Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 2 July 2013, 00:10   #361
Hans
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Maak je geen zorgen Hans, de laatste zin had meer te maken met onze onvolprezen Nada, ik ben niet te beroerd het klusje af te maken en mijn hele seksuele doopceel te lichten.

Zit je er klaar voor?

Ik Vagebond ben lesbisch dus ik doe het alleen met vrouwelijke olifanten. Nu omdat de kut van een olifant nog al groot uitgevallen is ga ik d'r in met mijn gehele naakte lijf. Omdat ik mezelf niet zelfstandig op en neer kan bewegen in de vagina van mijn geliefde heb ik een hele lieve vriend van mij gevraagd mij aan de voeten heen en weer duwen om zo tot een full body orgasme te komen. Hij staat op een trapje omdat hij er anders niet bij kan.

Je begrijpt het is een nogal hilarisch tafereel maar je moet er wat voor over hebben om een olifant te kunnen neuken. Ik ben mijn vriend ondertussen eindeloos dankbaar dat hij zich voor me opoffert want zo heb je er niet veel.

Mocht nog vragen hebben hoor ik graag, ben gaarne bereid nog wat verder uit te wijden.

Voor vannacht weet ik even genoeg,...bedankt alvast!
Hans is offline  
Oud 2 July 2013, 00:14   #362
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Dat dit hier met seks te maken had en vago daar misschien iets mee heeft staat los van het punt wat ze probeerde te maken, maar is wel makkelijk om te gebruiken.
Idd zo is het.
Vagebond is offline  
Oud 2 July 2013, 00:58   #363
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Voor vannacht weet ik even genoeg,...bedankt alvast!
Yw
Vagebond is offline  
Oud 2 July 2013, 02:22   #364
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Vago zuigt graag op haar geheel eigen wijze.
Idd Vagebond is een door God gezonden rubberen gootsteenontstopper.

Gootsteenontstoppers hebben tot doel vastgeklonken vuil uit de afvoer te zuigen zodat de afvoer weer keurig doorloopt, dit voor de genen die de functie van die dingen nog niet kennen...

E.e.a geeft nogal wat kabaal, maar loopt de boel weer lekker door dan is men over net algemeen enkel blij met me.

Alleen mensen die zaken graag bij het oude willen houden - een ontstopte gootsteen is te eng want ze kennen niks anders dan een zwembad in huis - hebben problemen met een zuiger.

Ik geef toe het is minder romantisch dan een bek vol met zaad maar goed we kunnen niet allemaal zo gelukkig zijn als jij.

Gelukkig voor mij ben ik als gootsteenontstopper geheel en al ontdaan van elk gevoel. God is genadig en dus ben ik het ook...
Vagebond is offline  
Oud 2 July 2013, 08:36   #365
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Ik vroeg vroeger iemand wat die nu lekker vond aan spruiten, toen hij zei dat hij er mosterd bij deed, ben ik ze erg gaan waarderen,...nu ook zonder mosterd.
Door een ander zijn smaak te leren kennen kan je die van jezelf misschien ook verrijken, een beetje zoals een verrijkend zelfkennisforum.
Hans, wat begrijp je nu niet? Iedereen kan je van alles aanreiken, je kunt overal open voor staan en je kunt van alles uitproberen, maar als jij wilt weten hoe het zaad van Rob smaakt, zul je hem toch echt zelf af moeten zuigen. Succes!
Nadje is offline  
Oud 3 July 2013, 09:32   #366
Hans
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Hans, wat begrijp je nu niet? Iedereen kan je van alles aanreiken, je kunt overal open voor staan en je kunt van alles uitproberen, maar als jij wilt weten hoe het zaad van Rob smaakt, zul je hem toch echt zelf af moeten zuigen. Succes!
Wat wil jij nu niet begrijpen?
Ik vroeg naar jouw ervaring, waarbij ik me natuurlijk af kan vragen wat het voor zin voor mij heeft.
Jouw antwoord of manier van antwoorden kunnen mij wellicht iets brengen,...of niet, ik kom daar achter door iets te vragen,....of niet.

Maar ik laat je met je zaad,.....
Hans is offline  
Oud 3 July 2013, 19:04   #367
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Wat wil jij nu niet begrijpen?
Ik vroeg naar jouw ervaring, waarbij ik me natuurlijk af kan vragen wat het voor zin voor mij heeft.
Jouw antwoord of manier van antwoorden kunnen mij wellicht iets brengen,...of niet, ik kom daar achter door iets te vragen,....of niet.

Maar ik laat je met je zaad,.....
Ja, laat me maar even. Sorry, ik ben moe. Druk, te weinig geslapen....heb consideratie.
Nadje is offline  
Oud 3 July 2013, 19:05   #368
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Ja, laat me maar even. Sorry, ik ben moe. Druk, te weinig geslapen....heb consideratie.
Teveel verplichtingen waardoor ik te weinig tijd overhou om te doen waar ik me nu veel liever mee zou willen bezig houden. Dat is het meer.
Nadje is offline  
Oud 3 July 2013, 19:17   #369
Hans
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Teveel verplichtingen waardoor ik te weinig tijd overhou om te doen waar ik me nu veel liever mee zou willen bezig houden. Dat is het meer.

Gelukkig kan je wel tijd vinden om hier te zijn!

Kwou dat ik het drukker had,....
Hans is offline  
Oud 3 July 2013, 19:58   #370
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Gelukkig kan je wel tijd vinden om hier te zijn!

Kwou dat ik het drukker had,....
Ik switch vaak gewoon even tussendoor. Tussen mijn administratieve werk en hier. Ik ben nogal gauw verveeld namelijk.
Nadje is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 08:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.