Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 10 July 2013, 20:20   #411
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Helemaal top. En hoe was het in Hertme? Ik heb zeker ook nog aan jullie gedacht daar. Heb je het naar je zin gehad? Vast en zeker.
Het was geweldig! Volgende keer gaan we beide dagen!
Fijn dat je het ook leuk hebt gehad!
Ulla is offline  
Oud 10 July 2013, 20:22   #412
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Het was geweldig! Volgende keer gaan we beide dagen!
Fijn dat je het ook leuk hebt gehad!
Ik wil er echt al jaren naar toe naar dat festival, maar het valt altijd samen met iets anders, wat dan net weer even iets belangrijker is, of al afgesproken, of niet onderuit kan. Je kent dat wel....er rust geen zegen op zal ik maar zeggen. Ik durf er zomaar wat onder te verwedden dat de eerstvolgende keer mijn eerste keer gaat worden. Gaan we in ieder geval afspreken daar. Help me herinneren tegen die tijd, ok?
Nadje is offline  
Oud 10 July 2013, 20:26   #413
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Ik wil er echt al jaren naar toe naar dat festival, maar het valt altijd samen met iets anders, wat dan net weer even iets belangrijker is, of al afgesproken, of niet onderuit kan. Je kent dat wel....er rust geen zegen op zal ik maar zeggen. Ik durf er zomaar wat onder te verwedden dat de eerstvolgende keer mijn eerste keer gaat worden. Gaan we in ieder geval afspreken daar. Help me herinneren tegen die tijd, ok?
Doe ik! Zou leuk zijn.

En ja ik ken het wil al jaren er naartoe, was dus ook mijn eerste keer.
Was extra druk het was de 25ste keer.
Ulla is offline  
Oud 10 July 2013, 20:29   #414
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ietsepietsje Bekijk bericht
Ik ben dusdanig gewend mij niets of weinig aan te trekken over wat anderen vinden, dat ik vergeet dat anderen daar anders in staan.

Ik heb de onhebbelijke eigenschap om te 'denken' dat iedereen zo is als ik, wat ik ook bij de andere gebruikers zie. In feite geven wij vaak met wat we zeggen weer hoe we zelf zijn.

De reminder bestaat er uit dat ik dit wel weet, maar er onvoldoende rekening mee houd. Vandaar mijn dank. Ik heb Virgo niet meer om mij terecht te wijzen, dus ik moet er zelf harder aan trekken.
Viespeuk. Sprak zij tot zich ZELF. Dat reminds her er aan, dat zij aan Mihaela nog een paar vragen moet beantwoorden, over seks. Mihaela wil daar verder niks over kwijt, maar wil het wel genoemd hebben. Enfin, die discussie die ze nu met Esradha voert elders, zal ik maar zeggen.

Ik offer me wel weer op. Ik heb namelijk geleerd dat een dirty mind een joy forever is. En dat is een WAARHEID als een koe. Die je dan achteraf heel mooi in de kont kunt kiek'n, zoals ze hier plachten te zeggen. Enfin, ik rust mijn zaakje. Ik heb kwaliteit boven kwantiteit weten te waarderen. Zal ik maar zeggen.
Nadje is offline  
Oud 10 July 2013, 20:32   #415
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ietsepietsje Bekijk bericht
Of ik terug blijf komen hangt meer van de moderator af denk ik?.
Nog steeds geen verantwoordelijkheid durven nemen Ietsie?
Nadje is offline  
Oud 10 July 2013, 20:33   #416
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Nog steeds geen verantwoordelijkheid durven nemen Ietsie?
Wel eens van zelfbeschikkingsrecht gehoord?
Nadje is offline  
Oud 10 July 2013, 20:34   #417
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Wel eens van zelfbeschikkingsrecht gehoord?
Het is ons geboorterecht, als mens, om zelf te kunnen beschikken. Mijn idee.
Nadje is offline  
Oud 10 July 2013, 20:37   #418
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Goh....merkwaardig dat jij dat zo ziet. Ik zie heel wat anders namelijk. Ik zie iedereen namelijk dezelfde richting uitwijzen. Naar binnen.

Ik lijk vermoedelijk in de verte een beetje op Alexander Smit. Die keek ook liever naar datgene waarin wij het ZELFde ZIJN. Ipv te kijken naar waarin wij ons onderscheiden. Wel grappig, dat je dat laatste dan weer met Rennie gemEEN hebt. Vanuit mijn perspectief bezien dan. Dat spreekt voor zich.
Ja, maar dat 'naar binnen wijzen' is zo algemeen dat je er ook weer niets mee kunt. Ik probeer mij in Pionne te verplaatsen en dat ik nog maagdelijk ben op dit gebied. Wat moet ik dan met dat 'binnen'? Daar kan je toch helemaal niets mee? Dat is een opmerking in de trent van dat een cirkel rond is. En dat is nou precies wat ik tegen heb op al die goeroes, ze kakelen maar en ze kakelen maar en ze herhalen elkaar in andere bewoordingen. Maar als het tegenzit interpreteert een maagdelijk iemand ze ook nog verkeerd.

Pionne moet het idd 'binnen' zoeken en er is geen goeroe die haar kan vertellen waar ze 'binnen' moet zoeken. Ik kan haar dat ook niet vertellen.
Maar die onvoorwaardelijke Liefde is belangrijk. En dat 'onvoorwaardelijk' is tegelijkertijd overbodig en noodzakelijk. Overbodig omdat Liefde alleen onvoorwaardelijk kan zijn, anders is het geen liefde. En noodzakelijk is het omdat dat de belangrijkste vraag in de Liefde is die je jezelf steeds dient te stellen.
Freerider is offline  
Oud 10 July 2013, 20:40   #419
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Ik beschik over mijzelf hoor, Nadje?geen zorgen. Ik heb geen flauw idee waar ik die ban aan te danken had, laat staan wat Virgo voor ergs gedaan had.
Het enige wat ik weet (en daarin vind ik Virgo aan mijn zijde) is dat ik bij mijzelf blijf. Dat is pas verantwoordelijkheid nemen?.
Freerider is offline  
Oud 10 July 2013, 20:41   #420
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ietsepietsje Bekijk bericht
Pionne moet het idd 'binnen' zoeken en er is geen goeroe die haar kan vertellen waar ze 'binnen' moet zoeken. Ik kan haar dat ook niet vertellen.
Dan ben je een mooie sufferd. Iedereen kan Pionne vertellen wat daarmee bedoeld wordt. Noem het de stem van je hart, of de stem van je ziel, of je innerlijke gids.......iederEEN weet wat daarmee bedoeld wordt, ongeacht welke naam je eraan geeft.

Soms wil je hem niet horen en soms kun je hem (nog) niet horen.
Nadje is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 19:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.