Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 24 December 2020, 12:14   #3521
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Oh zeker ben je open geweest mbt hoe jij over o.g. denkt echter je volstrekte achterbaksheid en manipulatieve aard is nog nooit zo naar voren gekomen als die nu naar voren is gekomen Mihaela. En het wordt m.i. echt een keer tijd dat je hierin wordt gestopt door de een of de ander, want je gedrag is ziek en grenst aan wat wij een anti-sociale persoonlijkheid, laat ik het beestje maar gewoon eens bij de naam noemen, noemen in mijn vak.
En wat jij hier al jaren doet noem jij dat gezond?
Je bent weer, door jou eigen toedoen, vernederd en afgewezen, en blijf je nu al je energie op mij richten. Ik vind jou echt zielig bezig. Typisch voorbeeld van op iets of iemand anders onze problemen afschuiven..
Ik heb er nu echt geen tijd meer voor jouw gekrenkte ego, ik ga met mijn zus en mijn partner een wandeling maken, wij wonen hier heerlijk dicht bij de zee.

Mihaela is offline  
Oud 24 December 2020, 12:28   #3522
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
En wat jij hier al jaren doet noem jij dat gezond?
Je bent weer, door jou eigen toedoen, vernederd en afgewezen, en blijf je nu al je energie op mij richten. Ik vind jou echt zielig bezig. Typisch voorbeeld van op iets of iemand anders onze problemen afschuiven..
Ik heb er nu echt geen tijd meer voor jouw gekrenkte ego, ik ga met mijn zus en mijn partner een wandeling maken, wij wonen hier heerlijk dicht bij de zee.

Lieve schat dat is weer zo'n aanname van je dat ik o.g. zich vernederd cq afgewezen zou voelen door eigen toedoen. O.g voelt zich niet vernederd en of afgewezen door eigen toedoen of überhaupt vernederd of afgewezen. O.g. ziet wat Mihaela irl doet vanuit een wens om Vagebond in een hoek te drijven, en wat Mihaela daar over over heeft walmt aan alle kant een zieke persoonlijkheid uit.

En binnen dat verband kan o.g. enkel nog maar mededogen ervaren maar moet wel gezegd worden wat gezegd wordt en het advies van Laurens worden afgewacht...

Verder gaan we zien of je idd geen tijd hebt om je te komen bemoeien met wat op dit forum gebeurd. Ik zie je voor 4 januari echt nog wel verschijnen om je werkje voort te zetten, want om dat na te laten is niet verleidelijk genoeg ben ik bang, want je zult Vagebond, die jij koste wat het kost jou waarheid door de strot wil duwen, zoveel is wel duidelijk, eens een beetje ademruimte laten. Kind ik kan je hebben hoor of Vagebond nu wel of niet zit opgesloten en of Mihaela nu wel of niet vieze plannetjes smeed. Want zoals je gezegd:" je kunt Vagebond niet voor lul zetten, maar Vagebond zal wel haar verhaaltje tegenover jou onzin verhaal zetten....Want kind wat zal jij je handjes hebben dichtgeknepen met die schat aan persoonlijk info die jij van kabu in handen geschoven kreeg. Ik ben er van overtuigd dat alle radertjes in je brein begonnen warm te draaien hoe je dat nu eens zou kunnen gaan gebruiken om Vagebond gek in de kop te maken, want zo zwart van pijn en ellende zie ik jou hart wel zijn Mihaela, want mensen zoals jij willen anderen net zo laten lijden als zij zelf lijden. Dus het is niet zielige Vagebond maar arme Mihaela

Ik wens jou alle goeds en een warm hart toe Mihaela, en met name dat laatste wens ik je toe

Groet en

Vagebond is offline  
Oud 24 December 2020, 13:31   #3523
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Vanuit verwegistan aan Anna

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna
Ik wens een ieder een verlicht hart!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna
Was vergeten te zeggen dat ik mezelf dat ook wens. Dus dat doe ik dan bij deze.

Bron
......Dat is idd he mooiste cadeau dat we voor onszelf kunnen wensen Anna, want met een verlicht hart zijn we in staat tot vergeven, zijn we in staat onschuld te zien en zijn we in staat dat te doen wat nodig is en van ons wordt gevraagd door.....
Vagebond is offline  
Oud 24 December 2020, 14:54   #3524
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Beste Laurens, ik heb behoefde aan wat advies mbt de jongste gebeurtenissen waarin duidelijk is geworden dat onze forumlieveling in principe een leugenachtig, achterbaks en manipulatief figuur is. O.g hinkt als slachtoffer van deze figuur namelijk op twee benen mbt of zij de forumleiding zal vragen de schrijfbeperking die zij heeft gekregen als gevolg van de manipulaties ( ongelimiteerd op rode driehoekjes drukken en net doen alsof je slachtoffer bent van o.g. blablabla ect. ) van deze manipulatieve figuur op te heffen of dat zij het, vanwege haar ervaring met de forumleiding mbt hoe zij met o.g. zijn om gegaan in dit akkevietje, maar zal nalaten vanwege de verwachting dat de forumleiding zich weinig begaan heeft getoond naar o.g. en dus bij de eerste scheet van mw. o.g. achter slot zette. Nu kan o.g. heel ver gaan in haar begrip voor de forumleiding maar het stop wel ergens....

Mijn vraag aan jou is nu wat te doen. Denk je dat het zin heeft de forumleiding te vragen
1. o.g. achter slot vandaan te halen vanwege een in principe onschuldig vast gezet zijn.
en
2. een schrijfbeperking voor mw. M. te vragen zodat zij voor de verandering eens wordt in haar bewegingsvrijheid beperkt wordt zodat zij niet ongelimiteerd andere forumleden meer kan lastig vallen met verhaaltjes...

Ik vraag dit omdat mw. op dit moment is ondergedoken maar zich vast ergens weer zal melden en o.g. zoiets heeft van laten we de kaarten maar gelijk open en bloot op tafel leggen want dat maakt de zaak gelijk helder want daar houden wij van....

Al vast bij voorbaat dank voor je advies...

Groet Vagebond...
Nogmaals wil ik wel even weer kwijt dat zowel jouw zelfonderzoek als dat van Mihaela niet naar analogie van de forumdoelstelling is. Het is voor gedegen zelfonderzoekers wel een mooi voorbeeld van een blind geloof in de waarheid van de verschijnselen. Iets dat normaal gesproken behoort te worden onderzocht. Ik ben er een voorstander van om het gekrakeel dat er tussen jullie gaande is oogluikend toe te staan ter leeringh ende vermaeck maar op dit forum thuishoren doet het niet. Om te voorkomen dat andere draadjes daarmee vervuild worden greep ik in. Bij Mihaela is dat nog niet in die mate het geval als bij jou, dus daar geldt een afwachtende houding. Het is niet mijn intentie om je meer bewegingsruimte te geven. Het onaangepaste gedrag dacht ik weer aan de moderatie overgelaten te hebben en als die zich niet roeren zien ze kennelijk geen reden tot ingrijpen.
 
Oud 24 December 2020, 15:30   #3525
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
nogmaals een bevestiging...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Nogmaals wil ik wel even weer kwijt dat zowel jouw zelfonderzoek als dat van Mihaela niet naar analogie van de forumdoelstelling is. Het is voor gedegen zelfonderzoekers wel een mooi voorbeeld van een blind geloof in de waarheid van de verschijnselen. Iets dat normaal gesproken behoort te worden onderzocht. Ik ben er een voorstander van om het gekrakeel dat er tussen jullie gaande is oogluikend toe te staan ter leeringh ende vermaeck maar op dit forum thuishoren doet het niet. Om te voorkomen dat andere draadjes daarmee vervuild worden greep ik in. Bij Mihaela is dat nog niet in die mate het geval als bij jou, dus daar geldt een afwachtende houding. Het is niet mijn intentie om je meer bewegingsruimte te geven. Het onaangepaste gedrag dacht ik weer aan de moderatie overgelaten te hebben en als die zich niet roeren zien ze kennelijk geen reden tot ingrijpen.
Oké dat is dan helder, dan weten we dat de petten nog altijd op ego-bescherming staan. Niet dat wij dachten dat het bewijs van de vieze spelletjes en snode plannetje die mw. achter de schermen organiseert ook maar enig verschil zou hebben gemaakt, maar het was het proberen nog maar weet eens waard om te kijken of er misschien ergens al wakker geschrokken zou zijn, dus niet....en dus staan we er nog steeds alleen voor.....

En nee ik ben het totaal niet met je eens dat hier niet aan de forumdoelstelling zou worden voldaan. Wat we hier zien is een live-voorstelling hoe iemand stukje bij beetje probeert tot een oplossing te komen mbt tot de anti-sociale persoonlijkheden op dit forum. Normaliter in de normale maatschappij zou wat men hier ziet gebeuren het slachtoffer bij staan. Hier leven we echter in een twilightzoneforum waar de dader aan alle kanten de hand boven het hoofd wordt gehouden....Voor Vagebond en totaal vervreemdende cq verbijsterende ervaring mag ik wel voor haar spreken...

Ja, voor haar spreken, want onze Vagebond is nog altijd niet hersteld van de onthulling van de verregaande leugenachtige, ziekelijke achterbaksheid van deze mw. die hier op het forum mooi weer komt spelen met haar zgn *eerlijkheid!? What the fuck...? Sorry ik moet heel even lachen ....! Maar goed dat maakt de forumleiding volgens jou dus geen barst uit. Het zij zo...

Thanks voor de moeite die je toch nog genomen heb e.e.a. op schrift te stellen want anders hadden wij ook zo voor lul gestaan met onze in de lucht hangende vraag, want het antwoord was al helder nog voor we de vraag hadden gesteld en zie hier het bewijs...

En oh, we zien alweer hoe er ergens op de achterbank van een auto gelachen wordt. Nu ik zeg lach zo hard je wilt maar in mijn boekje staat wie het laatst lacht lacht het best, tot 4 Januari dan maar? Hahahaha KiSs



* Mw. is wel openlijk in haar achterbaksheid want daar vinden we op dit forum ontelbare voorbeelden van onderhand...
Tja dat moest toch ook nog even gezegd worden (sorry)

Wijziging aangebracht door Vagebond op 24 December 2020 om 16:33.
Reden: verwijdering zindeel dat niet van toepassing was...
Vagebond is offline  
Oud 24 December 2020, 16:19   #3526
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Zo fijn...

En omdat ik zo blij ben dat de voorzienigheid mij gisterenavond navolgende stuk terug in de schoot heeft gelegd, nog een keer voor de vrede weer wreed zal worden verstoord....


Cantique de Jean Racine, Op. 11

Heerlijk
Vagebond is offline  
Oud 25 December 2020, 02:23   #3527
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
......Dat is idd he mooiste cadeau dat we voor onszelf kunnen wensen Anna, want met een verlicht hart zijn we in staat tot vergeven, zijn we in staat onschuld te zien en zijn we in staat dat te doen wat nodig is en van ons wordt gevraagd door.....
........
¸
Dát dus....
Sam is offline  
Oud 25 December 2020, 11:09   #3528
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Bedoelt u nu dat u Vagebond hoger inschat qua vermogen/IQ dan Mihaela en Kabu?
Interessant en ik raak er door geïnspireerd, in de herhaling


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela; 20 Dec. 16:00
Als mensen in conflict raken, is er spraken van een gedeelte bijdrage. Ook al typt een persoon heel netjes, en ook ziet het er beheerst uit, als er sprake is van een terugkerend fenomeen, dan zijn er twee mensen die getriggerd worden.
Als jij een keer bereid bent om in gesprek te gaan met iemand, die voor het eerst, de 'schuld' niet alleen bij jou legt, maar ook zichzelf ziet als mede verantwoordelijk, hier is je kans.

Bron
Dit wordt geschreven door Mihaela om, zoals te zien is 16:00u, zie bron. Dit lijkt een handreiking te zijn, maar wat die handreiking onderuit haalt is het gegeven dat er volgens mw. een gedeelde 'schuld' zou zijn. Euh? Hoezo? Er is geen schuld laat staan een 'gedeelde schuld', deze vrouw moet krankzinnig zijn...en dat blijkt want volgende gebeurd...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
( geschreven 20 Dec 16:24)
Sorry, mag ik ff

Er was geen gestoei met onze ego's, jou ego was vooral aan het vechten en niet zo'n beetje ook, willens en wetens iemand willen kwetsten en voor lul willen zetten om je gelijk te willen halen dat degene die je voor je hebt van lotje is getikt, hoe ziek ben jij eigenlijk in je kop om het binnen dat verband te hebben over onze egootjes die aan het stoeien waren, je ben ziek in je kop Mihaela, wanneer je zo denkt.
Dat schrijft o.g. als antw. op een post van mw. in dit topic (Vagebonds stekkie) en is zonder weet te hebben tgt een antw op bovenstaande post van mw dat zij in een ander topic schreef.

Vervolgens schrijft mw, nadat ze kennelijk mijn bovenstaande post gelezen heeft in dit topic in het door haarzelf aangemaakte topic, zie bron, het volgende

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela; 20 Dec 17:01
Dan laat ik je verder jezelf voor schut zetten.

Bron
Nu dit laatste is een regelrechte bedreiging aan het adres van o.g. waarin mw. eigenlijk zegt:" als jij niet doet wat ik zeg dan kun nog meer ellende verwachten," hoe liefdevol....!

Nu o.g. gaat nog steeds niet mee in die zgn gedeelde schuld, en zal daar ook nooit in mee gaan en dus kan o.g. nog meer ellende verwachten want mw. doet wat ze beloofd.

Nu, nu gaat het niet om het gegeven of o.g. geloof hecht aan haar vermeende persoonlijkheid en derhalve überhaupt gekwetst cq voor lul gezet kan worden. Het gaat hier om een mw. die zelf geloof hecht aan het gegeven dat zij iemand voor lul kan zetten cq kan kwetsten en er zo'n beetje alles voor over heeft om dat te bewijzen, en zelfs bij haar slachtoffer dramt en zeurt om de gevoelens die zij meent wakker te hebben gemaakt in haar slachtoffer vooral te tonen. Euh, heb ik hier te maken met een vampier die nood heeft aan bloed, het niet vind en dan vervolgens het vermeende slachtoffer vraagt om wat er niet is toch te geven. Sorry ff heel hard
M.a.w. het gaat niet om Vagebonds geloof ergens in maar om het geloof van mw. ergens in....

Nu, waar gaat het in dit geheel nu spannend worden en dat is het moment dat Vagebond besluit dat het het genoeg is met het ego-gestoei van mw. met een schijnbeeld dat zij van Vagebond heeft gecreëerd, namelijk dat er iets te kwetsen valt, blabla.
Het forumbeheer komt in beeld, het forumbeheer dat nog never nooit gezien heeft wat Vagebond nu eigenlijk wil zeggen en ook nu weer laat zien volstrekt stekenblind te zijn voor wat er nu eigenlijk gebeurd....

Vagebond voert een toneelspelletje op van slachtoffer te zijn, terwijl ze dat feitelijk niet ervaart, maar als vinger gebruikt om te wijzen naar degene die werkelijk denkt dat er wat te kwetsen cq voor lul gezet kan worden en hoe het beheer vervolgens trapt in de gespeelde onschuld dat zij zo haar best doet om....blablabla ect, het is om in je broek te pissen zo hilarisch, maar het forumbeheer blind als ze is, maar dan zonder de blindheid van Vrouwe Justitia, trapt er met beide benen in, hilarisch in principe, dus Vagebond zet nog ff een stapje bij om de forumleiding te laten zien waar ze nu eigenlijk in trappen, maar de forumleiding nog steeds stekenblind kijkt een kant uit waar eigenlijk niks gebeurd, tja en ik ben ook maar een mens, dus dat frustreert. Want linksom of rechtsom ze blijft blind, niet het vrouwe Justitia blind, maar het domme blind want ze blijft koste wat het kost een ziek en kwaadaardig egootje beschermen waarmee ze feitelijk haar eigen forum om zeep helpt, want oh, ze is zo schattig, ze kan er niks aan doen en we moeten het allemaal maar niet zo serieus nemen en meer van die blabla, en ondertussen laten ze iemand die ziek is van ellende gewoon verder doen terwijl er dus wel degelijk iets aan te doen valt. Het is namelijk niet nodig anderen voor lul te zetten, het is namelijk niet nodig anderen te kwetsen en pijn te doen om ze jou eigen, diep verborgen, pijn te laten ervaren. Wat mw. hier doet is wat een hele wereld van mensen elkaar en zichzelf aan doen. Ik schiet jou een kogel door de kop zodat jij weet wat ik ervaar? Krankzinnigheid ten top, in mijn ogen en ja dat is wat het forumbeheer op dit forum toelaat en dan ben ik dom, euh?
Vagebond is offline  
Oud 25 December 2020, 11:33   #3529
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Decor, het spel & resonantie

Wat wel zo is dat ik vooralsnog geen vergeving heb kunnen vinden in mijn hart waar het om het forumbeheer gaat en daar zie ik wel een taak voor mezelf weggelegd en dus kunnen we zeggen dat het forumbeheer, door zieke egootjes in de kou te laten staan, dit zieke egootje in elk geval wel geweldig helpt door zo stupide te zijn andere zieke egootjes in de kou te laten staan...

Dus zoals altijd......

Ja, ik zeg het nog maar eens:" arme, arme, Mihaela, want je zal toch maar zo gehecht zijn aan je eigen gelijk willen halen dat je een heksenjacht voor wilt opzetten, achter en voor de de schermen je verkneukeld over de stupiditeit van o.a. het forumbeheer dat ze in je trucjes trappen ect en Vagebond die niet weet wat er boven haar hoofd hangt aan 'ellende'."

En nu ontglipt je toch nog wat je zo voor jezelf gewenst had want de ziekte van Vagebond resoneert eerder met de akties van het forumbeheer dan met jou zieke idioterieën, al lijkt dat in sommige ogen misschien anders te zijn.

I'm so sorry, my dear... KiSs

Wijziging aangebracht door Vagebond op 25 December 2020 om 11:54.
Reden: Titel toegevoegd..
Vagebond is offline  
Oud 25 December 2020, 12:01   #3530
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Interessant en ik raak er door geïnspireerd, in de herhaling
Je laat reacties als boosheid, ellende, verdriet, onbegrip en dergelijken zien vanwege een geziene (vermeende) werkelijkheid maar komt het nou nooit eens in je op dat je wel eens een vertekend beeld van die werkelijkheid zou kunnen hebben. Dat al die emoties opgeroepen worden door iets onbestemds en vaags en dat ze als een gedachte dat jou onrecht is gedaan verschijnen? Dat je je vervolgens tegen die verschijnselen keert en de respons die je krijgt jou vervolgens slechts en alleen maar in je oorspronkelijke gedachten bevestigen?
Kortom roep jij niet een door jou beleefde werkelijkheid over je af?
 
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 06:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.