Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 7 January 2021, 17:07   #3801
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Juist dit soort van reakties, Laurie, is de reden waarom er voor mij geen plek is op dit forum...

Ik zeg ook jou gedag en wens je het allerbeste
Het was om te lachen, neem jezelf toch niet zo serieus.
Als je met een diepgeworteld probleem zit stijg dan imaginair tot in de ruimte en bezie deze blauwe planeet en besef hoe nietig je zorgen zijn in dat grote geheel. Maar ik snap het wel, het is heerlijk zwelgen in een bad vol immens verdriet door al het leed dat je is aangedaan. Daarvoor is geen vertrek noodzakelijk. En dat zie ik je ook niet doen, je hebt de aandacht en turbulentie veel te hard nodig.
 
Oud 7 January 2021, 17:29   #3802
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Het was om te lachen
Dat je het als grap bedoelde was me helder Laurie, ik zag er echter de grap niet van in en nog niet. Dus noem me een zuurpruim, het kan mij niet schelen...

Citaat:
neem jezelf toch niet zo serieus.
Wanneer het om bewustwording gaat, Laurens, ben ik uitermate serieus.

In tegenstelling tot wat jij denkt: de tijd van komen is voor mij wel degelijk gearriveerd. Ik heb de afgelopen dagen/tijd voor mezelf de kosten zorgvuldig tegen de baten afgewogen en ben tot de conclusie gekomen het tijd is om verder te trekken, puur zakelijke beredeneerd
Vagebond is offline  
Oud 7 January 2021, 17:33   #3803
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Dat je het als grap bedoelde was me helder Laurie, ik zag er echter de grap niet van in en nog niet. Dus noem me een zuurpruim, het kan mij niet schelen...

Wanneer het om bewustwording gaat, Laurens, ben ik uitermate serieus.

In tegenstelling tot wat jij denkt: de tijd van komen is voor mij wel degelijk gearriveerd. Ik heb de afgelopen dagen/tijd voor mezelf de kosten zorgvuldig tegen de baten afgewogen en ben tot de conclusie gekomen het tijd is om verder te trekken, puur zakelijke beredeneerd heeft het voor mij geen meerwaarde meer om hier nog langer te hangen... Waar ik zal landen? Een pure verrassing zal het zijn...

Even goede vrienden, want dat ik hier mocht schrijven en niet schrijven Laurie, ben ik je nog altijd dankbaar voor... Dus nogmaals ook voor jou een KiSs
Ik hou toch maar geen afscheidsrede, ik verwacht je hier bezig te blijven. Misschien neem je een zelf verkozen time out om je wonden te likken, maar dan kruipt het bloed weer waar het niet gaan kan.

Ik vind het trouwens niet kies om excuses af te dwingen en te vertrekken.

Je kunt ook nog even afwachten om te kijken of er iemand bereid is te smeken dat je blijft.
 
Oud 7 January 2021, 17:42   #3804
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Ik hou toch maar geen afscheidsrede
Jij zegt het. Ik begon me idd zelf ook ongemakkelijk te voelen. Maar ik ben wel degelijk serieus met mijn beslissing in elk geval voorlopig, tot bewustzijn me evt toch weer deze kant uit stuurt, laat ik hopen van niet, niet meer hier te schrijven om de zelfde reden die ik hierboven heb benoemd.

En ik ben niet verwond Laurie in tegendeel zou ik wil zeggen, echter het staat jou vrij te denken dat ik vertrek met het hoofd op de voeten van ellende als je daar vreugde uit schept.

Mijn hart is echter verheugd, job done, hoe het verder uitwerkt is niet aan mij, zoals gezegd

Nu dan omdat ik je zo lief heb, nogmaals
Vagebond is offline  
Oud 7 January 2021, 17:43   #3805
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard Verslaving als radicale vorm van egoïsme

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
@Vagebond: ...
Maar ik snap het wel, het is heerlijk zwelgen in een bad vol immens verdriet door al het leed dat je is aangedaan. Daarvoor is geen vertrek noodzakelijk. En dat zie ik je ook niet doen, je hebt de aandacht en turbulentie veel te hard nodig.
Verslaving kan een radicale vorm van egoïsme worden genoemd.
kabu is offline  
Oud 7 January 2021, 23:46   #3806
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ah ja, zo ff niet zo gezien en ik schrijf dit met de zingende Susan in mijn oor

Fijn dat ik je nog even tref Sammie, want je bent één van de mensen van wie ik nog even afscheid wilde nemen, dus bij deze: thanks, tot later wellicht en

en KiSs
Op de valreep: we ont-moeten lieve Vagie!
Sam is offline  
Oud 8 January 2021, 00:48   #3807
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard Een laatste vaarwel

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Fijn dat ik je nog even tref Sammie, want je bent één van de mensen van wie ik nog even afscheid wilde nemen, dus bij deze: thanks, tot later wellicht en

en KiSs
Ja zeg, en ik?
We hebben het samen toch wel goed gedaan, zie maar wat ik zojuist vet gezet heb van Laurens op 15 oktober '20...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht

Hoi Vagebond, ja het zal op een ander vlak zijn doel wel dienen maar niet op het vlak wat ik voor ogen heb met dit forum. Ik wacht nog wel hoor tot iedere deelname verstomd is. ]De dialoog tussen jou en kabu heeft mij nog het meest deugd gedaan de afgelopen tijd] en voor de rest vind ik zowat alles hier bagger, een zelfkennisforum onwaardig.

Dus zolang jij er nog wat aan hebt blijf ik open open hoor. KiSs
Een laatste vaarwel bloemetje, hartje en kus voor mij speciaal kan toch wel nog zeker?
kabu is offline  
Oud 8 January 2021, 01:20   #3808
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht

En ik ben niet verwond Laurie in tegendeel zou ik wil zeggen, echter het staat jou vrij te denken dat ik vertrek met het hoofd op de voeten van ellende als je daar vreugde uit schept.
Hoe kan het in je opkomen dat ik daar vreugde uit zou scheppen?
 
Oud 8 January 2021, 23:42   #3809
Peer
Vicaris
 
Geregistreerd: 2 January 2021
Berichten: 109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Hoe kan het in je opkomen dat ik daar vreugde uit zou scheppen?
Vagebond was en is moedig in haar zelfonderzoek.
Peer is offline  
Oud 9 January 2021, 00:07   #3810
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peer Bekijk bericht
Vagebond was en is moedig in haar zelfonderzoek.
¸
Vagebond blijft bij zichzelf, durft te trotseren en daarmee zichzelf buiten spel te zetten.... wel altijd authentiek!
Sam is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 02:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.