Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 31 July 2013, 21:55   #51
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

..
Mihaela is offline  
Oud 31 July 2013, 21:57   #52
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynthia Bekijk bericht

Ik ga liever ergens anders dit gesprek aan dit draadje is zo mooi ik wil dat graag helder houden.
Precies
Mihaela is offline  
Oud 31 July 2013, 21:59   #53
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

..
Mihaela is offline  
Oud 31 July 2013, 22:57   #54
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Precies
Waarom val jij Cynthia hierin bij? Realiseer jij je, dat jij en Cynthia, zij het ietwat onverholen (ook dat nog), mij betichten van het "vervuilen" van dit draadje? Jullie sterken elkaar in de overtuiging dat ik (in dit geval) buiten gesloten/uitgesloten dien te worden van dit draadje. Mijn vraag is waarom? Allereerst is dit niet jullie draadje, dus het is niet aan jullie. Dat is één. Maar wat heeft het voor zin om hier de mond vol te hebben over Eenheidsbewustzijn en allerlei prachtige you tubes filmpjes te plaatsen over dat waar het dan in essentie om zou (moeten) gaan? Als je dat in de praktijk, hier en nu op dit forum, al niet eens waar kunt maken? En niet kunt naleven. Als het er in de praktijk op neer komt, dat je dat wat je niet zint, uit de weg ruimt of zelf (voor) op de loop gaat? Of dan toch tenminste vanuit een neerbuigende reactie wenst te benaderen. Met welk doel? En kun je die kant van het verhaal ook zien? Of is uitsluiten de meest ge?igende manier om maar niet naar jezelf te hoeven kijken, of jezelf onder ogen te komen? Zie ik het niet goed, of hebben jullie hier een blinde vlek?
Nadje is offline  
Oud 31 July 2013, 23:25   #55
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Je reacties passen mooi in het draadje Nadje.
Freerider is offline  
Oud 31 July 2013, 23:36   #56
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ietsepietsje Bekijk bericht
Je reacties passen mooi in het draadje Nadje.
Ik vond mezelf best redelijk helder vanavond. Mijn reacties toch zoveel mogelijk ontdaan van enige lading. Ik ben open en vragend geweest. En uiteraard heb ik 'mezelf" in al mijn reacties meegenomen.

En ik laat mezelf niet zomaar opzij schuiven. En al helemaal niet zonder overtuigend argument. Ik durf best kleur te bekennen, eieren voor mijn geld te kiezen, of met de staart tussen de benen af te druipen. Ik hang daar allemaal niks (meer) aan op. Mihaela zal me wel weer in de nek springen, maar ik vind mezelf, en mijn wereld en mijn leven gewoon best heel ok. Schijnt niet te mogen. Dat laat onverlet dat ik mijn angsten en onzekerheden heb. Ik ben mens. Voor mij is dat geen illusie. Dat is waar ik het hier en nu mee moet doen. Dit is het. En ik doe het er maar mee en probeer er ook nog zoveel mogelijk van te genieten. Ik snap niet waarom dat mij (of wie dan ook) niet gegund is/mag zijn.

Als ik niet zwelg in narigheid, dan doe ik blijkbaar iets verkeerd. Dacht het niet.
Nadje is offline  
Oud 31 July 2013, 23:40   #57
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Ik vond mezelf best redelijk helder vanavond. Mijn reacties toch zoveel mogelijk ontdaan van enige lading. Ik ben open en vragend geweest. En uiteraard heb ik 'mezelf" in al mijn reacties meegenomen.

En ik laat mezelf niet zomaar opzij schuiven. En al helemaal niet zonder overtuigend argument. Ik durf best kleur te bekennen, eieren voor mijn geld te kiezen, of met de staart tussen de benen af te druipen. Ik hang daar allemaal niks (meer) aan op. Mihaela zal me wel weer in de nek springen, maar ik vind mezelf, en mijn wereld en mijn leven gewoon best heel ok. Schijnt niet te mogen. Dat laat onverlet dat ik mijn angsten en onzekerheden heb. Ik ben mens. Voor mij is dat geen illusie. Dat is waar ik het hier en nu mee moet doen. Dit is het. En ik doe het er maar mee en probeer er ook nog zoveel mogelijk van te genieten. Ik snap niet waarom dat mij (of wie dan ook) niet gegund is/mag zijn.

Als ik niet zwelg in narigheid, dan doe ik blijkbaar iets verkeerd. Dacht het niet.

Ik zal het morgen of zo nog eens overlezen, maar ik heb niets onoorbaars kunnen ontdekken. Mahziri verteld hier over haar verlichting en jij hebt jouw verhaal gedaan. Past mooi in het draadje en geheel en al on topic. Als Mahziri had gewild dat wij niet reageren, dan had ze dat wel aangegeven.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahziri
Hoe zag jouw proces er uit?
Wat mij betreft is het je gegund:)
Freerider is offline  
Oud 1 August 2013, 06:47   #58
Mahziri
Asprirant lid
 
Mahziri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 July 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Welterusten Mazhiri. Bedankt voor het gesprek. Slaap met engelen. Verdomme, nog amper getal 44 tegen gekomen. Maar het schiet wel al regelmatig door mijn gedachten. Dus het begin is er. En alle begin is moeilijk zo heb ik geleerd. Slaap zacht.
Haha, het zit in de kleinste hoekjes.
Gisteren scheurde ik een rolletje pepermunt open en op het stukje wat bleef zitten bleef 44 over. Engelen overal .
Mahziri is offline  
Oud 1 August 2013, 06:53   #59
Mahziri
Asprirant lid
 
Mahziri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 July 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ietsepietsje Bekijk bericht
Als Mahziri had gewild dat wij niet reageren, dan had ze dat wel aangegeven.
Yep, als ik stilte wil zeg ik het.
Maar iedereen is op dit moment welkom om te schrijven, past perfect in de verlichting

Welkom dus.
Ik reageer alleen op de berichten waar ik op wil reageren.

Fijne dag allemaal! Ik ga naar het werk.
Mahziri is offline  
Oud 1 August 2013, 19:28   #60
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynthia Bekijk bericht

Ik ga liever ergens anders dit gesprek aan dit draadje is zo mooi ik wil dat graag helder houden.
Nog even terugkomen op bovenstaande. Met uw welnemen. Teruglezend wil ik even zeggen dat ik de wens om het gesprek met mij elders voort te willen zetten, kan respecteren en begrijpen. Maar het is jouw persoonlijke wens, om beter overzicht te houden, of weet ik het.......maar met helderheid, of deze willen behouden, heeft het niks te maken. Helderheid is immers nergens van afhankelijk? Dat mijn discussie tussendoor dus aan helderheid op dit draadje zou inboeten, zie ik derhalve als een aanname van jouw kant. Ik word daarin bevestigd door anderen en niet in de laatste plaats Mazhiri zelf, die zich daar (ook)- niet in herkennen. Helderheid, zuiverheid, waarheid, gelden voor iedereen. En zijn ook voor iedereen herkenbaar. Conclusie: dat wat jij helder noemt, heeft niks met "mijn' definitie van helderheid te maken. En dat is waar ik tegen ageer.
Nadje is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Incarnatie en verlichting. Hein Wolter Keers 8 11 September 2010 10:54


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 19:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.