Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Bewustwording > Alles is bewustzijn
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Alles is bewustzijn De rest is persoonlijke invulling.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 11 July 2012, 11:11   #361
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard En overigens Ogenblik-sem

Waar kom jij zo ineens als een duveltje uit een doosje vandaan.

Er staan wat mij betreft nog steeds een paar vragen open die ik graag beantwoord zou willen zien.

Want ik begrijp met mijn boerenverstand niet waarom je die vragen niet zou beantwoorden eigenlijk dus ik zou dan toch op zijn minst op die vraag graag antwoord willen hebben als u zo vriendelijk zou willen zijn.

De vragen zijn mocht je het over je goede hart kunnen verkrijgen mij evt ergens te gemoed te willen komen of zo, tis aan jou natuurlijk:

1. Wat zie jij als je in de spiegel kijkt? Want ik ben daar echt oprecht benieuwd naar.

en vanuit mezelf

2. Wat heeft dat met jou gedaan Ogenblik-sem die IP-ban en heb je er wat positiefs uit gehaald. Want om nu net te doen alsof je neus bloed en niet weet waarom je gebannen bent uiteindelijk, tja dat is een beetje doorzichtig nu. Ik ga er namelijk vanuit dat Anja jou ook verteld heeft waarom je gebannen bent geworden. Ik hoef de reden niet te weten want interesseerd mij nu weer geen hol.

Nou ik hoor het wel of je mogelijk ergens misschien ergens evt. voor open zou kunnen of willen zijn. Tja en je hoort of ziet het goed ik ben geraakt door het gegeven dat je me doodzwijgt. Maakt verder niet uit want dat gegeventje is dan mijn zaakje al heb ik geen flauw idee waarom je dat in Godsnaam doet

Nou groetjes hé Ogenblik-sem
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 11 July 2012, 11:19   #362
Ogenblik-sem
Jubilaris
 
Geregistreerd: 8 September 2011
Berichten: 208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Er staan wat mij betreft nog steeds een paar vragen open die ik graag beantwoord zou willen zien.
Neen.

Citaat:
Want ik begrijp met mijn boerenverstand niet waarom je die vragen niet zou beantwoorden eigenlijk
'Omdat het ego om te overleven heel veel aandacht nodig heeft.
Het is verslaafd aan macht, erkenning en conflict
en het is voortdurend bezig zichzelf met andere ego's te vergelijken.

Het ziet zichzelf als gescheiden van de ander en de wereld.
Het denkt in termen van 'beter dan', 'minder dan', 'hoger dan'
en leeft bij de gratie van aanval en verdediging.'

Eckhart Tolle
Ogenblik-sem is offline   Met citaat reageren
Oud 11 July 2012, 12:54   #363
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard @ Ogenblik-sem

Wat 'nee' Ogenblik-sem. Staan er geen vragen open? Nu voor mij staan er wel vragen open. Ik zou het prijs stellen wanneer je mijn vragen niet gewoon zomaar van tafel veegt.

Jij mag dan wel voor jezelf wel precies in de gaten hoe het allemaal zit, wat ik ernstig betwijfel, maar goed dat is dan mijn dingetje, maar mij is het allemaal niet duidelijk h?

Ik vraag me af hoe zit dat met die bewijzen. Ik moet jou bewijzen geven en wanneer ik dat niet doe dan ontwijk ik de boel? Hoe zit dat eigenlijk met jou Ogenblik-sem? Moet jij zelf niet ook bewijzen kunnen voorleggen om te bewijzen dat jou gepraat hout snijd of ontwijk dan hier nu gewoon de boel? Ik persoonlijk ga voor het laatste.

Voor mij klets jij gewoon uit je nek en ben jij hier de grote schijtebal die voor het publiek niet durft toe te geven wat zij ziet in de spiegel, ik ga het verder niet voor je invullen hoor want je weet zelf goed genoeg wat jij daar ziet volgens mij. Ik ga verder ook niet voor je invullen waarom jij een IP-ban van Anja hebt gekregen maar ik weet wel dat het niet voor niks was. En ik weet ook dat jij probeert in die zin hier mensen probeert op het verkeerde been te zetten.

Bah en daar wordt ik nu misselijk van.

Het ga je goed Ogenblik-sem, ik hoop dat je nog eens bij zinnen komt ergens.

O ja en voor de goede orde anders krijg ik daar weer gezeik mee, het is natuurlijk invulling dat ik zie dat jij probeert mensen op het verkeerde been probeert te zetten. Zo heb ik die wind ook al vast voor je uit de zeilen genomen hoef je daar niet meer mee aan te komen.

Gegroet.

Wijziging aangebracht door Vagebond op 11 July 2012 om 13:17.
Reden: Wat onfatsoenlijke woordje afgezwakt want in mijn boosheid/verontwaardiging....nou ik hou er mijn mond over want er wordt zo snel gevallen tegenwoordig.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 11 July 2012, 13:21   #364
Bigbear
Asprirant lid
 
Bigbear's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Wat 'nee' Ogenblik-sem. Staan er geen vragen open? Nu voor mij staan er wel vragen open. Ik zou het prijs stellen wanneer je mijn vragen niet gewoon zomaar van tafel veegt.

Jij mag dan wel voor jezelf wel precies in de gaten hoe het allemaal zit, wat ik ernstig betwijfel, maar goed dat is dan mijn dingetje, maar mij is het allemaal niet duidelijk h?

Ik vraag me af hoe zit dat met die bewijzen. Ik moet jou bewijzen geven en wanneer ik dat niet doe dan ontwijk ik de boel? Hoe zit dat eigenlijk met jou Ogenblik-sem? Moet jij zelf niet ook bewijzen kunnen voorleggen om te bewijzen dat jou gepraat hout snijd of ontwijk dan hier nu gewoon de boel? Ik persoonlijk ga voor het laatste.

Voor mij klets jij gewoon uit je nek en ben jij hier de grote schijtebal die voor het publiek niet durft toe te geven wat zij ziet in de spiegel, ik ga het verder niet voor je invullen hoor want je weet zelf goed genoeg wat jij daar ziet volgens mij. Ik ga verder ook niet voor je invullen waarom jij een IP-ban van Anja hebt gekregen maar ik weet wel dat het niet voor niks was. En ik weet ook dat jij probeert in die zin hier mensen probeert op het verkeerde been te zetten.

Bah en daar wordt ik nu misselijk van.

Het ga je goed Ogenblik-sem, ik hoop dat je nog eens bij zinnen komt ergens.

O ja en voor de goede orde anders krijg ik daar weer gezeik mee, het is natuurlijk invulling dat ik zie dat jij probeert mensen op het verkeerde been probeert te zetten. Zo heb ik die wind ook al vast voor je uit de zeilen genomen hoef je daar niet meer mee aan te komen.

Gegroet.
Welk verdriet maakt dat je zo afkeurend naar Sem schrijft? Waarom denk je dat anderen er op uit zijn jou wat aan te doen?

Liefs, Henk
Bigbear is offline   Met citaat reageren
Oud 11 July 2012, 14:07   #365
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

@ Henk ik vind je een schat, maar ik laat het gaan. Niet alle verdriet is persoonlijk en hoeft te uit en te na besproken te worden.

Wat ik schreef is tussen Ogenblik-sem en mij of liever tussen Ogenbliksem en Ogenbliksem en en nog iemand die ik hier niet zal noemen.

Het is goed en thanks

Groetjes V.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 11 July 2012, 14:10   #366
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ogenblik-sem Bekijk bericht
Alleen deze nog:
Niemand die dit doet toch?

Dit was serieus een woordspeel grapje, Blikje, wilde je niet plagen.
bedoel er verder dus niks mee maar kwam zo in mij op. Nu ik erover nadenk, is het wel zo. Iedereen, niemand of iemand doet of laat zijn ding naar beste (on)vermogen.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 11 July 2012, 14:10   #367
Bigbear
Asprirant lid
 
Bigbear's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
@ Henk ik vind je een schat, maar ik laat het gaan. Niet alle verdriet is persoonlijk en hoeft te uit en te na besproken te worden.

Wat ik schreef is tussen Ogenblik-sem en mij of liever tussen Ogenbliksem en Ogenbliksem en en nog iemand die ik hier niet zal noemen.

Het is goed en thanks

Groetjes V.
Alle verdriet is absoluut persoonlijk en heeft niets met iemand anders te maken. Of denk je werkelijk dat een ander een aandeel kan hebben in jouw gedachten of gevoelens?

Groetjes, Henk
Bigbear is offline   Met citaat reageren
Oud 11 July 2012, 14:13   #368
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

@ Henk ik waardeer de moeite die je doet maar ik laat het er verder bij, ook wat Ogenblik-sem betreft zij is voor mij geen gesprekspartner en nee ik heb daar geen verdriet van en ben daar ook niet boos over.

Groetjes V.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 11 July 2012, 14:26   #369
Bigbear
Asprirant lid
 
Bigbear's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
@ Henk ik waardeer de moeite die je doet maar ik laat het er verder bij, ook wat Ogenblik-sem betreft zij is voor mij geen gesprekspartner en nee ik heb daar geen verdriet van en ben daar ook niet boos over.

Groetjes V.

jouw keuze. Liefs, Henk
Bigbear is offline   Met citaat reageren
Oud 11 July 2012, 14:55   #370
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bigbear Bekijk bericht
Of denk je werkelijk dat een ander een aandeel kan hebben in jouw gedachten of gevoelens?
Ik wil alleen hier nog wel even kort iets over zeggen of liever herhalen. Er is geen ander er zijn alleen andere namen, that's all.

Groetjes V.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tony Parsons - "Het open geheim" vesselin Tony Parsons 395 10 June 2021 13:22
"To Think Or Not To Think." Aart Eckhart Tolle 1 26 August 2011 21:44


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 23:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.