Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 24 December 2020, 00:52   #3511
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Okay, alles is wat het is. So be it....

¸
Idd, zo is het. Genoeg is genoeg en het is voor vandaag meer dan genoeg geweest.

Tjonge, er komt steeds van die prachtig muziek voorbij op you-tupe

Nu een van mijn lievelings counter-tenoren

"Nisi Dominus - Cum Dederit" de Antonio Vivaldi. Andreas Scholl.wmv
Vagebond is offline  
Oud 24 December 2020, 01:47   #3512
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Ik wens je te kunnen loslaten van de amoebe;)
amoebe, ja die is leuk...

Over dat loslaten gaan we het maar niet hebben
Vagebond is offline  
Oud 24 December 2020, 07:39   #3513
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna Bekijk bericht
Ik gaf een keer een kritische opmerking en toen begon het.
Kenmerkend voor ego.
 
Oud 24 December 2020, 11:28   #3514
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Nu we het er toch over hebben, advies

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Kenmerkend voor ego.
Beste Laurens, ik heb behoefde aan wat advies mbt de jongste gebeurtenissen waarin duidelijk is geworden dat onze forumlieveling in principe een leugenachtig, achterbaks en manipulatief figuur is. O.g hinkt als slachtoffer van deze figuur namelijk op twee benen mbt of zij de forumleiding zal vragen de schrijfbeperking die zij heeft gekregen als gevolg van de manipulaties ( ongelimiteerd op rode driehoekjes drukken en net doen alsof je slachtoffer bent van o.g. blablabla ect. ) van deze manipulatieve figuur op te heffen of dat zij het, vanwege haar ervaring met de forumleiding mbt hoe zij met o.g. zijn om gegaan in dit akkevietje, maar zal nalaten vanwege de verwachting dat de forumleiding zich weinig begaan heeft getoond naar o.g. en dus bij de eerste scheet van mw. o.g. achter slot zette. Nu kan o.g. heel ver gaan in haar begrip voor de forumleiding maar het stop wel ergens....

Mijn vraag aan jou is nu wat te doen. Denk je dat het zin heeft de forumleiding te vragen
1. o.g. achter slot vandaan te halen vanwege een in principe onschuldig vast gezet zijn.
en
2. een schrijfbeperking voor mw. M. te vragen zodat zij voor de verandering eens wordt in haar bewegingsvrijheid beperkt wordt zodat zij niet ongelimiteerd andere forumleden meer kan lastig vallen met verhaaltjes...

Ik vraag dit omdat mw. op dit moment is ondergedoken maar zich vast ergens weer zal melden en o.g. zoiets heeft van laten we de kaarten maar gelijk open en bloot op tafel leggen want dat maakt de zaak gelijk helder want daar houden wij van....

Al vast bij voorbaat dank voor je advies...

Groet Vagebond...
Vagebond is offline  
Oud 24 December 2020, 11:31   #3515
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Ja Renoir, geef Vagebond haar zin, en geeft Mihaela een schrijf beperking.
Mijn zus blijft tot 4 januari.
Mihaela is offline  
Oud 24 December 2020, 11:37   #3516
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik vraag dit omdat mw. op dit moment is ondergedoken maar zich vast ergens weer zal melden
Ze heeft zich alweer gemeld zie ik...Vraag blijft staan in afwachting van antw.

Bij voorbaat dank

Groet Vagebond...
Vagebond is offline  
Oud 24 December 2020, 11:41   #3517
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Ik neem nu toch even de tijd.

Vagebond heeft een zo behoorlijk slachtofferrol opgebouwd, en nu meent ze dat ik haar iets aangedaan heb, achter haar rug, terwijl ik hier continue heel open alles geschreven heb hoe ik haar zie,en hoe ik over haar denk.

Ze manipuleert nu met haar denkbeeldigepijn, die drukt ze het in ieders gezicht, en zint op wraak.
Vagebond, houd toch op joh vrouw van 60, gedrag je je niet steeds als een zielig kindje.
Degene die jou in steunen, Sam, of Anna, die houden juist je gekrenkte ego in stand.

Waarheidsvinding? Is het waar dat Mihaela jou iets aan kan doen?
Mihaela is offline  
Oud 24 December 2020, 11:45   #3518
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
O.g hinkt als slachtoffer van deze figuur namelijk op twee benen mbt of zij de forumleiding zal vragen de schrijfbeperking die zij heeft gekregen als gevolg van] de manipulaties] ( ongelimiteerd op rode driehoekjes drukken en net doen alsof je ]slachtoffer bent van] o.g. blablabla ect. ) van deze ]manipulatieve figuur] op te heffen of dat zij het, vanwege haar ervaring met de forumleiding mbt hoe zij met o.g. zijn om gegaan in dit akkevietje, maar zal nalaten vanwege de verwachting dat de forumleiding zich weinig begaan heeft getoond naar o.g. en dus bij de eerste scheet van mw. o.g. ]achter slot zette]. Nu kan o.g. heel ver gaan in haar begrip voor de forumleiding maar het stop wel ergens....
.
En nu draai het om Vagebond. Je praat over jezelf.
Mihaela is offline  
Oud 24 December 2020, 12:04   #3519
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht

terwijl ik hier continue heel open alles geschreven heb hoe ik haar zie,en hoe ik over haar denk.
Oh zeker ben je open geweest mbt hoe jij over o.g. denkt echter je volstrekte achterbaksheid en manipulatieve aard is nog nooit zo naar voren gekomen als die nu naar voren is gekomen Mihaela. En het wordt m.i. echt een keer tijd dat je hierin wordt gestopt door de een of de ander, want je gedrag is ziek en grenst aan wat wij een anti-sociale persoonlijkheid, laat ik het beestje maar gewoon eens bij de naam noemen, noemen in mijn vak.
Vagebond is offline  
Oud 24 December 2020, 12:11   #3520
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
En nu draai het om Vagebond. Je praat over jezelf.
Ja lieve schat, dat is ook weer zo'n trucje van je om jezelf maar niet in de ogen te hoeven kijken. Niet alles wat blinkt is ook direct toe te schuiven aan projectie. En dit geval in deze dualiteit is hier geen sprake van projectie want o.g heeft geen snode plannetjes achter de schermen gesmeed dat was u, o.g. heeft niet om elke flauwekul reden op rode driehoekjes gedrukt om de forumleiding zo te manipuleren dat ze het slachtoffer, ik in dit geval, achter slot zouden zetten. Want liefste Mihaela, dat Vagebond tegen jou te keer bleef gaan was een test voor zowel jou oprechtheid als de forumleiding in hoeverre zij in de gaten hadden waar u mee bezig was. Nu u bent door de mand gevallen en nu gaan we afwachten wat Laurie ons gaat adviseren.

In gespannen afwachting...
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 12:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.