Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 13 January 2014, 21:51   #371
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
nou net moet wel zwaar gesteld zijn met Caramel/Renoir wanneer hij zelfs jou met een ban dreigt, tjonge.

Het moest er een keer van komen en ik voldoe m.i. toch al niet aan de eisen van dit forum.
Ulla is offline  
Oud 13 January 2014, 21:53   #372
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Oh we zijn alweer verhuist zie ik. Thks Caramel, ik weet best dat je gek op me bent hoor KiSs
Vagebond is offline  
Oud 13 January 2014, 21:54   #373
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Nou laat ik dan ook eens schattig zijn...als ik tenminste nog kan vinden na de verhuisdrift van Caramel
Nee kon het toch niet vinden. Jawel hoor kon her best vinden maar naar lang wikken en wegen heb ik toch besloten het maar te laten want wat er ook mijn pen vloeide, Renoir zou er sowieso mee op de loopt zijn gegaan. En duidelijker dan ik het eerder heb gezegd kan ik het toch niet zeggen, dus laat maar.

Wijziging aangebracht door Vagebond op 13 January 2014 om 23:57.
Vagebond is offline  
Oud 13 January 2014, 22:08   #374
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Welnee Ulla, Caramel heeft ergens pijn en verdriet van en dan wil het wel eens zijn dat ze naar je gaan schoppen. Trek het je niet aan en geef hem een lekkere pakkerd, dat heeft hij nodig, echt.

Ik denk eigenlijk dat ik juist beter zelf kan gaan. Maar dat regel ik wel privé met hem. Je mag iemand overigens niet zomaar verwijderen, zelfs al is het je eigen forum, heb zelf een (nu inactief) forum en heb mij daarin verdiept. Zijn er zelfs rechtszaken om geweest maar ik blijf uiteindelijk echt niet op een forum waar ik niet gewenst bent. Maakt niet uit om welke redenen.
Ulla is offline  
Oud 13 January 2014, 22:39   #375
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Dat maak ik als forumbeheerder zelf uit, het is altijd hetzelfde liedje en ik ben het zat. Nog een paar ongeregeldheden en gedram om aandacht en je hebt een ban.
Ook hier spreek ik over de hoofden heen. De boodschap is maak mij het modereren niet onmogelijk of tot een hel want als ik moet blijven optreden tegen rebellie, ongeregeldheden, voortdurend gedram en gezeur vlieg je er uit. Vagebond is genoeg gewaarschuwd was het niet op het forum bij Remon dan wel hier op dit forum.

Mijn geduld is op. Ik steek hier geld en vrije tijd in om eenieder hier min of meer binnen het kader van de doelstelling een platform te bieden. Het hoeft niet eens te worden gewaardeerd maar gedraag je hier dan tenminste als een gast en rebelleer niet tegen de gastheer.

Het kan niet bestaan dat iemand van het bovenstaande (als ik moet blijven optreden tegen rebellie, ongeregeldheden, voortdurend gedram en gezeur) geen weet heeft. Dus wie regelmatig is gewaarschuwd mag daarmee als bekend worden verondersteld en het zal niet als verassing komen met het resultaat daarvan te maken te krijgen.
Renoir is offline  
Oud 13 January 2014, 23:25   #376
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Die ban was aan mij persoonlijk gericht en niet over hoofden heen.
M.i. heb ik niet zoveel bijzonders gezegd (en het al helemaal niet kwaad bedoeld, in tegendeel) dat je meteen met een ban moet dreigen. Voor mijn gevoel ben je willekeurig bezig. Ik kan het uiteindelijk ook niet helpen dat je geen neutrale moderator hebt die de zaakjes wat neutraler kan bekijken. Ik hoor niet bij die leden die de boel willen verstoren, ik ken de regels en ook de wetten waar ook fora onder vallen. Ik ben zelf moderator en eigenaar van een fora (geweest) en weet in ieder geval dat het zo niet moet.

M.v.g.

Ulla
Ulla is offline  
Oud 13 January 2014, 23:47   #377
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Die ban was aan mij persoonlijk gericht en niet over hoofden heen.
M.i. heb ik niet zoveel bijzonders gezegd (en het al helemaal niet kwaad bedoeld, in tegendeel) dat je meteen met een ban moet dreigen. Voor mijn gevoel ben je willekeurig bezig. Ik kan het uiteindelijk ook niet helpen dat je geen neutrale moderator hebt die de zaakjes wat neutraler kan bekijken. Ik hoor niet bij die leden die de boel willen verstoren, ik ken de regels en ook de wetten waar ook fora onder vallen. Ik ben zelf moderator en eigenaar van een fora (geweest) en weet in ieder geval dat het zo niet moet.

M.v.g.

Ulla
Eigenaardig dat jij beter weet dan ik tegen wie ik het heb.

Als gast gedraag je je naar mijn huisregels en ik heb in mijn eigen huis schijt aan wetten en regels zoals die elders opgeldt doen.

En je mag dat best in twijfel trekken al ga ik daar niet over in discussie als ik zeg dat ik prima in staat ben situaties in te schatten en tot neutrale oordeelvorming te komen.

Dat is een zaak tussen mij en betrokkene en wat mij betreft al helemaal geen zaak waarin ik voornemens ben jouw mening te betrekken danwel dat als discussiepunt onder forumleden in overweging te nemen.

Wat mij betreft is deze discussie hiermee gesloten.
Renoir is offline  
Oud 13 January 2014, 23:54   #378
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht

Wat mij betreft is deze discussie hiermee gesloten.
Dat was het voor mij al.
Ulla is offline  
Oud 14 January 2014, 01:09   #379
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Ik steek hier geld en vrije tijd in om eenieder hier min of meer binnen het kader van de doelstelling een platform te bieden.
Wij zijn u dankbaar. Vertel ons nog eens even wat de doelstelling van dit forum ook weer is want ik ben dat inmiddels vergeten.
Vagebond is offline  
Oud 14 January 2014, 09:04   #380
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Wij zijn u dankbaar. Vertel ons nog eens even wat de doelstelling van dit forum ook weer is want ik ben dat inmiddels vergeten.

Geen idee of je dat nu serieus bedoelt of niet. Ik ben niet dankbaar voor iemands eigen keuzes. En al helemaal niet gevoelig voor opmerkingen als kijk wat ik allemaal voor je doe. Wat niet betekent dat ik het niet kan waarderen.

Maar als wie dan ook ( en niet alleen hier) zich hoe dan ook te kort gedaan voelt door mijn uitlatingen kan ik daar toch niets aan veranderen. Dan kun je praten als Brugman, dat helpt toch niets. Zoveel heb ik intussen wel geleerd. Maar ik houd mijn mond ook niet om redenen omdat iemand toevallig aan de touwtjes trekt en meent die aan te moeten trekken. Als iets mij niet kan boeien en ik weet dat ik verder niets verkeerd heb gedaan of bedoeld is het dat wel. Maar ik ben weg en ik zie het wel wat het wordt. Heb een klus te klaren die even mijn aandacht vergt en echt even beslissender is dan dit gedoe. Hier heb ik namelijk ook geen zin in.
Ulla is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 09:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.