Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Advaita Vedanta > Ik ben verlicht, er kan niets gedaan worden
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Ik ben verlicht, er kan niets gedaan worden Ik kom er hier alleen maar graag even mee pronken.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 7 November 2012, 19:32   #501
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Nadje is gewoon de hoer van dit forum, die voortdurend met haar kontje draait en daarmee zegt:" pak mij, neem mij."
Maar ik heb dan ook een ontzettend lekker kontje.
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 7 November 2012, 19:47   #502
sagnaar
Jubilaris
 
sagnaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 September 2010
Berichten: 191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Maar ik heb dan ook een ontzettend lekker kontje.
Eerst zien !, dan neem ik het geloven voor 30 minuutjes op de koop toe.
)
sagnaar is offline   Met citaat reageren
Oud 7 November 2012, 20:17   #503
Mars
Sterrestof
 
Mars's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 February 2012
Berichten: 216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
ach kijk daar komt de aap uit de mouw, al net zo hoerig en allerminst al te subtiel te noemen. Ik zie al weer wat pikjes oprijzen in opperste verwachting. Hoop dat je een handdoek bij de hand hebt wanneer je naar dergelijke plaatjes kijkt.
Hoe je zoiets benoemt is afhankelijk van allerlei factoren.
Er is een tijd geweest dat men de poten van tafels en stoelen beklede wegens aanstootgevendheid.

Maar een HANDDOEK !?
Dat gaat echt te ver.
Ik zou dat als een egostrelend compliment kunnen opvatten,
maar de fysieke werkelijkheid noopt tot bescheidenheid.
Mars is offline   Met citaat reageren
Oud 7 November 2012, 21:53   #504
Ogenblik-sem
Jubilaris
 
Geregistreerd: 8 September 2011
Berichten: 208
Standaard

Ogenblik-sem is offline   Met citaat reageren
Oud 7 November 2012, 23:12   #505
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ja het is nou eenmaal niet uit te sluiten dat gemeenschappelijke 'belangen' zich 'verenigen' dat is niet per definitie onkies.
Je kunt alleen niet alles liefde noemen en er is veel berekening bij, maar er zijn zeker ook gevallen waar dat niet speelt. Je kunt gewoon niet generaliseren.
Oh ik het het niet over berekening. Ik had het over onbewust gedrag en niet weten of willen weten al die idiotie vandaan komt.

Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat vrouwen martelwerktuigen voor hun eigen plezier dragen. in mijn ogen ben je dan of geschift of je bent masochist.

Persoonlijk zou ik dat never nooit niet voor een ander over hebben. Ga lekker zelf korte rokjes, hoge hakken, en/of snijdende lingerie dragen. De enige reden dat vrouwen iets dergelijks doen is om een kereltje aan de haak te slaan, en geen andere. Of dat nu het eigen kereltje is of een volstrekt vreemde maakt geen reet uit als er maar vol begeerte naar haar gekeken wordt.

Dat is dan weer wel voor haar plezier en goede gevoel.

Ti's echt zo moeilijk niet die biologie te begrijpen.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 7 November 2012, 23:19   #506
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Maar ik heb dan ook een ontzettend lekker kontje.
Laat ik het dan zo zeggen dat kwaliteit zichzelf zonder geschreeuw verkoopt en dat slechte kwaliteit schreeuwend aan de man gebracht moet worden. Jij valt voor mij in de laatste categorie vanwege je geschreeuw en aanverwant oppervlakkige hoerige gedrag in mijn ogen.

Het is allemaal net even te....

Maw kom je een beetje dichterbij dan zie je meteen hoe rot de waar is. Op alle gebied onaantrekkelijk.

Maar goed zoals gezegd ik ben geen man die zijn pikkie niet onder controle heeft en in een stoel cq tafelpoot nog zijn eigen fallus terug ziet bladiebla ect.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 7 November 2012, 23:29   #507
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mars Bekijk bericht
Hoe je zoiets benoemt is afhankelijk van allerlei factoren.
Er is een tijd geweest dat men de poten van tafels en stoelen beklede wegens aanstootgevendheid.

Maar een HANDDOEK !?
Dat gaat echt te ver.
Ik zou dat als een egostrelend compliment kunnen opvatten,
maar de fysieke werkelijkheid noopt tot bescheidenheid.
ach ik begrijp dat Kleine Marsje niet meer zoveel in mars heeft. Ach het brein kan je altijd nog doen kwijlen wanneer een aantrekkelijk en vruchtbare dame, die te koop loopt met haar waar, langszij loopt.

Gelukkig dan maar dat je dan nog een handdoek bij de hand hebt om je mond schoon te poetsen zodat het in ieder geval nog wat lijkt voor mw.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 7 November 2012, 23:38   #508
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Sorry hoor maar je zit nogal vast in je overtuiging, ik zal hem niet afpakken je mag hem houden.
Fijn thks.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 7 November 2012, 23:52   #509
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
De vleselijke liefde is een uitstekende ingang om kennis te maken met De Liefde. Wat ik zeg zal je banaal in de oren klinken, maar als je niet in staat bent tot een volledig orgasme, dan is er ook geen ruimte voor de waarheid binnen te komen. Het gaat om volledige overgave. Ik zeg niet dat er geen andere wegen zijn tot overgave, maar de vleselijke liefde is een ingang die voor veel mensen makkelijk binnen het bereik ligt. Hoewel, makkelijk is te makkelijk gezegd. Als je veel frustratie rond seksualiteit met je meedraagt dan kan het verdomd lastig zijn. Het is een weg die je zou kunnen gaan. Heling van opgelopen frustratie en pijn is dan het eerste om mee aan de slag te gaan.
Nou voor deze ene keer dan, wat een aannames weer.....

Op een geven moment wordt de vleselijke liefde en het volledige orgasme idd. banaler dan banaal. Maw het stelt niks, niets, nada, nothing voor vergeleken bij wat daarna komt. Maar ik gun het jou natuurlijk van harte er hoog van op te geven. Ondertussen been there, done that, en misschien wel op een veel dieper/ander niveau dan waar jij je überhaubt een voorstelling bij kan maken.

En nee tantra is geen gemakkelijke manier en/of gemakkelijke ingang naar......weet ik toevallig vanuit ervaring, dus ga iemand anders voor de gek houden wil je maar mij niet if you'll excuse me.....
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 8 November 2012, 01:22   #510
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Je bedoelt te zeggen dat je moet volgen in je verblinde blik? Nee sorry dat gaat niet gebeuren. Ik heb niks met romantische sausjes/smoesjes
Geest en lichaam beinvloeden elkaar, en zelfs al ga je een tijdje alleen maar voor de vleselijke lusten, het dient op een bepaalde manier toch altijd weer om het evenwicht te herstellen tussen beide. De lichamelijke toenadering en/of vereniging bevordert m.i. het geestelijke welzijn en andersom.

Dit los van elkaar willen zien brengt al afscheiding, zelfs al overheerst een tijdje het een of andere. Het kan zelfs nodig zijn en ook daar is niets mis mee. Zolang we er geen oordeel over hoeven te hebben. (En dan heb ik het uiteraard niet over mensen die anderen schade toe willen brengen).

De man (nelijke) kant bereikt via de fysiek de geest en de vrouw(elijke) kant bereikt via de geest de fysieke kant. En samen kom je tot eenheid.

Ondanks alle clicheverhalen bergen zowel man en vrouw deze beide kanten in zich, waardoor seksualiteit en relatie beleving bij man en vrouw m.i. niet zo zwart wit is als men vaak aanneemt en/of wij ons aan laten praten. Enige wat afscheiding brengt zijn wij zelf met onze gedachten/meningen enz. hierover.

Vanzelfsprekendheid en natuurlijkheid in dit soort dingen ontstaat juist door er geen krampachtige (aan) dacht meer aan te hoeven/willen besteden.
Niet door extreme afwijzing maar ook niet door extreem voor keurgedrag. Beide laat hooguit al dan niet ongezonde en overtrokken persoonlijke betrokkenheid zien.

En of het hierin nu gaat om het romantische sausje of om andere facetten die in ons moderne leven al dan niet een rol spelen maakt niet uit. Er is verschil tussen ergens aan vastzitten/verslaafd te zijn of gewoon een voorkeur ergens voor hebben.

Als je dat toelaat in je leven merk je pas dat je beide kanten in je hebt die beide tot uitdrukking kunnen komen al naar gelang je aanleg en
wat er nog zo bij komt kijken en wat je nog van alles al dan niet op te ruimen hebt op dit gebied.

Uiteraard is dit geen knop die je zomaar omdraait en kan je niemand dit voorkauwen. Alles wat we(in)zien kan je ook alleen maar zelf zien. Dus het is niet mijn bedoeling hier iets te claimen. Maar wilde ik toch even aanreiken, misschien kan de een of ander er nog wat mee.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 15:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.