Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Bewustwording > We ervaren afgescheidenheid maar zijn 1
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

We ervaren afgescheidenheid maar zijn 1 Zo is dat bedoeld te zijn maar is niet wat we zijn.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 7 November 2020, 23:19   #41
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
...


Verder jou beeld van mij, trek ik me niet zoveel van aan, zoals je wilt begrijpen.
Dit wederzijds, dus kunnen wij weer verder..( maar apart uiteraard)..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 7 November 2020, 23:32   #42
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
.

Zoals je weet wat ik niet verrast want ik wist al dat die mails ook aan anderen was gegeven, had alleen nog niet het bewijs waarvan jij zo lief was mij dat aan te leveren.
Als je het fatsoen zou hebben, zou je ook beseffen dat jij eigenlijk op mij afreageerde, terwijl ik je een dienst bewees.
Ik verwacht geen bedankje, ik wens ook geen bedankje, want zoals ik al eerder heb gezegd, ik deed dat niet uit liefde, maar om jou met je daad te confronteren.
Omdat ik jou stekeblind vond/ vind.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 7 November 2020, 23:51   #43
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard deel 2

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Zoals al gezegd, los het op met degene met wie jij gemaild hebt, niet met mij.

Zie boven!

Zie boven!
Terecht punt zoals gezegd in deel 1

Citaat:
Je krijgt wat je geeft wat mij betreft.
De rest los het zelf op.
Dit begrijp ik niet, dus wat bedoel je?

Citaat:
De ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen. Maar Vagebond wel.
Kom op Vagebond, ben jij echt zo blind?
Je bent een vrouw van 60 joh, heb een beetje fatsoen, en hang niet zo als een debilo aan ieder vent die jou een beetje aandacht geeft.
Ga nu niet jou zwakte bij mij leggen. Moet ik jouw verantwoordelijkheid dragen?
Jou beeld en visie, ga ik verder niet meer op in.

Citaat:
Weer je manipulatie, ergens naartoe sturen.
Ik zie geen manipulatie, ik merk gewoon iets op. Snap niet waar je zo moeilijk over doet Mihaela, zal wel aan mij liggen...

Citaat:
Weer je k k k k k drang ontkennen.
Ik zie hier er maar 1 gefixeerd zijn en dat ben toch echt jijzelf. Door steeds maar weer over het zelfde thema te beginnen. Laat het dus verder bij jou en ga hier niet meer op in.

Citaat:
Betrek mij niet bij je fixatie. Typ gerust zijn naam 10000 keer, maar verwerk je gedoe zonder mij er bij te betrekken.
Halleluja zegen de heer, kunnen we dit dingetje laten rusten, die doe even een dansje door de kamer, halleluja ect....
Citaat:
Je begrijp toch wat ik zeg? Laat mij er buiten. K k k k op los, maar manipuleer niet steeds, om jouw verwarring bij mij te kunnen leggen. Ik trap daar uiteraard niet in.
Welke verwarring heb je het over? Ik ervaar hier geen verwarring. Misschien heb je zelf ergens verwarring over, ik weet het niet?

Citaat:
Vagebond, je bent zo beladen, en verblind door je fixatie, dat dit gesprek geen zin heeft. Ik heb nu de ruimte en de tijd genomen, maar hierna moet je alleen doen.
Helemaal mee eens dat jij uit mijn ruimte stapt, had je al veel eerder mogen doen wat mij betreft had/heb meer dan genoeg van je voortdurende en meer dan belachelijke insinuaties. Dus chapoo, met vlag en wimpel de deur uit...

Citaat:
Weer je manipulatie.
Oh, je bent zelf niet voortdurend bezig de boel proberen te manipuleren door voortdurend te blijven herhalen waarvan al gezegd is dat wat je ziet niet klopt bij wat bedoeld werd en toch door steeds jou waarheid proberen door te drukken?
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 8 November 2020, 00:28   #44
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Terecht punt zoals gezegd in deel 1
Wat eigenlijk het belangrijkste is, en waar de aandacht op moet gaan liggen, en niet dat jij steeds andere dingen bij verzint, zoals waarom ik niet wil dat jij over mij hebt als je kabu spreekt.
Daarom niet.
Snap je het nu? Wij zijn geen vriendinnen, en als je dollig over mij doet als je meent spontaan te kletsen, stel ik dat niet op prijs.
Want hierover is de lading de laatste dagen omgegaan. Je hebt met iemand iets uit te werken, en die iemand ben ik niet. Dus voorlopen betrek mij niet meer bij je zogegezde spontane momenten..
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik zie geen manipulatie, ik merk gewoon iets op. Snap niet waar je zo moeilijk over doet Mihaela, zal wel aan mij liggen...
Het ligt volledig aan jou. Ik heb boven uitgelegd waarom ik dat vraag.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik zie hier er maar 1 gefixeerd zijn en dat ben toch echt jijzelf. Door steeds maar weer over het zelfde thema te beginnen. Laat het dus verder bij jou en ga hier niet meer op in.
Nee Vagebond, dit is zo vervelend aan jou. Je doet iets een hele tijd, en ineens beschuldigd je de ander daarvan. Maar, voor mij is nu voldoende, als jij maar beseft dat jouw lading naar mij gericht omtrent deze situatie misplaatst was, en jij dat met degene met wie jij gemaild hebt moet oplossen!!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Halleluja zegen de heer, kunnen we dit dingetje laten rusten, die doe even een dansje door de kamer, halleluja ect....
Welke verwarring heb je het over? Ik ervaar hier geen verwarring. Misschien heb je zelf ergens verwarring over, ik weet het niet?
Is hoe jij jezelf neer zet. Als een verwaarde vrouw van 60, die zich als een 4 jarige profiteert. Denk ik dat daarover gaat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Helemaal mee eens dat jij uit mijn ruimte stapt, had je al veel eerder mogen doen wat mij betreft had/heb meer dan genoeg van je voortdurende en meer dan belachelijke insinuaties. Dus chapoo, met vlag en wimpel de deur uit...
Als jij je niet zo krankzinnig had gedragen, door steeds over mij te hebben, en steeds mijn naam te schrijven, dan was ik niet eens in Vagebond stekkie. Want ook al waren er momenten dat jij in je stekkie mij niet noemde, ging jij in Dorjes draadje over mijn schrijven. Dat mag je ook gerust herkennen, en niet weer zo interessant doen hier dat ik eruit had gemoeten.
Nee, jij was degene die daar steeds om vroeg Vagebond. Dus begin met daar mee op te houden!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Oh, je bent zelf niet voortdurend bezig de boel proberen te manipuleren door voortdurend te blijven herhalen waarvan al gezegd is dat wat je ziet niet klopt bij wat bedoeld werd en toch door steeds jou waarheid proberen door te drukken?
Vagebond, het ligt echt aan jou, omdat jij geraakt wordt, maar niet durft degene te confronteren die jou werkelijk raakte.
De rest moet jij maar zelf doen. Heb hier genoeg tijd aan besteed. Verzin geen nieuwe dingen.. genoeg aandacht van mij gehad..
Trouwens, ik heb de indruk dat jij nu anders bent, alsof jij vergeten bent hoe jij je gedragen hebt. Heb je meervoudige persoonlijkheden Vagebond?
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 8 November 2020, 00:31   #45
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard deel 3

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Als je maar zelf bewust bent waarom jij dat steeds doet!
Oh het wordt nog erger. Ik ben me er niet eens bewust van dat ik met kabu over jou gesproken zou hebben en als dat al gebeurd zou zijn dat zal het zeker niet diepgaand zijn geweest laat staan meerdere keren.

[quoteJe zet jezelf voor schut, als je maar weet.[/quote]Je wilde toch niet betrokken worden in het geheel van de conversatie tussen kabu en mij waarom dan nu zeggen dat ik me voor schut zet? Betrek je jezelf er toch weer in. Meisje is jou mening, dat ik me voor schut zet, ik zie niet dat ik me ergens waar dan ook voor schut heb gezet. Een ander zoals jij kan daar idd anders over denken maar dat lijkt mij dan vooral jou ding te zijn waar ik niks mee van doen heb...

Citaat:
Vagebond, jij hebt het ook bij mij verbruid, en niet een beetje ook.
Dat was mij al bekend, je bent je niet voor niks als een krankzinnige gaan gedragen Mihaela. En ik wilde dat ik je tegemoet had kunnen komen maar dat had en heeft geen zin zoals meerder malen gebleken is.

Citaat:
Daar ga je, weer naast je schoenen lopen..
Heuh? dat snap ik niet. Hoe bedoel je, naast mijn schoenen lopen terwijl ik juist laat zien dat ik ook niet altijd even gemakkelijk ben. Maar goed jij ziet naast de schoenen lopen kennelijk, so be it....

Citaat:
Ik heb helemaal geen interesse om met jou ooit op een leuke ontspannen manier in gesprek te zijn. Het is ook niet mogelijk met jou, jouw geest is zo troebel, je kan nu trachten jezelf op te tillen, door te doen alsof jij hier op het forum iets anders hebt laten zien dat een getormenteerde Vagebond, maar Nee. Speel dit spelletje met iemand anders.
Wie had het over ontspannen, gesprek met jou is wat mij betreft nooit ontspannen vanwege al je interpretaties en zelfverzonnen verhaaltje over iemand die zich niet en op geen enkele wijze laten corrigeren. En verder Mihaela laat ik mijn proces zien en dat zijn idd niet vaak halleluja verhalen, jezelf eerlijk onder de loep nemen en als een uit afpellen gaat niet zonder slag of stoot, of ben jij de uitzondering op de regel Mihaela?

Citaat:
Goed zo!
Volgens mij wil jij het hele forum helemaal allen voor jezelf en waar dat niet kan wil je de boel volledig naar jou hand zetten. Nu doe je best. Ben benieuwd hoeveel mensen je hebt belet binnen te komen want het begint vaak al bij de voordeur.

Citaat:
Jij bent degene die iedere keer begint over mij te schrijven, dus het is heel simpel. Let erop wat je schrijft.
Nog maar een keer dan. ik ben niet onder de indruk van je stoere taal dat ten eerste en verder jij schrijft vaker over mij dan ik over jou, meestal reageer ik er niet op, eigenlijk nooit. De keren dat ik dat ik jou aanraak dan ontploft er onmiddellijk een bom en ben ik nogal even met je bezig, is de ervaring. En ja dat doe ik natuurlijk zelf, maar ik ben op een forum voor waarheidsvinding dus wanneer ergens een bom ontploft in mijn gezicht is mijn belangstelling getrokken...Ik ben zuster dus helpen zit me in het bloed, kan er ook niks aan doen....

Citaat:
Ik bedoel het helemaal niets goed, je gedragt je altijd als een kip zonder kop, en ik laat je dat weten. Dat bevalt je niet, en je flipt!
Nou je zal er maar trots op zijn dat je slechte bedoelingen hebt met anderen.
Oh ja, bijna vergeten... ik had je gekwetst, vergeten wij even dat jij eerst was die niet zo vriendelijk voor mij was, en dan zeg ik het nog vriendelijk, dus dat vergeten we even. Jij voelde je door mij gekwetst en daar mag ik nog steeds voor boeten terwijl ik er in principe niks aan kon doen dat jij je gekwetst voelde want ik had al gedaan wat ik kon, dus wat wilde je nog meer dan?

Citaat:
Ik wil geen vrienden met jou zijn, op geen enkele manier.
Dat is meer dan duidelijk Mihaela. Want om een vriend van mij te zijn zal je iets moeten inleveren en dat wil je niet. Je blijft om de een of andere reden kennelijk liever vasthouden aan je slechte bedoelingen. Doe wat je wilt, vrij land, vrije keus, heb jij geluk dat ik, in tegenstellig tot jouw, niet van het stalkerige typ ben WiNk

Citaat:
Jij bent degene die steeds begint, dus laat los Vagebond
Je hoeft niet te reageren wanneer ik je forumtrol noem. Ik reageer ook niet wanneer jij iets over mij zegt, meestal niet zelfs...Dussss, wie de schoen past trekke hem aan.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 8 November 2020, 00:35   #46
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Oh het wordt nog erger. Ik ben me er niet eens bewust van dat ik met kabu over jou gesproken zou hebben en als dat al gebeurd zou zijn dat zal het zeker niet diepgaand zijn geweest laat staan meerdere keren.

Je zet jezelf voor schut, als je maar weet.Je wilde toch niet betrokken worden in het geheel van de conversatie tussen kabu en mij waarom dan nu zeggen dat ik me voor schut zet? Betrek je jezelf er toch weer in. Meisje is jou mening, dat ik me voor schut zet, ik zie niet dat ik me ergens waar dan ook voor schut heb gezet. Een ander zoals jij kan daar idd anders over denken maar dat lijkt mij dan vooral jou ding te zijn waar ik niks mee van doen heb...

Dat was mij al bekend, je bent je niet voor niks als een krankzinnige gaan gedragen Mihaela. En ik wilde dat ik je tegemoet had kunnen komen maar dat had en heeft geen zin zoals meerder malen gebleken is.

Heuh? dat snap ik niet. Hoe bedoel je, naast mijn schoenen lopen terwijl ik juist laat zien dat ik ook niet altijd even gemakkelijk ben. Maar goed jij ziet naast de schoenen lopen kennelijk, so be it....

Wie had het over ontspannen, gesprek met jou is wat mij betreft nooit ontspannen vanwege al je interpretaties en zelfverzonnen verhaaltje over iemand die zich niet en op geen enkele wijze laten corrigeren. En verder Mihaela laat ik mijn proces zien en dat zijn idd niet vaak halleluja verhalen, jezelf eerlijk onder de loep nemen en als een uit afpellen gaat niet zonder slag of stoot, of ben jij de uitzondering op de regel Mihaela?

Volgens mij wil jij het hele forum helemaal allen voor jezelf en waar dat niet kan wil je de boel volledig naar jou hand zetten. Nu doe je best. Ben benieuwd hoeveel mensen je hebt belet binnen te komen want het begint vaak al bij de voordeur.

Nog maar een keer dan. ik ben niet onder de indruk van je stoere taal dat ten eerste en verder jij schrijft vaker over mij dan ik over jou, meestal reageer ik er niet op, eigenlijk nooit. De keren dat ik dat ik jou aanraak dan ontploft er onmiddellijk een bom en ben ik nogal even met je bezig, is de ervaring. En ja dat doe ik natuurlijk zelf, maar ik ben op een forum voor waarheidsvinding dus wanneer ergens een bom ontploft in mijn gezicht is mijn belangstelling getrokken...Ik ben zuster dus helpen zit me in het bloed, kan er ook niks aan doen....

Nou je zal er maar trots op zijn dat je slechte bedoelingen hebt met anderen.
Oh ja, bijna vergeten... ik had je gekwetst, vergeten wij even dat jij eerst was die niet zo vriendelijk voor mij was, en dan zeg ik het nog vriendelijk, dus dat vergeten we even. Jij voelde je door mij gekwetst en daar mag ik nog steeds voor boeten terwijl ik er in principe niks aan kon doen dat jij je gekwetst voelde want ik had al gedaan wat ik kon, dus wat wilde je nog meer dan?

Dat is meer dan duidelijk Mihaela. Want om een vriend van mij te zijn zal je iets moeten inleveren en dat wil je niet. Je blijft om de een of andere reden kennelijk liever vasthouden aan je slechte bedoelingen. Doe wat je wilt, vrij land, vrije keus, heb jij geluk dat ik, in tegenstellig tot jouw, niet van het stalkerige typ ben WiNk

Je hoeft niet te reageren wanneer ik je forumtrol noem. Ik reageer ook niet wanneer jij iets over mij zegt, meestal niet zelfs...Dussss, wie de schoen past trekke hem aan.
Ik heb echt mijn tijd verspeeld zie Ik.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 8 November 2020, 00:42   #47
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht

Je hoeft niet te reageren wanneer ik je forumtrol noem. I.
Noem je jezelf zo als je de behoeften voelt. Anders niet weer janken als je dat krijgt wat je vraagt..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 8 November 2020, 00:52   #48
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Vagebond, je hebt de hele tijd geschreven op het forum als een getormenteerde vrouw, als een kind van 4 die steeds op schoot wilt kruipen. Vervolgens heb jij je afgewezen gevoeld. De hele tijd hang je aan mijn been, en jengelt om de mail. Een vraag die jij niet aan mij moet stellen.. hopelijk dit kleinbeetje snap je het nu wel.

Nu doe jij jezelf als een dienstbare zuster, die behulpzaam is.
Voor mij ben jij echt lachwekkend.
Je laat niet je proces zien van Waarheidsvinding, maar je kreunt en steunt en brabbelt, en dat heeft niets met verwerken te maken, maar in blijven modderen, al 10 jaar zonder vooruitgang. Ik ben de enige die jou de waarheid heeft verteld..
Ik vind nu echt jammer dat ik mijn tijd aan jou besteed heb, want je snapt het echt niet.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 8 November 2020, 01:08   #49
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard deel 4

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Op dit moment is m.i. het belangrijkste om hier afstand van te nemen.
Als het jouw helder is zal het jou helder zijn maar ik snap niet wat je hier mee wil zeggen. Dus prima wat mij betref...

Citaat:
Maar net zo goed een slechte zet van jou om steeds te blijven gillen dat ik een trol ben.
Maar liefje je gedraagt je als een trol, zodra dat veranderd zal ik ook stoppen met je met een trol te vergelijken. Oorzaak en gevolg weet je nog wel. Jij hebt net toegegeven dat je geen goede bedoeling hebt, nu trollen hebben ook geen goede bedoelingen, dus klopt m.i. de beschrijving wel zo'n beetje.

Citaat:
Ik doe precies oefenen met dat wat zich voordoet.
Precies en dat heeft dan consquenties dus niet meer mauwen wanneer ik je met je gedrag confronteer en beschuldig van trollen want dat is namelijk het gedrag wat je laat zien. Bij jou is het vaak zo dat wanneer anderen dat bij jou doen als jij ben hen dat je begint gillen of naar de forumleiding loopt in mijn geval. Wat ik wil zeggen wanneer je jezelf bepaald gedrag veroorloofd en mensen belachelijk maakt omdat ze het ff niet trekken denk dan even aan jezelf, wat jij doet wanneer jou het zelfde overkomt. Je gilt dan ook als mager speenvarken en ik heb nog niet gezien dat iemand jou dan belachelijk maakt in tegendeel. Ik bedoel maar, kijk daar ook eens naar bij alles wat jij jezelf veroorloofd...

Citaat:
Als ik zie hoe jij jezelf behandeld, en vervolgens schrijf je zoiets, vind ik dat jij heel nep doet.
Zoals ik al eerder verteld heb ben ik nog niet daar maar ben wel degelijk omringt door heel veel liefde. O.a. mijn innerlijke liefdes die me met raad en daad bij staan. Maar dat is dus juist het ding waar jij niks van wilt weten laat steen horen omdat het in jou ogen belachelijke fantasietjes zijn. Jij wilt echt van mij maar dat wat echt aan mij is wil je niet zien, laat staan horen, dus dan houd het op wat mij betreft en zitten we vast en komen we niet verder en als dat is wat je wilt dan is dat zo.

Citaat:
Het is me duidelijk dat jij jezelf niet zo behandeld.
Liefje jij heb totaal geen weet van hoe ik mezelf behandel. De buitenkant zegt niet alles over een mens. Wanneer je zou weten waar ik vandaan kom zou je niet zo praten als je nu doet, dus ik vergeef het je omdat je het niet weet en hopelijk ook nooit zult hoeven te weten...

Citaat:
Misschien een cursus volgen in leren jezelf met respect te behandelen?
Zie boven.

Citaat:
Dit is de enige stuk die oprecht klinkt.
Dat is voor jou het enige stuk dat oprecht klinkt Mihaela. Ik ben altijd oprecht en eerlijk mbt tot wat me beweegt. Dat veel daarvan voor jou onzinnig is dat is dan maar zo, het maakt het niet minder eerlijk en oprecht. Dus prima is wat jij vind...

Citaat:
Als je dat werkelijk wilt, verwerk je gevoelens( lading)richting Kabu eerst. Met hem samen, of in stilte als hij daar geen zin in heeft, of in je stekkie mijmeren, maar betrek me niet meer steeds bij.
Wat betreft door een deur kunnen, ik denk dat jij de lading omtrent dit gebeuren eerst moet maar zien te verwerken, want het is duidelijk dat jij nog midden in zit..
Ik ben niet degene die jou er in betrokken heeft, dat ben je toch echt zelf geweest op het moment dat je duidelijk maakte dat je die mails had gezien, en zoals je al aangaf waren je motieven niet al te zuiver. Mij kan je geen plezier doen dan je er buiten te houden, en ik heb je er dan ook niet in betrokken. Wat mij betreft is dit dingetje afgerond, want ik niet graag iemand tussen mij en mezelf en/of een ander in staan. Dus we zijn het eens hierover.

Citaat:
Wat betreft Mihaela, ik vind dat jouw prioriteit op jezelf moet gaan liggen.
Lijkt mij dat ieders prioriteit bij zichzelf zou moeten liggen. Schoenmaker hou je bij je eigen leest prachtig uitspraak...
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 8 November 2020, 01:21   #50
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Als je het fatsoen zou hebben, zou je ook beseffen dat jij eigenlijk op mij afreageerde, terwijl ik je een dienst bewees.
Ik verwacht geen bedankje, ik wens ook geen bedankje, want zoals ik al eerder heb gezegd, ik deed dat niet uit liefde, maar om jou met je daad te confronteren.
Omdat ik jou stekeblind vond/ vind.
Vanzelfsprekend heb je me dienst bewezen maar het was geen dienst die vanuit liefde voortkwam, jij wilde mij met de neus ergens doorheen halen. En dat liefje is niet gelukt omdat ik geen schaamte kende mbt tot wat geschreven stond en ik wist met welke intentie ik geschreven had wat ik geschreven had. Dat die intentie jou niet in de kraam te pas kwam, tja dat is dan vervolgens jou pech. En omdat het jou pech is laat ik het ook jou pech blijven. Vind jij mij maar stekenblind dan maar ik denk eerder dat jij stekenblind bent omdat je niet wilt aannemen dat dingen misschien anders waren dan jij dacht, so be it...
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 16:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.