Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 28 December 2020, 02:47   #3581
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik heb wel iets van geleerd, en dat is :"er geen medelijden meer hebben met mensen die alleen maar willen nemen".
Zo heb ik Vagebond ervaren in deze 'aflevering':nemen, nemen, nemen..
Waar ze om vroeg kreeg ze wel!
Ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk waar jij dat nemen, nemen, nemen, van ene Vagebond dan wel ervaren hebt. Mijn ervaring is namelijk een totaal andere....ik heb namelijk ervaren dat ene Mihaela, al meer dan een jaar, haar krankzinnige haat-verhaaltje door Vagebonds strot wil duwen en dat vagebond, zo'n beetje alles binnen haar huidige vermogen heeft gedaan om dat verhaaltje linea recta terug te geven aan ene Mihaela, wat mij het tegenovergestelde lijkt te zijn van dat nemen, nemen, nemen, verhaaltje dat je nu de wereld in wilt helpen. Ik kan me je klacht nog herinneren dat Vagebond weigert überhaupt iets van je aan te nemen. Het enige wat vagebond voor je kan doen is je een luisterend oor schenken en blijven zien dat je onschuldig bent en blijft in alles wat je zegt en doet....

Dus laat maar zien waar jij meent dat Vagebond alleen maar neemt, dan kijk ik nu uit naar je verhaaltje waar Vagebond schuldig is aan jou vreselijke lijden. Ik zal kijken of ik het in mezelf kan vinden e.e.a. niet al te persoonlijk te nemen, of moet daar eerst bij jou in de leer? 🤣


Wijziging aangebracht door Vagebond op 28 December 2020 om 03:18.
Reden: Aanvulling
Vagebond is offline  
Oud 28 December 2020, 03:58   #3582
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Trouwens, ook al zou ik het gezegd hebben dat ik minimaal met jou over haar heb gesproken, had ze toch niet willen geloven.

Knip.....knip

Ik heb wel iets van geleerd, en dat is :"er geen medelijden meer hebben met mensen die alleen maar willen nemen".
Zo heb ik Vagebond ervaren in deze 'aflevering':nemen, nemen, nemen..
Waar ze om vroeg kreeg ze wel!
Nee, vagebond geloofd jullie idd niet want ook de bovenstaande tekst in combinatie met post # 3619 riekt mij te veel naar afspraken ergens over maken.

Ik zie het al voor me, eerst komt Mihaela met een bulshit verhaaltje dat ze alleen maar nemen, nemen van van Vagebond heeft ervaren, iets waar ze het nog niet eerder over heeft gehad, eerder het tegenovergestelde zoals gezegd, en dan komt ons kabuutje met hele somatische doopceel, die Vagebond puur vanuit nieuwsgierigheid met kabu heeft gedeeld,wat hij hier dus nalaat te vertellen. Om dan te komen met een nadruk op dat astma verhaaltje in post #3619..oh wat toevallig allemaal.

Jullie p, het olijke duo, zijn nog steeds met mijn kloten aan het spelen. Het is bekend dat jullie niet schromen waar het gaat om liegen dat het gedrukt staat, want dat jullie dat doen hebben jullie allebei wel bewezen. Nu ik wens jullie daar nogmaals veel plezier mee, maar eens zal de bron waar jullie nu allebei zo gretig gebruik van maken om Vagebond 'te kijk' te zetten opgedroogd zijn. En verder dank ik God op mijn blote knieën dat ik niet in jullie schoenen sta want je zal het toch nodig hebben, de wil om de eigen diepgewortelde haat en ellende op een ander te projecteren dmv van andermans verhaal en onder mom van waarheidsvinding. En dat terwijl je zelf het lef niet hebt om zaken aan te gaan, sterker nog wanneer dat aangaan serieus van je wordt gevraagd wordt te onmiddellijk naar de forumleiding gerend om beklag te doen over al dat vreselijke wat van je wordt gevraagd, namelijk waarheidsvinding, door o.a. Vagebond. Sorry hoor liefje maar ik viel er niet voor, ik val er niet voor en ik ga er niet voor vallen....

Nog wel in afwachting waar je dat, nemen, nemen ervaren dingetje vandaan gaat halen, we zijn benieuwd....

.

Wijziging aangebracht door Vagebond op 28 December 2020 om 04:23.
Reden: Beetje schaven
Vagebond is offline  
Oud 28 December 2020, 09:23   #3583
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk waar jij dat nemen, nemen, nemen, van ene Vagebond dan wel ervaren hebt. Mijn ervaring is namelijk een totaal andere....ik heb namelijk ervaren dat ene Mihaela, al meer dan een jaar, haar krankzinnige haat-verhaaltje door Vagebonds strot wil duwen en dat vagebond, zo'n beetje alles binnen haar huidige vermogen heeft gedaan om dat verhaaltje linea recta terug te geven aan ene Mihaela, wat mij het tegenovergestelde lijkt te zijn van dat nemen, nemen, nemen, verhaaltje dat je nu de wereld in wilt helpen. Ik kan me je klacht nog herinneren dat Vagebond weigert überhaupt iets van je aan te nemen. Het enige wat vagebond voor je kan doen is je een luisterend oor schenken en blijven zien dat je onschuldig bent en blijft in alles wat je zegt en doet....

Dus laat maar zien waar jij meent dat Vagebond alleen maar neemt, dan kijk ik nu uit naar je verhaaltje waar Vagebond schuldig is aan jou vreselijke lijden. Ik zal kijken of ik het in mezelf kan vinden e.e.a. niet al te persoonlijk te nemen, of moet daar eerst bij jou in de leer? 🤣

Hoi Vagebond, ik heb niet geleden, verre van. Ik ben simpelweg het ego-gestoei aangegaan, en inderdaad je hebt je zo voor schut gezet, dat ik soms moet gniffelen.
Als jij jouw ego weigert te zien, terwijl het zoals gewoonlijk van het scherm afspatert, is het jouw keuze.
Om met jou, of met Sem in gesprek te gaan, over hoe het bij mij werkt, heeft geen enkele nut. Mensen die niet naar hun gedrag kijken, zoals jij, laat ik liefst vanaf nu gewoon in hun eigen zooi modderen. Modder ze (een gepaste smylie in gedachten).
Je hebt je kans gehad om in gesprek te gaan met mij, maar je werd verblind door je fixatie, en door je drang om jouw zooi bij mij af te schuiven.
Zelfs nu, blijf je jengelen over een jaar dat jou iets aangedaan werd.
Joehoeeee, dit is een forum voor zelfonderzoek, doe dat een keer.
Ben je debiel of zo?
Je bent 60 jaar, je schrijft vrijwillig op een forum. Ieder mens dat hier schrijft is verantwoordelijk voor zijn letters en tijd.
Houd toch een keer je klappe, en ga kijken wat het me je doet.
Ik heb je genoeg gesteund. Ik zet je vanaf nu 'geestelijk' op negeer, want je zuigt alleen maar. Je doet alsof je in gesprek wil, maar daar ben je niet in staat.
Schrijf gerust, roep mijn naam, en spartel door, mijn ego gaat nu op de onderzoek-tafel, en jij bent niet uitgenodigd..

Mihaela is offline  
Oud 28 December 2020, 10:12   #3584
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Hoi Vagebond, ik heb niet geleden, verre van. Ik ben simpelweg het ego-gestoei aangegaan, en inderdaad je hebt je zo voor schut gezet, dat ik soms moet gniffelen.
Liefje, wanneer je zulke dingen als hierboven beweerd dan moet er iets in jou zijn dat lijd anders had je het niet nodig een ander door roeien en ruiten voor 'schut' te willen zetten en daar, wanneer dat in jou idee dan gelukt is, over te moeten gniffelen.

Citaat:
Zelfs nu, blijf je jengelen over een jaar dat jou iets aangedaan werd.
Joehoeeee, dit is een forum voor zelfonderzoek, doe dat een keer.
Ben je debiel of zo?
Je bent 60 jaar, je schrijft vrijwillig op een forum. Ieder mens dat hier schrijft is verantwoordelijk voor zijn letters en tijd.
Ja, dat is wat men denk idd dat ik debiel ben, echter ik ben niet degene die al meer dan een jaar lang jengelt of ene vagebond toch maar alsjeblieft jou haat en schuld verhaaltje voor waarheid wil aannemen. Zoals je weet is dat tot nog niet gelukt en dat zal ook niet gaan lukken, wat je ook van stal zal halen met je forumvriendje die langzamerhand, zo hebben wij begrepen, al net zo malende wordt als jij...

Overigens fysieke leeftijd zegt niets over geestelijke volwassenheid. Een kind met de fysieke leeftijd van bv 3 jaar kan al volwassener zijn dat een mens van zeg 57 jaar of ouder...Dus dat je mij steeds met mijn fysieke leeftijd om te oren slaat om je punt te maken zegt mij helemaal niks, geef ik je even mee als cadeautje ....Love you WiNk

Citaat:
Houd toch een keer je klappe, en ga kijken wat het me je doet.
De klappe houden, mmhh...ik zal kijken wat ik voor je kan doen...... , nee ik babbel te graag met de Mihaela's van deze wereld WiNk

Citaat:
want je zuigt alleen maar.
Tja dat kan dat jij dat ervaart Mihaela, echter het is jou ervaring want ik zie mij niet zuigen behalve aan een door iemand aangeboden lolly. Ik ben, als dikzak, je weet wel dat varken waar je o.g. al wat vaker voor hebt uitgemaakt vanwege haar overgewicht, nu eenmaal dol op lollies, is dat een probleem voor je? Want dan moet je het zeggen hoor...

Citaat:
Je doet alsof je in gesprek wil, maar daar ben je niet in staat.
Verklaar je nader want je beweerd nogal wat in mijn idee? Dus kom maar met bewijzen...

Citaat:
Ik zet je vanaf nu 'geestelijk' op negeer
Prima, maar voor je o.g. op de geestelijke negeer zet Mihaela zou je nog wel zo vriendelijk willen zijn om de vraag waar jij dat voortdurende 'nemen, nemen, nemen' van vagebond ervaren hebt want ik ben daar nog steeds wel nieuwsgierig naar vooral omdat je steeds bij hoog en bij laag het omgekeerde hebt beweerd, te willen beantwoorden.

Citaat:
Schrijf gerust, roep mijn naam, en spartel door, mijn ego gaat nu op de onderzoek-tafel, en jij bent niet uitgenodigd..
Wat kinderachtig Mihaela of ben je een beetje verlegen opeens? Kan het me voorstellen hoor wanneer jij moet gniffelen wanneer jij andere volgens jou op de pijnbank legt, je wilt natuurlijk niet dat dat ook met jou gebeurd. Ik snap het volkomen idd....


.

Wijziging aangebracht door Vagebond op 28 December 2020 om 10:47.
Reden: wijziging aangebracht bij: hou toch de klappe en het stukje bij zuigen, blablabla.....
Vagebond is offline  
Oud 28 December 2020, 12:47   #3585
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard Laat los..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht

Prima, maar voor je o.g. op de geestelijke negeer zet Mihaela zou je nog wel zo vriendelijk willen zijn om de vraag waar jij dat voortdurende 'nemen, nemen, nemen' van vagebond ervaren hebt want ik ben daar nog steeds wel nieuwsgierig naar vooral omdat je steeds bij hoog en bij laag het omgekeerde hebt beweerd, te willen beantwoorden.
Als jij gedurende zo een ego-gestoei niet ingezien hebt hoeveel jij de aandacht naar je toe trekt, hoe jij van iedere kleineheid een hele drama van maakt, hoe heftig jij doet over een forum contact, de zogezegde 'vriendinnetje', en dat jij continue de aandacht naar je toe trekt, als jij niet ziet wat een nemer jij bent, hoe kan ik jou dat uitleggen? Het is aan jou om daar naar te kijken.
Je neemt het trouwens nooit serieus als ik jou daar attent op maak, en dan kom je weer met iets anders. Een onophoudelijke put van ellende dat nooit gevuld raakt lijkt het.
Het valt me trouwens wel op, dat ieder keer als ik afstand van dit neem, dat jij weer schrijft alsof jij in gesprek met mij wilt gaan.
Alsof jij me niet los kan laten.

Lees je draadje terug Vagebond, mensen hebben jou continue hetzelfde gezegd dat ik jou nu ook zeg. Het is echt niet anders wat hier speelt.
Lees onze conversatie, misschien zie jij inneens wel in wat jouw patroon is.
Leg je slachtofferrol even opzij, lees stukken terug, vooral jouw eigen reacties, en onderzoek je beleving op waarheid.
Kan Mihaela werkelijk jou iets aangedaan hebben?
Vergeet niet dat dit een forum is, zie het in perspectief.

Wat betreft mijn eigen onderzoek, vind ik inderdaad mensen zoals jij en Sam, op dit moment, niet in staat om een subjectieve bijdrage te leveren aan het onderzoek dat gaande is bij mij.
Jullie hebben een Mihaela gecreëerd in jullie hoofd, waarmee jullie nu stoeien, en daar kan ik niets mee.

Doe je onderzoek, ik doe de mijne. Alles wat gespeeld heeft, biedt oneindig veel mogelijkheden.
Mihaela is offline  
Oud 28 December 2020, 13:28   #3586
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard Bedoelde zo..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Wat betreft mijn eigen onderzoek, vind ik inderdaad mensen zoals jij en Sam, op dit moment, alleen in staat zijn om een subjectieve bijdrage te leveren aan het onderzoek dat gaande is bij mij.
Jullie hebben een Mihaela gecreëerd in jullie hoofd, waarmee jullie nu stoeien, en daar kan ik niets mee.
.
Wat betreft mijn eigen onderzoek, vind ik inderdaad mensen zoals Vagebond en Sam, op dit moment, niet in staat om een objectieve bijdrage te leveren aan het onderzoek dat gaande is bij mij.
Jullie hebben een Mihaela gecreëerd in jullie hoofd, waarmee jullie nu stoeien, en daar kan ik niets mee.
Mihaela is offline  
Oud 28 December 2020, 13:45   #3587
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Als jij gedurende zo een ego-gestoei niet ingezien hebt hoeveel jij de aandacht naar je toe trekt, hoe jij van iedere kleineheid een hele drama van maakt, hoe heftig jij doet over een forum contact, de zogezegde 'vriendinnetje', en dat jij continue de aandacht naar je toe trekt, als jij niet ziet wat een nemer jij bent, hoe kan ik jou dat uitleggen? Het is aan jou om daar naar te kijken.
Sorry, ik geloof dat ik het ff niet zo goed hoor Mihaela...Je dramt wel vaker over dat ik de aandacht naar me toe trek en meer van die flauwkul. Ik ervaar echter dat jij degene bent die voortdurend jezelf aan o.g. aan het opdringen bent met jou haatverhaaltje en daarin niet van aflaten weet....Vind ik verder oké hoor, maar laten we wel even de realiteit in ogenschouw blijven nemen. M.a.w. ik zit niet te wachten op jou bullshit maar wordt er wel voortdurend mee geconfronteerd, in mijn draad notabene... Mihaela hoe je het ook went of keert jij bent hier zelf degene die dramt en zeurt over elke kleine flauwekul...Een naampje veranderd in een post van jou, een keer kind genoemd worden, je naam een keer die een keer verkeerd gespeld wordt en meer van die blabla? Ja dat zijn idd de grote zaken tegenover iemand moedwillig willen kwetsten, voor lul willen zetten en kapot maken, en we weten allemaal waar dat vandaan komt Mihaela? Zeg geen 'nee' tegen het verwende blaag want je zal het de rest van je forumleven bezuren...

Nee Mihaela, het is arme Mihaela, want je zult toch geen 'nee' kunnen horen en maar niet kunnen accepteren dat andermans beleving niet aansluit bij die van Mihaela en daarom maar belachelijk gemaakt moet worden....Nogmaals Mihaela, arme, arme Mihaela...Mijn hart gaat naar je uit, want kind wat heb iemand nodig wiens hart naar je uit gaat...

Citaat:
Je neemt het trouwens nooit serieus als ik jou daar attent op maak
Nee, natuurlijk neem ik jou niet serieus met die troep die oude je uit de vuilbak blijft halen. Het ligt niet voor niks in de vuilbak, het ligt daar omdat zaken zijn afgehandeld. Ik snap natuurlijk best dat jij denkt goud in handen te hebben, maar dat is slechts jou fantasie, die je dan gelukkig kan delen met een forumvriendje die exact dat zelfde doet...

Citaat:
Het valt me trouwens wel op, dat ieder keer als ik afstand van dit neem, dat jij weer schrijft alsof jij in gesprek met mij wilt gaan.
Alsof jij me niet los kan laten.
Ik laat me even gaan....let op, pas op....Rotte je maar eens op, ik zou een dansje van pure vreugde doen want negatieve ( je haat en schuld-verhaaltjes ) aandachttrekkerij steeds wanneer ik even een beetje aandacht aan mezelf wil besteden, helaas heb ik dat verder niet voor het kiezen want ik zit nu eenmaal tegen wil en dank met je opgescheept, dus ik zal er wel een lesje voor mezelf uit moeten trekken een waar jij, gezien je stalkergedrag, bij lange na nog niet aan toe bent, zo schat in.



Citaat:
Lees je draadje terug Vagebond, mensen hebben jou continue hetzelfde gezegd dat ik jou nu ook zeg. Het is echt niet anders wat hier speelt.
Kind je haalt dingen uit een grijs verleden naar boven...Voor mij heeft de tijd echter niet stil gestaan ik ben 10 jaar verder en zeker ook 10 stappen verder...Waar jij mee bezig bent is me proberen vast te pinnen op iets dat niet langer relevant is. Jou vrijheid om dat te doen, maar ik kan je wel vertellen dat ik tegenwoordig andere lessen te leren heb dan jij vermoed en/of denkt. En al zit ik tegen wil en dank met je opgescheept Mihaela, ik ben wel degelijk dankbaar voor de kans die jij met jou in mijn ogen niet aflatende krankzinnigheid geeft. Ik ervaar mezelf niet als een slachtoffer, en zie mezelf ook geen slachtoffer zijn....Dat ik dat wel eens zeg of die rol op me neem is enkel maar om iets helder te maken....En dat is dat jij mij tot slachtoffer maakt ( kijk naar wat je doet om o.g. tot slachtoffer te maken ) en daarmee jezelf tgt dader....


Citaat:
Kan Mihaela werkelijk jou iets aangedaan hebben?
Vergeet niet dat dit een forum is, zie het in perspectief.
Lieverd ik zie niet dat jij me iets aandoet, ik zie dat me iets schenkt. Oh, en ja, dat wist ik nog niet....we schrijven op een forum, thanks dat je me daar even aan herinnert, ik zal kijken of ik dat in herinnering kan houden...

Citaat:
Wat betreft mijn eigen onderzoek, vind ik inderdaad mensen zoals jij en Sam, op dit moment, niet in staat om een subjectieve bijdrage te leveren aan het onderzoek dat gaande is bij mij.
Je weet niet wat je mist...

Citaat:
Jullie hebben een Mihaela gecreëerd in jullie hoofd, waarmee jullie nu stoeien, en daar kan ik niets mee.
Voor de zoveelste keer nog maar weer eens dan, er wordt niet gestoeid met ene Mihaela, Mihaela is niks anders dan een spiegel waarin ik kan leren mezelf lief te hebben...en dus heb ik je lief met vallen en opstaan....
Ik hoop voor jou dat jij jezelf ook eens keer lief mag hebben want jezelf in mijn vorm de hele tijd voor rotte vis en aandachtssucker uitmaken getuigd niet echt van zelfliefde.

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand hoe zit dat dan toch in ons eindeloze spiegeltjesland...? Tja ruim 10 á 11 jaar leef ik daar nu in, tis allemaal wat...

Citaat:
Doe je onderzoek, ik doe de mijne. Alles wat gespeeld heeft, biedt oneindige mogelijkheden.
Geen oneindig aantal mogelijkheden, maar 1 mogelijkheid maar daar moet je dan weer oog voor hebben, een oog dat wij je van harte gunnen...

We love you
Vagebond is offline  
Oud 28 December 2020, 13:55   #3588
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
...
Prima, maar voor je o.g. op de geestelijke negeer zet Mihaela zou je nog wel zo vriendelijk willen zijn om de vraag ...

.
Nee! Geen antwoorden meer voor jou.
Je stelt vragen, maar wilt geen antwoord horen.
Stik maar!
Mihaela is offline  
Oud 28 December 2020, 14:05   #3589
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Uit mooie dagen..

Mooie dagen

Omdat ik niet kan reageren in de daarvoor bestemde draad maar hier...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rob
Citaat:
=kabu
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rob
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Zij wel. Jij niet ...
Begrijp ik.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Allemaal prima in orde.
Mocht het zo zijn dat ik haar overleef, dan komt zij op de andere arm ...
Wel, nu dat je ons kennis hebt gegeven van een nieuwe liefde in je leven en je minder kwetsbaar bent kan ik je vertellen wat ik je toewenste in mijn bericht #10.
Op 18 november had ik het met Marijke Vagebond in whatsapp al over mensen die een tattoo laten zetten met de naam van hun (overleden) geliefde in en wat als ze een nieuwe geliefde in hun leven hebben.
Zie...

toegevoegd door Vagebond: Helaas kan ik niet de schermafbeelding kopieren, zie onder bron...


Bron
Ik zat er op te wachten dat je dit zou flikken Kabu. En ja we hebben gelachen maar zoals altijd laat je maar weer eens selectief iets zien. Dit gesprek ging nog wel wat verder dan alleen dat wat jij hier laat zien...

Man wat een min, min mannetje ben je, samen met je vriendinnetje...
Vagebond is offline  
Oud 28 December 2020, 14:19   #3590
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Uit mooie dagen..

En het schone vervolg van het jolige duo, dat zich verkneukeld over een nog niet eens halve conversatie over wederzijdse afhankelijkheid in relaties ect....
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mihaela
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela
L o L,
Vagebond was zo in shock, en een bijna dood ervaring weer kreeg, toen Kabu haar mail had doorgegeven.
Kijk hoe 'onschuldig' zij is.
Het woord scheinheilig gebruikte ze ook.
bron
Wat zo'n whatsapp conversaties buiten het forum toch kunnen openbaren!
bron
Inderdaad!
Bron
Hoop dat jullie trots op jullie zelf zijn, daar waar o.g. niks kan doen bovenstaande conversatie voren.... Een bloemetje voor jullie en deze KiSs want gekwetste harten zijn nog altijd onschuldige harten....

Ik ga even huilen...
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 08:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.