Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 21 July 2014, 22:48   #391
tandem
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 2 January 2014
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puppetji Bekijk bericht
Je hebt gelijk, ik heb nog maar één ding zeggen, te herhalen dus, en dat is dat gij een ongelooflijke onverbeterlijke zagevent bent tot waarachtige 'pain in the ass'.
Met spijkers van Van Leeuwen, hangt Jezus daar al eeuwen.
tandem is offline  
Oud 21 July 2014, 22:52   #392
tandem
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 2 January 2014
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Zagevent. Die houden we d'r in. Zijn die Belgen toch nog ergens goed voor.
Pas op, de Belgen zijn veel minder bescheiden dan je denkt hoor, heb nog maar net vernomen dat men het eigen wereldrecord 'regeringsvormen' wil breken. Op die manier haal je tenminste de wereldpers en kan je duidelijk maken waarom het Belgische onderwijs zo hoog aangeschreven staat.
tandem is offline  
Oud 22 July 2014, 00:30   #393
Puppetji
Voormalig lid
 
Puppetji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 June 2014
Berichten: 238
Standaard

@tandem:
Ik moest plots heel sterk aan jou denken als ik Mooji de opgeschreven vragen hoorde voorlezen die aan hem gesteld werden. En natuurlijk ook door zijn antwoorden erop.
Zie Youtube > Does Evil Really Exist? - Mooji.
Puppetji is offline  
Oud 22 July 2014, 07:03   #394
tandem
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 2 January 2014
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puppetji Bekijk bericht
@tandem: Ik moest plots heel sterk aan jou denken als ik Mooji de opgeschreven vragen hoorde voorlezen die aan hem gesteld werden. En natuurlijk ook door zijn antwoorden erop. Zie Youtube > Does Evil Really Exist? - Mooji.
Als dat maar goed komt, misschien ga je straks die andere optie ook gebruiken.
tandem is offline  
Oud 22 July 2014, 13:17   #395
Puppetji
Voormalig lid
 
Puppetji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 June 2014
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tandem Bekijk bericht
Als dat maar goed komt, misschien ga je straks die andere optie ook gebruiken.
Don't know wat ge met die andere optie bedoelt, maar voor de duidelijkheid: ik dacht aan u omdat gij meent de wereld te moeten gaan redden van het kwade dat o.a. psychische inflatie veroorzaakt bij vele mensen waardoor we ook weer een inflatoire economie gecreëerd hebben nietwaar?
Puppetji is offline  
Oud 22 July 2014, 13:22   #396
tandem
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 2 January 2014
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puppetji Bekijk bericht
Don't know wat ge met die andere optie bedoelt, maar voor de duidelijkheid: ik dacht aan u omdat gij meent de wereld te moeten gaan redden van het kwade dat o.a. psychische inflatie veroorzaakt bij vele mensen waardoor we ook weer een inflatoire economie gecreëerd hebben nietwaar?
Idd, daar kan je die andere optie voor gebruiken, dan wordt dat snel duidelijker.
tandem is offline  
Oud 22 July 2014, 13:29   #397
tandem
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 2 January 2014
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puppetji Bekijk bericht
Don't know wat ge met die andere optie bedoelt, maar voor de duidelijkheid: ik dacht aan u omdat gij meent de wereld te moeten gaan redden van het kwade dat o.a. psychische inflatie veroorzaakt bij vele mensen waardoor we ook weer een inflatoire economie gecreëerd hebben nietwaar?
Krijg de indruk dat je werkelijk geen jota begrijpt van waar dat over gaat. Ik heb je nochtans al eens gevraagd of je de magische truc van het verdampende geld kent, het is mystiek avant la lettre. Zie maar, eenvoudig h?.



Wereld redden? Tot twee tellen valt je al moeilijk, wat moet het dan worden als we tot één moeten tellen?
tandem is offline  
Oud 22 July 2014, 14:03   #398
Puppetji
Voormalig lid
 
Puppetji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 June 2014
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tandem Bekijk bericht
Krijg de indruk dat je werkelijk geen jota begrijpt van waar dat over gaat. Ik heb je nochtans al eens gevraagd of je de magische truc van het verdampende geld kent, het is mystiek avant la lettre. Zie maar, eenvoudig h?...

Wereld redden? Tot twee tellen valt je al moeilijk, wat moet het dan worden als we tot één moeten tellen?
Gij bent echt geobsedeerd, wist ik al langer, maar ge bevestigd het nog maar is voor de zoveelste keer.
Ik zeg mijn abonnement op dit topic van Sterre maar weer op vooraleer je weer met nog meer tabellen begint te smijten.

@Sterre: groetjes!
Puppetji is offline  
Oud 22 July 2014, 14:36   #399
tandem
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 2 January 2014
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puppetji Bekijk bericht
Gij bent echt geobsedeerd, wist ik al langer, maar ge bevestigd het nog maar is voor de zoveelste keer. Ik zeg mijn abonnement op dit topic van Sterre maar weer op vooraleer je weer met nog meer tabellen begint te smijten.@Sterre: groetjes!
Deze sectie is voor volwassenen, kan je niet lezen misschien? We weten immers al lang dat je een panische angst hebt van de 'drie-vragen' regel, bij je vorige poging was het ook grandioos verkeerd. Of weet je dat niet meer?
tandem is offline  
Oud 22 July 2014, 14:44   #400
tandem
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 2 January 2014
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puppetji Bekijk bericht
Gij bent echt geobsedeerd, wist ik al langer, maar ge bevestigd het nog maar is voor de zoveelste keer.Ik zeg mijn abonnement op dit topic van Sterre maar weer op vooraleer je weer met nog meer tabellen begint te smijten.@Sterre: groetjes!
Onder informatie (van Latijn informare: "vormgeven, vormen, instrueren") verstaat men in algemene zin alles wat kennis of bepaaldheid toevoegt en zodoende onwetendheid, onzekerheid of onbepaaldheid vermindert. In striktere zin wordt wel gesteld dat pas van informatie gesproken kan worden als die voor mensen interpreteerbaar is. Het interpreteren en integreren van deze informatie resulteert in kennis. Informatie wordt vaak verward met de begrippen gegevens en/of kennis. Hoewel deze begrippen veel met elkaar te maken hebben, zijn ze niet hetzelfde. Gegevens zijn rauwe feiten of symbolen. Gegevens worden pas informatie als de gegevens een betekenis of nieuwswaarde hebben voor de ontvanger. Bovendien zou het de ontvanger ook van praktisch nut moeten zijn, wat niet voor elk nieuws geldt. Een andere definitie stelt dat de mate waarin onzekerheid wordt opgeheven, een maat voor de hoeveelheid informatie is.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Informatie
tandem is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 22:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.