Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 17 February 2011, 13:44   #41
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marijke Bekijk bericht
Jemig Renoir wat kan jij een eind in de ruimte lullen zeg onvoorstelbaar.

Als verder argument zou ik willen aanvoeren dat je er op dit forum toch ook enkele topics staan, vooral die uit de begin periode waar het toch ook niet echt nauw genomen werd met die privacy en laten we zeggen enige vuilspuierij, dat van mij valt erbij in het niet eerlijk gezegd, ga je die als gevolg van wat je hier aanvoert ook redigeren want dat lijkt mij een logisch gevolg te zijn van wat je nu als argument aanvoert?

Renoir het zal we werkelijk worst zijn dat je de namen weggeredigeerd hebt er zullen waarschijnlijk klachten gekomen zijn van wat kleinzielige mensen die net doen alsof zij bewust zijn, ach ik ben zo vriendelijk dat ik ze die lol van de kleinzieligheid gun want je zult toch nog ergens het idee van controle nodig hebben want waar blijf je zonder tenslotte.

Waar het mij om gaat Renoir dat jullie je als een stelletje muizen gedragen.

Zoals gezegd wees lekker muis en speel je rolletje met overgave ten opzichtte van de overige muizen, het is mijn ding niet.

Gegroet M.
Je hebt gewoon gelijk wat betreft de schuilnamen die zijn zo ondertussen inderdaad wel algemeen bekend. Het probleem is alleen dat je, op verschillende plekken, er de echte naam aan hebt verbonden.

Aad deelde jou mening dat je niks mag achterhouden, met open visier moet schrijven, niks beschermen en begon L. ook, tegen haar uitdrukkelijke wens in, bij haar meisjesnaam te noemen.

Zij heeft herhaaldelijk aangegeven dat niet te willen en je behoort gewoon het fatsoen te hebben haar wens te respecteren en daar verder geen woord aan vuil te maken.

Wat ik vervolgens zag was uitdagen en treiteren.
Inmiddels is het ook een heet hangijzer en dat is de reden voor mij voor drastische maatregelen, de naam L. te censureren.

Bazerig, autoritair, R.-trekjes, muizerig you name it, I'll take it.
Rennie is offline  
Oud 18 February 2011, 16:14   #42
Marijke
Asprirant lid
 
Marijke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 May 2010
Berichten: 0
Standaard

Renoir je blijft maar door bazelen en mist totaal de clue waar het om draait in dit gegeven.

Je bent en blijft bezig de persoon te beschermen, niks mis mee, maar wel wanneer je daar een oordeel (treiteren/uitdagen) aan verbind dat in principe niet past bij jou tot op de bodem, afbreken bij de enkeltjes politiek waar jij je voor hebt laten bannen weet je nog?

Wanneer mensen zoals een aantal op het R.-forum waaronder mw L. gezapig net gaan doen alsof zij niets meer hebben waar zij nog e.e.a. aan ophangen, terwijl zij keer op keer bewijzen nog van alles en nog wat op te hangen aan van alles en nog wat en dus keer op keer door de mand vallen, zie ik niet in waarom ik zo'n mens daar niet op mag wijzen. Ik was daar op een zelfkennisforum tenslotte en ik ben hier op een zelfkennisforum, wat mij brengt bij het volgende punt; Renoir ik zag dat je weer wat teksten gequote hebt van het R.-forum en dat daar oa quotes van ene ReallyMe bij zaten. Ik vraag me af of je daar haar toestemming wel voor hebt gevraagd.
Gezien het privacy regelement lijkt mij dat toch wel een noodzakelijkheid te zijn omdat 1. ReallyMe geen lid is van dit Forum en mogelijk zelfs niet weet van het bestaan van dit forum en 2. mocht zij dat wel weten kennelijk geen behoefte heeft aan geschreven teksten van haar hand op dit forum.

Geef ik even mee ter overdenking
Marijke is offline  
Oud 18 February 2011, 17:15   #43
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marijke Bekijk bericht
Renoir je blijft maar door bazelen en mist totaal de clue waar het om draait in dit gegeven.

Je bent en blijft bezig de persoon te beschermen, niks mis mee, maar wel wanneer je daar een oordeel (treiteren/uitdagen) aan verbind dat in principe niet past bij jou tot op de bodem, afbreken bij de enkeltjes politiek waar jij je voor hebt laten bannen weet je nog?

Wanneer mensen zoals een aantal op het R.-forum waaronder mw L. gezapig net gaan doen alsof zij niets meer hebben waar zij nog e.e.a. aan ophangen, terwijl zij keer op keer bewijzen nog van alles en nog wat op te hangen aan van alles en nog wat en dus keer op keer door de mand vallen, zie ik niet in waarom ik zo'n mens daar niet op mag wijzen. Ik was daar op een zelfkennisforum tenslotte en ik ben hier op een zelfkennisforum, wat mij brengt bij het volgende punt; Renoir ik zag dat je weer wat teksten gequote hebt van het R.-forum en dat daar oa quotes van ene ReallyMe bij zaten. Ik vraag me af of je daar haar toestemming wel voor hebt gevraagd.
Gezien het privacy regelement lijkt mij dat toch wel een noodzakelijkheid te zijn omdat 1. ReallyMe geen lid is van dit Forum en mogelijk zelfs niet weet van het bestaan van dit forum en 2. mocht zij dat wel weten kennelijk geen behoefte heeft aan geschreven teksten van haar hand op dit forum.

Geef ik even mee ter overdenking
Eey Marijke, dat treiteren is wat ik zie. Dat je uit fatsoen gehoor behoort te geven aan de uitdrukkelijk, bij herhaling, gegeven wens iemands werkelijke naam niet te gebruiken dat was de mening die ik gaf, evenmin belangrijk.
Dat tot op de bodem (enkeltjes) afbreken betreft datgene wat ik meen te zijn, ik zie het verband niet met het hebben van een mening als ik weet dat ik die niet ben.

Ik zie het verschil in hoeverre iemand maar wat staat te oreren of dat het een eigen ondervinding betreft. Bij L. is vaak iets hypothese maar ze zit niet op dit forum om erop te kunnen wijzen. Toen ik op het R.-forum actief was heb ik dat wel gedaan. Overigens zie ik dat Anja al doen, dus waarom zou ik me daar nog mee bezig houden.

Ik heb me niet laten bannen, ik heb me door niets laten weerhouden om te zeggen wat ik zie. Als iemand een schijnvertoning in stand wil houden moet ie me bannen, er zit niks anders op.

Ik ben verplicht de bron te vermelden en het is kristalhelder dat ik niet beoog iemands privacy te schenden. Het gequote heeft alleen als voorbeeld gediend om vanuit mijzelf iets duidelijk te maken. Het had onbezwaard in het afgesloten draadje (van het stiekeme clubje waar je niks mee te maken wilt hebben) kunnen staan maar daar heb ik niet voor gekozen.

Maar goed om rechtvaardiging is het je niet te doen, je bedoeld op deze indirecte wijze mij te attenderen op de omstandigheid dat ik met twee maten meet, namelijk namen noemen waar dat jou niet is toegestaan.
Rennie is offline  
Oud 19 February 2011, 03:55   #44
Marijke
Asprirant lid
 
Marijke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 May 2010
Berichten: 0
Standaard

Renoir ik begrijp niet waarom je zo door zeurt. Ik heb meen ik toch gezegd dat het me worst is dat je e.e.a. geredigeert hebt en dat ik geen moeite heb mij daarin aan te passen. Ik ga verder niet meer in op het dat je uit fatsoen gehoor moet geven....bladiebla ect. Ik heb dat afhandelend met de betrokken personen op het R.-forum en daar is het verder voor mij klaar mee, en ik zie niet dat ik mij hier ten opzichte van jou zou moeten verantwoorden voor mijn handelen daar en Aart is hier niet dus.....

Mbt het plaatsen van quotes van mensen die niet hier op het forum schrijven, noch ingeschreven staan, zou het volgens mij wel zo netjes zijn wanneer je daar toestemming voor vragen aan de persoon van wie je een quote plaatst want misschien heeft die persoon daar wel bezwaar tegen en heeft op deze manier niet de kans daar iets tegen in te brengen en ik vind dat zo'n persoon die kans zou moeten krijgen, dat heeft m.i. dus niks te maken met waar jij mij hier op aanspreekt omdat ik hier ben en dus, in tegenstelling tot de mensen waar ik het hierboven over heb, kan reageren op wat je schrijft cq doet.

En nee ik zie je niet meten met twee maten, ik zie je meten met 1 maat, namelijk een persoonlijke maat en dat is dan ook het enige waar ik je op heb willen wijzen en op wijs (zie eerder teksten).

Mbt dat laten bannen dat mag je beschouwen als een slib of the tongue.

Gr. M.

Wijziging aangebracht door Marijke op 19 February 2011 om 04:05.
Marijke is offline  
Oud 19 February 2011, 11:12   #45
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Hi marijke,

Het is mij inmiddels ook worst dat ik meende van alles te moeten verklaren en dat reactie op reactie uitlokte, het gaat maar door.
Maar goed dat je een stopteken hebt gegeven door te schrijven er verder niet op in te gaan. Het is nu gestopt. Wij van WC-eend wachten de procedure in gemoede af.

KiSs
Rennie is offline  
Oud 20 February 2011, 12:33   #46
Marijke
Asprirant lid
 
Marijke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 May 2010
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Wij van WC-eend wachten de procedure in gemoede af.

KiSs
Moet je zeker doen.
Marijke is offline  
Oud 20 February 2011, 13:00   #47
Marijke
Asprirant lid
 
Marijke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 May 2010
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gazelle Bekijk bericht
bloem/marijke was en is...een MEGA voorbeeld van spelletjes.
Heerlijk zo'n opmerking
Marijke is offline  
Oud 3 March 2011, 00:52   #48
Naadje
Passed by
 
Naadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 March 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marijke Bekijk bericht
.....en mistig kan ik ergens anders ook nog wel stalken, wat heet ik ben hem al aan het stalken en heb al mijn waardigheid totaal achter me gelaten wat dat betreft, ik heb op een ander forum al weer het e.e.a. aan vooroordelen, en zieligheid opgebouwd, aan mijn intelligentie en geestelijke gezondheid wordt al weer serieus getwijfeld, dus ik leef me binnen de grenzen heerlijk uit en W. doet het echt geweldig want die blijft me stug negeren....men is bijzonder leerzaam mbt de lagere overheid om in W.'s taal te spreken.

Nou ja dat waren mijn wederwaardigheden waar je niet op zit te wachten.
Nou ja....enig zelfinzicht kan Marijke niet ontzegd worden. Ze speelt haar rol van zielige, psychisch gestoorde stalker, met verve. En is het niet op dit podium, dan zoekt ze wel een ander podium, waar ze wel gehoor vindt. Totdat men ook daar zat is van dergelijke wederwaardigheden, waar inderdaad geen mens op zit te wachten.
Naadje is offline  
Oud 3 March 2011, 01:53   #49
Marijke
Asprirant lid
 
Marijke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 May 2010
Berichten: 0
Standaard

wat is het Nada durf je me niet rechtstreeks aan te spreken en ben je er mogelijk alleen op uit wat met anderen te roddelen over ene Marijke?

Die laagheid heb ik en elk geval niet in, wanneer ik pissed off ben om één of andere reden laat ik dat de persoon in kwestie in elk geval rechtstreeks merken in plaats van te proberen een hetze op gang te brengen.

Bijzonder sneu om niet te zeggen uitzonderlijk zielig te bemerken dat het ego dat zichzelf, niet in het gezicht durft te kijken, nog altijd hoogtij viert.

Je bent kennelijk vergeten dat ik in mijn forumverleden daar toch eerder enige ervaring mee heb opgedaan, ik wens je dan ook veel sucses met wat je doet, ik zal je vermoedelijk wel één of andere reden gegeven hebben dat je je zo haatdragend uitlaat.

Ps: mijn wetenswaardigheden zouden er dus wel toe moeten doen, want het stukje tekst wat je gequote hebt gaat heel direct over zelfkennis en niet over andermanskennis, iets waar sommigen van jullie ook jij dus enorme keien in zijn vanuit iets wat men geloof ik mededogen noemt als ik me niet vergis, zum kotzen mededogen noem ik het, zoals ik een zo zum kotzen ego-centrische bitch ben die geen ander ziet dan zichzelf. tja verschil moet er zijn in de wereld.
Marijke is offline  
Oud 5 March 2011, 00:15   #50
Marijke
Asprirant lid
 
Marijke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 May 2010
Berichten: 0
Standaard verzoek om uitschrijving

Renoir zou je zo vriendelijk willen zijn mij uit te schrijven. Ik kwam hier toch al nauwelijks en heb verder geen behoefte meer te bewegen in de zgn spirituele of zo gezegd Advaita cq non-duale kringen, de jaren dat ik me er in bewogen hebt waren boeiend maar zijn me op geen enkel vlak bevallen zoals bekend, het is niet mijn wereld. Ik wens jullie verder veel plezier met jullie reis.

Hartelijk dank en met Mvrg Marijke
Marijke is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Madelief kan niet inloggen Aart Forum; regels, vragen, idee 51 14 September 2011 19:26


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 15:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.