Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 28 June 2013, 18:27   #341
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ulla, je was degene die erdoor geraakt voelde.
Ik heb er geen probleem met wat ik schreef, ook geen probleem met geraaktheid in deze, en het maakt mij niet uit wat jij gelooft, het is jouw geloof.
Jij ging op mijn tekst in, en dus zul jij mogelijk iets uit te zoeken hebben gehad, leg nu niet jouw dingetje bij mij...
Ulla is offline  
Oud 28 June 2013, 18:53   #342
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Verkouden Ulla? Van al dat zwemmen zeker?
Mihaela is offline  
Oud 28 June 2013, 20:22   #343
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Verkouden Ulla? Van al dat zwemmen zeker?

Jij durft. Stiekem spieken en denken dat ik de afleiding niet merk.
Nee, ik ben niet verkouden. Lekker gezwommen in de motregen vandaag.
Maar als je al komt kijken waarom maak je je niet kenbaar?
Ulla is offline  
Oud 28 June 2013, 20:45   #344
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Jij durft. Stiekem spieken en denken dat ik de afleiding niet merk.
Nee, ik ben niet verkouden. Lekker gezwommen in de motregen vandaag.
Maar als je al komt kijken waarom maak je je niet kenbaar?
Ik kwam niet kijken, je foto kwam op mijn tijdlijn, zoals vele andere plaatjes van andere mensen met wie ik in contact ben. Als ik iets neer zou zetten, zal ook op je tijdlijn komen, hoef je verder niets voor te doen..
Ik reageer niet altijd op ieder gebeurtenis dat op fb tevoorschijn komt, jij wel?
Bij sommigen dingen reageer ik wel, en bij anderen weer niet, afhankelijk of het impuls zich voordoet of niet..

Wel leuk om te zien wie wat neer zet, maar is niet stiekem kijken, want wij hebben elkaar permissie gegeven, toch?..

Was geen afleiding, wilde je niet nog een keer repliek geven, jij reageerde op mijn tekst die ik naar hans schreef, ik heb daar eigenlijk niet veel over te zeggen,..
Het was jouw impuls om te reageren, toch? Voor mij is nu niet meer op de voorgrond, dat wat toen zich voordeed..
Mihaela is offline  
Oud 28 June 2013, 21:18   #345
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik kwam niet kijken, je foto kwam op mijn tijdlijn, zoals vele andere plaatjes van andere mensen met wie ik in contact ben. Als ik iets neer zou zetten, zal ook op je tijdlijn komen, hoef je verder niets voor te doen..
Ik reageer niet altijd op ieder gebeurtenis dat op fb tevoorschijn komt, jij wel?
Bij sommigen dingen reageer ik wel, en bij anderen weer niet, afhankelijk of het impuls zich voordoet of niet..

Wel leuk om te zien wie wat neer zet, maar is niet stiekem kijken, want wij hebben elkaar permissie gegeven, toch?..

Was geen afleiding, wilde je niet nog een keer repliek geven, jij reageerde op mijn tekst die ik naar hans schreef, ik heb daar eigenlijk niet veel over te zeggen,..
Het was jouw impuls om te reageren, toch? Voor mij is nu niet meer op de voorgrond, dat wat toen zich voordeed..
Mihaela het was meer een scherts/ niet aan gedacht zo een emo dinges erbij te zetten. Ik kijk zelf soms ook op FB naar bekenden (vooral als ik niets beters te doen heb) dus niets aan de hand. En ik had niet door dat wij in contact zijn, je bent niet onder deze naam bij mij aangemeld. Daarom zei ik dat ook. En ik vind wel dat je afleid van wat mensen je vertellen. Ik vind het nu ook wel welletjes zo, tenslotte hoef je het voor mij niet te doen.

Wijziging aangebracht door Ulla op 28 June 2013 om 21:33.
Reden: taal
Ulla is offline  
Oud 28 June 2013, 21:32   #346
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Mihaela het was meer een scherts/ niet aan gedacht zo een emo dinges erbij te zetten. Ik kijk zelf soms ook op FB (vooral als ik niets beters te doen heb) dus niets aan de hand. En ik had niet door dat wij in contact zijn, je bent niet onder deze naam bij mij aangemeld. Daarom zei ik dat ook. En ik vind wel dat je afleid van wat mensen je vertellen. Ik vind het nu ook wel welletjes zo, tenslotte hoef je het voor mij niet te doen.

Oh ok, ik dacht dat je wist wie ik was, namelijk had ik ervoor die naam hier. Snap nu je reactie..
Op je teentjes getrapt Ulla?
Mihaela is offline  
Oud 28 June 2013, 21:37   #347
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
En ik vind wel dat je afleid van wat mensen je vertellen. Ik vind het nu ook wel welletjes zo, tenslotte hoef je het voor mij niet te doen.
Doe gerust de naam blokkeren op fb Ulla, als je je niet goed bij voelt. Mij mag dat niet uit.
Mihaela is offline  
Oud 28 June 2013, 21:41   #348
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
En ik vind wel dat je afleid van wat mensen je vertellen. Ik vind het nu ook wel welletjes zo, tenslotte hoef je het voor mij niet te doen.
Zo, je komt me wel over als een snelkookpan vol emoties Ulla, en ik dacht dat ik gevoelig was.. pff..
Mihaela is offline  
Oud 28 June 2013, 21:43   #349
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Oh ok, ik dacht dat je wist wie ik was, namelijk had ik ervoor die naam hier. Snap nu je reactie..
Op je teentjes getrapt Ulla?
Hahaha hilarisch. Snap het nu ook. Daarom die smily op je reactie half uurtje geleden. Sorry van het misverstand, maar ik dacht eerst dat de aanmelding vandaag ergens anders vandaan kwam.
Ulla is offline  
Oud 28 June 2013, 21:44   #350
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Zo, je komt me wel over als een snelkookpan vol emoties Ulla, en ik dacht dat ik gevoelig was.. pff..
Valt wel mee hoor.
Ulla is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 04:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.