Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 23 December 2020, 23:44   #3501
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ja van kabu ben ik nooit helemaal zeker. Ook in dit geval niet Sam. Ferdinand is een wederzijdse vriend van ons beiden en ik kan me niet voorstellen dat kabu zo dom is dat niet ergens in zijn achterhoofd kon vermoeden dat op gegeven moment dat bericht van forumlid M. niet bij o.g terecht zo komen. Ferdinand geeft niet zomaar dingen door. Hij heeft mij het bericht van dat kabu aan hem heeft gestuurd aan mij gegeven toen ik aangaf dat ik het idee had dat olijke duo tegen de klippen, ik heb het niet precies zo gezegd, tegen me aan het liegen waren. En als ik dan kabu's reaktie lees op het voorstel van forumlid M. om dat tantrabericht op het forum te plaatsen omdat ik dan niet langer dat wat zij voor waar aanziet zou kunnen ontkennen blabla ect met een doodshoofd erbij, dan zegt hij, even met mijn eigen woorden:" ik weet niet wie er nu ondeugender is jij of ik want ik was niet eens op dat idee gekomen....."

In kabu's geval kan ik me ook nog voorstellen dat hij met mw. mee gaat om te kijken waar, in het kader van bewustwording, dat verhaaltje dan uiteindelijk gaat eindigen...
Weet je Vagebond, ik snap je frustratie, maar bij dit duo zou ik m'n verdediging loslaten.... Forumwijd is hun gekonkel en gefoezel terug te vinden...

Niet voor mij, niet voor hen, gewoon voor je eigen innerlijke vrede...

Laat los....

Gewoon voor jezelf, uit vertrouwen op jezelf....

Overigens vinnik de rol van Ferdinand ook discutabel, maar dat terzijde...


Edit: okay, ik realiseer me, makkelijker gezegd dan gedaan :/
En ook: makkelijker bedacht dan zeker weten waar....
Sam is offline  
Oud 23 December 2020, 23:48   #3502
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Heb vroeger op een koor gezeten waar we ook dit stuk altijd zongen/repeteerde, zo lekker om te zingen dit, ik wordt nog steeds blij wanneer ik dit hoor

Cantique de Jean Racine, Op. 11
Verdwijnt in de golven van mooie muziek....

Truste!
Sam is offline  
Oud 24 December 2020, 00:03   #3503
Anna
Vicaris
 
Geregistreerd: 3 November 2020
Berichten: 146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Heb vroeger op een koor gezeten waar we ook dit stuk altijd zongen/repeteerde, zo lekker om te zingen dit, ik wordt nog steeds blij wanneer ik dit hoor

Cantique de Jean Racine, Op. 11
Zo mooi! Dank en voor al die andere mooie muziek die je op het forum plaatst!
Anna is offline  
Oud 24 December 2020, 00:11   #3504
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Dat het hoog zit is duidelijk...
mijn mening? Ik vind het laag bij de gronds wat kabu in deze heeft gedaan. Belangrijk? Niet voor mij Vagebond, en ik vermoed voor weinigen meelezend of -schrijvend op dit forum...

Ik wens je te kunnen loslaten van de amoebe;)
Ja, dat ben ik dus niet met je eens Sam. Ik vind dat je in het kader van bewustwording heel ver mag gaan, en in die zin vind ik het dan ook niet erg dat het verhaaltje is verschenen, zoals ik al zei, ik heb niks te verbergen blabla ect. Maar in het kader van bewustwording vind ik het wel van belang met welke intentie iets al dan niet wordt gedaan. Bij mw. is duidelijk dat vanuit haat en nijd handelde en bij kabu ben ik daar niet zeker van, hoewel ik wel merk dat hij boos op me was dat ik me totaal liet zakken in de kleine kind energie, maar daar heb ik dan schijt aan want dat ik me daar totaal in liet zakken had, als een tweesnijdend zwaard, een doel. Want je moet bedenken Sam dat ik meer zie dan alleen de oppervlakte en/of buitenkant, ik zie hoe de verschillende kosmische lijnen bij elkaar komen, hoe gebeurtenissen op elkaar ingrijpen met als doel bewustwording en ik mag/kan niet afwijken van die lijn, al zou ik dat nog zo graag willen....

In dat kader mag ik kabu nog niet afschrijven want hij is de leegte maar heeft ook nog wat zaakjes op te lossen voor zichzelf. En naar mijn idee is de relnichterige aantrekkingskracht naar en met mw. M. daarin zeer ongezond/ziekelijk. Maar goed dat is verder mijn pakkie aan niet. Dat moeten ze maar met elkaar uitzoeken.

Het is overigens wel goed om te horen dat men idd wat zij hebben gedaan laag bij de gronds is, want dat mogen zij beiden idd ook horen en tot zich door laten dringen, want je kunt Vagebond idd veel flikken omdat ik dus altijd bewustwording op nr 1 heb staan, altijd en is dus ook bij akkevietje niet anders, maar dat wil niet zeggen dat daarom alles ook zomaar oke is....

.

Wijziging aangebracht door Vagebond op 24 December 2020 om 01:39.
Reden: toevoeging laatste zin
Vagebond is offline  
Oud 24 December 2020, 00:18   #3505
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ja, dat ben ik dus niet met je eens Sam. Ik vind dat je in het kader van bewustwording heel ver mag gaan, en in die zin vind ik het dan ook niet erg dat het verhaaltje is verschenen, zoals ik al zei, ik heb niks te verbergen blabla ect. Maar in het kader van bewustwording vind ik het wel van belang met welke intentie iets al dan niet wordt gedaan. Bij mw. is duidelijk dat vanuit haat en nijd handelde en bij kabu ben ik daar niet zeker van, hoewel ik wel merk dat hij boos op me was dat ik me totaal liet zakken in de kleine kind energie, maar daar heb ik dan schijt aan want dat ik me daar totaal in liet zakken had, als een tweesnijdend zwaard, een doel. Want je moet bedenken Sam dat ik meer zie dan alleen de oppervlakte en/of buitenkant, ik zie hoe de verschillende kosmische lijnen bij elkaar komen, hoe gebeurtenissen op elkaar ingrijpen met als doel bewustwording en ik mag/kan niet afwijken van die lijn, al zou ik dat nog zo graag willen....

In dat kader mag ik kabu nog niet afschrijven want hij is de leegte maar heeft ook nog wat zaakjes op te lossen voor zichzelf. En naar mijn idee is de relnichterige aantrekkingskracht naar en met mw. M. daarin zeer ongezond/ziekelijk. Maar goed dat is verder mijn pakkie aan niet. Dat moeten ze maar met elkaar uitzoeken.

Het is overigens wel goed om te horen dat men idd wat zij hebben gedaan laag bij de gronds is, want dat mogen zij beiden idd ook horen en tot zich door laten dringen, want je kunt Vagebond idd veel flikken omdat ik dus altijd bewustwording op nr 1 heb staan, altijd en is dus ook bij akkevietje niet anders....
Je hoeft het niet met mij (of wie dan ook) eens te zijn.
Ik laat het los Vagebond.... en wens je opnieuw, maar nu persoonlijk, vrede en liefde in je hart. Je bent het waard!
Sam is offline  
Oud 24 December 2020, 00:39   #3506
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Dingen laten los wanneer ze loslaten...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Weet je Vagebond, ik snap je frustratie, maar bij dit duo zou ik m'n verdediging loslaten.... Forumwijd is hun gekonkel en gefoezel terug te vinden...

Niet voor mij, niet voor hen, gewoon voor je eigen innerlijke vrede...

Laat los....

Gewoon voor jezelf, uit vertrouwen op jezelf....

Overigens vinnik de rol van Ferdinand ook discutabel, maar dat terzijde...


Edit: okay, ik realiseer me, makkelijker gezegd dan gedaan :/
En ook: makkelijker bedacht dan zeker weten waar....
IK ben het niet met je eens dat de rol van Ferdinand discutabel is, hij heeft de rol gespeeld die hij moest spelen zoals wij allemaal de rol spelen die we moeten spelen....

Dat loslaten is idd wel een beetje gemakkelijk gezegd Sam...Dingen hebben tijd nodig om in te dalen en hun plek te vinden....En dit hele gebeuren is nauwelijks een paar dagen geleden dus ik ben er nog vol van...maar goed ik hou er over op voor nu, want ik was eigenlijk überhaupt niet van plan het er nog over te hebben op deze schrijftplaats...Maar goed het moest toch gebeuren kennelijk.
Vagebond is offline  
Oud 24 December 2020, 00:43   #3507
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
IK ben het niet met je eens dat de rol van Ferdinand discutabel is, hij heeft de rol gespeeld die hij moest spelen zoals wij allemaal de rol spelen die we moeten spelen....

Dat loslaten is idd wel een beetje gemakkelijk gezegd Sam...Dingen hebben tijd nodig om in te dalen en hun plek te vinden....En dit hele gebeuren is nauwelijks een paar dagen geleden dus ik ben er nog vol van...maar goed ik hou er over op voor nu, want ik was eigenlijk überhaupt niet van plan het er nog over te hebben op deze schrijftplaats...Maar goed het moest toch gebeuren kennelijk.
Okay, alles is wat het is. So be it....

¸
Sam is offline  
Oud 24 December 2020, 00:45   #3508
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Je hoeft het niet met mij (of wie dan ook) eens te zijn.
Thanks
Citaat:
Ik laat het los Vagebond....
Dat lijkt me een wijze beslissing
Citaat:
en wens je opnieuw, maar nu persoonlijk, vrede en liefde in je hart. Je bent het waard!
En nogmaals thanks

Vagebond is offline  
Oud 24 December 2020, 00:47   #3509
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Verdwijnt in de golven van mooie muziek....

Truste!
Ja en dit was al weer een uur geleden Sammie
Vagebond is offline  
Oud 24 December 2020, 00:48   #3510
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna Bekijk bericht
Zo mooi! Dank en voor al die andere mooie muziek die je op het forum plaatst!
Thanks Anna, ik vind het altijd leuk om muziek te plaatsen die ik passend vind bij wat ik schrijf of wil zeggen
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 16:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.