Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 12 December 2020, 02:06   #31
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Sam is best gezellig hij kan er ook niks aan doen dat ie rare neiging heeft op berg Olympus te zitten. Met een beetje mazzel leren we hem dat nog wel af. 🙂

ach u is ook zo'n lieverdje, echt, God...

Hoe dan ook, je beseft dat dat ik niets over mw. mag zeggen vanwege die reprimande, dus ik hou buiten mijn stek keurig aan die regel 💋
Sam zoekt wanhopig naar platvloersheid....
;)
Sam is offline   Met citaat reageren
Oud 12 December 2020, 02:15   #32
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Volg je gevoel, druk op mijn driehoekje maar doe me een kap over mijn kop vooral dat ik gehangen wordt door de forumleiding.
nou liefje je hebt jezelf alweer in het plaatje van de forumleiding weten te spelen dus pas maar op. En deze keer kom ik je niet redden van de eenzaamheid want je hebt me geblokt in whatsapp, hahahaha 🥳

Citaat:
Het is een kwestie van bereid zijn te willen sterven in je illusies.
Alleen de simpelen van geest zijn in staat om ]niemand] te worden, dus wordt niemand, dat betekend dat je mind open is, dan zijn er geen anderen die een open mind moeten hebben...]
ja ik weet het liefje, daarom ook dat ik mega gelukkig ben met Mihaela in mij leven. Shit en hier moet ik het alweer bij laten want die reprimande hangt als slot om mijn nek...veroordeeld tot elkaar anders...., Laurie is, zonder het te weten, denk ik, een wijs mens...
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 12 December 2020, 02:18   #33
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Sam is best gezellig hij kan er ook niks aan doen dat ie rare neiging heeft op berg Olympus te zitten. Met een beetje mazzel leren we hem dat nog wel af. 🙂
Ik steek geen tijd in Sam. Heb nog nooit op 'het' gereageerd en nu op de negeerlijst. Netjes opgeruimd. Als ik forumbaas was lag de snol al buiten zoals ik eerder is schreef.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
ach u is ook zo'n lieverdje, echt, God...


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Hoe dan ook, je beseft dat dat ik niets over mw. mag zeggen vanwege die reprimande, dus ik hou buiten mijn stek keurig aan die regel 💋
Inderdaad, jij bent Rob niet hé. Moest je nu net als Rob je gedegen zelfonderzoek al afgerond hebben en ook al vele jaren een rots in de branding zijn voor Laurens lagen je kaarten anders.

Ik ga slapen nu.
Bye.
kabu is offline   Met citaat reageren
Oud 12 December 2020, 02:25   #34
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard Rode driehoekjes-alarm

Ach, wij vergeven drugsverslaafden :)
Sam is offline   Met citaat reageren
Oud 12 December 2020, 02:26   #35
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Sam zoekt wanhopig naar platvloersheid....
;)
Ja klopt, hij is wel een beetje platvloers idd en zijn stijl totaal de mijne niet, maar ja dat maakt hem niet minder leuk voor hen die de ogen open hebben Sam. Ik ben gek op kabu omdat die zich als een vis in het water voelt in wat jij de leegte noemt....en verder is het een rare kwibus met dingen bezig waarvan ik denk hoe is het mogelijk dat deze man ooit terecht gekomen is waar ie is terecht gekomen.....En nog erger....hoe is het in godsnaam mogelijk dat ik deze man zo leuk vind....
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 12 December 2020, 02:33   #36
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ja klopt, hij is wel een beetje platvloers idd en zijn stijl totaal de mijne niet, maar ja dat maakt hem niet minder leuk voor hen die de ogen open hebben Sam. Ik ben gek op kabu omdat die zich als een vis in het water voelt in wat jij de leegte noemt....en verder is het een rare kwibus met dingen bezig waarvan ik denk hoe is het mogelijk dat deze man ooit terecht gekomen is waar ie is terecht gekomen.....En nog erger....hoe is het in godsnaam mogelijk dat ik deze man zo leuk vind....
Daar verschillen we dan in van mening...hij is een spartelvisje zeg maar, die graag met veel lol, veel wol en weinig inhoud graag z'n eigen leegte vult....
Een copy-cat zonder inhoud zeg maar: weet veel plaatjes te plaatsen, maar mist de kern van de inhoud.....
Sam is offline   Met citaat reageren
Oud 12 December 2020, 02:35   #37
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Ik steek geen tijd in Sam. Heb nog nooit op 'het' gereageerd en nu op de negeerlijst. Netjes opgeruimd. Als ik forumbaas was lag de snol al buiten zoals ik eerder is schreef.
Ik zag het idd. Vanwaar je weerstand kabu?


Citaat:
Inderdaad, jij bent Rob niet hé. Moest je nu net als Rob je gedegen zelfonderzoek al afgerond hebben en ook al vele jaren een rots in de branding zijn voor Laurens lagen je kaarten anders.
Liefje alles in het leven heeft een functie, zo dit ook, ik ervaar er geen problemen mee....kwestie van op negeer zetten en klaar...

Kom er net achter dat mijn broekriem een gaatje verder kan 😁

Citaat:
Ik ga slapen nu.
Bye.
Trusten, tot later en 💋
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 12 December 2020, 02:36   #38
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ja klopt, hij is wel een beetje platvloers idd en zijn stijl totaal de mijne niet, maar ja dat maakt hem niet minder leuk voor hen die de ogen open hebben Sam. Ik ben gek op kabu omdat die zich als een vis in het water voelt in wat jij de leegte noemt....en verder is het een rare kwibus met dingen bezig waarvan ik denk hoe is het mogelijk dat deze man ooit terecht gekomen is waar ie is terecht gekomen.....En nog erger....hoe is het in godsnaam mogelijk dat ik deze man zo leuk vind....
Voorkeur voor foute mannen? Fout in de zin van, misbruikmakende mannen?
Never mind, shit happens....
Sam is offline   Met citaat reageren
Oud 12 December 2020, 02:37   #39
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Daar verschillen we dan in van mening...hij is een spartelvisje zeg maar, die graag met veel lol, veel wol en weinig inhoud graag z'n eigen leegte vult....
Een copy-cat zonder inhoud zeg maar: weet veel plaatjes te plaatsen, maar mist de kern van de inhoud.....
Ja, ik zie dat toch echt anders. Maar goed ik ga me er niet tussen zetten, jullie moeten het met elkaar maar uitzoeken.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 12 December 2020, 02:40   #40
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Gelukkig mag ik morgen uitslapen!
Nogmaals: goede wacht of goede nachtrust! 😘😘😘
Sam is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 18:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.