Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Bekijk resultaten enquête: Moeten priveberichten prive blijven ?
Ja 46 47,42%
Nee 42 43,30%
Kweet niet 0 0%
Wat zal Aad er van vinden ? 9 9,28%
Aantal stemmers: 97. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 10 April 2013, 23:05   #31
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Ook dat. Wil je gewoon prive contact kun je dat beter buiten het forum om doen. Een van de redenen waarom ik zelf bijna nooit op fora prive mail. Mij vind je op FB.
Ik vind het een beetje jammer dat Hans niet mee doet aan het gesprek, ik mag Hans wel
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 10 April 2013, 23:06   #32
Guy
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 30 December 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Virgo Bekijk bericht
Kan dat niet?
Tot nu toe niet.
Guy is offline   Met citaat reageren
Oud 10 April 2013, 23:07   #33
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guy Bekijk bericht
Toelaatbaar. Mooi woord. Ik zou zeggen gewoon toelaten wat er binnenkomt. Alsof daarin al iets te kiezen zou zijn. Wat betekent toelaten anders? Ook al beoordeel jij (in algemene zin, want daar hou je zo van) iets als ongewenst?
In die laatste zin gaf ik al aan dat we allemaal een verschillende moraliteit hebben, dus de algemene zin vervalt. Hoewel er ook een (bijna) gemeenschappelijke moraliteit is.
Freerider is offline   Met citaat reageren
Oud 10 April 2013, 23:07   #34
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niets Bekijk bericht
Mihaela, die mening heb ik al 40 jaar. Ik openbaar niets wat mij in vertrouwen wordt medegedeeld. Ik hoefde daar dus geen seconde over na te denken.
IK zit gelukkig niet zo aan vast, aan zulke onbuigzame grenzen, kijk wat een interessant gesprek eruit voortvloeide. En er zijn ook nuances erin Niets, je bent dan daar onbuigzaam en blind in , als je niet ziet dat normen en waarden soms ook juist doorbroken moeten worden, als je jezelf vrij wilt maken.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 10 April 2013, 23:09   #35
Guy
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 30 December 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik vind het een beetje jammer dat Hans niet mee doet aan het gesprek, ik mag Hans wel
Straks ga je nog beweren dat je van hem houdt, en dat ga je me niet aandoen toch? Want jij zult mijn tere zieltje toch niet krenken? En dat zul je gaan doen als je het doet, en ik heb het hierbij meegedeeld, dus je kunt niet zeggen, wir haben 's nicht gewusst, maar moedwillig kwetsen, dat mag niet natuurlijk. En al helemaal niet volgens de moraal van Niets, dus pas op je woorden.
Guy is offline   Met citaat reageren
Oud 10 April 2013, 23:09   #36
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niets Bekijk bericht
Mihaela, die mening heb ik al 40 jaar. Ik openbaar niets wat mij in vertrouwen wordt medegedeeld. Ik hoefde daar dus geen seconde over na te denken.
Toch vind ik jou echt onbuigzaam in, alleen omdat het in mij prive geplaatst werd zijn boodschap, betekent het niet dat het een privé bericht is. Het was een tekst dat op het forum hoorde, een ongevraagde analyse in mijn privé zit er niet uit als een privé bericht, maar als uitlokken van een reactie.
Stel dat iemand nu een reactie op dit gesprek in mijn prive stopt, dat hoort toch niet zo? Is eigenlijk iemand lastig vallen. Laat je mensen jou altijd lastig vallen zonder dat je daar op reageert?
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 10 April 2013, 23:09   #37
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

http://www.youtube.com/watch?v=QqVBGv2hpQ4

Even Cynthia lokken.
Freerider is offline   Met citaat reageren
Oud 10 April 2013, 23:11   #38
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Toch vind ik jou echt onbuigzaam in, alleen omdat het in mij prive geplaatst werd zijn boodschap, betekent het niet dat het een privé bericht is. Het was een tekst dat op het forum hoorde, een ongevraagde analyse in mijn privé zit eruit niet als een privé bericht, maar als uitlokken van een reactie.
Ik accepteer jouw mening, zoals die is Mihaela. Ik zou niet eens willen dat je je een andere mening zou laten opdringen. Ik hou ook van je met deze voor mij onwelgevallige mening.
Freerider is offline   Met citaat reageren
Oud 10 April 2013, 23:12   #39
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guy Bekijk bericht
Straks ga je nog beweren dat je van hem houdt, en dat ga je me niet aandoen toch? Want jij zult mijn tere zieltje toch niet krenken? En dat zul je gaan doen als je het doet, en ik heb het hierbij meegedeeld, dus je kunt niet zeggen, wir haben 's nicht gewusst, maar moedwillig kwetsen, dat mag niet natuurlijk. En al helemaal niet volgens de moraal van Niets, dus pas op je woorden.
Ja, ik houd van Hans, hij lijkt zo veel op mij.. dus ik houd van mezelf eigenlijk. Heb zijn hevige proces ergens lief, omdat ik mijn proces ook lief heb.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 10 April 2013, 23:12   #40
Guy
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 30 December 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Niets, je bent dan daar onbuigzaam en blind in , als je niet ziet dat normen en waarden soms ook juist doorbroken moeten worden, als je jezelf vrij wilt maken.
Kijk, hier heb je nou een punt Mihaela. Toe dan Mihaela, je hoeft het maar één keer te zeggen, dat je v??????l meer van mij houdt dan van Hans. Toe dan, 1 keer maar..........
Guy is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 23:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.