Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 13 January 2014, 20:16   #351
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

En zou je alsjeblieft een slot op dit draadje willen zetten, want dit is echt te belachelijk voor woorden als u mij niet kwalijk neemt.

Bij voorbaat dank.
Vagebond is offline  
Oud 13 January 2014, 20:41   #352
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Het draadje 'Wie helpt mij aan een leraar ' is hierbij gesloten de vraag ging toch al schuil achter de werkelijke bedoeling 'hoe krijg ik de aandacht van Tandem'.

En hoe belangrijk is dat te moeten benadrukken, ongeacht of het wel of niet klopt? Wat een vreemd gedoe weer. Zo geef je zelf toch ook aandacht en dat wilde je juist niet doen.
Ulla is offline  
Oud 13 January 2014, 20:46   #353
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
En hoe belangrijk is dat te moeten benadrukken, ongeacht of het wel of niet klopt? Wat een vreemd gedoe weer. Zo geef je zelf toch ook aandacht en dat wilde je juist niet doen.
Omdat het voor Caramel belangrijk is eens een keer wakker te worden waardoor hij mogelijk eens gaat zien dat hij zijn prioriteiten verkeerd legt.
Vagebond is offline  
Oud 13 January 2014, 20:50   #354
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Omdat het voor Caramel belangrijk is eens een keer wakker te worden waardoor hij mogelijk eens gaat zien dat hij zijn prioriteiten verkeerd legt.
Door te moeten benadrukken dat je een verborgen agenda hebt?
Ulla is offline  
Oud 13 January 2014, 20:57   #355
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Wanneer dringt dat nu eens tot je botte hoofd door.
oh chips we waren vergeten dat dat niet mogelijk is bij dhr Caramel, dhr. Caramel ziet steeds maar weer opnieuw spoken op zijn weg verschijnen en dan moet er weer geschopt worden.

Ach ja om maar eens met een uitspraak van een zekere persoon te spreken die wij hier niet nader zullen omschrijven vanwege allerhande idiote gedachten die daar dan omheen verschijnen, we zijn het gewend inmiddels,

Naarmate wij verder door evolueren in de matrix van een video-game komen wij voor moeilijker problemen te staan. Het klopt idd moet ik volmondig toegeven.
Vagebond is offline  
Oud 13 January 2014, 20:59   #356
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Door te moeten benadrukken dat je een verborgen agenda hebt?
ik heb geen verborgen agenda, dat is geheel en al Caramels fantasietje, die anderen, tenminste ik mag hopen dat die iets minder blind zullen zijn, maar wij hebben weinig hoop dat moet gezegd gezien de omstandigheden, zullen doorzien.
Vagebond is offline  
Oud 13 January 2014, 21:02   #357
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Ondertussen doen wij er van alles aan om Renoir's/caramel's fantasietjes te ontzenuwen want ze slaan werkelijk nergens op.

Zoals gezegd ik heb als mens gewoon een vraag gesteld bij een quote die toevallig door ene Tandem in het draadje: crisis voorbij?, is geplaatst. Ieder ander mens zou die vraag gewoon beantwoord hebben, echter Tandem niet. Dus ik probeer het dan gewoon nog een keer, want misschien heeft het niet gelezen vanwege al het andere dat gaande is in dat topic en ja ik ben ook best bereid het nog een derde en/of vierde keer te vragen aan het universum, tot ik op een gegeven moment wel ergens vandaan een antwoord krijg dat niet eens van die ene tandem in persona hoeft te komen. Daar zit verder niks achter, onder of boven of weet ik veel. De enige die daar nu zo'n toestand van maakt en de boel frustreert is onze Renoir/Caramel.

De reden dat hij dat doet kan enkel maar te maken hebben mbt zijn eigen bewustwording. Maar daar mogen we het niet over hebben, want Renoir/Caramel weet het allemaal al.

Ik vraag me af wanneer dit lijden eens een keer mag stoppen, eerlijk gezegd.

Ik heb verder niks met Tandem als persoon, dat is reeds lang voorbij, behalve in het hoofd van
Vagebond is offline  
Oud 13 January 2014, 21:16   #358
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
ik heb geen verborgen agenda, dat is geheel en al Caramels fantasietje, die anderen, tenminste ik mag hopen dat die iets minder blind zullen zijn, maar wij hebben weinig hoop dat moet gezegd gezien de omstandigheden, zullen doorzien.
Ik zeg dat ook niet. Gebruikte alleen andere woorden voor wat hij wel zei. Aan de ene kant geen aandacht willen besteden en het dan toch doen, als er iets voorbij komt wat hem opvalt. Daar doelde ik op. Zo geef je juist
aandacht, zeg dan ook helemaal niks meer. (ik bedoel dus garga niet jou. )
Denk ik dan.
Ulla is offline  
Oud 13 January 2014, 21:24   #359
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
De reden dat hij dat doet kan enkel maar te maken hebben mbt zijn eigen bewustwording. Maar daar mogen we het niet over hebben, want Renoir/Caramel weet het allemaal al.
Dat is niet aan hem uiteindelijk.
Ulla is offline  
Oud 13 January 2014, 21:25   #360
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Ik zeg dat ook niet. Gebruikte alleen andere woorden voor wat hij wel zei. Aan de ene kant geen aandacht willen besteden en het dan toch doen, als er iets voorbij komt wat hem opvalt. Daar doelde ik op. Zo geef je juist
aandacht, zeg dan ook helemaal niks meer. (ik bedoel dus garga niet jou. )
Denk ik dan.
ja dat was mij wel duidelijk Ulla, ik gebruikt slechts je quote om mijn dingetje tegen Caramel/Renoir te zeggen, that's all. Want het gaat hier perslot om Caramel/Renoir en niet om ene Vagebond zoals men mogelijk zou kunnen denken.
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 00:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.