Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 7 July 2013, 09:08   #51
glans
Vicaris
 
Geregistreerd: 28 April 2010
Berichten: 44
Standaard

dankjewel voor je bijdragen op het forum Hans.
met begrip voor jouw keuze, wens ik je alle goeds
glans is offline  
Oud 7 July 2013, 10:52   #52
Maria
Vicaris
 
Maria's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Ik heb besloten dat ik beter hier weg kan gaan, omdat verleidingen zo groot zijn dat ik erin rond blijf draaien,..als is de afleiding even prettig, er veranderd niet echt iets.
Hey Hans,

Je hebt goed zicht op alles, als je het mij vraagt. Meer dan gemiddeld.
De diepte die je zoekt is er al, je ziet alles al, veel dieper wordt het m.i. niet. Je kan heel wat duiken en over de zeebodem kijken, en het is heel interessant daar, maar je raakt er nooit uitgekeken. Je kan ook terug naar de oppervlakte en je weer heerlijk laten meedrijven op het water, wetend dat die diepte daar is, zonder er nog heen te willen.

Ik kom je vast wel weer ergens tegen .

Liefs,
Maria
Maria is offline  
Oud 7 July 2013, 11:05   #53
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maria Bekijk bericht

Ik kom je vast wel weer ergens tegen
Maria
Je komt hem hier weer tegen..
Zeker komt hij hier terug joh, hij is zoals ieder ander die hier typt eraan verslaafd.
Als hij ergens anders met zijn manier van vunzig doen zich presenteert/inschrijft, en zoals hier gaat kleren, en mensen jennen, en zijn frustraties op een ander afreageren, wordt hij binnen no time eruit geknikkerd, en komt hij men hangende poot hier terug.
Maria toch, wat voordoe jij je tijd en houd je de werkelijke onderzoek tegen.
Lekker jezelf veilig stellen door nu en dan een hartje neer te zetten voor iemand die niet naar zichzelf wilt kijken, of een bloempje, of zo een lachend bekkie, als de mannen vunzige grapjes neer zetten.
Oppervlakkig ben je zeker, ga toch een keer wat zelfonderzoek doen, en waan je je niet zo in de holheid.
Ga toch hier geen vergelijkingen maken, om een punt te scoren.. '' Wie vergelijkt, houdt op met leven.''
Zeg tegen Hans de waarheid, dat zal hem van dienst zijn, de rest van het gezwijmel is maar ruimte vullen en iemand troosten, en weerhouden van een werkelijke onderzoek.
Mihaela is offline  
Oud 7 July 2013, 11:13   #54
Esradha
Vicaris
 
Esradha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Na dit gisteren geschreven te hebben is me iets gebeurd wat me heeft doen inzien dat mijn insteek hier niet de diepte is, maar het afreageren/projecteren van mijn dagelijks ongemak.
Het afleiden zorgt wel dat ik mijn irritatie veel minder doorvoer in het praktische leven, maar zie het ook als een soort slaapmiddel voor als je niet kunt slapen.
Waarom ik niet/moeilijk kan slapen word dan op de achtergrond gezet.

Een beetje ook de metafoor als je zou willen afkicken van alcohol midden in een slijterij, en het is heerlijk draaien om de pot, maar kom niet verder in mijn zelfonderzoek.

Ik heb besloten dat ik beter hier weg kan gaan, omdat verleidingen zo groot zijn dat ik erin rond blijf draaien,..als is de afleiding even prettig, er veranderd niet echt iets.

Daarom vraag ik Renoir om mijn lidmaatschap hier op te zeggen, het voelt voor mij als een fase die ik achter me wil laten, of hiervoor een zelfde maar in andere vorm gegoten fase voor in de plaats komt zal ik zelf in de gaten moeten houden.

Bedankt voor de ruimte hier, en het ga jullie goed.

Hans
Goed dat je voor jezelf inziet wat je doet en wat het je wel en niet brengt. Nu is verleiding uit de weg gaan denk ik wel de 'gemakkelijke' oplossing. Zou je niet de meeste groei voor jezelf kunnen vinden, door bij jezelf te ervaren, nu wil ik mijn frustraties naar iemand uitleven en ik ga het niet doen... wat gebeurt er dan met mij? Een alcoholist moet ook zelf bepalen, ik ga nu niet naar de slijterij toe. Zegt niet tegen de slijterij, wil je alsjeblieft voor mij de deur op slot doen?

Het is maar een ideetje. Mocht je toch gaan, wens ik je alle goeds!
Esradha is offline  
Oud 7 July 2013, 12:23   #55
Bromsnor
Moderator
 
Bromsnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 September 2011
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Daarom vraag ik Renoir om mijn lidmaatschap hier op te zeggen, het voelt voor mij als een fase die ik achter me wil laten, of hiervoor een zelfde maar in andere vorm gegoten fase voor in de plaats komt zal ik zelf in de gaten moeten houden.

Bedankt voor de ruimte hier, en het ga jullie goed.

Hans
Beste Hans,

Renoir heeft momenteel andere, private, zaken aan zijn hoofd en is dus niet in de gelegenheid uw inschrijving ongedaan te maken. Ik weet ook niet wanneer hij weer terug zal zijn en aangezien ik niet de mogelijkheid heb om u uit te schrijven vraag ik u om nog enig geduld te hebben. Ziet u de tussentijd maar als bedenktijd.

Met groet,
Uw Bromsnor.
Bromsnor is offline  
Oud 7 July 2013, 19:45   #56
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bromsnor Bekijk bericht
aangezien ik niet de mogelijkheid heb om u uit te schrijven vraag ik u om nog enig geduld te hebben. Ziet u de tussentijd maar als bedenktijd.
Mihaela is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hans Laurentius Ogenblik-sem Hans Laurentius 42 29 November 2011 21:09
Hans is een toffe peer. Rennie Hans Laurentius 5 31 May 2010 22:54


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 00:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.