Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 1 February 2014, 10:37   #521
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glans Bekijk bericht
sterkte!
Sorry? Ik verstond je niet zo goed Glans. Was dit een excuus of iets in die geest?

Laat verder maar, ik verwacht niks van je en ik hoef geen sterkte van mensen toegewenst te krijgen die me in navolging van anderen, vanuit de eigen pijn, voor leugenaar uitgemaakt hebben mbt mijn ervaring om er vervolgens als een grote lafbek vandoor te gaan om mij met jou heerlijke stront te laten zitten, het was namelijk weer een waar genoegen stront over me heen te krijgen in naam van anderen, mmmmm geef me nog zo'n partijtje, het was zo heerlijk al die klappen op mijn bek, vanwege mijn zgn verfoeilijke gedrag bladiebladiebla ect.
Ik heb in dit geval van jou niks nodig Glans. Sluit maar achteraan in de rij of liever nog, sodemieter toch gewoon op uit het door mij geopende draadje wanneer je niks te melden hebt mbt die beroemde of oh zo beruchte egotransverwarring. Thks alvast.
Vagebond is offline  
Oud 1 February 2014, 10:54   #522
glans
Vicaris
 
Geregistreerd: 28 April 2010
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Was dit een excuus of iets in die geest?
nee
glans is offline  
Oud 1 February 2014, 11:04   #523
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glans Bekijk bericht
nee
Idd zoals ik al dacht....dan geldt wat mij betreft voor jou de rest van de posting die je in de quote gedelete hebt. Want je bent off topic met je sterkte.

Tabee, totdat je wel iets on-topic te melden hebt.
Vagebond is offline  
Oud 1 February 2014, 11:09   #524
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Idd zoals ik al dacht....dan geldt wat mij betreft voor jou de rest van de posting die je in de quote gedelete hebt. Want je bent off topic met je sterkte.

Tabee...
Ach?dan zal ik ook een duit in het zakje doen. Ik wens jou veel zwakte toe Vaagje. Want pas op de bodem van de hel zul je ontdekken wat dit betekend en zul je ont-dekken dat daar waar de wond is, het licht naar binnen schijnt.

Zo?en scheld nu aub deze 'alles wetend meneertje' verrot. Het laatste wat ik wil is begrip, want het begrijpen kan alleen in de persoon zelf plaatsvinden.
Freerider is offline  
Oud 1 February 2014, 11:37   #525
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Ach meneer voelt zich in de zak getrapt wanneer iemand eens harde woorden tegen onze Glanzemans durft te spreken. We moeten allemaal met haar meekwijlen want Oh ze heeft het al zo zwaar.

Sotemieter toch een eind op wil je. Onze Glanzemans is zo gevoelig dat dat geen enkel bezwaar heeft wanneer anderen kapot geslagen worden omdat mw. Glanzemans te lafbekkerig is of liever te weinig ruggengraat heeft om overeind te blijven wanneer er eens wat van haar gevraagd wordt.

Voor jullie allebei

En laat me verder met rust aub ik heb belangrijker zaken om me mee bezig te houden dan met jullie shit.

Bij voorbaat dank.
Vagebond is offline  
Oud 1 February 2014, 12:54   #526
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ach meneer voelt zich in de zak getrapt
Ja, dat trok ik even niet.

Citaat:
wanneer iemand eens harde woorden tegen onze Glanzemans durft te spreken.
Glans spreekt maar voor zichzelf als ze zich gekwetst voelt.


Citaat:
We moeten allemaal met haar meekwijlen want Oh ze heeft het al zo zwaar.
Is er een competitie gaande wie het 'het meest zwaar heeft' ?
En zo ja, wat is de hoofdprijs? Immens verdriet?

Citaat:
Sotemieter toch een eind op wil je.
De enige manieren om van mij af te komen zijn:
1. nooit meer inloggen of lezen hier
2. aan Renoir vragen of hij mij bant

Citaat:
Onze Glanzemans is zo gevoelig dat dat geen enkel bezwaar heeft wanneer anderen kapot geslagen worden omdat mw. Glanzemans te lafbekkerig is of liever te weinig ruggengraat heeft om overeind te blijven wanneer er eens wat van haar gevraagd wordt.
Ja, het is wat met die Glans he? Die stoute meid toonde compassie en dat dient verbaal afgestraft te worden. Want er zal maar eens iemand aan de veren van Vaagje komen?.

Citaat:

En laat me verder met rust aub ik heb belangrijker zaken om me mee bezig te houden dan met jullie shit.
Niemand is belangrijker dan je medemens, ook jij niet! Dus in dit geval zijn Glans en ik belangrijk. Ik haal Glans aan omdat je over 'jullie' schrijft, anders had ik haar er buiten gehouden.


PS. Als je nog meer ego-strijd wil, dan sta ik geheel en al tot je dienst!
In tegenstelling tot velen verdoezel ik niet mijn ego, dus hier ben ik.

Mocht je er geen behoefte aan hebben dan volstaat gewoon het negeren van mij. Simpel.
Freerider is offline  
Oud 1 February 2014, 14:19   #527
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freerider Bekijk bericht
Glans spreekt maar voor zichzelf als ze zich gekwetst voelt.
ach lul toch niet zo dom Freerider. Je heb ons Glanzemansje allang de mond gesnoerd vanwege je inmenging. Ze hoeft al niet meer voor zichzelf te spreken aangezien jij dat al plaatsvervangend hebt gedaan. We zijn het gewend dus het verbaast ons niks.

Citaat:
Is er een competitie gaande wie het 'het meest zwaar heeft' ?
En zo ja, wat is de hoofdprijs? Immens verdriet?
hoe doof kun je je zijn Freerider? Dover dan doof? Tjonge je hebt geen flauw benul hoe kwetsend je opmerking is, is het wel? Ik heb van glans gevraagd zichzelf te laten zien mbt die egotransverwarring. Maar zoals altijd wordt haar of die kans ontnomen of ze trekt zich terug in de wereld der schimmen. Maakt mij verder niet uit hoor, maar wat mij betreft gaat het niet over bladiebla wie heeft het het meest zwaar wedstrijdje. Ach waarom neem ik deze moeite eigenlijk want we weten inmiddels hoe de petten staan wanneer ene Vagebond de mond opentrekt. Ik schreef natuurlijk niet voor niks tegen beter in, en idd het wordt weer eens bevestigd.

Citaat:
De enige manieren om van mij af te komen zijn:
1. nooit meer inloggen of lezen hier
2. aan Renoir vragen of hij mij bant
Sneu figuur, tjonge mijn naam is niet Renoir hoor die bij elke poep en scheet die hem te na komt begint te dreigen met bannen.

Citaat:
Ja, het is wat met die Glans he? Die stoute meid toonde compassie en dat dient verbaal afgestraft te worden. Want er zal maar eens iemand aan de veren van Vaagje komen?.
Punt 1: welke veren heb je het over? Mijn reet, en meer, is kaal geneukt voor het geval je nog niet wist wat er bij verkrachting in alle mogelijke vormen en tijden gebeurd, het verdient bepaald geen schoonheidsprijs. Oeps of is dat te confronterend voor je Freerider of ga je ook zeggen dat ik niet weet waar ik het over heb en dat ik moet stoppen met liegen vanwege mijn belediging aan het adres van al diegenen die daadwerkelijk verkracht zijn. Nee helemaal niet pijnlijk hoor. Glanzemans kan wat mij betreft samen met nog een paar anderen een hele grote pot op met haar compassie, want die proeft een beetje al te nep o.a. vanwege haar voetafdruk op mijn gezicht naast al die anderen.
En dan ook nog het lef hebben om nee te zeggen wanneer ik vraag of haar sterktewens een excuus is. Nou het getuigd van lef hoor om tegen Vagebondje in te gaan, dat zal haar weer veel applaus opleveren van de aai aai aai eens over mijn bolletje club. Wij houden de affreuse Vagebond wel van me breekbare nekje hoor, geen probleem. Of niet soms Freerider?

Bah ff kotsen, ik kan het niet meer inhouden.

Citaat:
Niemand is belangrijker dan je medemens, ook jij niet! Dus in dit geval zijn Glans en ik belangrijk. Ik haal Glans aan omdat je over 'jullie' schrijft, anders had ik haar er buiten gehouden.
Oh nog meer onzinnigheid. Over welke medemens heb je het precies?

Citaat:
PS. Als je nog meer ego-strijd wil, dan sta ik geheel en al tot je dienst!
In tegenstelling tot velen verdoezel ik niet mijn ego, dus hier ben ik.

Mocht je er geen behoefte aan hebben dan volstaat gewoon het negeren van mij. Simpel.
Ik zal het in mijn achterhoofd houden. Ik zou er trots op zijn dat jij je ego niet verdoezeld. Ik vraag me echter af wat ik daarmee te maken heb want mij interesseert dat op geen enkele wijze, what so ever, hoe dan ook. Ga dat strijdje maar strijden met degene die daar beter voor uitgerust zijn, je moet daarvoor niet bij mij zijn. Dank U.
Vagebond is offline  
Oud 1 February 2014, 14:40   #528
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
ach lul toch niet zo dom Freerider. Je heb ons Glanzemansje allang de mond gesnoerd vanwege je inmenging. Ze hoeft al niet meer voor zichzelf te spreken aangezien jij dat al plaatsvervangend hebt gedaan. We zijn net gewend dus het verbaast ons niks.
Ik spreek alleen namens mijzelf. Ik heb met niemand ruggespraak gehouden.
Ik onderhoud trouwens helemaal geen contacten met Glans.

Citaat:
hoe doof kun je je zijn Freerider? Dover dan doof? Tjonge je hebt geen flauw benul hoe kwetsend je opmerking is, is het wel?
Het was slechts een vraag. Je doet het voorkomen alsof jij de enige bent die wat overkomen is in het leven. Als het jou kwetst, dan is dat geheel en al voor eigen rekening. Ik kan niet voor jouw 'gekwetst-zijn' verantwoordelijk zijn.
Het immers nergens mijn bedoeling wie dan ook te kwetsen.

Citaat:
Sneu figuur, tjonge mijn naam is niet Renoir hoor die bij elke poep en scheet die hem te na komt begint te dreigen met bannen.
Ja, dat is een pluspunt van/voor jou. Renoir zit gevangen in zijn eigen wereldje.

Citaat:
Punt 1: welke veren heb je het over? Mijn reet en meer is kaal geneukt voor het geval je nog niet wist wat er bij verkrachting in alle mogelijke vormen en tijden gebeurd. Oeps of is dat te confronterend voor je Freerider of ga je ook zeggen dat ik niet weet waar ik het over heb en dat ik moet stoppen met liegen vanwege mijn belediging aan het adres van al diegenen die daadwerkelijk verkracht zijn.
Ik ben prima op de hoogte wat 'verkrachting' inhoudt en wat het te weeg brengt. Ik zit niet op uitleg te wachten, je kunt hooguit zaken noemen die ik al weet.

Citaat:
Oh nog meer onzinnigheid. Over welke medemens heb je het precies?
Over mijzelf natuurlijk! Vanuit jouw perspectief ben ik belangrijker dan jij.
Ik ben die medemens waar jij je om dient te bekommeren.
Of is daar geen plaats meer in jouw wereldje? Zou jij je mischien ipv om je eigen gekwetstheid je niet kunnen bekommeren om mijn gekwetstheid?

(die is er niet, maar dat doet er even niet toe. dat kan jij namelijk niet weten)

Citaat:
Ik zal het in mijn achterhoofd houden. Ik zou er trots op zijn dat jij je ego niet verdoezeld. Ik vraag me echter af wat ik daarmee te maken heb want mij interesseert dat op geen enkele wijze, what so ever, hoe dan ook. Ga dat strijdje maar strijden met degene die daar beter voor uitgerust zijn, je moet daarvoor niet bij mij zijn. Dank U.
Jij hebt je überhaupt nog geen moment geinteresseerd voor mij. Je bent vooral met je zelf bezig. En wat mijn ego betreft: die kan van mij de pot op. Als mijn ego ergens gekwetst is, dan is dat eigen schuld dikke bult. Had hij maar geen ego moeten worden. Bovendien is ego toch maar een illusie, bla bla bla
Freerider is offline  
Oud 1 February 2014, 15:26   #529
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freerider Bekijk bericht
Ik spreek alleen namens mijzelf. Ik heb met niemand ruggespraak gehouden.
Ik onderhoud trouwens helemaal geen contacten met Glans.
ik heb niet gezegd dat je ruggespraak met anderen zou hebben! al zou je dat wel hebben dan boeit me dat nog geen biet. Verder heb ik ook niet gezegd dat je contact met en glans zou hebben. En idd je spreek namens jezelf dat was maar al te duidelijk hoe je plaatsvervangend in de bres sprong voor die arme glans. Ergens een pijntjes of dit of datje dat je dat deed doen?

Citaat:
Het was slechts een vraag. Je doet het voorkomen alsof jij de enige bent die wat overkomen is in het leven. Als het jou kwetst, dan is dat geheel en al voor eigen rekening. Ik kan niet voor jouw 'gekwetst-zijn' verantwoordelijk zijn.
Het immers nergens mijn bedoeling wie dan ook te kwetsen.
Ik deed niks voorkomen beste Freerider, jij deed iets voorkomen. vagebond ziet wel iets meer dan haar eigen kleine wereldje. Vagebond ziet heel precies hoe en waar anderen zichzelf kwetsen. Toevallig is het Vagebond die er stem aan geeft en toevallig is het ook nog eens Vagebond die, in dit geval een glans, uitnodigt ook haar verhaal te doen ipv iemand sterkte te wensen. Want met haar pijn en verdriet of weet ik veel voor zichzelf te houden kwetst zonder het in de gaten te hebben zichzelf in alle vormen, en toevallig ben ik als een deel van haarzelf er een van, en ik ben niet van plan daar mijn mond over te houden, al staan er nog zoveel Freeriders in de weg om dat tegen te houden.

Citaat:
Ik ben prima op de hoogte wat 'verkrachting' inhoudt en wat het te weeg brengt. Ik zit niet op uitleg te wachten, je kunt hooguit zaken noemen die ik al weet.
Dat is mooi, waarom zit je dan toch niet op een uitleg te wachten? Toch te pijnlijk voor jezelf misschien?

Citaat:
Over mijzelf natuurlijk! Vanuit jouw perspectief ben ik belangrijker dan jij.
Ik ben die medemens waar jij je om dient te bekommeren.
Of is daar geen plaats meer in jouw wereldje? Zou jij je mischien ipv om je eigen gekwetstheid je niet kunnen bekommeren om mijn gekwetstheid?

(die is er niet, maar dat doet er even niet toe. dat kan jij namelijk niet weten)
Ik zie alles, en ik weet dat je liegt. Maar goed ik wil best ff met je mee gaan hoor en geloven hoor dat je de waarheid spreekt. Als er geen gekwetstheid is dan hoef ik me toch ook niet om jou te bekommeren want in de heelheid van alles voel ik aan mijn water dat er geen gekwetstheid in je is, dus wat zeur je nou? Goed klaar met dit clowns-spelletje. Je uit je- en reageert als een gekwetst mens, alleen je speelt, net als Renoir overigens, alsof je zgn zo relaxed bent met jezelf. Ik zie in jou de grote ontkenning plaatshebben. Zodra het vuur je te na aan de schenen komt verdwijn je in het niets en moet het allemaal van anderen komen zodat jij er dan vervolgens op kan in meppen.

Citaat:
Jij hebt je überhaupt nog geen moment geinteresseerd voor mij. Je bent vooral met je zelf bezig. En wat mijn ego betreft: die kan van mij de pot op. Als mijn ego ergens gekwetst is, dan is dat eigen schuld dikke bult. Had hij maar geen ego moeten worden. Bovendien is ego toch maar een illusie, bla bla bla
Waarom zou ik me voor jou interesseren beste Freerider? Je hebt net zitten beweren dat je geen bekommernis behoeft want er is niks in jou dat die bekommernis behoeft. Ik ben best bereid je daar in te volgen hoor of verlang je van mij dat ik de schijn ophou? Is geen probleem je zegt het maar.
Vagebond is offline  
Oud 1 February 2014, 15:42   #530
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freerider Bekijk bericht
Over mijzelf natuurlijk! Vanuit jouw perspectief ben ik belangrijker dan jij.
toevoeging bij het vorige bericht.

Wat is dat voor een bullshit Freerider? Jij vindt dat jij vanuit mijn perspectief belangrijker zou moeten zijn dan ieder ander, incl mezelf? Belachelijk, ik onderscheid geen verschillende mate's van belangrijkheid in personages. Ik vind mezelf even belangrijk als ieder ander. Wanneer je daar problemen mee hebt lijkt me dat vooral jou probleem te zijn Freerider.
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 15:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.