Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 24 July 2013, 23:22   #351
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynthia Bekijk bericht
De ziel heeft zich gehuisvest in een lichaam dat gedachte en verlangens produceert.

Als de ziel zich totaal vereenigt met deze gedachtens en verlangens zal hij zichzelf verliezen.

Een zoeker snapt dat hij niet zijn gedachten en verlangens is.

HIj zal zich daarin niet verliezen, nee hij ziet ze en versterkt zijn geest door te mediteren en Yoga.

Cynthia
En de zoeker zal de Liefde doorgronden. Hij zal begrijpen dat de linkerhand niet mag weten wat de rechterhand doet?.
Freerider is offline  
Oud 25 July 2013, 19:29   #352
Cynthia
Asprirant lid
 
Cynthia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ietsepietsje Bekijk bericht
En de zoeker zal de Liefde doorgronden. Hij zal begrijpen dat de linkerhand niet mag weten wat de rechterhand doet?.
http://www.youtube.com/watch?v=Lf8aT0kqk20
Cynthia is offline  
Oud 27 July 2013, 11:01   #353
Cynthia
Asprirant lid
 
Cynthia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Fijn weekend!

http://www.youtube.com/watch?v=N8Ur_Vh5bpY

Liefs
Cynthia is offline  
Oud 27 July 2013, 11:05   #354
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynthia Bekijk bericht
Jij ook een fijn weekend met veel liefde.
Freerider is offline  
Oud 27 July 2013, 11:27   #355
Cynthia
Asprirant lid
 
Cynthia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 February 2013
Berichten: 0
Standaard

http://www.youtube.com/watch?v=8ocTJqozRng

Cynthia is offline  
Oud 27 July 2013, 22:01   #356
Sterre
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 5 July 2013
Berichten: 0
Standaard

Insgelijks Cynthia en allen die meelezen. Veel liefs en liefde gewenst vanuit een warm hart op een warme zaterdagavond!

http://www.youtube.com/watch?v=xJOtaWyEzaI
Sterre is offline  
Oud 29 July 2013, 00:20   #357
Cynthia
Asprirant lid
 
Cynthia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sterre Bekijk bericht
Insgelijks Cynthia en allen die meelezen. Veel liefs en liefde gewenst vanuit een warm hart op een warme zaterdagavond!

http://www.youtube.com/watch?v=xJOtaWyEzaI

I love Norah Jones!
Cynthia is offline  
Oud 31 July 2013, 20:19   #358
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynthia Bekijk bericht
Zolang jij dingen weghaalt, die jou niet bevallen, ben jij nog niet doordrongen van de heilige kennis

Dus houd maar op met kopietjes plakken.

http://www.youtube.com/watch?v=jSGuJBdAB3A
Ik had nog niet op deze quote gereageerd. Rennie was me voor en toen heb ik het maar even zo gelaten. Mijn eerste gedachte was ook, ik kopietjes plakken? Als er iemand hier is die zich veelvuldig en, vrijwel niet anders, bedient van het plaatsen van kopietjes, in de vorm van you tube filmpjes, dan ben jij het wel. Daarin steek je ons aller Aart naar de kroon, maar die komt pas eind augustus weer terug.

Maar even terug naar je reactie. Met je opmerking impliceer je dat jij blijkbaar wel doordrongen bent van de heilige kennis. (Whatever that may be). Door jouw gebruikmaking van het woordje "nog" wek je bij mij de indruk dat je de behoefte hebt om jezelf "boven" mij te plaatsen. Herken je daar iets in?
Nadje is offline  
Oud 31 July 2013, 21:58   #359
Cynthia
Asprirant lid
 
Cynthia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Ik had nog niet op deze quote gereageerd. Rennie was me voor en toen heb ik het maar even zo gelaten. Mijn eerste gedachte was ook, ik kopietjes plakken? Als er iemand hier is die zich veelvuldig en, vrijwel niet anders, bedient van het plaatsen van kopietjes, in de vorm van you tube filmpjes, dan ben jij het wel. Daarin steek je ons aller Aart naar de kroon, maar die komt pas eind augustus weer terug.

Maar even terug naar je reactie. Met je opmerking impliceer je dat jij blijkbaar wel doordrongen bent van de heilige kennis. (Whatever that may be). Door jouw gebruikmaking van het woordje "nog" wek je bij mij de indruk dat je de behoefte hebt om jezelf "boven" mij te plaatsen. Herken je daar iets in?
Wat probeer jij te verdedigen? Wat is dat? Waarom zo geraakt? Ik heb even gespiegeld maar ben jou defensieve gedrag een beetje zat aan het worden. Los je probleem op en richt het niet op mij.
Cynthia is offline  
Oud 31 July 2013, 22:17   #360
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynthia Bekijk bericht
Wat probeer jij te verdedigen? Wat is dat? Waarom zo geraakt? Ik heb even gespiegeld maar ben jou defensieve gedrag een beetje zat aan het worden. Los je probleem op en richt het niet op mij.
Ik richt me inderdaad tot jou (en anderen). Daarom ben ik hier. Je geeft aan dat je wilt dat ik me niet meer tot jou richt. Waarom? Je stelt eerst een hoop vragen en vervolgens mag ik daar niet op antwoorden? Ik vind je niet erg duidelijk Cynthia. Wat wil je nu? Als ik iets zat ben, dan is doorgaans mijn (meest voor de hand liggende imo) reactie, ermee te kappen. Voel je vrij, zou ik zeggen. Blijkbaar zie jij een probleem, wil je me vertellen waar? Of waarin? Ik zie het namelijk niet.
Nadje is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 17:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.