Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Advaita Vedanta > Niet verlicht
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Niet verlicht Mooi nu kan er wat gedaan worden.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 3 March 2021, 00:00   #31
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Ik denk bij het verdwijnen in een zwart gat aan verdichting van materie maar niet aan het verdwijnen van een zelf, laat staan dat dat uit een zwart gat zou kunnen lekken.
Maar moet het artikel eerst maar eens lezen.

Op een punt waar het om personen gaat die weggezogen kunnen worden en vervormd tot een spaghettisliert blijft er van een zelf niet veel over, dus hebben ze het over de bouwstenen het DNA van die persoon dat weg geslurpt zou kunnen worden. Waar blijft die opgeslurpte informatie na verdwijnen in een zwart gat? Niemand die het weet alleen theoretici speculeren op basis van een natuurkundige stelling dat informatie nooit verloren 'mag' gaan, verschijnt er ineens dan maar informatie uit straling. Een nogal omslachtig verhaal met dubieuze conclusie. Eigenlijk is het allemaal maar speculatie over wat zou kunnen. Aan het slot heeft het hele verhaal niets meer te maken gehad met een echo van dat 'zelf' dat heeft weten te kunnen ontsnappen.

Ik ben bang dat je fantasie op hol is geslagen door dit artikel. Je wilt gewoon te gretig iets geloven.
Kijk is deze post van mij zonet > zwarte gaten zijn het omgekeerde van de oerknal
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 23:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.