Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Bewustwording > We ervaren afgescheidenheid maar zijn 1
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

We ervaren afgescheidenheid maar zijn 1 Zo is dat bedoeld te zijn maar is niet wat we zijn.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 7 April 2013, 19:07   #31
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Guy, je bent duidelijk in de waar. Ik heb gereageerd op de tekst van Niets, en je hebt een onbedwingbare behoefte om je boodschap bij mij neer te leggen, lijk het.
Zoek het maar zelf uit, en dwingt je gelijk krijgen bij iemand anders op, ik ben op dit moment niet in gesprek met jou, dus heb er niets aan je dwingende boodschap.
Wat een botte reactie op iemand die van je houd als mens zoals je bent.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 19:32   #32
Hans
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Wat een botte reactie op iemand die van je houd als mens zoals je bent.

Aangenomen dat Guy(die enige botheid ook niet schuwd) dat werkelijk meent, en vooral voor wat het waard is.
Liefde is toch onvoorwaardelijk? dan kan er ook de "botheid" bij.

Ik heb heel wat gradaties in wel of niet met iemand door een deur te kunnen, maar "houden" van ben ik toch selectiever in.
Maar de echte gerealiseerde zal wel van iedereen(al) houden,....maar is het zeggen dan ook nodig?
Hans is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 19:39   #33
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Aangenomen dat Guy(die enige botheid ook niet schuwd) dat werkelijk meent, en vooral voor wat het waard is.
Liefde is toch onvoorwaardelijk? dan kan er ook de "botheid" bij.

Ik heb heel wat gradaties in wel of niet met iemand door een deur te kunnen, maar "houden" van ben ik toch selectiever in.
Maar de echte gerealiseerde zal wel van iedereen(al) houden,....maar is het zeggen dan ook nodig?
Klopt, ik heb ook totaal geen moeite met (de) zogenoemde "botheid". En dat gerealiseerden gedoe, bespaar me. Ik ben een nuchtere Amelander. (bij wijze van spreken). Je bent echt zo een lieve wijsneus, die het even niet snapt. Maar ook dat geeft helemaal niks.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 19:54   #34
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Wat een botte reactie op iemand die van je houd als mens zoals je bent.
Dat jij dom en naief bent Ulla, en niet ziet hoe sommigen mensen hun ego bot willen vieren op iemand die zich kwetsbaar opstelt, kan ik er niets aan doen. Jouw reactie is nu bot en ongevoelig. Je bent een huppel-koe die alles aanneemt wat mensen met hun opgeblazen ego hier neer zetten. Ga gerust verder met flirten en hun ego strelen, ik doe daar niet aan mee.
Zo lomp had je echt niet verwacht. Is geen liefde wat hij laat zien, maar een opgeblazen ego die zomaar uit het niets mij de les wilt lezen. Pfff..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 19:59   #35
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Dat jij dom en naief bent Ulla, en niet ziet hoe sommigen mensen hun ego bot willen vieren op iemand die zich kwetsbaar opstelt, kan ik er niets aan doen. Jouw reactie is nu bot en ongevoelig. Je bent een huppel-koe die alles aanneemt wat mensen met hun opgeblazen ego hier neer zetten. Ga gerust verder met flirten en hun ego strelen, ik doe daar niet aan mee.
Zo lomp had je echt niet verwacht. Is geen liefde wat hij laat zien, maar een opgeblazen ego die zomaar uit het niets mij de les wilt lezen. Pfff..
Is je vriend niet beschikbaar?
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 20:00   #36
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Is je vriend niet beschikbaar?
Zijn jullie echt zo blind?
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 20:01   #37
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Zijn jullie echt zo blind?
Goed, dan ben ik / zijn wij weer de klos ....
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 20:06   #38
Hans
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Klopt, ik heb ook totaal geen moeite met (de) zogenoemde "botheid". En dat gerealiseerden gedoe, bespaar me. Ik ben een nuchtere Amelander. (bij wijze van spreken). Je bent echt zo een lieve wijsneus, die het even niet snapt. Maar ook dat geeft helemaal niks.
Zal ook nog wel even duren voor ik snap waarom je geen moeite hebt met de botheid van Guy, maar die van Mihaele wel moet benoemen.
Of het moet zijn dat Guy van iedereen houd, en Miha niet?
Guy is bot-grappig en Miha bot-vervelend?
De één is zogenaamd bot en de ander echt bot?

En wat is toch dat truukje om iemand lieve wijsneus, of soort gelijke koosnaampjes te geven als er iets even niet samen gaat, lieffie pieffie aartie paartie heeft daar ook een handje van.
Guy zegt ook eerst wat Miha allemaal niet goed zegt of ziet, om daarna zijn liefde aan haar verklaren?

Als ik jou al lieve Ulla zou willen noemen is dat omdat ik je dan als opvallend lief zou ervaren, en niet in enig onbegrip naar elkaar.

Ik vind het zelfs wat denigrerends hebben,....maar daar ben ik hansjepansje voor,.....
Hans is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 20:09   #39
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Goed, dan ben ik / zijn wij weer de klos ....
je bent echt zonde van mij tijd Rob. Als je een gewoon gesprek wilt, waarin jij je niet zo cynisch, quasi grappig, en afgesloten opstelt dan merk ik het wel.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 20:13   #40
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Ik vind het zelfs wat denigrerends hebben,....
Het is een truc waarin zo een domme gans als Ulla direct in trapt.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 01:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.