Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 22 December 2020, 19:11   #3491
Anna
Vicaris
 
Geregistreerd: 3 November 2020
Berichten: 146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
En niet te vergeten zijn dienaarschap
Haha je bent een leukerd Vagebond
Ik zie het wel wanneer het verschijnsel onschuld voorbij komt en de maat op de trom slaat.
En zijn dienaarschap
Anna is offline  
Oud 23 December 2020, 01:16   #3492
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna Bekijk bericht
Haha je bent een leukerd Vagebond
Daar zijn de meningen over verdeeld Anna, niet iedereen is even dol op me, zo heb ik begrepen

Citaat:
Ik zie het wel wanneer het verschijnsel onschuld voorbij komt en de maat op de trom slaat.
En zijn dienaarschap
....
Vagebond is offline  
Oud 23 December 2020, 21:52   #3493
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik wil, nu toch zo'n beetje alle vuile was buiten is gehangen door ons olijke duo nog toevoegen dat ik nog eens in ons app-groepje de post heb doorgekeken omdat ik vrij zeker wist dat ik daar ook iets had gezegd wat van me gevraagd was geworden door, wat ik daar noemde, Bewustzijn, en hoe ik er de pé over in had en dat was op het moment net voor of na dat ik dat tantra-bericht, naast de rest van de inhoud van die zelfde mail want het was nog wel een iets langere mail dan alleen dat hele kleine stukje tekst wat hier in dit draadje is geplaatst, had gemaild. Ik zeg letterlijk dat ik boos ben, ruzie heb met.... vooral omdat ik zelf onderdeel van die boodschap ben wat het lastig maakt om idd die boodschap over te brengen, maar dat ik dat als brave ziel dan maar doe ondanks......

In de mail, is te zien dat ik er verlegen mee ben en zeg ik dat ik het prima vind wanneer kabu 'nee' zegt want dan kom ik er ook mooi onderuit. Ik mocht niet zeggen:" zeg alsjeblieft nee, want ik zie dit helemaal niet zitten om heel eerlijk te zijn," want had ik dat wel gedaan dan had ik die hele vraag ondermijnd.
Wat ik gezegd heb was een subtiele manier om te zeggen dat het voor mij allemaal niet zo nodig hoefde allemaal, liever niet zelf..
Later nog eens extra bevestigd door op zijn vraag of ik wel fysiek wel aantrekkelijk genoeg zou zijn, blabla, te antwoorden dat ik zeker niet in het rijtje voor hem aantrekkelijke vrouwen zou passen. Nou lijkt me niet dat je dat gaat zeggen wanneer je staat te springen om met iemand van bil te gaan, dan wil je toch tenminste weten wat iemand dan onder aantrekkelijk verstaat en dat soort van zaken, nu dat wilde o.g. totaal niet weten.
O.g. heeft zelfs meerder keren het aanbod om wat foto's van aantrekkelijke vrouwen, ter vergelijk, opgestuurd te krijgen afgewezen omdat ze niet was geïnteresseerd, veel te blij dat ze ergens onderuit was gekomen.

Ja, en dat wil ik toch even gezegd hebben, ter verdediging van mezelf, want want de suggestie dat Vagebond van alles zou willen is pertinent een leugen....
Was imo al ruimschoots duidelijk: de olijke tweeling mag graag selectief shoppen en interpreteren ;)
Sam is offline  
Oud 23 December 2020, 21:52   #3494
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
reactie op: mooie dagen..

Citaat:
Sam wenst iedereen mooie dagen, al is het niet met velen en voor sommigen mss zelfs in eenzaamheid: vrede en liefde in ieders hart gewenst!🎄🌟¸

Fijne dagen en hopelijk een gezond(er) en daardoor vrijer 2021!💫🥂🍀

Bron
Vagebond wenst voor jou het zelfde als jij voor ons wenst, thanks
Vagebond is offline  
Oud 23 December 2020, 21:54   #3495
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Was imo al ruimschoots duidelijk: de olijke tweeling mag graag selectief shoppen en interpreteren ;)
Gewonde en gekwetste harten zijn onschuldig, hooguit 'menselijk' gekleurd..... en mensen zijn net als de rest van het dierenrijk....
Sam is offline  
Oud 23 December 2020, 21:55   #3496
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Vagebond wenst voor jou het zelfde als jij voor ons wenst, thanks
Tnx Vagie! 😘¸ðŸŽ„🥂🌟
Sam is offline  
Oud 23 December 2020, 23:19   #3497
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Was imo al ruimschoots duidelijk: de olijke tweeling mag graag selectief shoppen en interpreteren ;)
Dat was idd wel duidelijk en toch voel-(de) ik de behoefde me te verdedigen, ook mijn kant van het verhaal te laten horen. Maar is beter van niet nog meer te zeggen op dit moment....

Hoewel ik nog wel wil zeggen dat wanneer ik iemand zou willen versieren, ik het zeker niet in de stijl zou hebben gedaan als de boodschap die mij gevraagd was geworden door te geven. Want als ik echt met kabu naar bed had gewild, dan had ik wel gewoon gezegd:" he kabu ik vind je aantrekkelijk en ik wil met je naar bed," heb ik echt geen smoesjes voor nodig of zo, als ie dan 'nee had gezegd zou ik wel gezegd hebben:" hé oké, even goede vrienden, blabla," dan had ik toch niet de moeite genomen om mezelf zo onaantrekkelijk mogelijk voor deze man te maken, dan ga jezelf toch zo voordelig mogelijk laten zien, of ben ik nu gek? Want mijn god iedereen kon toch zien dat ik moeite heb gedaan en doe mezelf fysiek zo onaantrekkelijk mogelijk voor onze kabu te maken door hem met de waarheid om de oren te slaan.... Oké ik heb 1 x in ons mailcontact gezegd dat wanneer hij dat perse wilde weten of ik me zou hebben kunnen meten met in dit geval, zijn ex-vrouw, in onze jonge jaren, want ja ik was vroeger een lekker ding al zeg ik het zelf, maar dat hij never nooit voor mij gevallen zou zijn en omgekeerd ook niet overigens en dat is niet veranderd....

Ik bedoel als er één is bij wie ik geen fysiek seksuele aantrekkingskracht voel dan is het wel bij kabu, sorry maar dat is, geloofd of niet, gewoon de waarheid...Maar kennelijk wordt dat niet geloofd...., nou ja dan maar niet....

Nou toch mezelf weer verdedigd kennelijk. Ja want het zit me hoog kennelijk

Vagebond is offline  
Oud 23 December 2020, 23:32   #3498
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Dat was idd wel duidelijk en toch voel-(de) ik de behoefde me te verdedigen, ook mijn kant van het verhaal te laten horen. Maar is beter van niet nog meer te zeggen op dit moment....

Hoewel ik nog wel wil zeggen dat wanneer ik iemand zou willen versieren, ik het zeker niet in de stijl zou hebben gedaan als de boodschap die mij gevraagd was geworden door te geven. Want als ik echt met kabu naar bed had gewild, dan had ik wel gewoon gezegd:" he kabu ik vind je aantrekkelijk en ik wil met je naar bed," heb ik echt geen smoesjes voor nodig of zo, als ie dan 'nee had gezegd zou ik wel gezegd hebben:" hé oké, even goede vrienden, blabla," dan had ik toch niet de moeite genomen om mezelf zo onaantrekkelijk mogelijk voor deze man te maken, dan ga jezelf toch zo voordelig mogelijk laten zien, of ben ik nu gek? Want mijn god iedereen kon toch zien dat ik moeite heb gedaan en doe mezelf fysiek zo onaantrekkelijk mogelijk voor onze kabu te maken door hem met de waarheid om de oren te slaan.... Oké ik heb 1 x in ons mailcontact gezegd dat wanneer hij dat perse wilde weten of ik me zou hebben kunnen meten met in dit geval, zijn ex-vrouw, in onze jonge jaren, want ja ik was vroeger een lekker ding al zeg ik het zelf, maar dat hij never nooit voor mij gevallen zou zijn en omgekeerd ook niet overigens en dat is niet veranderd....

Ik bedoel als er één is bij wie ik geen fysiek seksuele aantrekkingskracht voel dan is het wel bij kabu, sorry maar dat is, geloofd of niet, gewoon de waarheid...Maar kennelijk wordt dat niet geloofd...., nou ja dan maar niet....

Nou toch mezelf weer verdedigd kennelijk. Ja want het zit me hoog kennelijk

Dat het hoog zit is duidelijk...
mijn mening? Ik vind het laag bij de gronds wat kabu in deze heeft gedaan. Belangrijk? Niet voor mij Vagebond, en ik vermoed voor weinigen meelezend of -schrijvend op dit forum...

Ik wens je te kunnen loslaten van de amoebe;)
Sam is offline  
Oud 23 December 2020, 23:38   #3499
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Was imo al ruimschoots duidelijk: de olijke tweeling mag graag selectief shoppen en interpreteren ;)
Ja van kabu ben ik nooit helemaal zeker. Ook in dit geval niet Sam. Ferdinand is een wederzijdse vriend van ons beiden en ik kan me niet voorstellen dat kabu zo dom is dat niet ergens in zijn achterhoofd kon vermoeden dat op gegeven moment dat bericht van forumlid M. niet bij o.g terecht zo komen. Ferdinand geeft niet zomaar dingen door. Hij heeft mij het bericht van dat kabu aan hem heeft gestuurd aan mij gegeven toen ik aangaf dat ik het idee had dat olijke duo tegen me aan het liegen waren dat ze geen contact met elkaar hadden en/of hebben.

En als ik dan kabu's reaktie lees op het voorstel van forumlid M. om dat tantrabericht op het forum te plaatsen omdat ik dan niet langer dat wat zij voor waar aanziet zou kunnen ontkennen blabla ect met een doodshoofd erbij, dan zegt hij, even met mijn eigen woorden:" ik weet niet wie er nu ondeugender is jij of ik want ik was niet eens op dat idee gekomen....." er wordt door beiden flink gelachen...

In kabu's geval kan ik me ook nog voorstellen dat hij met mw. mee gaat om te kijken waar, in het kader van bewustwording, dat verhaaltje dan uiteindelijk gaat eindigen, gezien wat jij vervolgens tegen Ferdinand zegt, dat het hilarisch is...zegt hij tegen een gezamenlijke vriend, of zou het zelfs zo erg zijn dat hij een wig probeert te drijven tussen de vriendschap tussen mij en Ferdinand? Ferdinand geloofd dat niet en ik ook niet eerlijk gezegd...
Vagebond is offline  
Oud 23 December 2020, 23:42   #3500
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard maar eerst even dit...

Heb vroeger op een koor gezeten waar we ook dit stuk altijd zongen/repeteerde, zo lekker om te zingen dit, ik wordt nog steeds blij wanneer ik dit hoor

Cantique de Jean Racine, Op. 11
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 06:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.