Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 1 February 2014, 20:21   #541
Mars
Sterrestof
 
Mars's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 February 2012
Berichten: 216
Standaard Zwerver.

Vaag, die zwerver, dat was toch Jezus ?
Wil je misschien iets meer vertellen over deze ontmoeting ?
Mars is offline  
Oud 1 February 2014, 20:53   #542
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freerider Bekijk bericht
Ik blijf het knap vinden dat jij via internet kan zien wat mij beweegt.
Zo' n gave zou ik ook wel willen hebben. Jammer voor je is alleen dat alleen IK weet wat mij beweegt?.. Alles wat jij DENKT te weten ontspruit zich aan je fantasie...
Precies Freerider, zo weet jij ook niet wat mij beweegt en waarom de dingen doe zoals ik ze doe. Dus ik raad je aan eerst eens bij jezelf te rade te gaan waarom jij eigenlijk dat doet wat je doet en of dat wat jij doet wel zo liefdevol is als jij meent. Want eerlijk gezegd zijn jou invullingen mbt mijn vermeende bedoelingen nogal pijnlijk te noemen. En nee ik heb geen probleem dat te zeggen.

Citaat:
Ja, jouw voorstellingsvermogen is legendarisch?nu je inlevingsvermogen nog?.
ach ja daar gaan we weer! Lekker projecteren op ene vagebond.
Je snapt toch wel wat dat wil zeggen he Freerider? Je hebt het over je eigen inlevingsvermogen en zoals we dus duidelijk hebben kunnen waarnemen ontbreekt het je daar kennelijk aan. Nou dat verklaard toch weer een hoop is net niet.

Ik zie jou best hoor Freerider maar dat wat ik zie mag niet gezegd worden want dan ontbreekt het Vagebond opeens aan inlevingsvermogen. Nou ik vind het best. We nemen er nog eentje op
Vagebond is offline  
Oud 1 February 2014, 21:03   #543
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mars Bekijk bericht
Vaag, die zwerver, dat was toch Jezus ?
Wil je misschien iets meer vertellen over deze ontmoeting ?
Als in Jesus van Nazareth? Nee het was niet Jesus van Nazareth. Jesus was en is niet de enige opgegane die zich zo bij tijd en wijle aan de mens, die daar klaar voor is, laat zien. Er is een heel leger van die figuren die werkzaam zijn op, rond en binnen deze wereld ect.

En nee er valt verder niet veel meer over te zeggen dan ik er over gezegd heb.
Vagebond is offline  
Oud 1 February 2014, 21:07   #544
Mars
Sterrestof
 
Mars's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 February 2012
Berichten: 216
Standaard

Oh sorry, dan heb ik een ander (oud) mailtje foutief geïnterpreteerd.
In ieder geval dank voor de toelichting.
Mars is offline  
Oud 1 February 2014, 21:42   #545
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mars Bekijk bericht
Oh sorry, dan heb ik een ander (oud) mailtje foutief geïnterpreteerd.
In ieder geval dank voor de toelichting.
hoe kom je er bij dat je dat oude mailtje fout zou hebben geïnterpreteerd? Of denk jij dat de vorm van Jesus van Nazareth de enige wonderman in het universum is? WiNk
Wanneer ze niet in de vorm verschijnen, om de een of andere reden, is het gewoon een pot nat hoor Mars. Zelfs in de vorm is het een pot nat, ze hebben zich enkel voor de gelegenheid even in de dualiteit begeven en dat gaat gepaard met een zeker uiterlijk en karakter....

En ik kan ook best nog een keer zeggen dat ik even in die een pot nat aanwezig ben geweest en dat daar o.a. mij de rest van mijn leven is getoond incl alle strijd en moeilijkheden, wegwijzers e.d. Maar wat heb je daar aan? Niks toch?
Vagebond is offline  
Oud 1 February 2014, 21:46   #546
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Precies Freerider, zo weet jij ook niet wat mij beweegt en waarom de dingen doe zoals ik ze doe. Dus ik raad je aan eerst eens bij jezelf te rade te gaan waarom jij eigenlijk dat doet wat je doet en of dat wat jij doet wel zo liefdevol is als jij meent. Want eerlijk gezegd zijn jou invullingen mbt mijn vermeende bedoelingen nogal pijnlijk te noemen. En nee ik heb geen probleem dat te zeggen.

ach ja daar gaan we weer! Lekker projecteren op ene vagebond.
Je snapt toch wel wat dat wil zeggen he Freerider? Je hebt het over je eigen inlevingsvermogen en zoals we dus duidelijk hebben kunnen waarnemen ontbreekt het je daar kennelijk aan. Nou dat verklaard toch weer een hoop is net niet.

Ik zie jou best hoor Freerider maar dat wat ik zie mag niet gezegd worden want dan ontbreekt het Vagebond opeens aan inlevingsvermogen. Nou ik vind het best. We nemen er nog eentje op
Proost!
Freerider is offline  
Oud 1 February 2014, 21:58   #547
Mars
Sterrestof
 
Mars's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 February 2012
Berichten: 216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
hoe kom je er bij dat je dat oude mailtje fout zou hebben geïnterpreteerd? Of denk jij dat de vorm van Jesus van Nazareth de enige wonderman in het universum is? WiNk
Wanneer ze niet in de vorm verschijnen, om de een of andere reden, is het gewoon een pot nat hoor Mars. Zelfs in de vorm is het een pot nat, ze hebben zich enkel voor de gelegenheid even in de dualiteit begeven en dat gaat gepaard met een zeker uiterlijk en karakter....

En ik kan ook best nog een keer zeggen dat ik even in die een pot nat aanwezig ben geweest en dat daar o.a. mij de rest van mijn leven is getoond incl alle strijd en moeilijkheden, wegwijzers e.d. Maar wat heb je daar aan? Niks toch?
Ik vind het gewoon leuk om te lezen. Dus... zenx !
Mars is offline  
Oud 1 February 2014, 22:21   #548
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mars Bekijk bericht
Ik vind het gewoon leuk om te lezen. Dus... zenx !
Your Welcome WiNk KiSs WiNk
Vagebond is offline  
Oud 1 February 2014, 22:30   #549
Sterre
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 5 July 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Renoir heeft een stukje terug het verschil uitstekend uitgelegd! dus lees dat maar even als je wil.
Gelezen. Verstandelijk begrijp ik het verschil wel, maar ik zie/voel dat het anders gebeurt. Dus vandaar dat ik het aan jou vroeg.

Citaat:
We hebben het toch nog wel over het zelfde? Ik vind het geen drama dat ik verder geen gelijkgestemden om me heen heb. Het zou kunnen, maar dat weet ik niet, is dat jij in mijn omstandigheden, en nee dat bedoel ik dus niet dramatisch, wel de behoefde zou hebben aan......
Dat weet ik ook niet, want ik verkeer niet in jouw omstandigheden.

Citaat:
Even voor de duidelijkheid....die zwerver die zich op mijn pad begaf was in werkelijkheid geen zwerver maar een ........ die speciaal voor mij zich het uiterlijk van een zwerver had aangemeten vanwege het gegeven dat ik nogal nuft was zoals gezegd en het tijd werd dat ik die gedaante van uiterlijke schijn aflegde. Ik kon mezelf alleen maar afleggen door naast hem op de stoeprand, met mijn hooggehakte schoentjes in de goot en dure kleding en andere opsier in het stof te gaan zitten. Toen ik mezelf aflegde zag ik pas zijn ware gedaante en mocht ik even worden/zijn zoals hij. De meeste zwervers zijn gewone mensen zoals jij en ik, niks bijzonders, waarbij sommigen onder ons iets bijzonders mogen ervaren.
Hier ben ik je even kwijt....

Citaat:
Dus in tegenstelling tot jou kan zo'n berichtje in de krant mij niet ontroeren of mijn hart verwarmen, ik zie er slechts armoedigheid in, sorry
Dat kan. Ik zie beiden en nog meer.
Sterre is offline  
Oud 1 February 2014, 22:38   #550
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sterre Bekijk bericht
Gelezen. Verstandelijk begrijp ik het verschil wel, maar ik zie/voel dat het anders gebeurt. Dus vandaar dat ik het aan jou vroeg.
Ik bedoel het zoals Renoir het omschreef. Ik heb daar verder niks aan toe te voegen.

Citaat:
Dat weet ik ook niet, want ik verkeer niet in jouw omstandigheden.
ik denk wel dat er iets van projectie aan de gang was in elk geval. Dus je gevoel zal wel geklopt hebben, het had alleen niks met mij te maken.

Citaat:
Hier ben ik je even kwijt....
Lees de vraag van Mars aan mij maar even en vervolgens wat ik daar op terug zeg. Misschien dat dan e.e.a. iets duidelijker wordt. Veel meer kan ik er ook niet over zeggen. Mijn zwerver was niet zoals jou zwerver uit de krant.

Citaat:
Dat kan. Ik zie beiden en nog meer.
Wat zie je dan nog meer?
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 22:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.