Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 15 January 2014, 00:07   #31
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Hier spreek je jezelf een beetje tegen lieve schat. Ik denk niet te weten, ik weet dat je reageert vanuit een kort lontje. Hetgeen je met je laatste zin zelf(s) bevestigd. Dus ik kraai niet zomaar wat.
Daarom had ik concluderend voor jouw kennelijk nooit tot enige activiteit aangespoorde hersentjes de aanvulling 'nu inmiddels ontstaan kort lontje' geschreven.
Dus nogmaals je dacht te doorzien dat ik het draadje sloot vanwege een zeer kort lontje en dat is niet zo. Het korte lontje ontstond pas door je onnadenkende, vrij stupide reactie.

Het schort aan de chronologie.

Citaat:
Mensen met korte lontjes, staan doorgaans niet bekend om het nemen van weloverwogen beslissingen. Nou wil ik jou best het voordeel van de twijfel geven, ik ben tenslotte de beroerdste niet, maar diep in ons hart weten jij en ik wel beter. M.a.w. belazer je eigen soort.
Mensen van mijn soort krijgen korte lontjes vanwege mensen zoals jij die niet anders kunnen dan domheid ventileren, niet schuldeloos aangeboren maar puur uit onbenulligheid.
Rennie is offline  
Oud 15 January 2014, 00:10   #32
Sterre
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 5 July 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freerider Bekijk bericht
Er zit voor mij i.i.g. wel een les in. Als iemand als jarenlang dezelfde riedeltjes afsteekt op fora, dan dient zo een persoon bij zichzelf ten rade te gaan. En dat geldt natuurlijk ook voor riedeltjes die je in RL afsteekt.

Progressie, boek je progressie? Of ben je nog steeds bezig met waar je 8 jaar terug ook al mee bezig was?

Ik heb mij jaren bezig gehouden met complotters, financiele systemen. Maar ik ben wel blij dat ik me er van ontdaan heb. Nieuwe wegen inslaan, dat is wat ik wil en ook gedaan heb. De wereld ontdekken die de Werkelijkheid is. Mijn eigen ego-gedrag bestuderen. Luisteren naar wat anderen te vertellen hebben of juist niet.
Dat is waar ik ook alert op probeer te zijn. Omdat mij duidelijk is geworden, dat als ik doe wat ik altijd deed, dat ik ook krijg wat ik altijd kreeg.... Soms is dat ok, en soms dus niet.

Het lukt al steeds sneller om in te zien waar en wanneer ik weer in mijn eigen valkuil ben gelazerd: als dat stiekum (onbewust) weer eens is gebeurd ;)
Sterre is offline  
Oud 15 January 2014, 00:12   #33
Sterre
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 5 July 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
.....
Mensen van mijn soort krijgen korte lontjes vanwege mensen zoals jij die pure domheid vertonen.
....... altijd die vervelende anderen toch Renoir ;)
Sterre is offline  
Oud 15 January 2014, 00:14   #34
Sterre
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 5 July 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freerider Bekijk bericht
Het grappige was dat ik aan het antwoorden was toen jij dit schreef...

Telepathie? :)

Maar ik pas nu echt!

Ik ga heerlijk een poosje slapen, omdat ik morgen weer mag werken.
Slaap lekker lieve mensen!
Sterre is offline  
Oud 15 January 2014, 00:16   #35
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sterre Bekijk bericht
Dat is waar ik ook alert op probeer te zijn. Omdat mij duidelijk is geworden, dat als ik doe wat ik altijd deed, dat ik ook krijg wat ik altijd kreeg.... Soms is dat ok, en soms dus niet.

Het lukt al steeds sneller om in te zien waar en wanneer ik weer in mijn eigen valkuil ben gelazerd: als dat stiekum (onbewust) weer eens is gebeurd ;)
Precies. Je moet je zelf ook weten te prikkelen zo af en toe. Voor je het weet zit je weer in een stramien.
Freerider is offline  
Oud 15 January 2014, 00:17   #36
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sterre Bekijk bericht
Telepathie? :)

Maar ik pas nu echt!

Ik ga heerlijk een poosje slapen, omdat ik morgen weer mag werken.
Slaap lekker lieve mensen!
Slaap lekker. Hier gaan we ziekenhuisje spelen morgen. Lang leve de bezuinigingen. Prednisonkuur aan huis, wie heeft het?
Freerider is offline  
Oud 15 January 2014, 00:18   #37
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Daarom had ik concluderend voor jouw kennelijk nooit tot activiteit aangespoorde hersentjes de aanvulling 'nu inmiddels ontstaan kort lontje' geschreven.
Dus nogmaals je dacht te doorzien dat ik het draadje sloot vanwege een zeer kort lontje en dat is niet zo. Het korte lontje ontstond pas door je onnadenkende, vrij stupide reactie.
Nee hoor, dat korte lontje was er al eerder. Dat was namelijk waar ik op reageerde.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Tjonge jonge hoe heb je zover kunnen komen ?
Ik snap dat dat voor jou een vraag is en voor mij een weet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Mensen van mijn soort krijgen korte lontjes vanwege mensen zoals jij die niets anders kunnen dan pure domheid vertonen.
Dan wordt het hoog tijd jezelf eens achter de oortjes te krabben. Als de domheid van anderen maakt dat je/ik daardoor last krijg van een kort lontje, dan is er, maar ik herhaal mezelf, nog wel wat werk aan de winkel.
Nadje is offline  
Oud 15 January 2014, 00:21   #38
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sterre Bekijk bericht
....... altijd die vervelende anderen toch Renoir ;)
Nee hoor ik ben zelfs zeer ingenomen met mijn korte lontje dat zo nu en dan geactiveerd wordt door mij wel zeer toegenegen mensen.
Rennie is offline  
Oud 15 January 2014, 00:22   #39
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freerider Bekijk bericht
Slaap lekker. Hier gaan we ziekenhuisje spelen morgen. Lang leve de bezuinigingen. Prednisonkuur aan huis, wie heeft het?
Ziekenhuisje spelen? Snap ik niet helemaal. Helemaal niet. Hoe dan ook sterkte, denk ik maar.
Nadje is offline  
Oud 15 January 2014, 00:23   #40
Sterre
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 5 July 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freerider Bekijk bericht
Slaap lekker. Hier gaan we ziekenhuisje spelen morgen. Lang leve de bezuinigingen. Prednisonkuur aan huis, wie heeft het?
Shit, balen dus.... Je vrouw?
Dit berichtje zag ik nog net voor ik PC wilde afsluiten. Als je er meer over kwijt wil....
Sterkte voor jullie!
Sterre is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 17:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.