Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 28 December 2020, 14:22   #3591
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Nee! Geen antwoorden meer voor jou.
Je stelt vragen, maar wilt geen antwoord horen.
Stik maar!
Ik heb je antwoord al luid en duidelijk ontvangen Mihaela het staat in de postings hierboven...
Vagebond is offline  
Oud 28 December 2020, 14:28   #3592
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Man wat een min, min mannetje ben je, samen met je vriendinnetje...
Wat GVD die moest me toch even hartgrondig van mijn hart, want ik zag hem al aan komen toen kabu over die tatoo begon...en ik wist dat hij natuurlijk weer een selectieve keuze zou maken en dat ons olijke duo hun hatelijkheden t.a.v. o.g eens lekker zouden gaan botvieren op o.g. terwijl o.g dus niks kan in het betreffende topic...

GODVERDOMME.....Maar goed ook deze haatdragenheden zullen we weer overleven....
Vagebond is offline  
Oud 28 December 2020, 14:35   #3593
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
....

Ik ga even huilen...
Kijk Vagebond. Je voelt je je pijn gedaan. Je zegt dat je gaat huilen. Over een paar uur kom je weer terug, en wordt je weer woest/ laaiend op Mihaela.
Kijk, onderzoek!
Kijk wat in je gebeurt zometeen Vagebond.
Het is echt een kans om een patroon bij jezelf te ontdekken/verkennen/genezen.
]Patroon] :
Man doet je pijn, je wordt woest op iemand anders.
Voelde je je afgewezen door je papa vroeger? En ging jij je zus in elkaar rammen omdat zij zijn lieveling was?
Waar is het bij jou fout gegaan?
Mihaela is offline  
Oud 28 December 2020, 14:47   #3594
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela
L o L,
Vagebond was zo in shock, en een bijna dood ervaring weer kreeg, toen Kabu haar mail had doorgegeven.
]Kijk hoe 'onschuldig' zij is.
Het woord scheinheilig gebruikte ze ook. ]
bron
Nee, Mihaela, er is hier niks schijnheiligs aan, ik vind het geen probleem dat Rob die conversatie tussen kabu en mij onder ogen krijgt, want we het er over gehad, zoals duidelijk mag zijn en rob mag dat best weten, hij mag , bij god, van mij die hele conversatie tussen kabu en mij lezen, want die had net zo goed hier op het forum hebben kunnen plaatsvinden want rob en ik liggen elkaar sowieso al niet wegens exact de reden die kabu ook heeft.
Wat mij raakt is jullie, kabu's en die van jou, intentie, want met het openbaren van wat ik prive gezegd heb denken jullie mij steeds maar in mijn blote gat te zetten of iets dergelijks waarna jullie verwachten dat Vagebond dan of zal vluchten of op de forumdirectie zal inschakelen of wat ook. Nu dat gaat dus niet gebeuren want wat jullie hier doen is geen onbekend terrein voor Vagebond en zij weet hierin haar mannetje te staan, zal ik denk wel eens overwegen om op de rode knop te drukken als jullie mij bv zweefteef cq varken of wat ook noemen, want dat zijn de zaken die belangrijk zijn...

Vagebond is offline  
Oud 28 December 2020, 15:09   #3595
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard COEX-syst. - sleutels tot onze lotsbest.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
@Vagebond: ...
Waar is het bij jou fout gegaan?
Ik haalde gisteren toevallig psychiater Stanislav's boek Reizen door de geest, wat ik 20 jaar geleden kocht, nog is uit mijn boekenkast en sloeg het willekeurig open. Mijn oog viel op 'COEX-systemen - sleutels tot onze lotsbestemming'.

Aan de hand van de geschiedenis van een man, Peter genoemd, wordt na 15 achtereenvolgende psychedelische therapie sessies pas duidelijk waar het bij hem fout is gegaan!
Peter was geobsedeerd door het idee dat hij een man met een bepaald voorkomen moest vinden. Bij voorkeur in het zwart gekleed. Met deze man wou hij dan vriendschap sluiten en hem deelgenoot maken van zijn dringende verlangen te worden opgesloten in een donkere kelder en te worden blootgesteld aan fysieke en mentale folteringen.
zie pagina 41 en 42...


kabu is offline  
Oud 28 December 2020, 15:14   #3596
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Nee, Mihaela, er is hier niks schijnheiligs aan, ik vind het geen probleem dat Rob die conversatie tussen kabu en mij onder ogen krijgt, want we het er over gehad, zoals duidelijk mag zijn en rob mag dat best weten, hij mag , bij god, van mij die hele conversatie tussen kabu en mij lezen, want die had net zo goed hier op het forum hebben kunnen plaatsvinden want rob en ik liggen elkaar sowieso al niet wegens exact de reden die kabu ook heeft.
Wat mij raakt is ]jullie], kabu's en die van jou, intentie, want met het openbaren van wat ik prive gezegd heb denken]jullie] mij steeds maar in mijn blote gat te zetten of iets dergelijks waarna ]jullie] verwachten dat Vagebond dan of zal vluchten of op de forumdirectie zal inschakelen of wat ook. Nu dat gaat dus niet gebeuren want wat ]jullie] hier doen is geen onbekend terrein voor Vagebond en zij weet hierin haar mannetje te staan, zal ik denk wel eens overwegen om op de rode knop te drukken als ]jullie] mij bv zweefteef cq varken of wat ook noemen, want dat zijn de zaken die belangrijk zijn...

?

Waar heb jij het over?
Ga toch een keer naar jezelf kijken mens!
Ik heb er niets mee te maken met je conversatie met Kabu.. Als je graag roddelt, draag je verantwoordelijkheid, schuif het niet weer bij mij.
Mihaela is offline  
Oud 28 December 2020, 15:15   #3597
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Kijk Vagebond. Je voelt je je pijn gedaan. Je zegt dat je gaat huilen. Over een paar uur kom je weer terug, en wordt je weer woest/ laaiend op Mihaela.
Kijk, onderzoek!
Kijk wat in je gebeurt zometeen Vagebond.
Het is echt een kans om een patroon bij jezelf te ontdekken/verkennen/genezen.
]Patroon] :
Man doet je pijn, je wordt woest op iemand anders.
Voelde je je afgewezen door je papa vroeger? En ging jij je zus in elkaar rammen omdat zij zijn lieveling was?
Waar is het bij jou fout gegaan?
Nou zal ik dan speciaal voor jou even in mijn kleine kind energie gaan zitten. Let op.....hier komt het...

Lieverdje dat wat jij hier oppert is allang verleden tijd. Ik zie mensen geen mannen of vrouwen. Dat waar ik in geraakt ben is dat het kind dat in mij leeft haar naïviteit aan het verliezen en ik zie dat als een goede zaak, al is dat op een zeker niveau evengoed ook verdrietig.

Jullie kunnen mij niet raken, ik kan alleen mezelf maar raken...

Love you vrienden
Vagebond is offline  
Oud 28 December 2020, 15:16   #3598
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
?

Waar heb jij het over?
Ga toch een keer naar jezelf kijken mens!
Ik heb er niets mee te maken met je conversatie met Kabu.. Als je graag roddelt, draag je verantwoordelijkheid, schuif het niet weer bij mij.
Lieverdje, kijk even naar je eigen reaktie op het moment dat kabu dat app-bericht geplaatst heeft zie bericht # 3645...Je had geen LOL zeker, ik zie jou reaktie als jou verantwoordelijkheid...Jij gniffelt toch zo graag nu ik hoorde je gniffelen, ik zeg het beschaaft, deze keer...
Vagebond is offline  
Oud 28 December 2020, 15:20   #3599
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Nou zal ik dan speciaal voor jou even in mijn kleine kind energie gaan zitten. Let op.....hier komt het...

Lieverdje dat wat jij hier oppert is allang verleden tijd. Ik zie mensen geen mannen of vrouwen. Dat waar ik in geraakt ben is dat het kind dat in mij leeft haar naïviteit aan het verliezen en ik zie dat als een goede zaak, al is dat op een zeker niveau evengoed ook verdrietig.

Jullie kunnen mij niet raken, ik kan alleen mezelf maar raken...

Love you vrienden
Je leugens boeien mij niets. Ik zie hoe jij issues hebt met mannen, en weigert naar jezelf te kijken.. het is helemaal niet voorbij, je zit tot over je oren nog diep in je zooi..
Ook heb jij nog steeds een ziekelijke drang om dat op en andere te schuiven.
Ga zo door...
Mihaela is offline  
Oud 28 December 2020, 15:28   #3600
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Je leugens boeien mij niets. Ik zie hoe jij issues hebt met mannen, en weigert naar jezelf te kijken.. het is helemaal niet voorbij, je zit tot over je oren nog diep in je zooi..
Ook heb jij nog steeds een ziekelijke drang om dat op en andere te schuiven.
Ga zo door...
Je zegt het al, ]jij ziet]....
Ik hoef niks met wat jij ziet, ik hoef alleen maar wat met wat ik zie ervaar....en dat is waar ik iets mee doe en bij mij is die zooi toch echt een stuk minder diep dan jij denkt...Want zoals ik al zei, ik heb dit soort van zaken (mensen die anderen in hun blote gat willen zetten om ze vervolgens uit te jouwen) vaker bij de hand gehad en ik kan je vertellen dat een zeer louterende ervaring is, een ervaring die ik jou ook gun op een dag....

Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 04:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.