Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Gepriegel in de marge > Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 11 August 2013, 14:12   #51
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Hey Pionne,

Al een tijdje niks meer gelezen aangaande je zelfonderzoek. Hoe staat het ermee?
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 11 August 2013, 21:06   #52
Pionne
Asprirant lid
 
Pionne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 May 2013
Berichten: 0
Standaard

Hee Nadje. Best lief dat je ernaar vraagt! Ik was op vakantie, en had nog veel post-vakantie-rommel weg te werken. Verder heb ik te horen gekregen dat ik het belangrijkste deel van mijn inkomsten ga kwijtraken (en die kunnen wij hier niet missen), en zat ik anderszins niet zo heel lekker in het velletje. Andere dingen aan mijn hoofd dus. En ja, ik weet het, gewoon ego-dingen. Tsja. Ik zal me toch ook praktisch gezien moeten handhaven in de wereld, nietwaar. Zelfonderzoek even op een wat lager pitje, daar komt het op neer.

Nogmaals dank, Nadje, voor je belangstelling. doet me zomaar goed!
Pionne is offline   Met citaat reageren
Oud 11 August 2013, 23:46   #53
Sterre
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 5 July 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pionne Bekijk bericht
Hee Nadje. Best lief dat je ernaar vraagt! Ik was op vakantie, en had nog veel post-vakantie-rommel weg te werken. Verder heb ik te horen gekregen dat ik het belangrijkste deel van mijn inkomsten ga kwijtraken (en die kunnen wij hier niet missen), en zat ik anderszins niet zo heel lekker in het velletje. Andere dingen aan mijn hoofd dus. En ja, ik weet het, gewoon ego-dingen. Tsja. Ik zal me toch ook praktisch gezien moeten handhaven in de wereld, nietwaar. Zelfonderzoek even op een wat lager pitje, daar komt het op neer.

Nogmaals dank, Nadje, voor je belangstelling. doet me zomaar goed!
Sterkte Pionne.... Ik sta op de nominatie om in jouw schuitje terecht te komen en herken de 'zorgen'. Toch heb ik nog steeds een onverklaarbaar vertrouwen 'komt tijd, komt raad'... Ik wens je toe wat je nu nodig hebt!
Sterre is offline   Met citaat reageren
Oud 12 August 2013, 02:17   #54
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pionne Bekijk bericht
Hee Nadje. Best lief dat je ernaar vraagt! Ik was op vakantie, en had nog veel post-vakantie-rommel weg te werken. Verder heb ik te horen gekregen dat ik het belangrijkste deel van mijn inkomsten ga kwijtraken (en die kunnen wij hier niet missen), en zat ik anderszins niet zo heel lekker in het velletje. Andere dingen aan mijn hoofd dus. En ja, ik weet het, gewoon ego-dingen. Tsja. Ik zal me toch ook praktisch gezien moeten handhaven in de wereld, nietwaar. Zelfonderzoek even op een wat lager pitje, daar komt het op neer.

Nogmaals dank, Nadje, voor je belangstelling. doet me zomaar goed!
Sterkte Pionne! ik spreek je elders !
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 12 August 2013, 14:19   #55
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pionne Bekijk bericht
Hee Nadje. Best lief dat je ernaar vraagt! Ik was op vakantie, en had nog veel post-vakantie-rommel weg te werken. Verder heb ik te horen gekregen dat ik het belangrijkste deel van mijn inkomsten ga kwijtraken (en die kunnen wij hier niet missen), en zat ik anderszins niet zo heel lekker in het velletje. Andere dingen aan mijn hoofd dus. En ja, ik weet het, gewoon ego-dingen. Tsja. Ik zal me toch ook praktisch gezien moeten handhaven in de wereld, nietwaar. Zelfonderzoek even op een wat lager pitje, daar komt het op neer.

Nogmaals dank, Nadje, voor je belangstelling. doet me zomaar goed!
Ha, ha.....herkenbaar hoor. Alle dingen die je noemt lenen zich bij uitstek voor nader (zelf)onderzoek. Maar het denken is heel goed in het bedenken van trucjes om zelfonderzoek uit te stellen. Voor het doen van zelfonderzoek hoeft er niet eerst aan allerlei voorwaarden te worden voldaan. Maar dat weet je zelf ook wel. Dat praktisch gezien moeten handhaven in de wereld, nietwaar? is een leuke om te onderzoeken. Is dat waar of niet waar?
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 24 August 2013, 20:40   #56
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Hey Pionne, toch niet de schrik in de benen, nav mijn reactie, mag ik hopen? Je gaat me toch niet met een schuldgevoel opzadelen? Na mijn bijdrage, geen reactie meer vernomen.....shit......wat did I do wrong?????
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 26 August 2013, 08:27   #57
Pionne
Asprirant lid
 
Pionne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 May 2013
Berichten: 0
Standaard

Haha, lieve Nadje, nee hoor, helemaal niet! Zo dacht ik er zélf ook al over, ik vond je opmerking juist heel erg r??k. Misschien jammer dat ik je dat niet even heb laten weten, sorry...

Ik maak op dit moment trouwens nog een extra heftig 'ding' mee (waarover uitweiden te ver zal gaan), het is heel moeilijk (laat ik het een 'bitter sweet symphony' noemen...), maar ik leer bijzonder veel over mijzelf nu. Ik ben daarin altijd heel positief, zo draai ik ook lastige dingen om naar iets waar ik blij mee en dankbaar voor ben.

Eigenlijk zou ik best meer willen delen, maar vaak vind ik de sfeer er hier niet helemaal naar. Niet 'serieus' genoeg, teveel gekwebbel. Dat is geen vervelend waardeoordeel hoor, dat jullie me niet verkeerd begrijpen! Ik ben zelf ??k dol op kwebbelen, en ik vind jullie leuke mensen. Maar dat waar ik nu mee kamp is van een andere 'energie' zeg maar...
Pionne is offline   Met citaat reageren
Oud 26 August 2013, 22:57   #58
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pionne Bekijk bericht
Haha, lieve Nadje, nee hoor, helemaal niet! Zo dacht ik er zélf ook al over, ik vond je opmerking juist heel erg r??k. Misschien jammer dat ik je dat niet even heb laten weten, sorry...

Ik maak op dit moment trouwens nog een extra heftig 'ding' mee (waarover uitweiden te ver zal gaan), het is heel moeilijk (laat ik het een 'bitter sweet symphony' noemen...), maar ik leer bijzonder veel over mijzelf nu. Ik ben daarin altijd heel positief, zo draai ik ook lastige dingen om naar iets waar ik blij mee en dankbaar voor ben.

Eigenlijk zou ik best meer willen delen, maar vaak vind ik de sfeer er hier niet helemaal naar. Niet 'serieus' genoeg, teveel gekwebbel. Dat is geen vervelend waardeoordeel hoor, dat jullie me niet verkeerd begrijpen! Ik ben zelf ??k dol op kwebbelen, en ik vind jullie leuke mensen. Maar dat waar ik nu mee kamp is van een andere 'energie' zeg maar...
Dank voor je reactie, lieve Pionne. Gewoon zeggen wat je wilt, wil nog wel eens helpen. Zeg dat iets voor jou een "serieuze" zaak is, en dat het heel wat is om je kwetsbaar op te stellen en dat je dan niet op flauwe grappen of geouwehoer zit te wachten. Ik wens je sterkte bij de heftige dingen die je meemaakt. Mooi om te lezen dat je een hoop van jezelf leert nu.
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 26 August 2013, 23:21   #59
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pionne Bekijk bericht
Haha, lieve Nadje, nee hoor, helemaal niet! Zo dacht ik er zélf ook al over, ik vond je opmerking juist heel erg r??k. Misschien jammer dat ik je dat niet even heb laten weten, sorry...

Ik maak op dit moment trouwens nog een extra heftig 'ding' mee (waarover uitweiden te ver zal gaan), het is heel moeilijk (laat ik het een 'bitter sweet symphony' noemen...), maar ik leer bijzonder veel over mijzelf nu. Ik ben daarin altijd heel positief, zo draai ik ook lastige dingen om naar iets waar ik blij mee en dankbaar voor ben.

Eigenlijk zou ik best meer willen delen, maar vaak vind ik de sfeer er hier niet helemaal naar. Niet 'serieus' genoeg, teveel gekwebbel. Dat is geen vervelend waardeoordeel hoor, dat jullie me niet verkeerd begrijpen! Ik ben zelf ??k dol op kwebbelen, en ik vind jullie leuke mensen. Maar dat waar ik nu mee kamp is van een andere 'energie' zeg maar...
Sterkte Pionne!
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 19 September 2014, 23:07   #60
Ben
Vicaris
 
Geregistreerd: 19 September 2014
Berichten: 123
Standaard

Hallo allemaal.
Ik wil graag geleid worden naar wat' ik ben.
Ben is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 08:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.