Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 2 January 2021, 01:27   #3681
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard Lachstuip...

Vanavond (werk dus hé!) een dwarse dame van 88, die haar medicijnen in het afvoerputje van de wastafel gooide (want niet nodig), weigerde om naar bed te gaan: er komt zo nog een bus met vrijgezellen.....

Zie ik toch ineens kabu in die bus zitten 🤣🤣🤣🤣
Sam is offline  
Oud 2 January 2021, 01:31   #3682
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Vagebond, Mihaela heeft pijn, diepe pijn, die ze niet onder ogen kan/durft te komen. Daarom houdt Mihaela zich steeds bezig met andermans pijn. Vraagt het ene moment liefjes naar andermans pijn, maar lijdt ondertussen hevig onder eigen pijn. Onderzoekt graag de geraaktheid, maar gaat nooit de diepte in naar 'eigen pijn.... het blijft hangen bij geraaktheid....
Ja, dat is iets dat iedereen wel zo'n beetje door heeft volgens mij....
Vagebond is offline  
Oud 2 January 2021, 01:34   #3683
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Vanavond (werk dus hé!) een dwarse dame van 88, die haar medicijnen in het afvoerputje van de wastafel gooide (want niet nodig), weigerde om naar bed te gaan: er komt zo nog een bus met vrijgezellen.....
Ik zie het voor me, kostelijk verhaal

Citaat:
Zie ik toch ineens kabu in die bus zitten 🤣🤣🤣🤣
Geweldig...Een kabu die, bij aankomst meent een schone dame te zien terwijl ie eigenlijk een, met alle respect, oud lijk aan het neuken is...
Vagebond is offline  
Oud 2 January 2021, 01:35   #3684
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ja, dat is iets dat iedereen wel zo'n beetje door heeft volgens mij....
Wellicht de reden dat er daarom een hand boven het hoofd wordt gehouden?
Sam is offline  
Oud 2 January 2021, 01:42   #3685
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard Het beest in Vagebond

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
@Sam: Ja, dat is iets dat iedereen wel zo'n beetje door heeft volgens mij....
Volgens jou.
Anderen zoals ik en Laurens zien vooral ]in jou] 'het beest'...
Citaat:
Woede is lichamelijk, emotioneel en spiritueel erg vermoeiend. De zenuwbanen in de primitieve hersenen kunnen ons verslaafd maken aan boosheid, zodat we ]het beest] voortdurend met onze boze gedachten en gevoelens voeden, zelfs als het zijn bek opent om ons te verslinden. We raken bezeten door razernij en al onze energie gaat op aan het in stand houden van de mentale tirade over het onrecht dat ons is aangedaan. De chemische cocktail die hierbij vrijkomt en onze hersenen beschadigt, vermindert onze weerstand en maakt het daardoor moeilijker om ziekten te voorkomen. Onze woede voedt zichzelf wanneer we voor onszelf herhalen hoezeer we slachtoffer zijn en de redenen voor onze woede ondersteunen met steeds meer details over hoe afschuwelijk onze belager is of hoe gekwetst of verraden we ons voelen.

bron: los bericht > De demonen van de jeugd overwinnen.
kabu is offline  
Oud 2 January 2021, 01:48   #3686
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik zie het voor me, kostelijk verhaal

Geweldig...Een kabu die, bij aankomst meent een schone dame te zien terwijl ie eigenlijk een, met alle respect, oud lijk aan het neuken is...
Zelfs dat gaat niet lukken. Hij is nu wel de beest aan het uithangen 😜

(Heerlijk dat ie mij niet leest.... 😉😊)
Sam is offline  
Oud 2 January 2021, 01:54   #3687
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Wellicht de reden dat er daarom een hand boven het hoofd wordt gehouden?
Ja, dat vermoeden heb ik ook. Een zwak poppetje dat beschermt moet worden tegen het beest Vagebond, zo schreef ik en poosje terug in dit zelfde topic....Nou Vagebond is idd zeer gevaarlijk voor idioten die voor haar gaan staan zwaaien met een rode lap. Een beetje toreador die zoiets doet gaat dan niet vervolgens, wanneer ie op de hoorns genomen wordt, lopen jammeren dat ie au is gedaan door die stoute stier...Echter Mihaela is een ander verhaal, die gaat wel lopen mekkeren bij de stadioneigenaren dat het beest zich niet aan de door haar bedachte spelregels houd..
Tja.. en dan klagen dat men je een kind noemt, ze is niet alleen een kind ze is ook nog eens een verwend kind/blaag, dat ondertussen, gesteund in de rug, gewoon doorgaat met het tergen en treiteren van een onschuldig beest.
Vagebond is offline  
Oud 2 January 2021, 01:57   #3688
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ja, dat vermoeden heb ik ook. Een zwak poppetje dat beschermt moet worden tegen het beest Vagebond, zo schreef ik en poosje terug in dit zelfde topic....Nou Vagebond is idd zeer gevaarlijk voor idioten die voor haar gaan staan zwaaien met een rode lap. Een beetje toreador die zoiets doet gaat dan niet vervolgens, wanneer ie op de hoorns genomen wordt, lopen jammeren dat ie au is gedaan door die stoute stier...Echter Mihaela is een ander verhaal, die gaat wel lopen mekkeren bij de stadioneigenaren dat het beest zich niet aan de door haar bedachte spelregels houd..Tja.. en dan klagen dat men je een kind noemt, ze is niet alleen een kind ze is ook nog eens een verwend kind/blaag.
Alles, inclusief pijn onder ogen zien, betekent ook het 'beest' in onszelf ontmoeten. Sommigen blijven hangen in hun geïdealiseerde beeld van zichzelf....

.... en gaan zich dan wel als beest gedragen..... zonder het door te hebben, of er de excuses bij verzinnen voor beestachtig gedrag...
Sam is offline  
Oud 2 January 2021, 02:19   #3689
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Ja ja, leg het nu maar uit.
Oplettende meelezers hebben wel wat anders gezien, zo Laurens o.a...
Oh, krijgen we die weer....(verveeld) Als je als naar aandacht snakkende persoonlijkheid maar opgehemeld kan blijven voelen vind ik het verder prima. KiSs
Vagebond is offline  
Oud 2 January 2021, 02:33   #3690
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Zelfs dat gaat niet lukken. Hij is nu wel de beest aan het uithangen 😜
Is dat zo? Ik zie voornamelijk een karikatuur van de man die ergens, voor zover ik dat heb kunnen waarnemen, diep, diep, heel diep, verborgen ligt in hem, gaat volgens mij nog jaren duren voordat we die gaan kunnen zien aan de oppervlakte...

Of mis ik nu de point? Heb ergens dat gevoel...

Citaat:
(Heerlijk dat ie mij niet leest.... 😉😊)
Ja, jij hebt de hoogste status van figure's non grata bereikt bij ons kabuutje
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 10:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.