Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 21 April 2012, 11:14   #31
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Het gaat niet om de tekst, maar om wat het met je doet.

Dat is niet waar. Het gaat mij nu over de tekst, over grof taal gebruik op dit forum, en het gaat mij over de reactie van de Organisatie van dit Forum
Daarop kan ik mijn verdere beslissingen nemen.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 21 April 2012, 11:17   #32
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Die woorden heeft hij gezocht, zoals hij al zei leven ze helemaal niet in hem, hij heeft voldaan aan de vraag naar agressie waarom in dat draadje gevraagd werd. Dat was wat ik zag, maar het gaat niet over Keen het gaat over jou.

Het ging over je verontwaardiging met de bedoeling de benodigde energie op te wekken om vervolgens voor jezelf op te kunnen komen. Van die taak heb je je in dat draadje goed gekweten. Daarbij mag je dank uitgaan naar allen die hun hulp daaraan hebben verleend.

Dus ja het zou mij aanleiding geven om dankbaar te zijn, maar dat is geen moeten, dat wil gevoeld worden.
Het is voor mij alleen de vraag, is grof taalgebruik toegestaan op dit Forum?
Dan kan ik mijn verdere woorden op instellen.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 21 April 2012, 11:19   #33
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Die woorden heeft hij gezocht, zoals hij al zei leven ze helemaal niet in hem, hij heeft voldaan aan de vraag naar agressie waarom in dat draadje gevraagd werd. Dat was wat ik zag, maar het gaat niet over Keen het gaat over jou.

Het ging over je verontwaardiging met de bedoeling de benodigde energie op te wekken om vervolgens voor jezelf op te kunnen komen. Van die taak heb je je in dat draadje goed gekweten. Daarbij mag je dank uitgaan naar allen die hun hulp daaraan hebben verleend.

Dus ja het zou mij aanleiding geven om dankbaar te zijn, maar dat is geen moeten, dat wil gevoeld worden.
Zoals hij bij jou een kotsende man in de wc gevonden had. Of het was een man die zijn uitwerpsels aan het op eten was. Was jij daar dankbaar voor?
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 21 April 2012, 11:20   #34
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Dat is niet waar. Het gaat mij nu over de tekst, over grof taal gebruik op dit forum, en het gaat mij over de reactie van de Organisatie van dit Forum
Daarop kan ik mijn verdere beslissingen nemen.
Ik begrijp dat het jou om de tekst gaat, maar daar zou het m.i. niet over moeten gaan. Het zijn uiteindelijk maar letters die in een bepaalde volgorde zijn geschreven. Het zou interessant zijn om te onderzoeken welke betekenis/lading jij eraan geeft en waarom je dat zo raakt. Op een zelfkennisforum gaat het immers om jou(zelf)?
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 21 April 2012, 11:24   #35
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Het is voor mij alleen de vraag, is grof taalgebruik toegestaan op dit Forum?
Dan kan ik mijn verdere woorden op instellen.

In de forumregels staat.

Citaat:
9. De deelnemer verklaart geen berichten te zullen plaatsen die obsceen, vulgair, lasterlijk, haatdragend, bedreigend of seksueel getint zijn. Een overtreding met een dusdanige intentie en kennelijke opzet wordt beschouwd als een ernstige overtreding.

10. De deelnemer verklaart geen uitlatingen te zullen doen die in enige zin in strijd zijn met nationale en internationale wetten.

11. Omdat dit een zelfkennis forum is gelden van de algemene normen van goed fatsoen afwijkende regels. Iedere deelnemer kan zijn grief via een simpele knopdruk aan de moderatie kenbaar maken. Om bepaalde uitspraken op hun merites te beoordelen kent dit forum een moderatieteam. De deelnemer verklaart zich aan de uitspraken van het moderatieteam te zullen onderwerpen.
Artikel 9 en 10 zijn niet van toepassing en wanneer het aan mij ligt maakt deze scheldkanonnade deel uit van artikel 11 'afwijkende regels' het is een zelfkennisforum en er moet meer, dan gangbaar, mogelijk zijn. Ego's worden hier nou eenmaal gekwetst.

Maar goed als je de moderatieknop hebt bediend zal de moderatie zich hier over buigen.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 21 April 2012, 11:26   #36
glans
Vicaris
 
Geregistreerd: 28 April 2010
Berichten: 44
Standaard

het taalgebruik vond/vind ik zeker niet fraai.


het draaien en argumenteren wat nu gebeurt om iets wat krom is recht te praten (o.a. door keen zelf) vind ik beneden alle peil.
wees dan een vent en geef toe dat je fout zat.
nu worden er allerlei kul argumenten aangevoerd.
de uiting van keen wordt beschermd en mihaela mag kijken wat het met haar doet.

misselijkmakend gewoon!


iemand mept je verbaal opzettelijk in elkaar begrijp ik uit de drogredenen...en dan wat er doodleuk gezegd: kijk wat het met je doet.

Sodemieter toch een eind op zeg.
glans is offline   Met citaat reageren
Oud 21 April 2012, 11:31   #37
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Zoals hij bij jou een kotsende man in de wc gevonden had. Of het was een man die zijn uitwerpsels aan het op eten was. Was jij daar dankbaar voor?
Ik heb die uitlating nogal vulgair gevonden maar wat belangrijker is of ze functioneel zijn. Is het de intentie om te kwetsen of is het hulp ?
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 21 April 2012, 11:32   #38
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
Ik vind grof taalgebruik niet prettig, doch is de intentie achter woorden voelbaar en belangrijker voor mij dan de keuze van woorden. Met nettere bewoordingen kan de intentie toch veel negatiever voelen.
Daar ben ik helemaal er mee eens Esradha, maar nu gaat het mij puur om grof taal gebruik.
Als de situatie zich voordoet, waarover jij het nu hebt, moet je daar op in gaan.
Als men alles door elkaar gooit, gaat de aandacht altijd verloren.

Hier gaat het om, is dit aanvaardbaar, en kan zomaar gebruikt worden? Is dit taal gebruik toegestaan, als iemand een doel mee heeft die in de ogen van sommigen treffend is?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Keen
Wat ben jij een vies, vuil, smerig, achterbaks, hypocriet, schijnheilig, verongelijkt, aandacht zuigend, betweterig, stinkend jaloers, hoogmoedig, manisch,triest kut kanker WIJF...........
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 21 April 2012, 11:33   #39
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glans Bekijk bericht
het taalgebruik vond/vind ik zeker niet fraai.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glans Bekijk bericht
Sodemieter toch een eind op zeg.
Dit verdient dan toch ook niet bepaald een schoonheidsprijs.
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 21 April 2012, 11:34   #40
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Ik begrijp dat het jou om de tekst gaat, maar daar zou het m.i. niet over moeten gaan. Het zijn uiteindelijk maar letters die in een bepaalde volgorde zijn geschreven. Het zou interessant zijn om te onderzoeken welke betekenis/lading jij eraan geeft en waarom je dat zo raakt. Op een zelfkennisforum gaat het immers om jou(zelf)?
De betekenis voor mij is het om bewust aan te geven dat ik dit grof en onaanvaardbaar vind Nadje. Dat is voor mij wat het betekend. Ik ben hier zeer bewust mee bezig op dit moment.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 01:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.