Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 17 October 2014, 13:41   #31
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door habbuthabnot Bekijk bericht
Ten slotte is het bepaald niet zo dat ik me uitsluitend bedien van grappen en grollen. Forumleden die mijn bijdrages door de jaren heen hebben gevolgd, hebben kunnen constateren dat het merendeel van hetgeen ik heb geschreven uiterst serieus is.
Bovendien probeer ik zo helder en duidelijk mogelijk te formuleren en betracht ik grote zorgvuldigheid mbt de inhoud.

Taalregels zijn mij lief!
Zorgvuldig gebruik van taal voorkomt verwarring en onbegrip voor zover dat niet reeds ligt besloten in het onderwerp.
Iedereen maakt wel eens een typefout of ziet een spelfout over het hoofd. Ik ook!

Ik lees mijn bijdragen echter ALTIJD in het voorbeeld na alvorens ik het plaats. Vervolgens lees ik de echte bijdrage nogmaals na en verbeter waar nodig.

Mij een lolbroek te noemen vind ik best maar slaat de plank volkomen mis.
Te zeggen dat ik de sfeer op dit forum ondermijn getuigt van kinderlijke oppervlakkigheid en de onmogelijkheid om door het flinterdunne laagje van lolligheid heen te kijken en te zien wat ik probeer te zeggen.

hab
Ik beaam dat je duidelijke taal bezigt maar heb een andere visie op jouw interventie hier waar het in serieuze onderwerpen maar al te vaak over totaal niet op het onderwerp betrekking hebbende zaken, zoals onder andere voetbal, gaat. Of heeft dat te maken met de diepzinnigheid die hier, volgens Rob, aan de dag wordt gelegd?

Hoe het ook zei ik volg je wat kritischer sinds je Ben adviseerde om op dit forum geen ervaringen uit te wisselen maar om hier toch vooral alleen maar voor de lol te komen.
Rennie is offline  
Oud 17 October 2014, 14:40   #32
habbuthabnot
Vicaris
 
habbuthabnot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 October 2011
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ik beaam dat je duidelijke taal bezigt maar heb een andere visie op jouw interventie hier waar het in serieuze onderwerpen maar al te vaak over totaal niet op het onderwerp betrekking hebbende zaken, zoals onder andere voetbal, gaat. Of heeft dat te maken met de diepzinnigheid die hier, volgens Rob, aan de dag wordt gelegd?

Hoe het ook zei ik volg je wat kritischer sinds je Ben adviseerde om op dit forum geen ervaringen uit te wisselen maar om hier toch vooral alleen maar voor de lol te komen.
Inderdaad! Onbegrepen diepzinnigheid.....
habbuthabnot is offline  
Oud 17 October 2014, 15:10   #33
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door habbuthabnot Bekijk bericht
Inderdaad! Onbegrepen diepzinnigheid.....
Duidelijk.

Waar ik dus vervolgens niets aan heb want immers 'onbegrepen'. En dan vormt zich daar een selecte groep begrijpers uit en de rest mag blijven gissen, is dat de intentie?

En... is dat met opzet niet te begrijpen diepzinnig doen eigenlijk niet veel fnuikender dan het helemaal niet als zodanig bewust bedoelde onbeholpen taalgebruik.
Rennie is offline  
Oud 17 October 2014, 16:02   #34
Ben
Vicaris
 
Geregistreerd: 19 September 2014
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Daar was hier m.i. geen sprake van. Ben komt hier al jaren en is wel wat gewend.
19 September.
Correct, ik ben wel wat gewend.
Ik heb nog even op de ledenlijst gekeken. Er is maar een Ben.
Ben is offline  
Oud 17 October 2014, 16:14   #35
habbuthabnot
Vicaris
 
habbuthabnot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 October 2011
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Duidelijk.

Waar ik dus vervolgens niets aan heb want immers 'onbegrepen'. En dan vormt zich daar een selecte groep begrijpers uit en de rest mag blijven gissen, is dat de intentie?

En... is dat met opzet niet te begrijpen diepzinnig doen eigenlijk niet veel fnuikender dan het helemaal niet als zodanig bewust bedoelde onbeholpen taalgebruik.

Dacht ik dat het over was, begin je weer te zeuren......
habbuthabnot is offline  
Oud 17 October 2014, 16:44   #36
Ben
Vicaris
 
Geregistreerd: 19 September 2014
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door habbuthabnot Bekijk bericht
Daar wil ik aan toevoegen dat ik Ben een paar maal direct heb aangesproken op de volslagen onbegrijpelijke zinnen die hij formuleert, in de hoop dat hij het wat leesbaarder zou kunnen maken.
Hij reageerde daar heel 'cool' op en ik kreeg bepaald niet de indruk dat hij beledigd was oid.
De lolligheid naar aanleiding van iets wat ik geschreven had deed mij niet in een of andere stemming belanden, ik kon/kan er niet zo veel mee. Voor mijn belevingswereld is het stukje ,klare taal'. Met woorden trachten te duiden wat zich in de ervaringswereld voltrekt als wat' te zijn wordt herkent is geen gemakkelijke opgaaf. Gangbare logica leent zich er m.i niet voor, dat is al gauw veels te bot en bruusk.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door habbuthabnot Bekijk bericht
De eerste opgaaf is een bijdrage van Ben die zo totaal hilarisch is dat ik hem voor het slapen gaan even lees om vervolgens met een glimlach om de mond in slaap te vallen.
(Ben bedankt!)
Graag gedaan.
Slaap lekker.
Ben is offline  
Oud 17 October 2014, 16:49   #37
marie
Actuaris
 
Geregistreerd: 7 July 2014
Berichten: 426
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door habbuthabnot Bekijk bericht
Dacht ik dat het over was, begin je weer te zeuren......

Gaan we nu als stomme politiekers blijven zeuren. Ik heb thuis altijd geleerd dat de verstandigste zijn hersenen moet gebruiken.
Teveel gevraagd?
marie is offline  
Oud 17 October 2014, 17:25   #38
habbuthabnot
Vicaris
 
habbuthabnot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 October 2011
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie Bekijk bericht
Gaan we nu als stomme politiekers blijven zeuren. Ik heb thuis altijd geleerd dat de verstandigste zijn hersenen moet gebruiken.
Teveel gevraagd?
Nee, niet teveel!
Ik ga m'n hersenen eens een beetje afstoffen.
habbuthabnot is offline  
Oud 17 October 2014, 17:52   #39
marie
Actuaris
 
Geregistreerd: 7 July 2014
Berichten: 426
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door habbuthabnot Bekijk bericht
Nee, niet teveel!
Ik ga m'n hersenen eens een beetje afstoffen.
Geld niet alleen voor jou; was in het algemeen bedoeld en geld voor ons allemaal.
marie is offline  
Oud 17 October 2014, 18:15   #40
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ben Bekijk bericht
19 September.
Correct, ik ben wel wat gewend.
Ik heb nog even op de ledenlijst gekeken. Er is maar een Ben.
Als je kunt bevestigen dat je nog niet eerder hier onder een andere naam hebt geschreven, dan zie ik mij genoodzaakt mijn hoed door de ovenschotel die voor vanavond op het programma staat te verwerken.

Rob is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 15:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.