Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Bewustwording > Alles is bewustzijn
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Alles is bewustzijn De rest is persoonlijke invulling.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 26 March 2013, 21:42   #41
Hans
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Ik vier geen moederdag, geen vaderdag, geen valentijn, ik hoef geen bloemen van mijn man, ik vind het geen probleem als hij de trouwdag vergeet ( al herinnert hij mij iedere maand eraan), wij hebben geen last van elkaars nukken of rondvliegende sokken.......of wat dan ook. En de tandpastatube open laten of dergelijke is ook geen probleem.

En kerst verveelt mij ook regelmatig.....ook al vind ik het ergens ook wel weer leuk. Maar het is voor mij geen must. Ik weet gewoon dat veel van mijn gedachten er niet toe doen en ik hecht er geen echte waarde aan. En ik weet dat het vandaag alleen maar dinsdag is omdat wij dat zo noemen.

Weet je wel hoe fijn het is als je al die details regelmatig kunt vergeten omdat ze er niet toe doen? En dan blijven er nog genoeg gedachten over om te onderzoeken......tenminste als ze mij hinderen. Voor de rest leef ik gewoon en zie wel wat de dag mij brengt. Alles wat ik niet hoef te plannen plan ik dan ook niet. Ik leef voor de rest van de dag bijna van minuut tot minuut. Wat dus kan betekenen dat ik vanavond besluit dat ik naar Noorwegen ga verhuizen. Bijna gedaan, maar het is mij daar toch te koud.

Je hebt het maar goed voor elkaar Ulla!
Hans is offline   Met citaat reageren
Oud 26 March 2013, 22:46   #42
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Je hebt het maar goed voor elkaar Ulla!
Als je het zo wilt zien, het scheelt idd een hoop onzinnige kopzorgen.
Heb ooit jaren geleden de verjaardag van mijn moeder vergeten. Zat toen in de kroeg gezellig met iemand te praten, opeens schoot mij dat te binnen. Toen kon ik niet meer bellen, ze sliep al. Ik weet dat ze het niet erg vind en toch vond ik het niet leuk. Ik vind dat ze het "verdiend" heeft dat ik haar niet vergeet. Terwijl ik haar soms wel paar keer in de week bel(de).
Zij gaf/geeft ons met verjaardagen altijd een bijzonder gevoel en schrijft hele verhalen op haar kaarten en belt ook nog. Typisch Duits.

Gedachten zijn echt rare kronkels....
Ulla is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 13:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.