Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 2 January 2021, 00:01   #3651
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Misinterpretatie van jou, of lullig/kuttig geformuleerd door mij.Shit happens;)
Beide denk ik

Citaat:
Mazzel dan dat iedereen is uitgeteld, hier tellen sommigen nog door vanwege tijd kwijt :/


Ik ga ff naar de collega's voor werkoverleg WiNk
Vagebond is offline  
Oud 2 January 2021, 00:01   #3652
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Mensen uit de zorg snappen dat nachtdienst ook loze momenten kan hebben.
Ik heb een paar vriendinnen die in de zorg werken, en ik heb begrepen dat sommige collega's van hun nogal overvloedig ' loze momenten' hebben.Vagebond lijkt me ook zo één. Loze luie..
Mihaela is offline  
Oud 2 January 2021, 00:09   #3653
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Beide denk ik



Ik ga ff naar de collega's voor werkoverleg WiNk
Vertel tegen je collega's over je stekkie, kunnen ze ook een beetje lachen..
Mihaela is offline  
Oud 2 January 2021, 00:10   #3654
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik heb een paar vriendinnen die in de zorg werken, en ik heb begrepen dat sommige collega's van hun nogal overvloedig ' loze momenten' hebben.Vagebond lijkt me ook zo één. Loze luie..
Dat soort collega's ken ik. Zulke roddelbroddelaars heb ik ook gelukkig niet als vriendin 😉
Ook liever niet als collega, want ze zijn drukker met anderen controleren dan met hun patiënten/cliënten...

Maar dat terzijde ..... tja, wat is dat is...
Sam is offline  
Oud 2 January 2021, 00:12   #3655
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard Diederik Wolsak & holotropisch ademwerk

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
@Vagebond: Jaloers dat jij gedumpt wordt, steeds opnieuw en opnieuw, dat jij je vervolgens gepest voelt op een forum, en op straat huilt als jij je zin niet krijgt. Arme Vagebond..

Ik meng me hier onder de dames, buiten Sam dan, want daarvan is niet geweten of het een man, vrouw of travestiet is en welke leeftijd ongeveer. Maakt mij ook niet uit want hij zij staat toch als enige op mijn negeerlijst.

Morgen of daarna gaat de grote discussie onder de mannen weer beginnen in Dorje's draadje. Ze zijn zeer ernstig hoor.
En zo mij afwendend van hen keek ik is met de glimlach in mijn NL e-book van Diederik Wolsak. Zie mijn boek in beeld post van zojuist.
Weinigen weten dat Diederik Wolsak in retraites, wanneer zijn 6-stappenplan niet gevoeld wordt, ook werkt met Stanislav Grof's holotropisch ademwerk wat de laatste jaren weer gepopulariseerd is door Wim Hof's methode (zie discussie).
kabu is offline  
Oud 2 January 2021, 00:13   #3656
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard Oké..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht


Ik houd van een uitdaging, en lach graag..
Mihaela is offline  
Oud 2 January 2021, 00:15   #3657
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht

Ik meng me hier onder de dames, buiten Sam dan, want daarvan is niet geweten of het een man, vrouw of travestiet is en welke leeftijd ongeveer. Maakt mij ook niet uit want hij zij staat toch als enige onder op mijn negeerlijst.

Morgen of daarna gaat de grote discussie onder de mannen weer beginnen in Dorje's draadje. Ze zijn zeer ernstig hoor.
En zo mijn afwendend van hen keek ik is met de glimlach in mijn NL e-book van Diederik Wolsak. Zie mijn boek in beeld post van zojuist.
Weinigen weten dat Diederik Wolsak in retraites, wanneer zijn 6-stappenplan niet gevoeld wordt, ook werkt met Stanislav Grof's holotropisch ademwerk wat de laatste jaren weer gepopulariseerd is door Wim Hof's methode (zie discussie).
Je bent een hork, een ego, een eikel en hebt geen gevoel voor humor, maar toch vinnik je wel grappig op z'n tijd 😊💕
Sam is offline  
Oud 2 January 2021, 00:16   #3658
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Mensen uit de zorg snappen dat nachtdienst ook loze momenten kan hebben.
Zo is dat. Bij ons is in de nacht, tenzij anders, overwegend rustig en dat houden we ook graag zo..
Denk niet dat de baas het heel erg vind dat ik niet de hele nacht in de houding ga zitten afwachten tot iemand me nodig heeft...

Maar ja Sam, Mihaela is idd gewoon een vieze verrader, eentje die, denk ik, ook gisteren de kliklijn heeft gebeld omdat bv de buren toch vuurwerk hebben afgestoken om daarna, stiekem gniffelend, zelf die zonde ook te begaan...Niet een beetje boter op haar hoofd maar een hele berg...NIet te overzien gewoon zo erg...
Vagebond is offline  
Oud 2 January 2021, 00:16   #3659
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht

Ik meng me hier onder de dames,.
Vagebond is gaan werken, want ze bleef hier interessant doen, en ik heb haar bang gemaakt. Het werkte!
Mihaela is offline  
Oud 2 January 2021, 00:18   #3660
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Zo is dat. Bij ons is in de nacht, tenzij anders, in de nacht overwegend rustig en dat houden we ook graag zo..
Denk niet dat de baas het heel erg vind dat ik niet de hele nacht in de houding ga zitten afwachten tot iemand me nodig heeft...

Maar ja Sam, Mihaela is gewoon een vieze verrader, eentje die denk ik ook gisteren de kliklijn heeft gebeld omdat bv de buren toch vuurwerk hebben afgestoken om daarna zelf stiekem gniffelend zelf die zonde ook te begaan...
🤣😜
Sam is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 14:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.