Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 2 July 2013, 20:33   #41
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Even maar naar hier geplaatst, mocht Ulla er iets meer over kunnen/willen vertellen.
Om nog even terug te komen op je vragen...er worden een aantal typen en klachten beschreven bij een link en ook hoe je kunt herkennen dat je ergens tekort aan hebt. Zelf heb ik een zout gekozen op onze sterrebeelden ( ja vond ik ook vreemd haha) en een op de klachten die ik had. Diende zich zo aan. En magnesium schijnt vaker voor te komen dat mensen tekort aan hebben. Er zijn meer voeding trucjes om te kort te voorkomen.

Maar ik zoek de link even voor je.
Hier al een met een soort van vragenlijst:
http://www.celzouten.com/vragenlijst.pdf
Ulla is offline  
Oud 3 July 2013, 09:37   #42
Hans
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Om nog even terug te komen op je vragen...er worden een aantal typen en klachten beschreven bij een link en ook hoe je kunt herkennen dat je ergens tekort aan hebt. Zelf heb ik een zout gekozen op onze sterrebeelden ( ja vond ik ook vreemd haha) en een op de klachten die ik had. Diende zich zo aan. En magnesium schijnt vaker voor te komen dat mensen tekort aan hebben. Er zijn meer voeding trucjes om te kort te voorkomen.



Maar ik zoek de link even voor je.
Hier al een met een soort van vragenlijst:
http://www.celzouten.com/vragenlijst.pdf

Dank je wel, ik ga het bekijken!
Hans is offline  
Oud 6 July 2013, 16:07   #43
Hans
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
maar die "diepte" is wel nodig denk ik.

Na dit gisteren geschreven te hebben is me iets gebeurd wat me heeft doen inzien dat mijn insteek hier niet de diepte is, maar het afreageren/projecteren van mijn dagelijks ongemak.
Het afleiden zorgt wel dat ik mijn irritatie veel minder doorvoer in het praktische leven, maar zie het ook als een soort slaapmiddel voor als je niet kunt slapen.
Waarom ik niet/moeilijk kan slapen word dan op de achtergrond gezet.

Een beetje ook de metafoor als je zou willen afkicken van alcohol midden in een slijterij, en het is heerlijk draaien om de pot, maar kom niet verder in mijn zelfonderzoek.

Ik heb besloten dat ik beter hier weg kan gaan, omdat verleidingen zo groot zijn dat ik erin rond blijf draaien,..als is de afleiding even prettig, er veranderd niet echt iets.

Daarom vraag ik Renoir om mijn lidmaatschap hier op te zeggen, het voelt voor mij als een fase die ik achter me wil laten, of hiervoor een zelfde maar in andere vorm gegoten fase voor in de plaats komt zal ik zelf in de gaten moeten houden.

Bedankt voor de ruimte hier, en het ga jullie goed.

Hans
Hans is offline  
Oud 6 July 2013, 16:49   #44
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht

Ik heb besloten dat ik beter hier weg kan gaan,
...
vraag ik Renoir om mijn lidmaatschap hier op te zeggen,
Arme Renoir, moet weer iemand afschrijven, en later weer inschrijven.
Ga toch weg van je computer kind, en doe Zelfkennisforum.nl niet meer aanklikken, want zo vragen om afgeschreven te worden, en weer vragen om ingeschreven te worden is geen doen..
inschrijven, uitschrijven, inschrijven, uitschrijven, en dan weer, en weer, en weer...

pfff. . wat een kinderlijkheid zeg..

Of je gaat, en wil ik nooit meer teksten door jou hier geschreven zien, of je blijft, en ieder keer dat jij je op iemand afreageert, ga je je excuses aanbidden..
Je voelt zelf het verschil tussen oprechtheid dat vaak genoeg in je teksten aanwezig is, en je afreageren dat jij zo vaak doet.
Dus hoef ik jou niet te vertellen wanneer jij aan het kleren/afreageren bent, ga je het zelf inzien, excuses aanbidden, en verder met oefenen in 'volwassen' worden.
Dat zal je leren..
Mihaela is offline  
Oud 6 July 2013, 17:29   #45
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

eerste stap voor je
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
oefenen in 'volwassen' worden.
en dan kan dit ook vervolgens..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
kom verder in mijn zelfonderzoek.
Mihaela is offline  
Oud 6 July 2013, 19:25   #46
Lily
Asprirant lid
 
Lily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 January 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
eerste stap voor je
oefenen in 'volwassen' worden.
en dan kan dit ook vervolgens..kom verder in mijn zelfonderzoek.
Mihaela, Hans is al volwassen. Waarom ervaar je dat niet zo?
Lily is offline  
Oud 6 July 2013, 21:32   #47
Lily
Asprirant lid
 
Lily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 January 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Na dit gisteren geschreven te hebben is me iets gebeurd wat me heeft doen inzien dat mijn insteek hier niet de diepte is, maar het afreageren/projecteren van mijn dagelijks ongemak.
Het afleiden zorgt wel dat ik mijn irritatie veel minder doorvoer in het praktische leven, maar zie het ook als een soort slaapmiddel voor als je niet kunt slapen.
Waarom ik niet/moeilijk kan slapen word dan op de achtergrond gezet.

Een beetje ook de metafoor als je zou willen afkicken van alcohol midden in een slijterij, en het is heerlijk draaien om de pot, maar kom niet verder in mijn zelfonderzoek.

Ik heb besloten dat ik beter hier weg kan gaan, omdat verleidingen zo groot zijn dat ik erin rond blijf draaien,..als is de afleiding even prettig, er veranderd niet echt iets.

Daarom vraag ik Renoir om mijn lidmaatschap hier op te zeggen, het voelt voor mij als een fase die ik achter me wil laten, of hiervoor een zelfde maar in andere vorm gegoten fase voor in de plaats komt zal ik zelf in de gaten moeten houden.

Bedankt voor de ruimte hier, en het ga jullie goed.

Hans
Het lijkt me helemaal ok dat je alle irritatie kan uiten.
Lily is offline  
Oud 6 July 2013, 22:47   #48
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

..
Mihaela is offline  
Oud 6 July 2013, 22:51   #49
Lily
Asprirant lid
 
Lily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 January 2013
Berichten: 0
Standaard

Lily is offline  
Oud 7 July 2013, 04:17   #50
Tine
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 September 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Na dit gisteren geschreven te hebben is me iets gebeurd wat me heeft doen inzien dat mijn insteek hier niet de diepte is, maar het afreageren/projecteren van mijn dagelijks ongemak.
Het afleiden zorgt wel dat ik mijn irritatie veel minder doorvoer in het praktische leven, maar zie het ook als een soort slaapmiddel voor als je niet kunt slapen.
Waarom ik niet/moeilijk kan slapen word dan op de achtergrond gezet.

Een beetje ook de metafoor als je zou willen afkicken van alcohol midden in een slijterij, en het is heerlijk draaien om de pot, maar kom niet verder in mijn zelfonderzoek.

Ik heb besloten dat ik beter hier weg kan gaan, omdat verleidingen zo groot zijn dat ik erin rond blijf draaien,..als is de afleiding even prettig, er veranderd niet echt iets.

Daarom vraag ik Renoir om mijn lidmaatschap hier op te zeggen, het voelt voor mij als een fase die ik achter me wil laten, of hiervoor een zelfde maar in andere vorm gegoten fase voor in de plaats komt zal ik zelf in de gaten moeten houden.

Bedankt voor de ruimte hier, en het ga jullie goed.

Hans
Hans, welke weg je ook gaat, welk pad je ook bewandelt, het zal altijd en overal "juist" zijn, omdat het sowieso alleen maar om JOUW weg, jouw pad zal/kan gaan... Ik wens jou moed, vertrouwen en volharding toe! xxx
Tine is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hans Laurentius Ogenblik-sem Hans Laurentius 42 29 November 2011 21:09
Hans is een toffe peer. Rennie Hans Laurentius 5 31 May 2010 22:54


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 17:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.