Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 19 March 2013, 14:18   #31
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Nee hoor. Het is in het leven geroepen toen dit forum het niet deed.
En volgens mij gebeurt er daar nu niks. Zoek er niet zoveel achter wil je?
Idd de laatste activiteit daar was ergens half februari dit jaar.Dus veel aktie is er niet...
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 19 March 2013, 14:18   #32
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Nee hoor. Het is in het leven geroepen toen dit forum het niet deed.
En volgens mij gebeurt er daar nu niks. Zoek er niet zoveel achter wil je?
Het is (zoek er niet zoveel achter) geen achterdocht, het is dat ik hier voor de hoognodige ZELFkennis steeds de rechtstreekse confrontatie heb voorgestaan. Dan moet het zich hier afspelen en niet zo zijn dat men elders met elkaar zijn wonden gaat likken. Om die reden heb ik ook het PB gebeuren beperkt, ik wil het graag centraal houden.
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 19 March 2013, 14:22   #33
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Het heeft praktische problemen. Ik zou je, moreel gezien, bij misdragen niet onbezwaard kunnen bannen wanneer jij financieel bijdraagt aan het forum.

Remon gaf er de voorkeur aan inkomsten te verwerven middels reclame en daar kies ik bijvoorbeeld niet voor.

Maar ik vraag me inmiddels af wat de toegevoegde waarde is van dit forum wanneer vele leden van hier ook elders met elkaar kunnen schrijven.
Ok dan zal ik het nalaten een financi?le bijdrage te leveren dan kun je naar hartelust je hobby uitoefenen WiNk
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 19 March 2013, 14:23   #34
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ok dan zal ik het nalaten een financi?le bijdrage te leveren dan kun je naar hartelust je hobby uitoefenen.
Het antwoord is tweeledig ik weet even niet hoe te reageren, wat betreft mijn hobby, het (reageer)vonkje is aangewakkerd, alleen niet wat betreft het bannen en de baas spelen.
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 19 March 2013, 14:26   #35
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Het is (zoek er niet zoveel achter) geen achterdocht, het is dat ik hier voor de hoognodige ZELFkennis steeds de rechtstreekse confrontatie heb voorgestaan. Dan moet het zich hier afspelen en niet zo zijn dat men elders met elkaar zijn wonden gaat likken. Om die reden heb ik ook het PB gebeuren beperkt, ik wil het graag centraal houden.
Afgezien van dat de laatste tijd op het forum van Esradha geen activiteit was, is het ook nog eens zo dat je geen controle kunt uitoefenen in die zin. Mensen vinden nu eenmaal een weg, links of rechts. Dat kun je dus dat kun je maar beter accepteren als een gegeven feit ondanks wat je er zelf van vindt.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 19 March 2013, 14:32   #36
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Afgezien van dat de laatste tijd op het forum van Esradha geen activiteit was, is het ook nog eens zo dat je geen controle kunt uitoefenen op wonden willen likken. Mensen vinden nu eenmaal een weg, links of rechts. Dat kun je dus dat kun je maar beter accepteren als een gegeven feit ondanks wat je er zelf van vindt.
Natuurlijk kom ook ik niet om de realiteit heen Vagebond en dan is accepteren een feit en niet zomaar een mogelijkheid.
Maar zoals je wellicht weet heb ik met het forum een bedoeling (gehad) en de doelstelling staat of valt met het aangaan van de confrontatie. Daar komt heden ten dage niets meer van terecht, zo blijkt, en wanneer er (met terugwerkende kracht) een forum werkzaam schijnt te zijn geweest waar men ondertussen kon uithuilen begrijp ik ook wel waarom.
Alleen blijkt dat nu een aanname (mijn misvatting) want er zijn helemaal geen activiteit.
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 19 March 2013, 14:32   #37
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Ons zijn de mensen van dit forum.
Wel opvallende dat ik daar dan niks van wist. Denk niet dat ik bij die ons hoor dan WiNk
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 19 March 2013, 14:40   #38
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Wel opvallende dat ik daar dan niks van wist. Denk niet dat ik bij die ons hoor dan WiNk
Geen idee, volgens mij niet en/of ik ben dat vergeten. Als het niet de bedoeling was dan heb ik mijn mond voorbijgepraat. Maar het ligt mij ook niet om zo geheimzinnig te moeten doen over dit soort dingen.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 19 March 2013, 14:41   #39
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Natuurlijk kom ook ik niet om de realiteit heen Vagebond en dan is accepteren een feit en niet zomaar een mogelijkheid.
Maar zoals je wellicht weet heb ik met het forum een bedoeling en de doelstelling staat of valt met het aangaan van de confrontatie. Daar komt heden ten dage niets van terecht en wanneer blijkt dat er een forum is waar men kan uithuilen begrijp ik ook wel waarom.
Alleen is dat weer een aanname want er blijkt helemaal geen activiteit te zijn.
Ik zou dat zo direct niet aannemen dat ergens niks van terecht komt wanneer men ook het heil elders zoekt.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 19 March 2013, 14:43   #40
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Geen idee, volgens mij niet en/of ik ben dat vergeten. Als het niet de bedoeling was dan heb ik mijn mond voorbijgepraat. Maar het ligt mij ook niet om zo geheimzinnig te moeten doen over dit soort simpele dingen.
Gelijk heb je hoor Ulla, als ik het ten tijde dat het speelde had moeten horen was e.e.a. mij wel ter ore gekomen denk ik zo en dat was niet zo dus had ik er niks te zoeken WiNk
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 14:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.