Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Bewustwording > We ervaren afgescheidenheid maar zijn 1
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

We ervaren afgescheidenheid maar zijn 1 Zo is dat bedoeld te zijn maar is niet wat we zijn.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 7 April 2013, 20:33   #51
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Tja,...dat effect heb ik op vrouwen,...en sommige mannen!
Dan moet jij mij niet proberen in te tomen. Het is ook mogelijk dat mijn temperament (Roemeens/zigeuner) duidelijk zich onderscheidt hier tussen de koudekikkers Hollanders en Duitschers. Kijk daar ook overheen, zal je adviseren.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 20:35   #52
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik vind het heel naar hoe jullie in staan Rob. Ik ga verder hier niet op in.
Wil je vechten? Ik ben nog steeds in een opperbeste stemming en wil wel even sparren.
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 20:36   #53
Hans
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik vind de leugens en de schijnheiligheid om me heen hier ook niet prettig, maar ik moet ook maar mee leren leven.

Je leeft er juist van, en anders verzin je ze wel.

Maar je word hier graag gevoed,....

En de botheid zie ik maar dan als boertje.
Hans is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 20:38   #54
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Wil je vechten? Ik ben nog steeds in een opperbeste stemming en wil wel even sparren.
weet je wat ik wil Rob, ik wil dat jij ook ernaar kijkt. Naar wat werkelijk gebeurt. Maar ik heb het vermoedde dat je dat niet kan, want het is je blinde vlek. Je ziet iemand die gilt, en vervolgens leg je je hand op de mond van de persoon, en zegt: spartel gerust, maar doe dat volgens mijn ideeën.. dat is niet steunen, is weer je voorkeur aangeven, intomen en sturen.
Vraag jezelf af of jij mij hierin tekort gedaan hebt!. Dat is alles..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 20:39   #55
Hans
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Dan moet jij mij niet proberen in te tomen. Het is ook mogelijk dat mijn temperament (Roemeens/zigeuner) duidelijk zich onderscheidt hier tussen de koudekikkers Hollanders en Duitschers. Kijk daar ook overheen, zal je adviseren.

Ja,....kom je nu mee,...een roemeense zigeunerin,.....pittiger kan je ze niet krijgen.
Nee, dan kan je er ook niks aan doen,...

Kan ik beter bij een amelandse boerin aankloppen!WiNk
Hans is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 20:39   #56
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Je leeft er juist van, en anders verzin je ze wel.

Maar je word hier graag gevoed,....

En de botheid zie ik maar dan als boertje.
Hans, je moet dat compleet schrijven dan. Want de hele box is erbij betrokken. daarin wordt ik in tekort gedaan. Iedereen spiegelt het naar mij toe, maar iedereen gaat nu op mij slaan. Dat is de werkelijkheid. NU houd ik daarmee op, jullie horen mij niet!.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 20:41   #57
Guy
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 30 December 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Guy, je bent duidelijk in de waar. Ik heb gereageerd op de tekst van Niets, en je hebt een onbedwingbare behoefte om je boodschap bij mij neer te leggen, lijk het.
Zoek het maar zelf uit, en dwingt je gelijk krijgen bij iemand anders op, ik ben op dit moment niet in gesprek met jou, dus heb er niets aan je dwingende boodschap.
Mihaela, wat is je bezwaar om heel even de moeite te nemen om even te kijken? Kost veel minder moeite en beduidend minder strijd.
Guy is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 20:44   #58
Hans
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Hans, je moet dat compleet schrijven dan. Want de hele box is erbij betrokken. daarin wordt ik in tekort gedaan. Iedereen spiegelt het naar mij toe, maar iedereen gaat nu op mij slaan. Dat is de werkelijkheid. NU houd ik daarmee op, jullie horen mij niet!.

Ik denk dat je nog harder moet gillen en wijzen en verzinnen,...misschien dat dan iemand je hoort?
Toen ik als klein kindje tot rood toe schreeuwde werd dat niet begrepen,...dan gingen ze een liedje zingen, dus ik weet niet of jouw benadering versterken zou helpen,....om echt gehoord te worden dan.

Voor ego-aandacht werkt dit perfect.
Hans is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 20:53   #59
Guy
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 30 December 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Guy zegt ook eerst wat Miha allemaal niet goed zegt of ziet, om daarna zijn liefde aan haar verklaren?
Ik spreek Mihaela aan op de discrepantie tussen haar eigen beweringen en probeer haar te bewegen daarnaar te kijken. Ze kan alleen van zichzelf leren namelijk. Blijkbaar verkeert zij, met jou, in de verkeerde veronderstelling dat ik haar iets aan de neus wil hangen. Maar dan moet ze wel bereid zijn om naar binnen te kijken en niet steeds haar blik naar buiten gericht houden. En zelfs dat moet ze niet, maar waarom zou ze niet?

Ik ervaar jouw interventie in deze als bijzonder storend en totaal niet helpend. Maar ja, jij bent Hansepansie he? Dus we zullen het ermee moeten doen. Maar gewoon af en toe je smoel eens houden als e.e.a. totaal niet tot jou gericht is en ook geen enkele betrekking met jou houdt, zou helemaal zo verkeerd niet zijn. Al jouw ononderzochte aannames dragen nou niet bepaald bij tot verheldering.
Guy is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 20:54   #60
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Ik denk dat je nog harder moet gillen en wijzen en verzinnen,...misschien dat dan iemand je hoort?
Toen ik als klein kindje tot rood toe schreeuwde werd dat niet begrepen,...dan gingen ze een liedje zingen, dus ik weet niet of jouw benadering versterken zou helpen,....om echt gehoord te worden dan.

Voor ego-aandacht werkt dit perfect.
Ik laat het rusten Hans, ik trek mijn eigen conclusies en beraad met mezelf.. Tot de volgende gesprek..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 15:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.