Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 2 July 2013, 23:29   #571
habbuthabnot
Vicaris
 
habbuthabnot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 October 2011
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Duidelijke taal
Je wist kennelijk precies wat ik bedoelde....!!
habbuthabnot is offline  
Oud 3 July 2013, 00:55   #572
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
En straks komt VB vertellen hoe ze dat met olifanten doet ...
Ik ben bang dat het antwoord te schokkend voor je zal zijn dus ik zal het je besparen. Maw je kunt het beter doen met je eigen fantasie mbt hoe Vagebond dat zal doen, denk dat dat geruststellender voor je is. WiNk
Vagebond is offline  
Oud 3 July 2013, 02:54   #573
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
of Hans vragen hoe jouw zaad smaakt na anale seks.
Ach schat zo moeilijk zal het antwoord niet zijn. Je vond Rob zijn zaad al zo smerig dat je de smaak met een kopje koffie of iets sterkers moest wegspoelen. Er is weinig fantasie voor nodig om te snappen wat de combi zaad en stront met je zal doen. Hoewel je hebt er rare knakkers bij zitten, wie weet smaakt de combi voor jou wel naar de hemel, you never know.

Ben benieuwd want ik begrijp niet wat er nu zo moeilijk is om e.e.a. verder aan het daglicht te bloot te stellen wanneer je verder geen enkele schroom hebt ons te vertellen wanneer Rob al dan niet een afzuigbeurtje en/of aanverwanten krijgt. U was hier toch de schaamteloze die nergens geen moeite mee heeft op het seksuele vlak.

Had bv gewoon gezegd:" nou Hans Rob zijn zaad smaakt na een kom soep als de hemel daarom zuig ik hem ook zo graag af. En omdat je zo belangstellend bent kan ik je ook nog vertellen dat mijn kutgeil voor hem het zelfde smaakt, alsof er een engeltje over zijn tong pist, bladiebla ect..."

Dat is jou gebruikelijke wijze van communiceren en als je dat nu gewoon had door gezet was je overal vanaf geweest.

Ma ja dat is achteraf gelul, nu zit je met de gebakken peren en sta je met een rubberen gootsteenontstopper op je kop te jodelen, hahaha...

Zo ik ga mijn vriendinnetje maar eens opzoeken eens kijken of die slurf nog ergens naar toe wil...ik hoor haar al trompetteren.
Vagebond is offline  
Oud 3 July 2013, 16:55   #574
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
of Hans vragen hoe jouw zaad smaakt na anale seks.
Is hij zo dun geschapen dat hij de krappe-ingang nodig heeft dan? Ook zielig voor Robje..
Mihaela is offline  
Oud 3 July 2013, 17:02   #575
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Ik denk persoonlijk dat een man weinig respect voor zichzelf, en voor een vrouw, moet hebben om anale seks te willen beoefenen.
Je kan allerlei ''interessante'' verhalen verzinnen, maar volgens mij is het juist gebrek aan intimiteit, tussen man en vrouw, die hun tot zulke ''dierlijke'' praktijken dwingt.
Zieke zooi ..

Uiteraard, is dit een ander verhaal wat homo's betreft.. Zoals ik al zei, ze hebben geen ander ingang, dan maar zo..
Mihaela is offline  
Oud 3 July 2013, 17:45   #576
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Ach ja, wat kan het mij schelen, wie, wat, en waarin, zij of hij stopt..
Mihaela is offline  
Oud 3 July 2013, 18:54   #577
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht

Ma ja dat is achteraf gelul, nu zit je met de gebakken peren en sta je met een rubberen gootsteenontstopper op je kop te jodelen, hahaha...
Ja, zoals al vaker gezegd: achteraf kun je een koe in de kont kiek'n. Kan deze opmerking onderhand in de annalen bij schrijven. Het blijft anaal zullen we maar zeggen.
Nadje is offline  
Oud 3 July 2013, 18:56   #578
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik denk persoonlijk dat een man weinig respect voor zichzelf, en voor een vrouw, moet hebben om anale seks te willen beoefenen.
Je kan allerlei ''interessante'' verhalen verzinnen, maar volgens mij is het juist gebrek aan intimiteit, tussen man en vrouw, die hun tot zulke ''dierlijke'' praktijken dwingt.
Zieke zooi ..
Valt fellatio daar ook onder?
Nadje is offline  
Oud 3 July 2013, 19:11   #579
Hans
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ach schat zo moeilijk zal het antwoord niet zijn. Je vond Rob zijn zaad al zo smerig dat je de smaak met een kopje koffie of iets sterkers moest wegspoelen. Er is weinig fantasie voor nodig om te snappen wat de combi zaad en stront met je zal doen. Hoewel je hebt er rare knakkers bij zitten, wie weet smaakt de combi voor jou wel naar de hemel, you never know.

Ben benieuwd want ik begrijp niet wat er nu zo moeilijk is om e.e.a. verder aan het daglicht te bloot te stellen wanneer je verder geen enkele schroom hebt ons te vertellen wanneer Rob al dan niet een afzuigbeurtje en/of aanverwanten krijgt. U was hier toch de schaamteloze die nergens geen moeite mee heeft op het seksuele vlak.

Had bv gewoon gezegd:" nou Hans Rob zijn zaad smaakt na een kom soep als de hemel daarom zuig ik hem ook zo graag af. En omdat je zo belangstellend bent kan ik je ook nog vertellen dat mijn kutgeil voor hem het zelfde smaakt, alsof er een engeltje over zijn tong pist, bladiebla ect..."

Dat is jou gebruikelijke wijze van communiceren en als je dat nu gewoon had door gezet was je overal vanaf geweest.

Ma ja dat is achteraf gelul, nu zit je met de gebakken peren en sta je met een rubberen gootsteenontstopper op je kop te jodelen, hahaha...

Zo ik ga mijn vriendinnetje maar eens opzoeken eens kijken of die slurf nog ergens naar toe wil...ik hoor haar al trompetteren.
Ze was niet blij toen haar "zijdelingse" opmerking over de pijpbeurt, niet als shockerend/gedurfd werd opgevat, maar terug gekaatst,....
En dat is niet leuk,....de ballen die je dan leek te hebben verschrompelen dan ineens tot maiskorrels.
Nooit leuk als iemand je in iets overtreft wat je zo als "eigen" beschouwd.

Maar goed,...misschien was het ook niet haar bedoeling om er "makkelijk" vanaf te komen, wat dat aangaat kan ze Mihaela een hand geven,...wel eerst wassen natuurlijk.
Hans is offline  
Oud 3 July 2013, 20:07   #580
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Ze was niet blij toen haar "zijdelingse" opmerking over de pijpbeurt, niet als shockerend/gedurfd werd opgevat, maar terug gekaatst,....
En dat is niet leuk,....de ballen die je dan leek te hebben verschrompelen dan ineens tot maiskorrels.
Nooit leuk als iemand je in iets overtreft wat je zo als "eigen" beschouwd.
Zij vertelde simpelweg in wat voor mood zij was. Zij ging soep maken, was in een olijke bui, beetje verliefd weer op haar eigenste mannie, dacht aan seks, incasu een pijpbeurtje. Veel meer zou ik er niet maken. Zij weet tenslotte het beste wat zij dacht op het moment dat zij de woorden schreef. Zij hield zich op geen enkel moment bezig met wat de ander(en) daarover zouden denken en waarom zou ze ook? Laat staan dat zij zich geroepen voelde om vooraf haar woorden te wikken en te wegen of die anno 2013 wellicht niet als te schocking zouden worden ervaren. Zij heeft je al eerder gezegd, dat jouw interpretatie niet strookt met wat er was, maar jij verkiest het om aan je eigen story vast te houden. Daar heeft zij geen probleem mee, maar ze wou het wel even helder gesteld hebben. Bij deze. Ergo, de rest van je verhaal is ook voor jouw rekening.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Maar goed,...misschien was het ook niet haar bedoeling om er "makkelijk" vanaf te komen, wat dat aangaat kan ze Mihaela een hand geven,...wel eerst wassen natuurlijk.
Ook dit kan ik niet plaatsen. waar gaat dit over?
Nadje is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 02:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.