Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 5 November 2011, 14:31   #41
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Vanuit bovenstaande gegeven ga ik mij nu geloof ik maar eens beraden en overwegen of ik Aart uit ga nodigen om bij mij te kome logeren. Want de arme man is nu dakloos en kan zijn ei niet langer kwijt.
Ik hoop dat bovenstaande in elk geval wel mag van de directie of krijg ik dan ook de wacht aangezegt wegens verboden gedrag of iets in die geest?
Ik zie elders dat u met dat samenwonen bedoeld dat u uw naam en wachtwoord wenst te delen met iemand die geen lid is van dit forum.

Een naam en wachtwoord is het bewijs van uw persoonlijke deelname en het delen is niet toegestaan. Inhoud van berichten zijn op basis van een persoonlijke titel en komen voor rekening en verantwoording van de auteur zelf.

Het delen van een wachtwoord is daarom een overtreding van de forumregels. Geen toegestane wijze van gebruik is te beschouwen als misbruik van uw lidmaatschap en zal bij constatering inhouden dat er maatregelen worden genomen die dat misbruik tegengaan.
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 5 November 2011, 14:41   #42
janneman
Asprirant lid
 
janneman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 October 2011
Berichten: 0
Madelief, heeft Renoir je ego al kunnen afpakken?
janneman is offline   Met citaat reageren
Oud 5 November 2011, 15:01   #43
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janneman Bekijk bericht
Madelief, heeft Renoir je ego al kunnen afpakken?

Hij heeft handen vol aan zijn ego. Vol is vol..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 5 November 2011, 15:20   #44
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Ik zie elders dat u met dat samenwonen bedoeld dat u uw naam en wachtwoord wenst te delen met iemand die geen lid is van dit forum.

Een naam en wachtwoord is het bewijs van uw persoonlijke deelname en het delen is niet toegestaan. Inhoud van berichten zijn op basis van een persoonlijke titel en komen voor rekening en verantwoording van de auteur zelf.

Het delen van een wachtwoord is daarom een overtreding van de forumregels. Geen toegestane wijze van gebruik is te beschouwen als misbruik van uw lidmaatschap en zal bij constatering inhouden dat er maatregelen worden genomen die dat misbruik tegengaan.
Beste Gargamel/Renoir.

In dit hele stukje is de dikgemaakte zin dus het punt waar het om draait.

Wanneer ik iemand uitnodig op mijn account te schrijven is dat dus mijn verantwoordelijkheid waarvan ik ook bereid ben die ten volle te nemen. Ik heb zomaar het idee dat dat voor Aartmans niet veel anders zal zijn ( ojee ik heb het gebod: Gij zult geen namen verbasteren, overtreden, ongeacht of Aartje dat nu wel of niet oké vindt, o jee overtrad ik al weer het zelfde gebod als voorgaand ).

Ik begrijp dat de staat (Gargamel) mij/ons niet in staat acht mijn/onze eigen verantwoording te nemen en dus vindt dat ik/wij betutteld dien(-en) te worden met allerlei regeltjes en zelf gemaakte wetjes om de boel, voor uzelf, in het gareel/onder controle te houden?

Nou beste Renoir/Garamel dan is dat duidelijk h?.

We voegen toe aan het rijtje geboden en verboden:

U mag geen onderdak verlenen aan daklozen en dienen hen op straat te laten.

Ik vraag mij overigens nogmaals af waar U ook weer anders bent dan de mensen die u zo verguist hebt en/of nog altijd verguist, en wel op een dusdanige wijze dat u ze verleek met dictators en aanverwanten?

Met alle respect u bent m.i. nog erger dan diegenen waar u, of liever u alter-ego Renoir geen goed woord voor over had/heeft die in het kader daarvan geen enkele moeite leek te hebben met het overtreden van de wet. Toch even iets waar men mogelijk eens bij stil zou moeten staan m.i. en eerst en vooral een goede reden om u te beraden mbt het bannen van u alter-ego Renoir zo lijkt mij.

Maw u staat toe dat mensen, of liever uzelf in de vorm van u alter-ego Renoir letterlijk de wet te overtreden, zonder enige vorm van consquenties vanuit het forumbeheer en zonder enige vorm voortschrijdend inzicht te laten zien.

Dat geeft m.i. toch te denken mbt die verantwoordelijkheid die u zelf op geen enkele mogelijke wijze laat zien m.i. maar wel van u onderdanen verwacht.

Grappig niet waar Gargamel?

Mvrg Marijke

Wijziging aangebracht door Madelief op 5 November 2011 om 15:33.
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 5 November 2011, 15:27   #45
janneman
Asprirant lid
 
janneman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 October 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Hij heeft handen vol aan zijn ego. Vol is vol..

Ja .. maar dat is gewoon een neveneffect van een ego ... Renoir weet namelijk 'wat' hij is, waardoor de 'wie' onbelemmert zijn eigen spelletje speelt.

Weet jij al 'wat' jij bent Mihaela?
janneman is offline   Met citaat reageren
Oud 5 November 2011, 15:30   #46
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Ik vraag mij overigens nogmaals af waar U ook weer anders bent dan de mensen die u zo verguist hebt en/of nog altijd verguist, en wel op een dusdanige wijze dat u ze verleek met dictators en aanverwanten?
Ik kan het ook niet helpen dat ze mij in mijn jeugd de beginselen van wellevendheid hebben bijgebracht. Wanneer ik bij iemand ben heb ik de gewoonte me te gedragen naar de omstandigheden, naar de heersende regels van het huis, of naar de gewoonten van het land of de cultuur. Als ik naar Thailand ga met een onsje wiet in m'n bagage en indien dat wordt ontdekt krijg ik levenslang of mischien zelfs de doodstraf.

Ik ga die mensen daar niet lopen uitdagen door met een leeg zakje wiet te lopen zwaaien... hé hé lekker puh het is geen wiet maar alleen maar een leeg zakje stelletje oeneballen. Nee ik gedraag me netjes zoals het een gast van het land, van een cultuur van een forum betaamt.

Daar gedraag ik mij dan naar, wat een malloot ben ik toch hé ?
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 5 November 2011, 15:38   #47
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janneman Bekijk bericht
Ja .. maar dat is gewoon een neveneffect van een ego ... Renoir weet namelijk 'wat' hij is, waardoor de 'wie' onbelemmert zijn eigen spelletje speelt.

Weet jij al 'wat' jij bent Mihaela?
Ik ben aan het lot overgeleverd.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 5 November 2011, 15:41   #48
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik ben aan het lot overgeleverd.
en het lot heb ik in mijn eigen handen.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 5 November 2011, 15:46   #49
janneman
Asprirant lid
 
janneman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 October 2011
Berichten: 0
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
en het lot heb ik in mijn eigen handen.

T was maar een grapje hoor Mihaela.
janneman is offline   Met citaat reageren
Oud 5 November 2011, 15:47   #50
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janneman Bekijk bericht
T was maar een grapje hoor Mihaela.
Grapja(n)s..


Hoe is het bij jou?
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Afbeeldingen gebruiken eerst verkleinen Renoir Mededelingen forumbeheer 0 5 January 2021 10:08


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 19:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.