Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 5 August 2013, 13:42   #381
Cynthia
Asprirant lid
 
Cynthia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 February 2013
Berichten: 0
Standaard

EGO - EGO - EGO - EGO - EGO - EGO

Supergirl

http://www.youtube.com/watch?v=ctmS5XX67Ek
Cynthia is offline  
Oud 5 August 2013, 13:45   #382
Cynthia
Asprirant lid
 
Cynthia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 February 2013
Berichten: 0
Standaard

EGO - EGO - EGO - EGO - EGO - EGO

Even helemaal voor mijzelf

Love it!!!!!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=8NjbGr2nk2c

Dont forget

KiSs

- BEHEERSING - STILTE - KRACHT - VERSTILLING - VERBONDEN -
Cynthia is offline  
Oud 5 August 2013, 19:30   #383
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynthia Bekijk bericht
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje

Ik vind het prettig nu de mens Cynthia achter de linkjes te leren kennen. Prettig kennis te maken.

Je staat open voor onze kijk. Ik zal je de mijne geven. Wat doe je aan ego geraaktheid? Ten eerste, het niet bagatelliseren als zijnde "maar" ego geraaktheid. Tenzij je het echt, oprecht, doorleefd en doorvoeld hebt, onderzocht hebt, bent aangegaan, recht in de ogen hebt gekeken, whatever.....dan zijn het inderdaad nog slechts de nawee?n van een pijnlijk proces, zal ik maar zeggen. Maar is de pijn eigenlijk al niet noemenswaard meer. Nah ja, zoiets.

Waarom ervaar je iets als belerend? Dat kun je jezelf afvragen, mocht je dat nog niet gedaan hebben. Belerend betekent kleineren. Kun je je nog herinneren, onze discussie van een paar dagen terug, waarin ik vond dat je jezelf klein maakt(e)? Belerend heeft geen bestaansrecht zonder kleinering.
Je mag gezien worden Cynthia. Sterker nog ik zie je graag. Hoop dat je hier iets aan hebt. Zo niet, dan doe ik een nieuwe poging. Zo waardevol vind ik jou.
Weinig oorspronkelijk als je de context waarbinnen e.e.a. is gezegd weghaalt.

..
Nadje is offline  
Oud 5 August 2013, 21:58   #384
Cynthia
Asprirant lid
 
Cynthia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Oeps mist nog een stukje!!

""Ik wil alleen maar zeggen dat ik het fantastisch en moedig en dapper vindt dat je jeZelf hier nu laat zien. Chapeau. En dat meen ik. Ik kon je bijdrages, filmpjes doorgaans ook zeer waarderen en ik hoop ook van ganser harte dat je daar mee door zult blijven gaan. Ik ben niet zo van de hartjes, maar (mede) door jou plaats ik de laatste tijd ook (meer) hartjes. Dus ik zou zeggen keep on going the good work."""

Ik moet de tekst nog goed laten doorwerken. Vooral het stukje over kleineren, klein maken etc. Ik zie het! Ik kijk met mezelf mee, ik zie dat ik het doe, dat ik me zo heb gevormd. Moet ik er wat mee? Ik voel geen behoefte om er iets aan te veranderen. Het mag er zijn. Maar ik zie het!!
Cynthia is offline  
Oud 5 August 2013, 23:42   #385
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynthia Bekijk bericht
Ik moet de tekst nog goed laten doorwerken. Vooral het stukje over kleineren, klein maken etc. Ik zie het! Ik kijk met mezelf mee, ik zie dat ik het doe, dat ik me zo heb gevormd. Moet ik er wat mee? Ik voel geen behoefte om er iets aan te veranderen. Het mag er zijn. Maar ik zie het!!
Mooi.
Nadje is offline  
Oud 6 August 2013, 21:06   #386
Sterre
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 5 July 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynthia Bekijk bericht
EGO - EGO - EGO - EGO - EGO - EGO

Supergirl

http://www.youtube.com/watch?v=ctmS5XX67Ek
Op momenten dat het janken me nader staat dan het lachen, mag ik dit nummer graag keihard door de boxen laten schallen.... heerlijk nummer nog steeds!
Sterre is offline  
Oud 6 August 2013, 23:55   #387
Cynthia
Asprirant lid
 
Cynthia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sterre Bekijk bericht
Op momenten dat het janken me nader staat dan het lachen, mag ik dit nummer graag keihard door de boxen laten schallen.... heerlijk nummer nog steeds!
Ik ook!! Ben jij ook zo'n lastdier,dat alles draagt, maar nooit laat zien dat het zwaar is? Ik had het linkje eerst als reactie geplaatst op http://www.youtube.com/watch?v=mJtM7SRo6l8jou Maar toen besefte ik dat mijn reactie voortkwam uit (mijn gevoel) over dat liedje en dat het dus eigenlijk een reactie aan mijzelf was. Vandaar dat ik toen, het linkje hier heb neergezet en bij pop-up emoties ..
Cynthia is offline  
Oud 7 August 2013, 10:41   #388
Sterre
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 5 July 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynthia Bekijk bericht
Ik ook!! Ben jij ook zo'n lastdier,dat alles draagt, maar nooit laat zien dat het zwaar is? Ik had het linkje eerst als reactie geplaatst op http://www.youtube.com/watch?v=mJtM7SRo6l8jou Maar toen besefte ik dat mijn reactie voortkwam uit (mijn gevoel) over dat liedje en dat het dus eigenlijk een reactie aan mijzelf was. Vandaar dat ik toen, het linkje hier heb neergezet en bij pop-up emoties ..
Soms Cynthia. Soms ervaar ik de wereld als overweldigend. O.a. muziek en poëzie zijn dan heerlijk om me in zoete melancholie over te kunnen geven aan wat zich voordoet. Heb jij dat ook?

Selah Sue vind ik idd ook een geweldige zangeres. Ik zag je zwijgende comment staan bij pop-up emoties en vroeg me al af wat je dacht. Bedankt voor het alsnog willen delen.
Sterre is offline  
Oud 7 August 2013, 11:39   #389
Esradha
Vicaris
 
Esradha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sterre Bekijk bericht
Op momenten dat het janken me nader staat dan het lachen, mag ik dit nummer graag keihard door de boxen laten schallen.... heerlijk nummer nog steeds!
Ik heb dat nummer horen draaien op de begrafenis van een klein meisje van 6 maanden... wat een andere lading zo'n nummer dan kan krijgen.
Esradha is offline  
Oud 7 August 2013, 17:11   #390
Cynthia
Asprirant lid
 
Cynthia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
Ik heb dat nummer horen draaien op de begrafenis van een klein meisje van 6 maanden... wat een andere lading zo'n nummer dan kan krijgen.

Jezus!!
Cynthia is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 19:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.