Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Advaita Vedanta > Ik ben verlicht, er kan niets gedaan worden
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Ik ben verlicht, er kan niets gedaan worden Ik kom er hier alleen maar graag even mee pronken.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 8 November 2012, 19:46   #541
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht

Misschien dat we iets verder kunnen komen als we elkaar iets meer in detail vertellen wat de weg is die we bewandeld hebben. Geen enkele weg is heilig of behoeft navolging, want het zijn allemaal individuele verhalen. Het geeft alleen wel een inkijk in hoe inzicht tot stand is gekomen. Het vraagt wel iets om dat te doen. Niet iedereen zal zich veilig genoeg voelen om een wat persoonlijker verhaal op het forum te zetten. Die onveiligheid is dan minstens zo interessant als het verhaal wat (niet) verteld wordt.
Hier zit ik al een tijdje over na te denken. Op het moment dat mij iets overkomt wat knelt, zie ik vaak iets als een soort van helikopter naast me vliegen ( metaforisch) die me vertelt wat er gebeurt en dat ik dat niet ben.
En vaak krijg ik dan zelf nog te horen wat er gaande is en waarom ik zo doe.

En dat heb ik al heel wat jaren. Het lijkt dan alsof iets uit mezelf treedt en kijk naar wat er gebeurt. En het verschil met nu en een hele tijd geleden is, dat ik dan gezien wordt wat er gebeurt en dat was vroeger niet zo. Toen was ik dat wat knelt, (identificatie) althans zo voelde het en nu ben ik of dat iets meestal ook toeschouwer van die dingen die soms nog kunnen knellen.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 9 November 2012, 01:43   #542
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Godzijdank heeft niet iedere vrouw jouw "kwaliteiten". Want dan zou er geen man meer zijn, die niet liever zijn pik in een geit steekt dan in die van een vrouw.
van mij mag een vent zijn pik in de kut van geit steken om zijn lust te botvieren. Het scheelt namelijk een flink stuk mbt tot dat wat dan Godezijdank niet geboren zal worden om het vervolgens te verpesten voor de toekomst. Toevallig heb ik onlangs namelijk een leuke film zitten kijken waarin voor mij duidelijk werd hoe schadelijk en volstrekte absurditeit de mens op deze wereld is vergeleken bij de rest.. Alles wat ze scheppen staat werkelijk volstrekt bol van volkomen afzichtelijkheid en lelijkheid. Dus ja het zou mooi zijn wanneer er meer vrouwen als mijzelf zouden bestaan die elke fysieke zin cq behoefde tot onder het vriespunt doen dalen. Dat laatste zou overigens ook een stuk beter zijn voor die arme geiten want ja plaag mens daar zou ik als geit niet bepaald blij van worden wanneer dat zijn pik in mij zou steken.

Citaat:
Hoeren moeten/mogen er ook zijn. Niks minderwaardigs aan. Maria Magdalena was er één. Het is een stuk in jezelf wat je afwijst Vago. Het heeft met mij geen moer te maken. Ik roep het enkel in je op/maak het (voor jou) zichtbaar. Onderzoek het. Of niet.
Oh ik ben bang dat je me verkeerd begrepen hebt Nadje, je heb hoeren en je heb hoeren. Ik had het over de kwalitatieve inhoud van die hoeren. En iemand die hard gaat voor hoerenflats zie ik als hoeren van een laag allooi in de zin onbewustzijn. Voor mij is het onbegrijpelijk dat iemand dergelijke enkelbrekertjes draagt die bovendien op geen enkele wijze recht doen aan iets wat mogelijke mooie benen zouden kunnen zijn zonder die afzichtelijkheden. En dat is dan nog afgezien van de manier waarop jij jezelf aanprijst want daar wordt het niet bepaald beter van m.i.

Zie het maar zo beste Nadje dat ik je probeer te vertellen dat er betere manieren zijn om schoonheid uit te stralen die je mogelijk meer recht doen.

Maar goed ik begrijp dat je dat liever niet wilt horen uit de mond van een seksloos iemand die volgens zeggen en aannames enkel en alleen seksloos kan zijn vanuit frustratie want die kan daar toch geen verstand van hebben.

Ik zeg maar zo:" so be it, ga lekker je gang. Want ja red light hoeren zoals jij er een van bent moeten er ook zijn idd. d'r komen in elk geval veel toeristen op af wat alleen maar goed kan zijn voor je gevoel van eigenwaarde lijkt mij zo.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 9 November 2012, 10:21   #543
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht

Maar goed ik begrijp dat je dat liever niet wilt horen uit de mond van een seksloos iemand die volgens zeggen en aannames enkel en alleen seksloos kan zijn vanuit frustratie want die kan daar toch geen verstand van hebben.
Vaagje, je hebt zo' n heerlijke compromitterende waarheid maar zo vreugdeloos.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 9 November 2012, 10:50   #544
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Oh ik ben bang dat je me verkeerd begrepen hebt Nadje....
Vago, het is jouw mening over hoeren in het algemeen en mij in het bijzonder. Maar het is hoe dan ook JOUW mening. Zoals Rennie ook al zei, wie ben ik om jou die af te nemen? Koester 'm als het je gelukkig maakt.
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 9 November 2012, 14:36   #545
Ogenblik-sem
Jubilaris
 
Geregistreerd: 8 September 2011
Berichten: 208
Standaard

Mijn God! Wie gaat daar nu serieus op in?!

Oeps! Sorry.. (niet echt)
Ogenblik-sem is offline   Met citaat reageren
Oud 9 November 2012, 15:02   #546
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ogenblik-sem Bekijk bericht
Mijn God! Wie gaat daar nu serieus op in?!

Oeps! Sorry.. (niet echt)
Ik neem alles bloedserieus. Ik heb er zelfs een boekje over geschreven.

Ouwehoeren

verhalen uit de peeskamer
Auteur: Martine Fokkens | Beoordeling: Bekijk 15 reviews




Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 9 November 2012, 15:02   #547
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Vaagje, je hebt zo' n heerlijke compromitterende waarheid maar zo vreugdeloos.
er is idd niks vreugdevols te beleven in een wereld die draait op derderangsheid en uiterlijkheden.

Kleding is functioneel omdat ik helaas geen voldoende dicht vachtje van mezelf heb om het zonder te kunnen. Haar, een natuurlijk gegeven wordt afgeschoren omdat onethisch zou zijn. In plaats daarvan besproeien wij ons met kunstmatigheid om nare luchtjes camoufleren, zegge en schrijve natuurlijke luchtjes.

Kijk effen naar die avatar van onze Nadje! Ik hoef er maar even naar te kijken om spontaan mijn tenen, die er niet voor gemaakt zijn mijn hele gewicht te dragen, te breken. Iets dergelijks kan toch onmogelijk seksie zijn. De mensen (mannen en vrouwen) die dat wel vinden zijn in mijn ogen totaal geschift

Ik leef in een wereld met volstrekt geschiften die mij raar/vies aankijken omdat ik het haar onder mijn oksels- of dat van mijn benen niet afscheer, me niet opschilder, seksie lingerie, en/of ander opsmuk draag om te behagen zo men zegt. Ik ervaar niet de behoefde stompzinnig met mijn kontje draaien cq ongevraagd met een geile kut neer te ploffen op elke pik die zich aandient en of in navolging daarvan het rijzen van de pik bij het zien van volstrekte kunstmatigheid te belonen.

En nee ik ben niet jaloers omdat ik wanneer ik in mijn natuurlijke staat ben, ik de pikken bijna niet van me af kan slaan vanwege mijn totaal onbegrijpelijke aantrekkelijkheid voor mij. Nee ik heb geen behoefde om te paren, ik hoef geen pik in mijn reet, ga jezelf lekker aftrekken. Nee ik neb er ook geen trek in als slaaf in je keuken te staan omdat je niet geleerd hebt voor jezelf te zorgen. Ik hoef echt niet in woorden te roepen:" hé kijk mij, ik heb zo'n lekker kontje, hé pak me in mijn reet bladiebla ect."

Armoe ten top, all over the world, m.i.

En die armoe zegt dan tegen mij dat ik niet weet wat ik mis. Ik weet wat ik mis, ik kan er geen traan om laten eerlijk gezegd.

Een nuchtere in de wereld van verslaafden is altijd de zgn grijze muis die niet lollig meedoet met de waanzin. Nou laat mij die grijze muis dan maar zijn die niet staat te juichen waar m.i. niks te juichen valt.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 9 November 2012, 15:07   #548
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ogenblik-sem Bekijk bericht
Mijn God! Wie gaat daar nu serieus op in?!

Oeps! Sorry.. (niet echt)
Zeg het eens lieve Sem.


Niemand gaat er serieus op in.

Er is namelijk niemand.

Het spel speelt zichzelf.

Met of zonder kwartje in de automaat.

Wat maakt het uit of ergens serieus op ingegaan wordt of serieus ingegaan lijkt te worden of niet.

Dat is ook het spel.

Het spel doet mij ook verschijnen maar in wezen ben ik er niet.

Ik ben schaatsen aan het kijken.

Allemaal 1 pot nat, al is het daar wat minder nat dan hier, hier hou ik het niet droog.

Ping, dat was het voor een duppie.
Aart is offline   Met citaat reageren
Oud 9 November 2012, 15:12   #549
Ogenblik-sem
Jubilaris
 
Geregistreerd: 8 September 2011
Berichten: 208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aart Bekijk bericht


Niemand gaat er serieus op in.

Er is namelijk niemand.

Het spel speelt zichzelf.

Met of zonder kwartje in de automaat.
Nou, dat is wel héél duidelijk niet?

Citaat:
Wat maakt het uit of ergens serieus op ingegaan wordt of serieus ingegaan lijkt te worden of niet.
Niks.
Mijn reactie hoort eveneens tot het spel.

Citaat:
Dat is ook het spel.
Juist.

Citaat:
Het spel doet mij ook verschijnen maar in wezen ben ik er niet.

Ik ben schaatsen aan het kijken.

Allemaal 1 pot nat, al is het daar wat minder nat dan hier, hier hou ik het niet droog.

Ping, dat was het voor een duppie.
Nee, nee, nu lul je wat uit je nek.
En dat is ook het spel.

Tenslotte staat het spel niet toe dat er allemaal winnaars zijn.
Want dat ben ik alleen maar.
Ogenblik-sem is offline   Met citaat reageren
Oud 9 November 2012, 15:17   #550
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ogenblik-sem Bekijk bericht
Nee, nee, nu lul je wat uit je nek.
En dat is ook het spel.

Tenslotte staat het spel niet toe dat er allemaal winnaars zijn.
Want dat ben ik alleen maar.
Ja, ja ik lul per definitie altijd uit mijn nek.

Shit, waar komen de winnaars nu weer vandaan?

Nou dan gaat deze loser er snel vandoor met zijn winkelwagentje en schaatsen.

Kosten 5 euro cent.
Aart is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 12:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.