Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 28 June 2013, 21:46   #351
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Hahaha hilarisch. Snap het nu ook. Daarom die smily op je reactie half uurtje geleden. Sorry van het misverstand, maar ik dacht eerst dat de aanmelding vandaag ergens anders vandaan kwam.
Ik snapte ook de verwarring na je uitleg.. Meende ook je wantrouwen op te merken alsof je je voor het lapje gehouden voelde. Was uiteraard niet in mijn bedoeling, vergat dat jij me niet van mijn naam kent. Voor mij is Ok, echt, als je zou denken: . Nee.. ik heb er geen zin in Mihaela op fb..
Mihaela is offline  
Oud 28 June 2013, 21:51   #352
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik snapte ook de verwarring na je uitleg.. Meende ook je wantrouwen op te merken alsof je je voor het lapje gehouden voelde. Was uiteraard niet in mijn bedoeling, vergat dat jij me niet van mijn naam kent. Voor mij is Ok, echt, als je zou denken: . Nee.. ik heb er geen zin in Mihaela op fb..
Ook begreep ik dat de eerste voor de grap bedoeld was.. maar het kwam raar over het woord ''stiekem'' .. Ik dacht van: He? Maar nu snap ik wel, je wist niet dat IK, de fb nieuweling was..
Mihaela is offline  
Oud 28 June 2013, 21:53   #353
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik snapte ook de verwarring na je uitleg.. Meende ook je wantrouwen op te merken alsof je je voor het lapje gehouden voelde. Was uiteraard niet in mijn bedoeling, vergat dat jij me niet van mijn naam kent. Voor mij is Ok, echt, als je zou denken: . Nee.. ik heb er geen zin in Mihaela op fb..
Mihaela, je kent me nog niet half.

Maar zullen we de FB communicatie en hier niet door elkaar gooien?
Ulla is offline  
Oud 29 June 2013, 00:13   #354
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Mihaela, je kent me nog niet half.

Maar zullen we de FB communicatie en hier niet door elkaar gooien?
Fijn plan. Anders is het voor mij iig niet meer te volgen. Niet dat dat noodzakelijk is, maar kan toch zomaar handig zijn hier.....
Nadje is offline  
Oud 29 June 2013, 00:25   #355
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Fijn plan. Anders is het voor mij iig niet meer te volgen. Niet dat dat noodzakelijk is, maar kan toch zomaar handig zijn hier.....
Mijn arena is niet bedoeld voor duidelijkheid. Heb je ook fb Nadje?
Mihaela is offline  
Oud 29 June 2013, 00:51   #356
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Mijn arena is niet bedoeld voor duidelijkheid. Heb je ook fb Nadje?
Nee.
Nadje is offline  
Oud 29 June 2013, 00:54   #357
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Mijn arena is niet bedoeld voor duidelijkheid.
Welk doel dient jouw arena dan? Waarom kies je er nog steeds voor om een arena te handhaven? Waarom heb je nog steeds een arena nodig? Waarom geen knuffelhoekje, of kneuterhoekje, of babbelboxje of eigen stekkie, plekkie? Waarom pers? die arena?
Nadje is offline  
Oud 29 June 2013, 07:32   #358
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Mijn arena is niet bedoeld voor duidelijkheid.
Dat moet je ook zelf weten, maar heeft niets met andermans zaken van doen.

Sommige Amelanders hebben daar soms ook (nog) een handje van, alles door elkaar gooien. Kom je bv. in de winkel en willen ze zomaar even wat zakelijke of juist privé dingen met je bespreken. Het heeft zeker zo zijn eigen charme en functie en ik kan dat ook waarderen. Maar soms is het gewoon niet passend.

Ik bepaal gewoon zelf wat ik waar wanneer vertel. Als het al aan de orde is.
Ik heb mezelf ook laten meesleuren in het gesprek, maar in vervolg doen we dit hier niet meer. Ook al gaat het om zoiets onbenulligs.
Ulla is offline  
Oud 29 June 2013, 07:58   #359
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Zo, je komt me wel over als een snelkookpan vol emoties Ulla, en ik dacht dat ik gevoelig was.. pff..
Een snelkookpan werkt heel gedoseerd en en geeft je een teken als het teveel is. Je wordt op tijd gewaarschuwd. Zo ongeveer werk ik ook of ik neem de moeite niet en laat het voor wat het is. Wokken vind ik lekkerder. Snel, direct en zo klaar en geen onnodige pijn/poespas. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Ulla is offline  
Oud 29 June 2013, 08:11   #360
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Dat moet je ook zelf weten, maar heeft niets met andermans zaken van doen.

Sommige Amelanders hebben daar soms ook (nog) een handje van, alles door elkaar gooien. Kom je bv. in de winkel en willen ze zomaar even wat zakelijke of juist privé dingen met je bespreken. Het heeft zeker zo zijn eigen charme en functie en ik kan dat ook waarderen. Maar soms is het gewoon niet passend.

Ik bepaal gewoon zelf wat ik waar en wanneer ik iets vertel. Als het al aan de orde is.
Ik heb mezelf ook laten meesleuren in het gesprek, maar in vervolg doen we dit hier niet meer. Ook al gaat het om zoiets onbenulligs.
Weet je Ulla, ik ben een 'beschaafd' mens, en ik weet heus wat gepast is, en wat niet.
Ik dol een beetje en plaag de ander, maar uiteindelijk zou ik niet gauw iets doen wat echt té ver gaat.
Ik zal de ander nooit bewust, of doelbewust, in de verlegenheid brengen, op een medium dat daar niet naar vraagt zoals fb.
Dus maak jij je geen zorgen om.
Dit medium daartegenover is een ander verhaal. Als je met mij een gesprek aan wilt gaan is goed, en anders dan niet.. Leg mij geen regels op iig.

Ik vind het vervelend dat je nu dit boven weer schrijft, hoeveel wij gisteren fijn besproken hadden, en komt dit overbodig op mij over. Waarom stel je je ineens hier anders op? Daar mag je gerust ernaar kijken!!
Je bent juist degene die zich in bochten wringt, en zichzelf anders opstelt, en regels heeft van hoe ergens te zijn, en hoe ergens anders weer anders te zijn..
Let zelf daarop Ulla, bij jezelf.

Ik vind je soms zo op je 'strepen' staan, en een beetje bazig doen, zoals je hierboven ook deed.
Over welke we heb je het? Je kan alleen namens jezelf praten Ulla, wat je plannen zijn.

Je bent degene die zomaar 'iemand' toelaat op je ander medium zonder de persoon te 'kennen', en vervolgens ga je regels stellen op dit medium.
Moet je niet voor dat je iets doet eerst over na denken?

Dat jij impulsief reageert, is het aan jou om vervolgens bij jezelf te bekijken, en niet mij iets op te leggen.

Als je alles goed bekijkt, ben jij degene die nadat ik het woordje "zwemmen" gebruikt had hier, in paniek schoot, en daar mag je gerust ernaar kijken.
Het is jouw spanning dat hier een rol speelt.
Dus let zelf een beetje op Ulla, op je snel reageren en je ageren, want er is geen we in deze. Je kan alleen namens jezelf praten iig.

Als je je oncomfortabel erbij voelt, zoals ik laatst zei: Handel ernaar, door je impulsieve daad recht zetten door mij op fb te blokkeren bv, maar stel mij geen regels op hier!
Mihaela is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 22:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.