Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 16 September 2011, 18:27   #31
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bromsnor Bekijk bericht
Naar mijn mening stelt u, waarschijnlijk vanuit uw wantrouwen, mij allemaal vragen waar ik zo snel geen antwoord op heb. En ik wil ook nu niet gaan nadenken over situaties die misschien helemaal niet gaan gebeuren. Zo sta ik niet in het leven. Ik ben gewend om het leven te nemen zoals het komt en dan met gezond verstand en intuitie te doen wat ik denk dat goed is.

Om eerlijk te zijn vind ik uw vragen wel een beetje vervelend. Als u nu gewoon uw gang gaat met waar dit forum voor bedoelt is en zich aan de regeltjes houdt die zijn gesteld, dan komt het allemaal wel goed.

Ik wens u veel plezier!
Luister beste Bromsnor voor mij was/is dit intervieuw enkel alleen bedoelt geweest mbt tot wat ik van u kan verwachten en waar u zit.

Het is in die zin niet mijn functie het u al te gemakkelijk te maken, als u mij wilt vergeven.

Met u laatste post heeft u m.i. laten zien waar u staat en is mijn nieuwsgierigeheid bevredigd, waarvoor hartelijk dank.

Mvrg Marijke

Wijziging aangebracht door Madelief op 16 September 2011 om 18:57.
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 16 September 2011, 18:35   #32
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Geen bijzondere redenen, behalve dat ik dit gezeik zat ben.
Dus heel graag gedaan.
Waar dat; geen bijzondere reden, vandaan komt Ulla kan ik nergens naar terug herleiden. Dat wat je betiteld als gezeik echter wel.

Vanwaar het zure antwoord wat je geeft?

Mvrg Marijke
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 16 September 2011, 18:38   #33
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje Bekijk bericht
Hallo Madelief, dat mag je vragen, maar ik weet het zelf nog niet precies. We zullen het wel zien.
Beste Saar, ik ben nieuwsgierig aangelegt en leer graag, dus als e.e.a. helder is, zou je dan zo vriendelijk willen zijn mij te vertellen hoe die taken eruit zien.

Waarvoor bij voorbaat hartelijk dank,

mvrg Marijke
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 16 September 2011, 20:17   #34
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Waar dat; geen bijzondere reden, vandaan komt Ulla kan ik nergens naar terug herleiden. Dat wat je betiteld als gezeik echter wel.

Vanwaar het zure antwoord wat je geeft?

Mvrg Marijke
Marijke, ik laat je zoals gevraagd.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 16 September 2011, 20:41   #35
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Marijke, ik laat je zoals gevraagd.
Ulla je ontwijkt te vraag met je antw. Geeft niks hoor maar het is wel handig om te weten dat ik dat door heb.

Dat jij mijn schrijven, zonder opgaaf van reden, heel onfatsoenlijk m.i., als gezeik betitelt wil ik je gaarne vergeven.

Ja ik ben de minste niet en kan ook aardig zijn...XXX
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 16 September 2011, 20:56   #36
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Als je een gesprek met mij wilt voeren, ben ik de eerste die je te woord staat.
Maar verder heb ik geen zin in (voor mij) onnodig gedoe over moderatoren, die gewoon hun werk doen. Dat heb ik je min of meer verteld en toen vertelde je mij dat ik een belangrijk punt mistte en ik mij maar met mezelf moest bemoeien. Noem het wat je wilt, hier moet je het mee doen. Aardig of niet, ik heb hier geen zin in.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 16 September 2011, 21:18   #37
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Als je een gesprek met mij wilt voeren, ben ik de eerste die je te woord staat.
Maar verder heb ik geen zin in (voor mij) onnodig gedoe over moderatoren, die gewoon hun werk doen. Dat heb ik je min of meer verteld en toen vertelde je mij dat ik een belangrijk punt mistte en ik mij maar met mezelf moest bemoeien. Noem het wat je wilt, hier moet je het mee doen. Aardig of niet, ik heb hier geen zin in.
Dus het feit dat ik je post als niet terzake doende aangemerkt had gaat, omdat het niet over jou gaat/ging en wat jij al dan niet aan argumenten aanvoerd om mij het zwijgen op te willen leggen maar om mij in dit geval en ik het dus belangrijk vond en vindt dat ik de vragen mag stellen die ik gesteld heb ookal wordt dat (mogelijk) niet prettig gevonden, was voldoende reden voor jou om wat ik schreef, verzuurd, als gezeik af te doen.

Vraag hoe belangrijk vind jij jezelf eigenlijk Ulla, dat je op bovenstaande wijze reageert en gereageert hebt?
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 16 September 2011, 22:04   #38
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

De irritatie over dat gepraat over de moderatoren was bij mij van begin af aan aanwezig. Van mij mag je overigens gerust doorgaan, maar zonder mij, ik heb het gewoon even gezegd en voor nu is dat nu werkelijk voldoende gezegd.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 16 September 2011, 22:30   #39
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Dat je vanaf het begin geirriteerd was Ulla dat was mij van af het begin voor mij al op alle mogelijke wijzen duidelijk, en je was en bent de enige niet. Ik voel in die zin gerechtigd duidelijk te maken dat het jullie irritatie is en dat die niks met mij van doen heeft.

Met andere woorden ik laat me door jullie irritatie niet weerhouden dat te doen wat ik voor mezelf moet doen om duidelijkheid en helderheid te creeren.

Wat mij betreft was het vanaf het begin al zonder jou en/of anderen want waar jullie zitten is mij maar al te helder en duidelijk.

Fijn overigens dat voor jou voldoende gezegd is, ik had nog niet voldoende gezegd, dus ik ben zo vrij nog mijn woordje te doen Ulla.

Hoe belangrijk vind jij jezelf eigenlijk Ulla dat je niet bereid lijkt te zijn van het troontje waar jij jezelf opgezet te treden?
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 16 September 2011, 23:01   #40
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Dat je vanaf het begin geirriteerd was Ulla dat was mij van af het begin voor mij al op alle mogelijke wijzen duidelijk, en je was en bent de enige niet. Ik voel in die zin gerechtigd duidelijk te maken dat het jullie irritatie is en dat die niks met mij van doen heeft.

Met andere woorden ik laat me door jullie irritatie niet weerhouden dat te doen wat ik voor mezelf moet doen om duidelijkheid en helderheid te creeren.

Wat mij betreft was het vanaf het begin al zonder jou en/of anderen want waar jullie zitten is mij maar al te helder en duidelijk.

Fijn overigens dat voor jou voldoende gezegd is, ik had nog niet voldoende gezegd, dus ik ben zo vrij nog mijn woordje te doen Ulla.

Hoe belangrijk vind jij jezelf eigenlijk Ulla dat je niet bereid lijkt te zijn van het troontje waar jij jezelf opgezet te treden?
Ik begrijp dat wij het niet meer over de moderator kwestie hebben? Ik weet maar al te goed dat jij je niet laat weerhouden, dat hoeft van mij ook niet, maar ik laat mij net zo min weerhouden, het komt voor mij op hetzelfde neer.
Je mag van mij zijn en doen zoals je wilt, heb ik al eens eerder gezegd, maar ik doe dat dus ook.

En hoe belangrijk ik mij voel? Zoals ik het voel niet minder of meer belangrijk dan een ander die zijn of haar irritatie uit. Sta er nooit bij stil, ik ben er en daar doe ik het mee. Ik uit mij om een heel doodeenvoudige redenen, niet omdat ik het zo nodig wil veranderen, maar gewoon om overtollige energie af te laten, die mij niet lekker zit. Daarna kan ik weer verder en heb dan ook geen last meer van als jij of wie dan ook wel doorgaat. Er zijn maar weinigen die dit begrijpen en er van alles achter zoeken. En dat is er dus niet.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe moderatoren. Renoir Mededelingen forumbeheer 0 21 November 2014 17:39
Het Nieuwe Inzicht. Aart Overige religie 0 1 February 2012 20:27
Mededeling van uw moderatoren (06-11-11) Bromsnor Forum; regels, vragen, idee 57 25 December 2011 18:57


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 01:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.