Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Bewustwording > Alles is bewustzijn
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Alles is bewustzijn De rest is persoonlijke invulling.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 14 September 2011, 19:41   #31
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Maria kreeg op de vraag over het bannen het volgend antwoord.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Remon
ik heb nog even gekeken in de handleiding.
Het is de enigste manier om te bannen.
https://www.vbulletin.com/docs/html/...ns_userbanning
Je kunt wel een user tijdelijk bannen op username maar die heeft renoir hier niet meer en ga ik ook niet aanmaken.
Iedereen heeft de neiging om het simpel te willen houden. Men neemt genoegen met een simpele verklaring. Ook bovenstaande lijkt op het oog ook heel redelijk. Je hoeft van Remon toch niet te verwachten dat ie rare capriolen gaat uithalen voor ene Renoir. Klaar als een klontje.

Niet dus. Als Remon mijn username afgepakt heeft HOEFT ie mij toch niet ook nog eens extra 'n IP te geven. Degene zonder username komt niet op z'n forum. Een ban geef je om te voorkomen dat er iemand met een username nog langer op je forum komt maar hij heeft m'n username al ingenomen.

Zo is Marijke diverse keren de toegang op het forum ontzegt, ze kon er niet op, maar kon er gewoon lezen. Vanmiddag kon ik dat ook gewoon zonder rare capriolen uit te hoeven halen. Hartstikke blij was ik, dat ik er weer gewoon kon lezen. Ik bedank Remon en dan komt Nathan vertellen dat hij dat voor me geregeld heeft en ik verander dat in Nathan. HUP heb ik de ban terug.

Is er hier misschien iemand die daar de logica van inziet ?

Ik WIL er helemaal niet op schrijven ik wil er, net zo als de rest van de mensheid gewoon op kunnen lezen.

Aad heb jij misschien een simpele oplossing ?
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 14 September 2011, 19:44   #32
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caroline Bekijk bericht
Ik vind jou een eikel.
En ook dat doet er niet toe, want het klopt helemaal wat je zegt.
Nou ja.. niet helemaal.
Ik zit met een heerlijke kop koffie veilig achter een schermpje met een toetsenbord.
Caroline, dat getuigt van mensenkennis, ik ben een eikel.

Zeker eikeltjeskoffie? nou geniet er maar van.

Ik ga naar Monk kijken, een ander schermpje.

Aart is offline   Met citaat reageren
Oud 14 September 2011, 19:45   #33
Naadje
Passed by
 
Naadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 March 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Sorry Naad ik ben m'n boekje te buiten gegaan.
Ok, excuus aanvaard. Ik begrijp wel wat Caroline bedoelt, we kunnen elkaar ook op een andere manier aanspreken en dingen duidelijk maken en dan heb ik het niet over de inhoud, maar de manier waarop. Ik heb mezelf in elk geval voorgenomen me niet meer te verlagen tot een dergelijk discutabel niveau en ik pik het ook niet meer van een ander(en). Ik zou het op prijs stellen als we elkaar op voet van gelijkwaardigheid tegemoet zouden treden. Het is exact zoals Caroline het zegt, alles wat hier, door wie dan ook, beweerd wordt is altijd voor de helft waar en voor de andere helft onwaar. Zoals een oude wijsheid al zegt, de waarheid ligt altijd in het midden. Zo simpel is het.
Naadje is offline   Met citaat reageren
Oud 14 September 2011, 19:45   #34
Danique
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Is er hier misschien iemand die daar de logica van inziet ?
Nee!
Ik zie onrecht en mooie woorden om dat te verbloemen.
Het stinkt van alle kanten en mocht het dan toch werkelijk zo zijn dat Remon zich van geen kwaad bewust is voor wat betreft de IP-ban dan zou het 'm godverdomme mooi staan als ie er wel wat tijd in zou steken het goed uit te zoeken.
Maar daar heeft meneer geen zin in, want dat ben jij hem niet waard.
Danique is offline   Met citaat reageren
Oud 14 September 2011, 19:47   #35
Danique
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Naadje Bekijk bericht
Ok, excuus aanvaard. Ik begrijp wel wat Caroline bedoelt, we kunnen elkaar ook op een andere manier aanspreken en dingen duidelijk maken en dan heb ik het niet over de inhoud, maar de manier waarop. Ik heb mezelf in elk geval voorgenomen me niet meer te verlagen tot een dergelijk discutabel niveau en ik pik het ook niet meer van een ander(en). Ik zou het op prijs stellen als we elkaar op voet van gelijkwaardigheid tegemoet zouden treden. Het is exact zoals Caroline het zegt, alles wat hier, door wie dan ook, beweerd wordt is altijd voor de helft waar en voor de andere helft onwaar. Zoals een oude wijsheid al zegt, de waarheid ligt altijd in het midden. Zo simpel is het.
Dankje.
Dit bericht doet me echt goed.

Danique is offline   Met citaat reageren
Oud 14 September 2011, 19:48   #36
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Naadje Bekijk bericht
Ok, excuus aanvaard. Ik begrijp wel wat Caroline bedoelt, we kunnen elkaar ook op een andere manier aanspreken en dingen duidelijk maken en dan heb ik het niet over de inhoud, maar de manier waarop. Ik heb mezelf in elk geval voorgenomen me niet meer te verlagen tot een dergelijk discutabel niveau en ik pik het ook niet meer van een ander(en). Ik zou het op prijs stellen als we elkaar op voet van gelijkwaardigheid tegemoet zouden treden. Het is exact zoals Caroline het zegt, alles wat hier, door wie dan ook, beweerd wordt is altijd voor de helft waar en voor de andere helft onwaar. Zoals een oude wijsheid al zegt, de waarheid ligt altijd in het midden. Zo simpel is het.
Ik waag dat te betwijfelen of het half/half is, ik ben niet zo van de compromisen, dat als we allebei maar tevreden zijn gevoel. Waarheidvinding gaat niet schipperen maar stelt je keihard voor het voldongen feit. Maar je hebt gelijk wat betreft het grof worden.

Anderzijds kun je ook gewoon vragen in plaats van het te brengen in een suggestieve vorm.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 14 September 2011, 19:50   #37
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Aad heb jij misschien een simpele oplossing ?
Waarschijnlijk leest Remon hier je schrijven en is hij al bezig met de simpele oplossing.

Ik zal het hem voor de zekerheid even vragen of hij kan regelen dat je gewoon op zijn forum lezen kunt.

Het simpele is dus kenbaar maken wat je wilt en iets verzoeken.
Aart is offline   Met citaat reageren
Oud 14 September 2011, 19:54   #38
Danique
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ik waag dat te betwijfelen of het half/half is, ik ben niet zo van de compromisen, dat als we allebei maar tevreden zijn gevoel. Waarheidvinding gaat niet schipperen maar stelt je keihard voor het voldongen feit. Maar je hebt gelijk wat betreft het grof worden.

Anderzijds kun je ook gewoon vragen in plaats van het te brengen in een suggestieve vorm.
Grof worden is nergens voor nodig en dient geen enkel doel.

Je bent niet van de compromissen zeg je.
Dat kan zo zijn.
Ben je dan dus wel van de grenzen van een ander overschrijden?

Nou ja.
Maakt ook niet uit.
Als ik een grens aanvoel, overschrijdt ik 'm niet.
Ik respecteer de ander daarin.
Snap dat dit een discussiepunt kan zijn..
Danique is offline   Met citaat reageren
Oud 14 September 2011, 19:59   #39
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aad Bekijk bericht
Waarschijnlijk leest Remon hier je schrijven en is hij al bezig met de simpele oplossing.

Ik zal het hem voor de zekerheid even vragen of hij kan regelen dat je gewoon op zijn forum lezen kunt.

Het simpele is dus kenbaar maken wat je wilt en iets verzoeken.
Ik geloof dat dit zo ongeveer m'n 40e verzoek is. Dat kan niet simpel omdat mij die simpelheid niet wordt geboden. Ik heb aanvankelijk simpel gepoogd om met Remon in contact te komen via het forum, en toen via het blog. Het is me met de door je voorgestelde simpelheid niet gelukt. Je zei je kunt toch gewoon excuses aanbieden en vragen toegelaten te worden. Hallo ik heb hem nooit kunnen bereiken, alle toegangswegen waren afgesloten. Anderhalf jaar lang heb ik taal noch teken van Remon gehoord en nu schijnt hij mij zomaar ineens waar te nemen.
Geen wonder dat ik alle register nu los trek, eindelijk wordt ik eens gehoord.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 14 September 2011, 20:02   #40
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caroline Bekijk bericht
Grof worden is nergens voor nodig en dient geen enkel doel.

Je bent niet van de compromissen zeg je.
Dat kan zo zijn.
Ben je dan dus wel van de grenzen van een ander overschrijden?

Nou ja.
Maakt ook niet uit.
Als ik een grens aanvoel, overschrijdt ik 'm niet.
Ik respecteer de ander daarin.
Snap dat dit een discussiepunt kan zijn..
Dat is voor iedereen veschillend. Ik ben heus wel subtiel in de benadering als ik meen dat iemand een stevige aanpak niet aankan. Maar hallo het is hier een zelfkennisforum hé Caroline, dan moet je toch niet al te omzichtig hoeven omspringen met gevoeligheidjes. Maar grofheid inderdaad is nergens voor nodig.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 15:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.