Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 5 November 2011, 15:48   #51
janneman
Asprirant lid
 
janneman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 October 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Grapjas..


Hoe is het bij jou?
Ik? Ik weet helemaal niets.
janneman is offline   Met citaat reageren
Oud 5 November 2011, 15:59   #52
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janneman Bekijk bericht
Ik? Ik weet helemaal niets.

maar 'wat' je bent, weet het wel? (of ben ik weer te serieus?)
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 5 November 2011, 16:04   #53
janneman
Asprirant lid
 
janneman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 October 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
maar 'wat' je bent, weet het wel? (of ben ik weer te serieus?)
Er is helemaal geen 'wie' en ook geen 'wat'.
(ik kijk even naar mijn kat die hier langs loopt ...)
janneman is offline   Met citaat reageren
Oud 5 November 2011, 16:05   #54
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janneman Bekijk bericht
Er is helemaal geen 'wie' en ook geen 'wat'.
(ik kijk even naar mijn kat die hier langs loopt ...)
geniet ze janneman.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 5 November 2011, 16:06   #55
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ik kan het ook niet helpen dat ze mij in mijn jeugd de beginselen van wellevendheid hebben bijgebracht. Wanneer ik bij iemand ben heb ik de gewoonte me te gedragen naar de omstandigheden, naar de heersende regels van het huis, of naar de gewoonten van het land of de cultuur. Als ik naar Thailand ga met een onsje wiet in m'n bagage en indien dat wordt ontdekt krijg ik levenslang of mischien zelfs de doodstraf.

Ik ga die mensen daar niet lopen uitdagen door met een leeg zakje wiet te lopen zwaaien... hé hé lekker puh het is geen wiet maar alleen maar een leeg zakje stelletje oeneballen. Nee ik gedraag me netjes zoals het een gast van het land, van een cultuur van een forum betaamt.

Daar gedraag ik mij dan naar, wat een malloot ben ik toch hé ?
Ach Renoir, je zelfingenomenheid slaat toch werkelijk als een tang op een varken niet waar. Jij komt je eigen beloften en afspraken niet na omdat je kennelijk niet instaat bent die op jezelf toe te passen cq één rechte lijn te trekken, laten we daar maar op houden.

M.i. geldt hier in Nederland gewoon de Nederlandse wet en in die wet staat dat smaad, laster, belediging gewoon verboden is cq niet toegestaan is. Dat feit dat de forummoderatie die wet niet volgt zegt verder niks over de door jou begane wetsovertreding mbt tot bovenstaande. Het zegt alleen maar dat het forumbeheer jou het handje boven het hoofd houdt of niet weet danwel kan besluiten wat te doen in deze situatie cq zichzelf, dat wil zeggen... Gargamel die zichzelf in de vorm van Renoir, het handje boven het hoofd houdt en daar, ivm de zelf en slim bedachte constructie => de baas controleert zichzelf, om kort te gaan, nog trots op is ook.

Ik vind het sneu voor je Renoir dat jij maar zo weinig corigerend tegengas krijgt ( afgezien van de mensen die jou dat wel geven ), want als iemand dat nodig heeft mbt tot zelfkennis dan ben jij het wel.

Mvrg Marijke
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 5 November 2011, 17:02   #56
Ogenblik-sem
Jubilaris
 
Geregistreerd: 8 September 2011
Berichten: 208
Standaard

- Gaarne berisping jegens Madelief wegens off topic brengen van topic: 's werelds bewustwording.

- Bovendien gaarne ban voor Madelief wegens niet respecteren van forumnaam: Blikje -> Sem

B.v.d.
Ogenblik-sem is offline   Met citaat reageren
Oud 5 November 2011, 17:22   #57
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Ik wil graag een ban vragen voor blikje aangezien zij niet op de hoogte was van het feit dat Aart gebannen is geworden en derhalve een pijnlijke situatie heeft laten onstaan door hem een vraag te stellen waar hij niet op kan reageren terwijl hij dat mogelijk wel zou willen.

Ik vind het een kwalijke zaak dat mensen niet op de hoogte zijn van wat gaande is.

Verder wil ik graag dat Blikje gebannen wordt vanwege het feit dat zij er moeite mee heeft wanneer iemand, in het door haar geopende topic waarin blijkt dat zij niet op de hoogte was van de ban mbt tot de persoon waar zij een vraag aan stelde, waarvan zij m.i. op de hoogte van diende te zijn voor ze het topic opende, de vraag van o.g aan de moderatie het bewuste topic te sluiten en daar een gesprek uit voortvloeit.

In hoop dat men zich bewust zal worden van de kinderachtigheid waar men mee te werk gaat terwijl er m.i. ernstiger zaken aan de orde zijn dan het beschermen van de/het eigen persoonlijke domeintje waar men zich kennelijk in bedreigt ervaart, als het dan over wereld's bewustwording gaat.

Het zal aan mij liggen idd.

Mvrg Marijke

Wijziging aangebracht door Madelief op 5 November 2011 om 17:32.
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 5 November 2011, 17:36   #58
Ogenblik-sem
Jubilaris
 
Geregistreerd: 8 September 2011
Berichten: 208
Standaard

1 - Blikje was op de hoogte van Aart's ban

2 - Blikje heeft niet een vraag gesteld aan (gebande) Aart.

3 - Blikje opende een forumtopic voor de deelnemers van het forum, bevattend o.a. een quote van Aart.
Ogenblik-sem is offline   Met citaat reageren
Oud 5 November 2011, 17:47   #59
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Het zou fijn wanneer ene blikje daar dan de volgende keer duidelijk over wil zijn door bv de naam van ene Aart te verwijderen uit de quote die zij gebruikt heeft en in het stukje het niet te hebben over je en jij maar het e.e.a. meer algemeen te houden en of te aan te geven dat e.e.a. enkel en alleen gebruikt wordt voor eigen genoegen en forumdeelnemers die niet buitengesloten zijn van deelname.

Bvd.

Ps: Oh oeps is het niet zo dat dit stukje in wereld's bewustzijn thuishoort Blikje. Jij weet namelijk heel precies waar van alles en nog wat thuishoort heb ik begrepen en mijn persoon niet gezien aangezien jij het het nodig vond/vind dat iemand, ik in dit geval, met een berisping verdien vanwege dat feit.

Tja je zal het er voor hebben, mij maakt een berisping namelijk verder niet uit evenmin als een ban vanwege het feit dat ik jou Sem noem, hoe kinderachtig kan je zijn, maar goed we maken gebruik van het feit dat Gargamel/Renoir mogelijk in het kleinste dingetje een reden zal zoeken mij te bannen Mw., zolang ik maar niet naar Siberie hoef ben ik allang blij.

Mvrg Marijke.

Wijziging aangebracht door Madelief op 5 November 2011 om 19:32.
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 5 November 2011, 18:03   #60
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Beste forumdirectie (Gargamel) ik doe bij deze een verzoek mijn naam te veranderen in raddraaier aangezien Renoir en/of u bij voortduring o.a. mijn persoon onder de raddraaiers rekent en mij dus impliciet die naam toekent, ik niet zou willen dat Renoir gebannen cq wordt vanwege het bij voorduring mij anders te noemen dan bij mij forumnaam die toch duidelijk Madelief en/of Marijke in de ondertekening zegt.

Al vast bij voorbaat dank.

Ps: bovenstaande geldt natuurlijk enkel en alleen wanneer ik nog instaat zal zijn hier te schrijven want ik heb begrepen dat iemand, ene blikje geloof ik, een verzoek heeft ingedient mijn persoon te bannen wegens het feit dat ik haar, oh God wat erg, Sem genoemd heb.

Mvrg Marijke

Wijziging aangebracht door Madelief op 5 November 2011 om 18:19.
Reden: Ps toegevoegd
Madelief is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Afbeeldingen gebruiken eerst verkleinen Renoir Mededelingen forumbeheer 0 5 January 2021 10:08


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 17:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.