Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Bewustwording > We ervaren afgescheidenheid maar zijn 1
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

We ervaren afgescheidenheid maar zijn 1 Zo is dat bedoeld te zijn maar is niet wat we zijn.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 7 April 2013, 20:13   #41
Hans
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Zijn jullie echt zo blind?
Ik denk het redelijk te zien, maar veel gematigder en zoveel mogelijk reflecterend`.
Als je zou trachten de wanhopige grofheid in je tekst te zien als je eigen geraaktheid, zou je het zelfde verhaal beter en duidelijker over kunnen brengen.
Ik denk deels hetzelfde te zien tussen Ulla en Guy, maar probeer daar wat rustiger mee om te gaan, en te kijken waarom mij dingen raken of opvallen.
Met natuurlijk een heel goede mogelijkheid dat ik het op die manier zie omdat ik daar wat mee moet,...niet de ander.
Hans is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 20:15   #42
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
je bent echt zonde van mij tijd Rob. Als je een gewoon gesprek wilt, waarin jij je niet zo cynisch, quasi grappig, en afgesloten opstelt dan merk ik het wel.
Raas even lekker uit en als je zover bent dan hebben we het weer over de inhoud.

Ik heb vanavond niet zo veel tijd, nog een hoop werk te doen, maar ik probeer me beschikbaar te houden.
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 20:16   #43
Hans
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
je bent echt zonde van mij tijd Rob. Als je een gewoon gesprek wilt, waarin jij je niet zo cynisch, quasi grappig, en afgesloten opstelt dan merk ik het wel.

Probeer veel meer te "pikken" van Rob, en hak als je wilt op de anderen.
Ik vond Rob een "goeie" (tenminste,...voor nu danWiNk)
Hans is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 20:21   #44
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Ik denk het redelijk te zien, maar veel gematigder en zoveel mogelijk reflecterend`.
Als je zou trachten de wanhopige grofheid in je tekst te zien als je eigen geraaktheid, zou je het zelfde verhaal beter en duidelijker over kunnen brengen.
Ik denk deels hetzelfde te zien tussen Ulla en Guy, maar probeer daar wat rustiger mee om te gaan, en te kijken waarom mij dingen raken of opvallen.
Met natuurlijk een heel goede mogelijkheid dat ik het op die manier zie omdat ik daar wat mee moet,...niet de ander.

ben je gek joh, ik ga niet in gematigen, ben al genoeg gecultiveerd,en gegroeid in de richting waar de zon opkomt, en volgens normen en waarden me gedragen.
Dit is mijn proces Hans, zoals jouw proces ook is om vervelend als een horzel te zoemen bij ieder zijn kop met je spiegelen dat je dan doet.
Denk jij dat jij gracieuzer doet dan ik dat doe?
Ik huiver als ik mezelf in jou herken, zo erg vind ik je ook, en ik weet dat ik alles behalve fijn overkom. Als ik niet ''fijn'' overkom op de medeleden hier, dan is het maar zo. Het is geen show die goed uit moet komen, is het ego'gezoek dat het gaat zoals het gaat. Ik vind de leugens en de schijnheiligheid om me heen hier ook niet prettig, maar ik moet ook maar mee leren leven.
Het is zoals het is.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 20:21   #45
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Probeer veel meer te "pikken" van Rob, en hak als je wilt op de anderen.
Ik vond Rob een "goeie" (tenminste,...voor nu danWiNk)
Sufferd, ik uit me zoals het komt.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 20:23   #46
Guy
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 30 December 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Aangenomen dat Guy(die enige botheid ook niet schuwd) dat werkelijk meent, en vooral voor wat het waard is.
Liefde is toch onvoorwaardelijk? dan kan er ook de "botheid" bij.

Ik heb heel wat gradaties in wel of niet met iemand door een deur te kunnen, maar "houden" van ben ik toch selectiever in.
Maar de echte gerealiseerde zal wel van iedereen(al) houden,....maar is het zeggen dan ook nodig?
Sommige mensen hebben heel veel bevestiging nodig.....
Guy is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 20:24   #47
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Raas even lekker uit en als je zover bent dan hebben we het weer over de inhoud.

Ik heb vanavond niet zo veel tijd, nog een hoop werk te doen, maar ik probeer me beschikbaar te houden.
Ik vind het heel naar hoe jullie in staan Rob. Ik ga verder hier niet op in.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 20:30   #48
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Raas even lekker uit en als je zover bent dan hebben we het weer over de inhoud.

Ik heb vanavond niet zo veel tijd, nog een hoop werk te doen, maar ik probeer me beschikbaar te houden.
Richt je op je werk Rob. Ik heb niets aan jou als jij als ''steunend'' opstelt, en niet inziet dat jij achter je blinde vlek schuilt.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 20:31   #49
Hans
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik huiver als ik mezelf in jou herken, .


Tja,...dat effect heb ik op vrouwen,...en sommige mannen!
Hans is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 20:32   #50
Hans
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Richt je op je werk Rob. Ik heb niets aan jou als jij als ''steunend'' opstelt, en niet inziet dat jij achter je blinde vlek schuilt.
Start je hogedrukreiniger Rob!!!
Hans is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 15:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.