vreemd te noemen eerlijk gezegd. We kibbelen kennelijk liever over de economische crisis en/of andere zaken dan over serieuze vragen na te denken.

Maar goed, zoals gezegd we wachten nog wel even tot die leraar uit Tandems quote eens langs zal komen in deze uithoek van het heelal. Want we hebben het nodig zoveel is wel duidelijk.


Gegroet u allen en tot later.
Vagebond is offline  
Oud 13 January 2014, 14:01   #342
Mars
Sterrestof
 
Mars's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 February 2012
Berichten: 216
Standaard

Misschien moet de vraag ook zijn, dat wat we proberen te redden, of dat er ook wel echt is.
Mars is offline  
Oud 13 January 2014, 14:54   #343
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Vandaar dat ik het ook aan tandem vroeg, maar die heeft het zo druk met het redden van de wereld, dat een gevallen engel er voor hem kennelijk niet zoveel toe doet.

Mijn vraag is waarom iemand die een dergelijke quote plaatst niet bereid is antwoord op vragen te geven als die komen.

En zou het anders geweest zijn mocht iemand anders de vraag gesteld hebben die ik gesteld heb?

En waarom heeft niemand anders die vraag gesteld, ook iets wat ik me afvraag.

Dat vind ik toch buitengewoon vreemd te noemen eerlijk gezegd. We kibbelen kennelijk liever over de economische crisis en/of andere zaken dan over serieuze vragen na te denken.

Maar goed, zoals gezegd we wachten nog wel even tot die leraar uit Tandems quote eens langs zal komen in deze uithoek van het heelal. Want we hebben het nodig zoveel is wel duidelijk.


Gegroet u allen en tot later.
Ja, dat geleuter over de crisis gaat echt nergens over. Ik neem je verder uitermate serieus en heb ook getracht zo serieus mogelijk te antwoorden.

Verder kan ik niet ingaan op de vermeende leraar. Omdat ik niets van jou en die leraar afweet. Mogelijk een valse profeet? Daar lopen er heel veel van rond. Ik heb mijn leraren ook niet altijd direct herkent. Mogelijk ben je al in contact met hem of haar. Of geweest. Sommige leraren heb ik pas vele jaren na dato herkent. Dan valt alles op zijn plaats.

Bovenal gaat het er om, om aan te voelen aan wie je wat hebt. Vind je mij een zwamnek waar je niks aan hebt, dan laat je me gewoon links liggen. En zo gaat dat op voor iedereen die je ontmoet. Op internet, in een boek, real life etc.

Je gaat het pas zien als je het door hebt.
Freerider is offline  
Oud 13 January 2014, 15:00   #344
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mars Bekijk bericht
Misschien moet de vraag ook zijn, dat wat we proberen te redden, of dat er ook wel echt is.
Het is vast goed bedoelt Mars maar ik ga me echt niet met dat soort van onzin bezig houden, ik heb daar en niet de tijd en niet de energie voor.

Babbel er graag over door in een ander topic maar niet in deze. Dit topic mag van mij een slotje krijgen en weg zinken naar de krochten van dit forum, waar verder niemand ooit komt. Ondertussen huilen wij onze tranen wel en zullen hopen dat met het verdwijnen ervan ook ons verlangen naar een gedegen antwoord zal verdwijnen want dat lijkt mij allezins beter te zijn.

We gaan gewoon door op de oude voet zoals het altijd al was. Ik pas ff als u dat niet erg vindt. Veel plezier in de andere topics.
Vagebond is offline  
Oud 13 January 2014, 15:58   #345
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freerider Bekijk bericht
Ja, dat geleuter over de crisis gaat echt nergens over. Ik neem je verder uitermate serieus en heb ook getracht zo serieus mogelijk te antwoorden.
Idd je bent dan ook de enige die eerlijk is geweest mbt zichzelf en niet gepoogd heeft mij met allerhande goedbedoelde toeristische onzinnigheden af te doen. Niks ten nadele van de anderen hoor maar alleszins een aangename afwisseling mbt de markt waarop ik sta. Dus dank daarvoor.

Citaat:
Verder kan ik niet ingaan op de vermeende leraar. Omdat ik niets van jou en die leraar weet.
Laten we het daar ook maar bij laten, anders heb ik zo weer een andere vermeende leraar in mijn nek zitten en daar zit ik niet op te wachten in dit hellholl.

Citaat:
Dan valt alles op zijn plaats.
Oh alles zal best vanzelf op zijn plaats vallen, daar twijfel ik geen moment aan. Ben bang dat ik als Vagebond dat verder niet meer zal meemaken. Want tegen de tijd dat alles op zijn plek zal vallen is Vagebond al lang en breed kassiewijlen

Citaat:
Bovenal gaat het er om, om aan te voelen aan wie je wat hebt. Vind je mij een zwamnek waar je niks aan hebt, dan laat je me gewoon links liggen. En zo gaat dat op voor iedereen die je ontmoet. Op internet, in een boek, real life etc.
Dat zal ik zeker doen, wees maar niet bang.

Citaat:
Je gaat het pas zien als je het door hebt.
En tot slot een dooddoener, thks.
Vagebond is offline  
Oud 13 January 2014, 17:28   #346
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Ja, een dooddoener. Maar daarom niet minder waar.
Freerider is offline  
Oud 13 January 2014, 18:07   #347
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freerider Bekijk bericht
Ja, een dooddoener. Maar daarom niet minder waar.
Ja en daar gaan we het bij laten Freerider.

Dikke vette streep eronder want het antwoord dat ik zoek is hier verder niet te vinden en zal hier ook niet komen al zou ik dat nog zo graag willen. Nogmaals niks ten nadele van jullie.

Wij hebben gewoon nog wat dagen in eenzaamheid te tellen, zo simpel is het.

Wil het beheer verder zo vriendelijk zijn een slotje op dit topic te zetten, want Vagebond heeft geen behoefde aan verder geouwehoer/gekrakeel, hoe lief- of wat ook bedoelt, aan haar adres.

Bij voorbaat dank.
Vagebond is offline  
Oud 13 January 2014, 18:40   #348
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Er is hier een en ander verplaatst naar 'Wie helpt mij aan een leraar'.

Nu weer:



svp
Wil het beheer svp een slotje zetten op bovengenoemde draadje wegens dat de sollicitatie ronde gesloten vanwege de aanmelding van kandidaten die onvoldoende zijn gekwalificeerd mbt de vraag die ik heb en/of om verdere goedbedoelde praat, onder mijn naam te voorkomen. Wij verwachten niet dat op korte termijn in die toestand zich iets zal wijzigen waarbij ondergetekende is zelf niet voldoende gekwalificeerd om een kwalitatief goed gesprek op poten te zetten mbt het onderwerp en dat ook niet van anderen verwacht.

Vooralsnog nog blijft het dus, helaas, nog op een houtje bijten.

Bij voorbaat dank
Vagebond is offline  
Oud 13 January 2014, 20:00   #349
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard Hoe krijg ik de aandacht van Tandem

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Wil het beheer svp een slotje zetten op bovengenoemde draadje wegens dat de sollicitatie ronde gesloten vanwege de aanmelding van kandidaten die onvoldoende zijn gekwalificeerd mbt de vraag die ik heb en/of om verdere goedbedoelde praat, onder mijn naam te voorkomen. Wij verwachten niet dat op korte termijn in die toestand zich iets zal wijzigen waarbij ondergetekende is zelf niet voldoende gekwalificeerd om een kwalitatief goed gesprek op poten te zetten mbt het onderwerp en dat ook niet van anderen verwacht.

Vooralsnog nog blijft het dus, helaas, nog op een houtje bijten.

Bij voorbaat dank
Het draadje 'Wie helpt mij aan een leraar ' is hierbij gesloten de vraag ging toch al schuil achter de werkelijke bedoeling 'hoe krijg ik de aandacht van Tandem'.
Renoir is offline  
Oud 13 January 2014, 20:14   #350
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Idd Caramel je hebt het goed gezien



Je begrijp er echt geen hol van he Caramel. Vagebond is gewoon een mens dat een vraag heeft mbt een quote die toevallig door tandem, werd geplaatst. Bij elk een ander die de quote had geplaatst zou ik dezelfde vraag hebben gesteld.

Het gaat dus helemaal niet om tandem, tandem kan mij verder de reet roesten, beste Caramel, wanneer dringt dat nu eens tot je botte hoofd door.
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 22:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.