Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 16 September 2011, 23:06   #41
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Wat mij betreft was het vanaf het begin al zonder jou en/of anderen want waar jullie zitten is mij maar al te helder en duidelijk. (Madelief)

Voel jij dat zo? "Wij/jullie daar en jij hier of elders?
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 16 September 2011, 23:35   #42
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Ulla wie denk je nu eigenlijk voor de gek te houden mbt tot wat door jullie als gezeik, en dan ben ik nog vriendelijk, wordt betiteld.

Het is toch jullie irritatie mbt tot mijn handelen en niet die van mij.

En nee ik ervaar geen zieligheid, voor het geval je e.e.a. die richting gaat proberen uit te manipuleren, mbt tot bovenstaande, het is gewoon het simpel vaststellen van een feit.

Ik zou eens willen voorstellen te kijken naar hoe jij met jezelf omgaat, en of dat wel zo liefdevol is eigenlijk. En dan bedoel ik dat je dat niet vanuit egocentrisch, ikke ikke ikke en de rest kan stikken, perspectief zou moeten kijken, zoals de meeste mensen dat lijken te doen.

Ho ho ho was er niet ergens een topic mbt tot wat liefde is.

Ja Marijke er was op dit forum volgens mij een topic mbt tot wat liefde is.

Ulla wat mij betreft laten we het hier bij in dit topic, mijn vragen aan Bromsnor zijn beantwoord dus ik heb hier eigenlijk niks meer te zoeken, niet lelijk bedoelt.

Mvrg Marijke
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 17 September 2011, 09:09   #43
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Nee, ik wilde niet een of andere richting op manipuleren. Het jullie en jij gebeuren viel mij op omdat het mij niet aanspreekt en voor jou dat blijkbaar wel een item is. Bedankt voor je tip, maar ik ga zelf met mezelf om. Voor mij werkt het allemaal vrij simpel, maar ik weet zelf ook heel goed wel wat het met je doet, als het een keertje niet zo werkt en je iets niet los kunt of wilt laten. Maar ik begrijp dat het nu voor je wel klaar is dus dat is ook prima.

Wijziging aangebracht door Ulla op 17 September 2011 om 09:27.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 17 September 2011, 10:40   #44
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Nee, ik wilde niet een of andere richting op manipuleren. Het jullie en jij gebeuren viel mij op omdat het mij niet aanspreekt en voor jou dat blijkbaar wel een item is. Bedankt voor je tip, maar ik ga zelf met mezelf om. Voor mij werkt het allemaal vrij simpel, maar ik weet zelf ook heel goed wel wat het met je doet, als het een keertje niet zo werkt en je iets niet los kunt of wilt laten. Maar ik begrijp dat het nu voor je wel klaar is dus dat is ook prima.
Ach noem zo je wil Ulla, een feit is en blijft dat er een jullie aanwezig was en is. Dat gebeurd namelijk wanneer mensen van gelijke mening samengroepen om andere groep ( ook een jullie ) of een individu (één enkel persoon) af te straffen cq het zwijgen op willen leggen. Met andere woorden het is geen item het is weer een gewoon vaststellen van een feit.

Mag ik vragen of jij bedoelt dat het voor mij het zelfde zou werken als voor jou wanneer er iets een keertje niet zo werkt als gewenst bladiebla ect.

Ulla heb je enig idee wat uit je woorden spreekt? Nee....nou heel eenvoudig....invulling, invulling, invulling en nog eens invulling.

Kijk en omdat ik zo lief ben zal ik nog een keer uitleggen dat ik het recht had en heb de bedrijfsleiding te ondervragen mbt tot waar zij staan.

Wanneer een bedrijf reclame voor zichzelf maakt, schetsen zij over het algemeen een mooier plaatje dan het in werkelijkheid is.

Het lijkt mij mijn recht te zijn dat mooi geschetste plaatje te onderzoeken op waarheid.

Dat er klanten/consumenten zijn die liever voor het klatergoud, de nep gaan en/of bang zijn dat het door hen gewenste plaatje dat het bedrijf oprecht is naar de sotemieter gaat, en daardoor klanten die een andere mening zijn toegedaan de mond willen snoeren, daar hoef ik me verder toch niks van aan te trekken.

Het feit dat een aankomend moderator het vervelend vindt dat hem moeilijke vragen gesteld worden is voor mij al een teken aan de wand.

Het feit dat een aankomend moderator het prima lijkt te vinden dat een beheerder liegt en bedriegt, in die zin dat hij democratie belooft maar ipv daarvan totalitair handelen laat zien wanneer zaken hem niet bevallen waarbij hij zichzelf ook nog eens verschuild achter een ander die dan de wind mag vangen, is voor mij een teken aan de wand.

Ik vind dat allemaal prima, het is alleen maar even voor de weet.

Ik ben overigens benieuwd wat jij van totalitaire systemen vind Ulla, allemaal prima zeker wanneer je in het gevang gegooid, gemarteld, en vermoord wordt wanneer je president tegen spreekt? Geen tekentjes van protest en dat soort van zaken zeker vanwege vermeend aangedaan onrecht?

Ho oeps daar ging ik alweer off topic want bovenstaande hoort waarschijnlijk thuis in het topic: onrecht.
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 17 September 2011, 16:44   #45
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Je vergelijkt totalitaire systemen met dit forum?

Ik voel mij niet behoren tot een groep en ik straf je ook niet af. Ik uit mij net zo dan jij het doet, ik geloof niet in mijn gelijk maar ook niet in het jouwe. Wij hebben beide op verschillende gronden iets geuit en wat mij betreft mag dat beide bestaan. Meer evenwicht valt er niet te behalen. Behalve als jij je gelijk wilt halen, of ik het mijne. Ik heb daar dus geen behoefte aan.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 17 September 2011, 20:47   #46
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Het feit dat een aankomend moderator het prima lijkt te vinden dat een beheerder liegt en bedriegt, in die zin dat hij democratie belooft maar ipv daarvan totalitair handelen laat zien wanneer zaken hem niet bevallen waarbij hij zichzelf ook nog eens verschuild achter een ander die dan de wind mag vangen, is voor mij een teken aan de wand.

Ik vind dat allemaal prima, het is alleen maar even voor de weet.

Ik ben overigens benieuwd wat jij van totalitaire systemen vind Ulla, allemaal prima zeker wanneer je in het gevang gegooid, gemarteld, en vermoord wordt wanneer je president tegen spreekt? Geen tekentjes van protest en dat soort van zaken zeker vanwege vermeend aangedaan onrecht?

Ho oeps daar ging ik alweer off topic want bovenstaande hoort waarschijnlijk thuis in het topic: onrecht.
De moderatoren zitten allemaal in het complot om jou te stangen schat KiSs

Vindt je het niet juist democraties dat twee onafhankelijke moderatoren hier de dienst uitmaken en niet de beheerder.

Er is helemaal niks verwarrend aan, ik ben degene die de serverruimte heeft gehuurd en logischerwijze staat het hele zootje op mijn naam. Ik wil vervolgens hier de baas niet gaan spelen maar ben noodgedwongen wel de admin of beheerder. Die gebruik ik alleen voor de beheerstaken omdat mede door jouw gezagondermijnende activiteiten mijn vorige beheerder er de brui aan heeft gegeven. Ik wilde alleen maar deelnemen onder mijn al jaren gebruikte schrijversnaam Renoir. En ik wil met het beheer mijn forum er zo uit laten zien zoals mij dat het best bevalt. Moeilijk hé ?

Ergens heb ik al uitgelegd dat in het beginnersstadium, toen er nog niks was ik met Arryg mijn forum heb opgezet, met een paar fictieve personen hebben wij forumpje gespeeld. Ik mocht iedereen er af gooien als Karien en ArryG als Robert kreeg een ban of een berisping, maar zelfs fictieve Robert kreeg nooit een IP ban, zo laag waren wij zelfs niet ten opzichte van fictieve personen. Hij staat nog als lid erbij maar ik heb de moeite niet genomen hem door te halen. Maar ik begrijp je volledige verwarring, het is haast niet bij te houden.

Heb je het liever zoals bij Remon, die in een impulsieve bui je zomaar eventje, zonder geldende reden (want deze meneer had geen enkele regel overtreden) een IP ban geeft en je daarmee het forumleven zuur maakt ?
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 17 September 2011, 22:54   #47
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Je vergelijkt totalitaire systemen met dit forum?

Ik voel mij niet behoren tot een groep en ik straf je ook niet af. Ik uit mij net zo dan jij het doet, ik geloof niet in mijn gelijk maar ook niet in het jouwe. Wij hebben beide op verschillende gronden iets geuit en wat mij betreft mag dat beide bestaan. Meer evenwicht valt er niet te behalen. Behalve als jij je gelijk wilt halen, of ik het mijne. Ik heb daar dus geen behoefte aan.
Totalitiare systemen vind je overal in deze wereld. Je vind ze landen, bedrijven, gezinnen, personen.

Gezien het handelen van Renoir, zie ik dat hij bewezen heeft vanuit dictatorialiteit te handelen wanneer zaken hem niet bevallen. En dictatorschap reken in onder één van de ernstigste vernauwingen. Het ergste daarvan is dat deze mensen niet in de gaten hebben dat zij onderdrukkend bezig zijn en van alles goed praten voor zichzelf.

Renoir is daar een toonbeeld van, triester kan het m.i. niet worden, maar wie ik ben ik niet waar.

Verder heb ik niet gezegd dat jij mij gestraft zou hebben, het enige wat jij m.i. gedaan hebt is proberen mij het zwijgen op te leggen met jou handelen. De gezamelijkheid ligt in de ervaren irritatie van waaruit gehandeld werd.

ik ben blij voor je dat wat jou betreft reageren vanuit vernauwing(=irritatie) mag blijven bestaan waarmee je feitelijk zegt dat je tegen vrijheid bent. Nou maakt niet uit verder je bent de enige op de wereld niet die tegen vrijheid is. De wereld floreert erop.
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 17 September 2011, 23:22   #48
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
De moderatoren zitten allemaal in het complot om jou te stangen schat KiSs

Vindt je het niet juist democraties dat twee onafhankelijke moderatoren hier de dienst uitmaken en niet de beheerder.

Er is helemaal niks verwarrend aan, ik ben degene die de serverruimte heeft gehuurd en logischerwijze staat het hele zootje op mijn naam. Ik wil vervolgens hier de baas niet gaan spelen maar ben noodgedwongen wel de admin of beheerder. Die gebruik ik alleen voor de beheerstaken omdat mede door jouw gezagondermijnende activiteiten mijn vorige beheerder er de brui aan heeft gegeven. Ik wilde alleen maar deelnemen onder mijn al jaren gebruikte schrijversnaam Renoir. En ik wil met het beheer mijn forum er zo uit laten zien zoals mij dat het best bevalt. Moeilijk hé ?

Ergens heb ik al uitgelegd dat in het beginnersstadium, toen er nog niks was ik met Arryg mijn forum heb opgezet, met een paar fictieve personen hebben wij forumpje gespeeld. Ik mocht iedereen er af gooien als Karien en ArryG als Robert kreeg een ban of een berisping, maar zelfs fictieve Robert kreeg nooit een IP ban, zo laag waren wij zelfs niet ten opzichte van fictieve personen. Hij staat nog als lid erbij maar ik heb de moeite niet genomen hem door te halen. Maar ik begrijp je volledige verwarring, het is haast niet bij te houden.

Heb je het liever zoals bij Remon, die in een impulsieve bui je zomaar eventje, zonder geldende reden (want deze meneer had geen enkele regel overtreden) een IP ban geeft en je daarmee het forumleven zuur maakt ?
Nou allerbeste Renoir laat ik je nu eens zeggen dat het hier helemaal niet om mij gaat. Ik zie namelijk geen stangen maar ik zie een gebrek aan vrijheid. Dat jij dat niet ziet ach dat is inmiddels overbekend, zo overtuigd ben je van je eigen gelijk.

Lieve schat jou moderator is niet onafhankelijk. Bromsnor heeft laten zien dat hij achter jou dictatoriale neiging staat, en jij Renoir hebt bewezen dat je ons een kat in de zak hebt verkocht of in elk geval een poging daartoe hebt gedaan.

Geef toch gewoon toe dat je hier in dit topic door de mand bent gevallen, zo moeilijk kan dat toch niet zijn.

Mbt tot jou voormalige moderator hou ik jou verantwoordelijk, jij bent namelijk degene die hem van alles en nog wat in de oren hebt gefluisterd.

Ik zie mezelf dan ook niet verantwoordelijk voor zijn indienen van zijn ontslag omdat ik hem getreiterd zou hebben. Ik heb hem namelijk niet getreiterd, ik ben namelijk niet degene die in andermans berichten heeft gerommelt om zijn punt te zetten, het zou me niets verbazen wanneer jij daar achter zit, jou kennende Renoir.

Wees toch eens een kerel en neem gewoon je verantwoordelijkheid voor wat jij doet op je in plaats van een ander die te laten dragen.

Dat jij de baas niet wil spelen Renoir is gelogen zoals gezegd heb je hier in dit topic bewezen dat jij de baas wilt spelen en al helemaal op momenten dat zaken jou niet bevallen.

Verder ben ik niet in de war beste Renoir, jij wilt de baas spelen onder het ene account (Garamel) en onder het andere account (Renoir) wil je de popie jopie spelen. Volgens mij ben jij ernstig in de war, want je lijkt wel ietwat schizofreen te zijn, ik weet natuurlijk niet of dat zo is, want ik ben geen dokter. Als ik jou was zou ik eens naar de dokter gaan voor een grondig onderzoek in die richting, want je houdt alleen jezelf voor de gek m.i..

En weet je wat het voordeel van Remon is Renoir, het voordeel van Remon is dat hij erkent dat hij soms vanuit vernauwing reageert, het voordeel van Remon is ook dat hij bereid is zijn hoofd te buigen ondanks het feit dat dat niet altijd gemakkelijk is voor hem.
Jij Renoir zit zo diep in je ontkenning dat ik er zelfs geen woorden voor heb. Bovendien is het jammerlijk dat je volgenlingen heb die jou op belangrijke niveau's voordurend bevestigen in je hoogmoedswaanzin mbt dat je gerealiseerd/verlicht zou zijn wat je niet bent, want dat is duidelijk voel en zichtbaar.

Dat jij feitelijk een bang mannetje bent heb je ook bewezen door alvast mijn account te rommelen voordat het forum uit de tijdelijke lucht ging wat zoals gezegd je ook uit pure frustratie deed, want dankzij een torretje dat mij in wat in het oor kwam fluisteren en Flora, Ulla, jouzelf, Aart en nog mogelijk anderen kwam ik er achter wat bij mij gaande was waardoor ik niet meer kon inloggen. Ja ik hou jou ook voor dat geintje verantwoordelijk

Jij Renoir bent de gene die die hele ellende zelf op poten hebt gezet, en nu wil je de verantwoording daarvoor op mij afwentelen. En ik zeg nee Renoir die vlieger gaat niet op, jij bent zelf verantwoordelijk en niemand anders of je dat nu leuk vind of niet.

Wijziging aangebracht door Madelief op 17 September 2011 om 23:32.
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 17 September 2011, 23:59   #49
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Totalitiare systemen vind je overal in deze wereld. Je vind ze landen, bedrijven, gezinnen, personen.

Gezien het handelen van Renoir, zie ik dat hij bewezen heeft vanuit dictatorialiteit te handelen wanneer zaken hem niet bevallen. En dictatorschap reken in onder één van de ernstigste vernauwingen. Het ergste daarvan is dat deze mensen niet in de gaten hebben dat zij onderdrukkend bezig zijn en van alles goed praten voor zichzelf.

Renoir is daar een toonbeeld van, triester kan het m.i. niet worden, maar wie ik ben ik niet waar.

Verder heb ik niet gezegd dat jij mij gestraft zou hebben, het enige wat jij m.i. gedaan hebt is proberen mij het zwijgen op te leggen met jou handelen. De gezamelijkheid ligt in de ervaren irritatie van waaruit gehandeld werd.

ik ben blij voor je dat wat jou betreft reageren vanuit vernauwing(=irritatie) mag blijven bestaan waarmee je feitelijk zegt dat je tegen vrijheid bent. Nou maakt niet uit verder je bent de enige op de wereld niet die tegen vrijheid is. De wereld floreert erop.
Reageren vanuit irritatie betekent voor jou tegen vrijheid zijn? Lijkt mij eerder andersom, als je niet (meer) mag reageren vanuit irritatie, zolang je iemand daarmee niet wilt veranderen. Hoe vrij ben je dan als je je alleen onder bepaalde voorwaarden mag uiten? Ik had je uitgelegd, dat het uiten alles met mij te maken heeft, niet met jou willen veranderen, als je dat niet begrijpt of niet leest kan ik het ook niet helpen.

Wat betreft de totalitaire systemen, zolang je nog de vrijheid hebt om daaruit te ontsnappen zonder enig ernstig gevaar voor leven en gezondheid bestaat elk dictator bij gratie van diegene die zich laat dicteren en zich daar afhankelijk van voelt.

Als niemand meer blijft of doet wat die wil, heft hij zichzelf op. Renoir is iemand die behoorlijk kan doorbijten, maar hij kan je nergens toe dwingen.
Daar ben je altijd nog zelf bij. Jij hebt de vrijheid om door te gaan tegen alle regels in en hij heeft de vrijheid om te zeggen tot hier en niet verder.
Jij neemt je net zo goed de vrijheid om je eigen conclusies te trekken.
Als je dat al totalitair noemt, dan ben je het zelf net zo. Nou ik zie het niet zo.
Maar be my guest.

Wijziging aangebracht door Ulla op 18 September 2011 om 00:11.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 18 September 2011, 00:08   #50
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Gezien het handelen van Renoir, zie ik dat hij bewezen heeft vanuit dictatorialiteit te handelen wanneer zaken hem niet bevallen. En dictatorschap reken in onder één van de ernstigste vernauwingen. Het ergste daarvan is dat deze mensen niet in de gaten hebben dat zij onderdrukkend bezig zijn en van alles goed praten voor zichzelf.

Renoir is daar een toonbeeld van, triester kan het m.i. niet worden, maar wie ik ben ik niet waar.

Verder heb ik niet gezegd dat jij mij gestraft zou hebben, het enige wat jij m.i. gedaan hebt is proberen mij het zwijgen op te leggen met jou handelen. De gezamelijkheid ligt in de ervaren irritatie van waaruit gehandeld werd.

ik ben blij voor je dat wat jou betreft reageren vanuit vernauwing(=irritatie) mag blijven bestaan waarmee je feitelijk zegt dat je tegen vrijheid bent. Nou maakt niet uit verder je bent de enige op de wereld niet die tegen vrijheid is. De wereld floreert erop.


Horen, zien en zwijgen.

Het mankeert bij jou aan alle drie.
Je luisterd niet, je hoort niks en je zwijgt allesbehalve.

Je beweerd zomaar dat ik dictatoriaal handel en zoals je kunt zien is dat niet zo, ik vond je gezagondermijnend en zag dat je daarvoor gebanned zou kunnen worden. Maar de moderator/beheerder arryG besloot je te berispen en vervolgens ging je als een idioot tegen hem tekeer, daarmee bewijzende niet zonder een rem, zonder gezag te kunnen. Je draait door en voor jou is moderatie nodig. De rest weet zich wel te gedragen, jij zwijgt niet.

Ik heb je herhaaldelijk uitgelegd dat ik niet aan de moderatiieknoppen zit en dus geen dictatoriaal bewind kán voeren, maar je hoort niks, liever gezegd je wilt niks horen.

Je hebt alleen maar een berisping gehad in plaats van een ban waar je recht op had voor schending van een elementaire forumregel dat je de samenhang van de verhaallijn in de draad niet mag vernielen. Het was daarna de reinste insubordinatie en provocatie van jouw kant om de quotes terug te plaatsen. Het was hemeltergend en niet om aan te zien.

Op een forum bepaald de moderator waar iets thuishoort en niet jij. \

Vernauwing is, alleen in de gynecologie een begrip, vrouwenartsen hebben er last mee. Waarom zit je zo dom Aad, Arie en Leila na te kraaien die alles 'vernauwing' noemen. Wil je je daarmee onderscheiden ?

Irritatie is gewoon irritatie geen vernauwing, tenzij je staat te trillen want dan heb je de zenuwen.

Wijziging aangebracht door Rennie op 18 September 2011 om 00:48.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe moderatoren. Renoir Mededelingen forumbeheer 0 21 November 2014 17:39
Het Nieuwe Inzicht. Aart Overige religie 0 1 February 2012 20:27
Mededeling van uw moderatoren (06-11-11) Bromsnor Forum; regels, vragen, idee 57 25 December 2011 18:57


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 23:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.