Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 25 December 2020, 13:32   #3531
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Je laat reacties als boosheid, ellende, verdriet, onbegrip en dergelijken zien vanwege een geziene (vermeende) werkelijkheid maar komt het nou nooit eens in je op dat je wel eens een vertekend beeld van die werkelijkheid zou kunnen hebben. Dat al die emoties opgeroepen worden door iets onbestemds en vaags en dat ze als een gedachte dat jou onrecht is gedaan verschijnen? Dat je je vervolgens tegen die verschijnselen keert en de respons die je krijgt jou vervolgens slechts en alleen maar in je oorspronkelijke gedachten bevestigen?
Kortom roep jij niet een door jou beleefde werkelijkheid over je af?
Ik wil het graag houden bij wat ik post # 3584 aangeef.

Laat ik dit zeggen Laurens, dat e.e.a. een stuk minder vaag is dan jij denkt dat het is. Ik verder niet de moeite zal nemen er nader op in te gaan, want dat heeft toch geen zin.

Ik zeg alleen het bewijs van onrecht, ongeacht of ik dat nu wel of niet zo ervaar, is meer dan overvloedig aanwezig op dit forum, waar de pesters/stalkers/anti-sociale persoonlijkheden de hand boven het hoofd worden gehouden en de slachtoffers in het gevang zitten, hoeveel helderder wil jij het hebben, vooral wanneer ik niet de enige ben die dat ziet, nemen we even niet ons Rob mee want die is zelf stekenblind en kruip jou bij elke poep en scheet in de reet wanneer hem dat zo uitkomt...

Of ik het e.e.a. over mezelf afroep? Ik ga daar over zwijgen want ik wil het gaande proces niet te verstoren. Wij hebben jou naïviteit en volstrekte onbegrip mbt onze situatie nodig om bij ons onze situatie op te lossen. Dus ga vooral door waar je mee bezig bent, dader, die aan alle kanten, zonder dat jij dat in de gaten hebt, met jou kloten speelt, de hand boven het hoofd houden en ons in de stront laten zakken, want je bent, zoals gezegd, ons zeer behulpzaam mbt onze situatie in de manier waarop je bezig bent.

Ooit zal vergeving ontstaan, ooit, wanneer....?


Wijziging aangebracht door Vagebond op 25 December 2020 om 14:01.
Reden: Aanvulling
Vagebond is offline  
Oud 25 December 2020, 22:25   #3532
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marijke Bekijk bericht
, zoals ik een zo zum kotzen ego-centrische bitch ben die geen ander ziet dan zichzelf.
3 maart 2011, 01:53 is de datum wanneer dit geschreven was.
Zag ze maar zichzelf.WiNk
Mihaela is offline  
Oud 26 December 2020, 02:37   #3533
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Je laat reacties als boosheid, ellende, verdriet, onbegrip en dergelijken zien vanwege een geziene (vermeende) werkelijkheid maar komt het nou nooit eens in je op dat je wel eens een vertekend beeld van die werkelijkheid zou kunnen hebben. Dat al die emoties opgeroepen worden door iets onbestemds en vaags en dat ze als een gedachte dat jou onrecht is gedaan verschijnen? Dat je je vervolgens tegen die verschijnselen keert en de respons die je krijgt jou vervolgens slechts en alleen maar in je oorspronkelijke gedachten bevestigen?
Kortom roep jij niet een door jou beleefde werkelijkheid over je af?
Laurens, alles wordt gezien.... maar 'ik' zie ook verandering... en ook vasthoudendheid in 'geloven' 'wat' te zien....

Zowel Rob, als Laurens, als Mihaela, houden 'vast'..... aan de Vagebond van 10 jaar geleden....
Sam is offline  
Oud 26 December 2020, 02:40   #3534
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik wil het graag houden bij wat ik post # 3584 aangeef.

Laat ik dit zeggen Laurens, dat e.e.a. een stuk minder vaag is dan jij denkt dat het is. Ik verder niet de moeite zal nemen er nader op in te gaan, want dat heeft toch geen zin.

Ik zeg alleen het bewijs van onrecht, ongeacht of ik dat nu wel of niet zo ervaar, is meer dan overvloedig aanwezig op dit forum, waar de pesters/stalkers/anti-sociale persoonlijkheden de hand boven het hoofd worden gehouden en de slachtoffers in het gevang zitten, hoeveel helderder wil jij het hebben, vooral wanneer ik niet de enige ben die dat ziet, nemen we even niet ons Rob mee want die is zelf stekenblind en kruip jou bij elke poep en scheet in de reet wanneer hem dat zo uitkomt...

Of ik het e.e.a. over mezelf afroep? Ik ga daar over zwijgen want ik wil het gaande proces niet te verstoren. Wij hebben jou naïviteit en volstrekte onbegrip mbt onze situatie nodig om bij ons onze situatie op te lossen. Dus ga vooral door waar je mee bezig bent, dader, die aan alle kanten, zonder dat jij dat in de gaten hebt, met jou kloten speelt, de hand boven het hoofd houden en ons in de stront laten zakken, want je bent, zoals gezegd, ons zeer behulpzaam mbt onze situatie in de manier waarop je bezig bent.

Ooit zal vergeving ontstaan, ooit, wanneer....?

Vergeving doen we uiteindelijk voor onszelf.... ook ego-gedoetje, maar toch helend....
Sam is offline  
Oud 26 December 2020, 02:49   #3535
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
3 maart 2011, 01:53 is de datum wanneer dit geschreven was.
Zag ze maar zichzelf.WiNk
Vagebond heeft inmiddels al ruimschoots aangegeven dat alles voortkomt uit wat zijzelf ervaart...
Heeft ook Mihaela een spiegel voorgehouden... die continue weigert in eigen spiegel te kijken, continue beschermd door....

Itt wat Mihaela en forumleiding blijkbaar ziet, begrijp ik de andere visie...

Kortom forumleiding predikt blijkbaar het ene, en doet gewoon egodingetjes.... geldt overigens ook richting meer gebruikers, wat mijn vermeend 'zien' heeft gezien;)
Sam is offline  
Oud 26 December 2020, 05:35   #3536
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Laurens, alles wordt gezien.... maar 'ik' zie ook verandering... en ook vasthoudendheid in 'geloven' 'wat' te zien....

Zowel Rob, als Laurens, als Mihaela, houden 'vast'..... aan de Vagebond van 10 jaar geleden....
Tien jaar geleden voelde Vagebond zich, zoals gewoonlijk, tekort gedaan door een vrouw, die haar naam ook met M begon. Ik ga een keer de situatie opzoeken, het staat ergens op het forum gedrukt.
Als het om Werner ( en Keen)ging, weet ik nu niet meer, maar Vagebond begon toen ook te schreeuwen dat M (of was het Ongeblik Sem, of beiden) haar buiten had gesloten, en door het toedoen van die vrouw, Vagebond diep verdriet en leed had.
Het ging in iedere geval over een situatie waarin Vagebond door het toedoen van M. de aandacht van een man (of een groep) mis liep.
Ze heeft M. vervolgens continue belaagd, met een pisstraal en allerlei vuile woorden achtervolgd.
M. was netjes en beheerst, maar ze werd ook getriggerd. Het ego van het hele forum werd geraakt, en iedereen had er een team gekozen, zoals altijd het geval is in oorlogstijd.
Vagebond kreeg toen bijna iedereen over zich heen, ikzelf vond haar zielig ( zoals nu ook het geval is)en besloot haar kant te verdedigen. Nu sta ik tegenover haar, maar wat een schat aan mogelijkheden zo een strijd..

Het is me nu duidelijk dat er een kwestie van ego- geraakheid is, voor iedereen, maar Vegebond trekt de aandacht zo heftig naar zich toe, want ze krijgt inneens ballen, en krabt ze daar heftig aan, of gaat ze met poep en pies het forum vol kladen. Ze wordt heftig, en woest, en voelt zich tekort gedaan.
Nette mensen schrikken daar van, trekken zich terug, maar Vagebond stopt niet, ze blijft jaaaaren iemand achtervolgen en lastig vallen, als zij zich tekort gedaan voelt..
Daarin is ze helemaal niets veranderd, dus men ziet de Vagebond van toen, die weer met M. verwikkeld raakt in ego- gestoei. Vagebond van toen is precies zo bezig ook nu!
Men ziet wat ze laat zien.
Het verschil is nu dat ik haar precies terug geef wat zij ook geeft. Niets terughouden, geen netjes en beschaafd gedoe, en er van haar ballen vol vlooien niet schrik.

Wat de overeenkomst is met de situatie toen, is dat Vagebond zich door mannen(mensen) afgewezen voelt, en dat zij vervolgens haar wraak neemt op welke vrouw dan ook die wel de aandacht krijgt die zij zou willen. Pure haat, jaloezie, afgunst en waanzin dat Vagebond in haar macht krijgt.

Vagebond heeft nu de verkeerde (of juist de meest passende) M. getroffen.
Als mannen haar afwijzen, en zij geen lef heeft om met hun in gesprek te gaan, en tegen hun te zeggen wat dat met haar doet, moet ze niet vervolgens wraak nemen op iemand die wel de aandacht krijgt.
Nananananaaaaahaa

Degene die de aandacht niet nodig heeft, en niet opeist, krijgt dat moeiteloos, omdat het er is.

Vagebond moet leren omgaan met afwijzing, en haar volledige verantwoordelijkheid dragen.
Weerhoud haar niet om dat in te zien, want zo een mooie kans krijgt ze niet gauw meer..
Laat haar voelen.
Mihaela is offline  
Oud 26 December 2020, 05:44   #3537
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Tien jaar geleden voelde Vagebond zich, zoals gewoonlijk, tekort gedaan door een vrouw, die haar naam ook met M begon. Ik ga een keer de situatie opzoeken, het staat ergens op het forum gedrukt.
Als het om Werner ( en Keen)ging, weet ik nu niet meer, maar Vagebond begon toen ook te schreeuwen dat M (of was het Ongeblik Sem, of beiden) haar buiten had gesloten, en door het toedoen van die vrouw, Vagebond diep verdriet en leed had.
Het ging in iedere geval over een situatie waarin Vagebond door het toedoen van M. de aandacht van een man (of een groep) mis liep.
Ze heeft M. vervolgens continue belaagd, met een pisstraal en allerlei vuile woorden achtervolgd.
M. was netjes en beheerst, maar ze werd ook getriggerd. Het ego van het hele forum werd geraakt, en iedereen had er een team gekozen, zoals altijd het geval is in oorlogstijd.
Vagebond kreeg toen bijna iedereen over zich heen, ikzelf vond haar zielig ( zoals nu ook het geval is)en besloot haar kant te verdedigen. Nu sta ik tegenover haar, maar wat een schat van mogelijkheden zo een strijd..

Het is me nu duidelijk dat er een kwestie van ego- geraakheid is, voor iedereen, maar Vegebond trekt de aandacht zo heftig naar zich toe, want ze krijgt inneens ballen, en krabt ze daar heftig aan, of gaat ze met poep en pies het forum vol kladen. Ze wordt heftig, en woest, en voelt zich tekort gedaan.
Nette mensen schrikken daar van, trekken zich terug, maar Vagebond stopt niet, ze blijft jaaaaren iemand achtervolgen en lastig vallen, als zij zich tekort gedaan voelt..
Daarin is ze helemaal niets veranderd, dus men ziet de Vagebond van toen, die weer met M. verwikkeld raakt in ego- gestoei. Vagebond van toen is precies zo bezig ook nu!
Men ziet wat ze laat zien.
Het verschil is nu dat ik haar precies terug geef wat zij ook geeft. Niets terughouden, geen netjes en beschaafd gedoe, en er van haar ballen vol vlooien niet schrik.

Wat de overeenkomst is met de situatie toen, is dat Vagebond zich door mannen(mensen) afgewezen voelt, en dat zij vervolgens haar wraak neemt op welke vrouw dan ook die wel de aandacht krijgt die zij zou willen. Pure haat, jaloezie, afgunst en waanzin dat Vagebond in haar macht krijgt.

Vagebond heeft nu de verkeerde (of juist de meest passende) M. getroffen.
Als mannen haar afwijzen, en zij geen lef heeft om met hun in gesprek te gaan, en tegen hun te zeggen wat dat met haar doet, moet ze niet vervolgens wraak nemen op iemand die wel de aandacht krijgt.
Nananananaaaaahaa

Degene die de aandacht niet nodig heeft, en niet opeist, krijgt dat moeiteloos, omdat het er is.

Vagebond moet leren omgaan met afwijzing, en haar volledige verantwoordelijkheid dragen.
Weerhoud haar niet om dat in te zien, want zo een mooie kans krijgt ze niet gauw meer..
Laat haar voelen.
Vagebond geeft ruimschoots aan te voelen.

Wat vindt Mihaela van het selectief openbaren uit privéberichten?
Sam is offline  
Oud 26 December 2020, 05:55   #3538
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Vagebond geeft ruimschoots aan te voelen.

Wat vindt Mihaela van het selectief openbaren uit privéberichten?
Laat Vagebond voelen Sam.
Een beetje toegeven, een beetje voelen is het maar lauw. Laat haar volkomen bewust worden van wat ze doet.

Kijk maar wat dit met jou doet. Wat wordt er in jou geraakt?
Ik hoef niet te weten, jouw proces interesseert me niet.
]Hierna krijg je geen antwoord méér voorlopig.]
Ik ben met Vagebond aan het stoeien, trekt het niet steeds naar je toe.

Al die kleine details waarover zij struikelt, zijn er maar smoesjes, afleiding.
Wat gebeurd er met Vagebond, waarom geeft zij de macht aan een denkbeeld (]M])?

Je doet haar echt tekort!
Mihaela is offline  
Oud 26 December 2020, 08:47   #3539
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht

Ik zeg alleen het bewijs van onrecht, ongeacht of ik dat nu wel of niet zo ervaar, is meer dan overvloedig aanwezig op dit forum, waar de pesters/stalkers/anti-sociale persoonlijkheden de hand boven het hoofd worden gehouden en de slachtoffers in het gevang zitten, hoeveel helderder wil jij het hebben, vooral wanneer ik niet de enige ben die dat ziet, nemen we even niet ons Rob mee want die is zelf stekenblind en kruip jou bij elke poep en scheet in de reet wanneer hem dat zo uitkomt...
Hoeveel onrecht heb je nog nodig?
Onrecht is wat er alom in de wereld gaande is en waartegen niets is te beginnen, waarom vechten tegen de realiteit? Wel eens aan overgave gedacht?

Citaat:
Of ik het e.e.a. over mezelf afroep? Ik ga daar over zwijgen want ik wil het gaande proces niet te verstoren. Wij hebben jou naïviteit en volstrekte onbegrip mbt onze situatie nodig om bij ons onze situatie op te lossen. Dus ga vooral door waar je mee bezig bent, dader, die aan alle kanten, zonder dat jij dat in de gaten hebt, met jou kloten speelt, de hand boven het hoofd houden en ons in de stront laten zakken, want je bent, zoals gezegd, ons zeer behulpzaam mbt onze situatie in de manier waarop je bezig bent.
Proces? Hoe lang ben je al bezig en hoe veel tijd heb je nog?
Je zou al geholpen zijn met een shift in je mindset.
Probeer eens uit om het anders te zien dan je gewend bent te doen.
 
Oud 26 December 2020, 08:54   #3540
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Laurens, alles wordt gezien.... maar 'ik' zie ook verandering... en ook vasthoudendheid in 'geloven' 'wat' te zien....

Zowel Rob, als Laurens, als Mihaela, houden 'vast'..... aan de Vagebond van 10 jaar geleden....
Kennis over het verleden kan aantonen dat er sprake is van een patroon. Mensen zitten niet zelden in een loop*) waarbij het goed kan zijn dat ze daar eens uitgeslingerd worden.

*)Wanneer een proces ongewenst is spreken we van een vicieuze cirkel, als het gewenst is wordt het wel een virtueuze cirkel genoemd.
 
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 06:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.