Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Advaita Vedanta > Ik ben verlicht, er kan niets gedaan worden
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Ik ben verlicht, er kan niets gedaan worden Ik kom er hier alleen maar graag even mee pronken.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 7 November 2012, 11:59   #481
diane
Asprirant lid
 
diane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 September 2011
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mars Bekijk bericht
Teva... ik hoorde op deze site voor t eerst over Teva....
(Teefa ? mmmm.....)
Ik draag nu iets van Karrimor, uit een Lonsdale winkel.
22 Euri.
Hee Mars, waar heb je het in godsnaam over?
Is het boven- of onderkleding?
__________________
Alles gaat voorbij
diane is offline   Met citaat reageren
Oud 7 November 2012, 12:19   #482
Mars
Sterrestof
 
Mars's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 February 2012
Berichten: 216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door diane Bekijk bericht
Hee Mars, waar heb je het in godsnaam over?
Is het boven- of onderkleding?
O pardon, bij Nadya denk ik meteen aan schoenen.
Schoenen dus.
Mars is offline   Met citaat reageren
Oud 7 November 2012, 13:46   #483
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Ik voelde het ook. Mooi he?
Kun je na gaan wat een uitstraling die 12,5 cm heeft.
Aart is offline   Met citaat reageren
Oud 7 November 2012, 14:42   #484
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aart Bekijk bericht
Kun je na gaan wat een uitstraling die 12,5 cm heeft.
Ja er moet per slot van rekening wel iets tussen jullie groeiende blijven.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 7 November 2012, 16:37   #485
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mars Bekijk bericht
Bwu?h.
Smaken verschillen.
Helemaal mee eens. Het zijn enkelbrekertjes/hoerenflats wat mij betreft.

Ik kan me toch nauwelijks voorstellen dat een vrouw dergelijks schoeisel voor haar eigen plezier draagt tenzij ze jan en alledommeman die wil neuken wil aantrekken voor haar gevoel van eigenwaarde.

Nou dan zijn we bij Nadje aan het goede adres, zij is voortdurend bezig zichzelf op de markt te verkopen als sexy en aantrekkelijk.

In mijn oren klinkt het allemaal net even te nep en onnatuurlijk.

Ik kijk liever naar een vrouw die geen toeters en bellen cq zelfverkooptechnieken cq uiterlijk vertoon, om haar onzekerheid te verbergen vermoedelijk, nodig heeft om aantrekkelijk te zijn.

Het zal aan mij liggen ik ben geen man die het liefst overal zijn piemel, zelfs als dat een geit is, wil steken.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 7 November 2012, 17:08   #486
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Helemaal mee eens. Het zijn enkelbrekertjes/hoerenflats wat mij betreft.

Ik kan me toch nauwelijks voorstellen dat een vrouw dergelijks schoeisel voor haar eigen plezier draagt tenzij ze jan en alledommeman die wil neuken wil aantrekken voor haar gevoel van eigenwaarde.

Nou dan zijn we bij Nadje aan het goede adres, zij is voortdurend bezig zichzelf op de markt te verkopen als sexy en aantrekkelijk.

In mijn oren klinkt het allemaal net even te nep en onnatuurlijk.

Ik kijk liever naar een vrouw die geen toeters en bellen cq zelfverkooptechnieken cq uiterlijk vertoon, om haar onzekerheid te verbergen vermoedelijk, nodig heeft om aantrekkelijk te zijn.

Het zal aan mij liggen ik ben geen man die het liefst overal zijn piemel, zelfs als dat een geit is, wil steken.
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 7 November 2012, 17:26   #487
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Helemaal mee eens. Het zijn enkelbrekertjes/hoerenflats wat mij betreft.

Ik kan me toch nauwelijks voorstellen dat een vrouw dergelijks schoeisel voor haar eigen plezier draagt tenzij ze jan en alledommeman die wil neuken wil aantrekken voor haar gevoel van eigenwaarde.

Nou dan zijn we bij Nadje aan het goede adres, zij is voortdurend bezig zichzelf op de markt te verkopen als sexy en aantrekkelijk.

In mijn oren klinkt het allemaal net even te nep en onnatuurlijk.

Ik kijk liever naar een vrouw die geen toeters en bellen cq zelfverkooptechnieken cq uiterlijk vertoon, om haar onzekerheid te verbergen vermoedelijk, nodig heeft om aantrekkelijk te zijn.

Het zal aan mij liggen ik ben geen man die het liefst overal zijn piemel, zelfs als dat een geit is, wil steken.
Ik vind je er nogal beperkende ideeen op nahouden, het gaat niet om het neuken alleen, ik kan enorm genieten van die enkelbrekertjes en hoerenflats (leuke benaming trouwens).

Hoog gehakt en kort gerokt daarvan kan ik, zoals gezegd, al erg genieten en zonodig doet het ook mijn libido aanzienlijk toenemen. Het effect ervan is bepaald niet eenzijdig, het doet het (wederzijds ondervonden) genot toenemen. Hoewel lingerie, of dat soort dingen, dat effect ook hebben.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 7 November 2012, 18:04   #488
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ik vind je er nogal beperkende ideeen op nahouden, het gaat niet om het neuken alleen, ik kan enorm genieten van die enkelbrekertjes en hoerenflats (leuke benaming trouwens).

Hoog gehakt en kort gerokt daarvan kan ik, zoals gezegd, al erg genieten en zonodig doet het ook mijn libido aanzienlijk toenemen. Het effect ervan is bepaald niet eenzijdig, het doet het (wederzijds ondervonden) genot toenemen. Hoewel lingerie, of dat soort dingen, dat effect ook hebben.
Renoir het draait gewoon om voortplantingshormoontjes en als gevolg daarvan om het neuken he. We hoeven daar toch geen romantische doekjes en/smoesjes om te winden wel?

Nadje is gewoon de hoer van dit forum, die voortdurend met haar kontje draait en daarmee zegt:" pak mij, neem mij." ik vind het behoorlijk sneu wanneer iemand zich gedraagt zoals bv Nadje zich gedraagt.

Maar ja ik ben geen man, zoals gezegd, bij wie de oogkleppen op gaan zodra er een (geile) kut, in hun geest op komt dagen.

Maar goed hou jezelf voor de gek door te menen dat het niet alleen om neuken gaat. Bah wat zijn jullie mannen toch simpel wat dat betreft.

Ps: Vrouwen ook trouwens, geld het zelfde verhaal voor als je alle franje er van af gaat halen. Vrouwen willen alleen een man aan zich binden ivm met de veiligheid om hun gebroed te kunnen beschermen, wat vice versa ook weer voor de man geldt.

En ja dat geldt zelfs voor mensen die geen kinderen hebben bladiebla ect.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 7 November 2012, 18:12   #489
Mars
Sterrestof
 
Mars's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 February 2012
Berichten: 216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Helemaal mee eens.
Zenx.
Het gaat bij mij vooral om details.
Ik vind al die riempjes van Nadya haar schoenen niet kies.
Dat mag van mij iets subtieler.
De juffrouw in de onderstaande URL toont elegant edoch niet al te extravagant schoeisel.

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-YRKBMZQ3.jpg
Mars is offline   Met citaat reageren
Oud 7 November 2012, 18:15   #490
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Renoir het draait gewoon om voortplantingshormoontjes en als gevolg daarvan om het neuken he. We hoeven daar toch geen romantische doekjes en/smoesjes om te winden wel?

Nadje is gewoon de hoer van dit forum, die voortdurend met haar kontje draait en daarmee zegt:" pak mij, neem mij." ik vind het behoorlijk sneu wanneer iemand zich gedraagt zoals bv Nadje zich gedraagt.

Maar ja ik ben geen man, zoals gezegd, bij wie de oogkleppen op gaan zodra er een (geile) kut, in hun geest op komt dagen.

Maar goed hou jezelf voor de gek door te menen dat het niet alleen om neuken gaat. Bah wat zijn jullie mannen toch simpel wat dat betreft.
Nee dat probeerde ik dus duidelijk te maken dat het daar niet altijd of alleen maar om gaat, het is niet alleen maar geslachtsdrift het kan ook gaan om elkaar te plezieren, om het genieten op zichzelf, niet iedere opwinding moet meteen uitdraaien op het hebben van sex.

Hoewel dat bij ons consumentengedrag van onmiddellijke bevrediging wel schering en inslag is geworden kun je daar niet altijd maar van uitgaan. Dus wijs ik er graag op dat er ook meer of andere kanten aan kunnen zitten of iets anders ook mogelijk is.

Maar we zijn hier wel flink afgedwaald..
Rennie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 14:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.